Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτοι στα public και στη συνεργαζόμενη μεταφορική EASY MAIL


Wolftub21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum. Δεν ήξερα που ακριβώς να το εντάξω αλλά αυτό το μπάχαλο με τα public δεν έχει να κάνει μόνο με την καθυστέρηση της παραγγελίας. Αγόρασα κάποια ακριβά ακουστικά Steelseries 7p για το ps5 προπλήρωσα πριν αρχίσει να γίνεται ο χαμός (25 Νοεμβρίου) και τα έστειλε η μεταφορική χωρίς να ρωτήσει όνομα παραλήπτη σε μια κοπέλα που επικοινώνησε μαζί μου βρίσκοντάς με από την απόδειξη. Το ίδο συνέβη και σε εμένα που παρέλαβα ένα παιδικό παιχνίδι halloween που προοριζόταν για εντελώς άσχετη περιοχή όπως και τα ακουστικά μου τα έστειλαν σε εντελώς άσχετη περιοχή. Πήρα τηλέφωνο τα public δεν απαντάει κανένας και ως δια μαγείας κλείνει η γραμμή, ενώ το πρωί μια κοπέλα με διαβεβαίωσε πως θα με πάρουν τηλέφωνο και ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία κλπ κλπ. Η μεταφορική ενώ φταίξει ξεκάθαρα πετάει το μπαλάκι στα public. Ευτυχώς έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στο Paypal μέσω του οποίου πλήρωσα. Τι άλλο με συμβουλεύετε να κάνω; Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη για το χρόνο αλλά είμαι πολύ νευριασμένος και κάπου έπρεπε να το μοιραστώ!

 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια, έψαχνα αν υπάρχουν καθυστερήσεις στα public και έπεσα στο θέμα σου. Εγώ έχω παραγγείλει στα public από 27/11 black Friday και ακόμα να παραλάβω. Την επόμενη μέρα μου ήρθε email ότι τα αποστείλανε χωρίς να έχει αριθμό αποστολής ούτε να λέει με ποια εταιρεία κούριερ. Παρήγγειλα κάτι και στις 1/12 από public σε αυτό μου στείλανε αριθμό αποστολής και μου ήρθε κανονικά με acs. Η άλλη παραγγελία μου δεν έχει έρθει ακόμα και δεν μπορώ να την αναζητήσω αφού δεν μου στειλανε αριθμό δεματος. Στα public έστειλα 2-3 email αλλά δεν μου απάντησαν σε κανένα.. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν δεχόταν αντικαταβολή κάτω από 100 ευρώ και έτσι πλήρωσα με χρεωστική κάρτα (70€) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, maraki19 είπε

Γεια, έψαχνα αν υπάρχουν καθυστερήσεις στα public και έπεσα στο θέμα σου. Εγώ έχω παραγγείλει στα public από 27/11 black Friday και ακόμα να παραλάβω. Την επόμενη μέρα μου ήρθε email ότι τα αποστείλανε χωρίς να έχει αριθμό αποστολής ούτε να λέει με ποια εταιρεία κούριερ. Παρήγγειλα κάτι και στις 1/12 από public σε αυτό μου στείλανε αριθμό αποστολής και μου ήρθε κανονικά με acs. Η άλλη παραγγελία μου δεν έχει έρθει ακόμα και δεν μπορώ να την αναζητήσω αφού δεν μου στειλανε αριθμό δεματος. Στα public έστειλα 2-3 email αλλά δεν μου απάντησαν σε κανένα.. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν δεχόταν αντικαταβολή κάτω από 100 ευρώ και έτσι πλήρωσα με χρεωστική κάρτα (70€) 

δεν δεχοταν αντικαταβολη κατω απο 100 ευρω; τι καινουριο ειναι αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vaggos231 είπε

δεν δεχοταν αντικαταβολη κατω απο 100 ευρω; τι καινουριο ειναι αυτο;

Ίσως επειδή ήταν black Friday;δεν ξέρω.. πάντως έτσι μου έβγαζε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι πήρα κάτι από mediamarkt το οποίο άργησε 9 μέρες το οποιο δεν με πειράζει αλλά θέλω να σας πω τι έγινε.
Παρέλαβα το δικό μου δέμα και όλα καλά.

2 μέρες μετά μου σκάει μήνυμα πως δεν βρήκαν το σπίτι μου για κάποια ΑΛΛΗ παραγγελία, πάλι από τα mediamarkt και την είχαν στείλει σε άλλο ΝΟΜΟ (δεν πήρα κάτι άλλο προφανώς)

Οι τύποι έβαλαν τα στοιχεία μου σε 2 παραγγελίες και η άλλη ούτε που ξέρουν για ποιον προορίζεται.

Τα 2 αντικείμενα έφυγαν την ίδια μέρα από mediamarkt και μέχρι τώρα που κοίταξα, δεν έχουν καν κάνει update το tracking number.

 

Αυτό που θέλω να πω, είναι πως γίνεται ένας πανικός και παίζει να έχουν χάσει τα δέματα σας.

Έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους οι μεταφορικές με τον πανικό που γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, HateMe είπε

Εγώ πάλι πήρα κάτι από mediamarkt το οποίο άργησε 9 μέρες το οποιο δεν με πειράζει αλλά θέλω να σας πω τι έγινε.
Παρέλαβα το δικό μου δέμα και όλα καλά.

2 μέρες μετά μου σκάει μήνυμα πως δεν βρήκαν το σπίτι μου για κάποια ΑΛΛΗ παραγγελία, πάλι από τα mediamarkt και την είχαν στείλει σε άλλο ΝΟΜΟ (δεν πήρα κάτι άλλο προφανώς)

Οι τύποι έβαλαν τα στοιχεία μου σε 2 παραγγελίες και η άλλη ούτε που ξέρουν για ποιον προορίζεται.

Τα 2 αντικείμενα έφυγαν την ίδια μέρα από mediamarkt και μέχρι τώρα που κοίταξα, δεν έχουν καν κάνει update το tracking number.

 

Αυτό που θέλω να πω, είναι πως γίνεται ένας πανικός και παίζει να έχουν χάσει τα δέματα σας.

Έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους οι μεταφορικές με τον πανικό που γίνεται.

Ωχ... Το θέμα είναι αν θα βρουν άκρη ή αν θα χαθούν δέματα.. Δεν με πειράζει που αργησε αρκεί στο τέλος να βρει τον προορισμό του, μην χαθεί.. εμένα δεν μου δώσανε καθόλου tracking number και δεν ξέρω πως να το αναζητήσω.. εσένα με ποια μεταφορική όλα αυτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ από την  αλλη επαθα το αντιθετο. Είχα παραγγείλει από skroutz με εξυπνο καλαθι καποια πραγματα που ήθελα για να δουλευω από το σπίτι. Μελανια και αναλωσιμα. Το πακέτο εφυγε αμεσα αλλα.... για 15 μερες ηταν στο hub των ελτα courier στην αθηνα κολλημένο. Με τα χιλια ζόρια μιλαω με το skroutz, και μου ξαναστελνουν την παραγγελία χωρίς χρεωση από 2 άλλα μαγαζιά. Σε 5 μέρες τα είχα.

 

Δέκα μέρες μετα (πριν δύο μέρες) έρχεται courier και αφήνει ένα δέμα. Ανοιγω.... και είναι η αρχική παραγγελία. Παίρνω στο skroutz για να ρωτήσω πως θα επιστραφεί αλλα δεν απαντάει κανείς. Είναι αξίας περίπου 50€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/12/2020 στις 5:11 ΜΜ, maraki19 είπε

Γεια, έψαχνα αν υπάρχουν καθυστερήσεις στα public και έπεσα στο θέμα σου. Εγώ έχω παραγγείλει στα public από 27/11 black Friday και ακόμα να παραλάβω. Την επόμενη μέρα μου ήρθε email ότι τα αποστείλανε χωρίς να έχει αριθμό αποστολής ούτε να λέει με ποια εταιρεία κούριερ. Παρήγγειλα κάτι και στις 1/12 από public σε αυτό μου στείλανε αριθμό αποστολής και μου ήρθε κανονικά με acs. Η άλλη παραγγελία μου δεν έχει έρθει ακόμα και δεν μπορώ να την αναζητήσω αφού δεν μου στειλανε αριθμό δεματος. Στα public έστειλα 2-3 email αλλά δεν μου απάντησαν σε κανένα.. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν δεχόταν αντικαταβολή κάτω από 100 ευρώ και έτσι πλήρωσα με χρεωστική κάρτα (70€) 

Καλησπέρα όχι δεν με κατάλαβες έχει πάει το δέμα μου σε μια κοπέλα που και εκείνη περίμενε κάτι διαφορετικό και με πήρε εκείνη τηλέφωνο από την απόδειξη Δεν έχω καμία διάθεση να τρέξω να το πάρω αυτοί πρέπει να μου το φέρουν και μάλιστα με αποζημίωση για την ταλαιπωρία και επειδή δεν ρωτήσανε όνομα και δεν ζήτησαν υπογραφή . Δεν απαντάει κανείς ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο email. Έτσι έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ζήτησα τα λεφτά μου στο PayPal. 

16 ώρες πριν, fingolfingr είπε

Εγώ από την  αλλη επαθα το αντιθετο. Είχα παραγγείλει από skroutz με εξυπνο καλαθι καποια πραγματα που ήθελα για να δουλευω από το σπίτι. Μελανια και αναλωσιμα. Το πακέτο εφυγε αμεσα αλλα.... για 15 μερες ηταν στο hub των ελτα courier στην αθηνα κολλημένο. Με τα χιλια ζόρια μιλαω με το skroutz, και μου ξαναστελνουν την παραγγελία χωρίς χρεωση από 2 άλλα μαγαζιά. Σε 5 μέρες τα είχα.

 

Δέκα μέρες μετα (πριν δύο μέρες) έρχεται courier και αφήνει ένα δέμα. Ανοιγω.... και είναι η αρχική παραγγελία. Παίρνω στο skroutz για να ρωτήσω πως θα επιστραφεί αλλα δεν απαντάει κανείς. Είναι αξίας περίπου 50€.

Δεν πειράζει πες ότι σου έκαναν δώρο τους αξίζει δεν θα χρεοκοπήσουν με τόσα έσοδα την περίοδο αυτή. Εμένα έγινε ότι έγραψα και στην κοπέλα προηγουμένως! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Wolftub21 είπε

Καλησπέρα όχι δεν με κατάλαβες έχει πάει το δέμα μου σε μια κοπέλα που και εκείνη περίμενε κάτι διαφορετικό και με πήρε εκείνη τηλέφωνο από την απόδειξη Δεν έχω καμία διάθεση να τρέξω να το πάρω αυτοί πρέπει να μου το φέρουν και μάλιστα με αποζημίωση για την ταλαιπωρία και επειδή δεν ρωτήσανε όνομα και δεν ζήτησαν υπογραφή . Δεν απαντάει κανείς ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο email. Έτσι έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ζήτησα τα λεφτά μου στο PayPal. 

Κατάλαβα τι έχει συμβεί στην περίπτωση σου και ανέφερα τι συνέβη σε εμένα.. αγνοείται η δική μου παραγγελία και διαβάζοντας την περίπτωση σου αναρωτιέμαι τι να έχει γίνει το δικό μου δέμα..Και δεν μου έχουν στείλει tracking number έτσι δεν έχω ιδέα με ποια εταιρεία έχει αποσταλεί ή που βρίσκεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβάμαι μην χάσουμε τα λεφτά μας σε νιώθω απόλυτα! 

1 ώρα πριν, maraki19 είπε

Κατάλαβα τι έχει συμβεί στην περίπτωση σου και ανέφερα τι συνέβη σε εμένα.. αγνοείται η δική μου παραγγελία και διαβάζοντας την περίπτωση σου αναρωτιέμαι τι να έχει γίνει το δικό μου δέμα..Και δεν μου έχουν στείλει tracking number έτσι δεν έχω ιδέα με ποια εταιρεία έχει αποσταλεί ή που βρίσκεται...

 

Φοβάμαι μην χάσουμε τα λεφτά μας σε νιώθω απόλυτα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί τον πόνο μου. Παραγγείλα από τα public πριν κανα μήνα ενα game desc και μια gaming καρέκλα. Αφότου έχει περάσει προθεσμία παραλαβής των δεμάτων δέχομαι ένα τηλέφωνημα από αυτούς λέγοντας μου ότι η καρέκλα θα αργήσει και θα μου στείλουν μόνο το desc. Όταν έφτασε το desc και πήγα να το πάρω από το courier αντί το ποσό αντικαταβολή να αντιστοιχεί μόνο στο desc μου ήρθε να πληρώσω το ποσό ολης της παραγγελιας. Τους περνώ τηλέφωνο να δω τι θα κάνω και μου λένε ότι έχουν στείλει και την καρέκλα αλλα για κάποιο λόγο την παραγγελία έσπασε στα 2 να μην αγχώνομαι και να πληρώσω ολο το πόσο. Μετα από μια βδομάδα έφτασε και η καρεκλα με άλλη εταιρία μεταφορικής και μου ζήτησε πάλι να πληρώσω ενώ εγώ πληρώσα και την καρέκλα όταν ήρθε το desc. Τους περνώ εδώ και μια βδομάδα η να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να μιλήσουν με την μετακόμιση ότι έχω ξοφλήσει το ποσό και πρέπει να μου παραδώσουν το δέμα και μου κλείνουν συνέχεια το τηλέφωνο. Έχετε καμια γνώμη το τη θα πρέπει να κάνω; πολύ μου λένε να μιλήσω με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και να τους καταγγείλω για απάτη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Teo_nem είπε
20 ώρες πριν, Teo_nem είπε

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί τον πόνο μου. Παραγγείλα από τα public πριν κανα μήνα ενα game desc και μια gaming καρέκλα. Αφότου έχει περάσει προθεσμία παραλαβής των δεμάτων δέχομαι ένα τηλέφωνημα από αυτούς λέγοντας μου ότι η καρέκλα θα αργήσει και θα μου στείλουν μόνο το desc. Όταν έφτασε το desc και πήγα να το πάρω από το courier αντί το ποσό αντικαταβολή να αντιστοιχεί μόνο στο desc μου ήρθε να πληρώσω το ποσό ολης της παραγγελιας. Τους περνώ τηλέφωνο να δω τι θα κάνω και μου λένε ότι έχουν στείλει και την καρέκλα αλλα για κάποιο λόγο την παραγγελία έσπασε στα 2 να μην αγχώνομαι και να πληρώσω ολο το πόσο. Μετα από μια βδομάδα έφτασε και η καρεκλα με άλλη εταιρία μεταφορικής και μου ζήτησε πάλι να πληρώσω ενώ εγώ πληρώσα και την καρέκλα όταν ήρθε το desc. Τους περνώ εδώ και μια βδομάδα η να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να μιλήσουν με την μετακόμιση ότι έχω ξοφλήσει το ποσό και πρέπει να μου παραδώσουν το δέμα και μου κλείνουν συνέχεια το τηλέφωνο. Έχετε καμια γνώμη το τη θα πρέπει να κάνω; πολύ μου λένε να μιλήσω με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και να τους καταγγείλω για απάτη 

Καλησπέρα και σε εσένα! Εμένα μου επέστρεψε το ποσό το Paypal αλλά για να είμαι καλυμμένος καθώς δεν παρέλαβα τα ακουστικά μου αλλά ένα παιδικό παιχνίδι για το οποίο δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανένα τρόπο με τα public, έκανα επιπλέον και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Θεωρώ πως είναι λίγο υπερβολικό να πας στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και θα έλεγα να προτιμήσεις το Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παθών κ εγώ ,public και easy mail,η τηλεόραση στη δεύτερη "εταιρια" από 29/11...κάθε μέρα να μπαίνω στην αναζήτηση μπας κ σύρει αλλά πάντα χωρίς τύχη,σήμερα 22/12 λοιπόν βλέπω με μεγάλα γράμματα το γνωστο πλέον μήνυμα καθυστέρησης λογω covid κλπ...κ τι παρατηρώ στο κείμενο ΟΕΟ??? Να γράφουν τα γνωστά φουμαρα των ανίκανων διαχείρισης με ημερομηνία κ καλά ανάρτησης 7/12/20!!!!Ρε ξεφτιλες!μπαίνω τόσες μέρες στη σελίδα κ κρατάω screenshots! Σημερα αναρτήθηκε!!!σε λίγο θα μας πουν ότι είναι δεκαπενταύγουστος και δεν θα μπορου να παραδοσουν λογω 3ημερου!!!!είπαμε να τους δικαιολογήσουμε για μερικές μέρες λίγο φόρτου αλλά αυτό είναι κοροϊδία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, giannisbb είπε

Παθών κ εγώ ,public και easy mail,η τηλεόραση στη δεύτερη "εταιρια" από 29/11...κάθε μέρα να μπαίνω στην αναζήτηση μπας κ σύρει αλλά πάντα χωρίς τύχη,σήμερα 22/12 λοιπόν βλέπω με μεγάλα γράμματα το γνωστο πλέον μήνυμα καθυστέρησης λογω covid κλπ...κ τι παρατηρώ στο κείμενο ΟΕΟ??? Να γράφουν τα γνωστά φουμαρα των ανίκανων διαχείρισης με ημερομηνία κ καλά ανάρτησης 7/12/20!!!!Ρε ξεφτιλες!μπαίνω τόσες μέρες στη σελίδα κ κρατάω screenshots! Σημερα αναρτήθηκε!!!σε λίγο θα μας πουν ότι είναι δεκαπενταύγουστος και δεν θα μπορου να παραδοσουν λογω 3ημερου!!!!είπαμε να τους δικαιολογήσουμε για μερικές μέρες λίγο φόρτου αλλά αυτό είναι κοροϊδία.

Eσένα είναι και ακόμα μεγαλύτερης αξίας το προϊόν δηλαδή! Εν τω μεταξύ μου επέστρεψαν απλά το ποσό μέσω paypal(ευτυχώς που έκανα έτσι την πληρωμή μου) . Δεν τολμάνε να με πάρουν ένα τηλέφωνο ούτε καν για να επιστρέψω το λάθος πακέτο του ανθρώπου που μπορεί να το ψάχνει! Γενικά πλήρης αδιαφορία! Τη μεγάλη ευθύνη την έχει η μεταφορική που σου πετάει το πακέτο και δεν ρωτάει όνομα και δεν ζητάει υπογραφή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...