Προς το περιεχόμενο

Cosmote VDSL... πλήρης αποτυχία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα forum!

Είχα αφήσει το όλο θέμα ADSL/VDSL/Fiber γιατί ήμουν ικανοποιημένος με τα 15/0.8 (down/up) που έπιανα τα τελευταία 6 χρόνια με τη wind αλλά λόγω των συνθηκών καταλήξαμε να δουλεύουμε 4 άτομα remote και αναγκαστικά δεν μας κάλυπτε μία 24άρα γραμμή.

Βάζω το TLDR πάνω πάνω, γιατί ακολουθεί όλη η περιπέτεια, που δεν χρειάζεται να τη διαβάσετε αν δεν θέλετε:
Έπιανα 15/0.8 με Wind ADSL και πιάνω 9.5/1.1 με Cosmote VDSL. Τι να κάνω?

  1. Κρατάω το "VDSL".
  2. Υποβαθμίζω τη σύνδεση σε ADSL, και όοοσο συγχρονίσει.
  3. Παίρνω τηλ, τσακώνομαι, σπάω το συμβόλαιο (μπορώ δωρεάν?) και γυρνάω στη Wind ή στη Vodafone για πιο φτηνό ΑDSL.

Ακολουθεί το full story. (Warning: Είναι μεγάλο)

Spoiler

 

Προσπάθησα το καλοκαίρι να πάω σε Vodafone VDSL, και αφού υπογράψαμε συμβόλαια, περίμενα 10 μέρες κλπ, με πήραν να με ενημερώσουν ότι το καφάο μου δεν έχει αναβαθμιστεί οπότε μπορούν να μου προφέρουν μόνο 24ρι ADSL. Τους είπα "ευχαριστώ πολύ, έχω ήδη" και ακυρώσαμε το συμβόλαιο.

Πριν 1 μήνα είπα να δώσω και μια ευκαιρία στον ΟΤΕ, αφού οι γραμμές είναι δικές τους, "μπάς και".

Πήρα τηλ, και ο υπάλληλος, αφού μιλάγαμε κανένα μισάωρο και του είπα ότι δεν έχουν βάλει καμπίνα για τη γραμμή που φτάνει σπίτι μου ενώ στον απο κάτω δρόμο οι γείτονες έχουν, με διαβεβαίωσε, αφού έτρεξε 3 διαφορετικές (!!!) δοκιμές ότι *ΣΙΓΟΥΡΑ* θα πιάνω 35+ MBPS και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Επειδή τους ξέρω αυτούς τους "κανενας λόγος ανησυχίας" και ανησυχούσα, τον ρώτησα τι θα γίνει αν τελικά δεν φτάνει VDSL εδώ και δεν πιάσω τα 35 MPBS. Μου είπε ότι θα υποβαθμιστεί αυτόματα η σύνδεση σε 24άρι ADSL. Του είπα ότι "δεν θέλω, γιατί είμαι ευχαριστημένος με τον πάροχο μου και τα 24 του" αλλά μου είπε ότι δεν γίνεται, και αυτή είναι η πολιτική τους, και δεν γίνεται να ακυρώσω το συμβόλαιο αν δεν μπορούν να μου προσφέρουν 35MPBS αλλά θα υποβαθμιστώ αυτόματα.

Τι να κάνω, συμφώνησα. Λέω κάτι θα ξέρουν, δικές τους είναι οι γραμμές. Μετά από 1 εβδομάδα, με πήρε τηλ ο ίδιος κύριος και με ρώτησε για επιβεβαίωση αν είμαι στη Wind αυτή τη στιγμή. Του είπα ναι, και με διαβεβαίωσε ότι η διαδικασία προχωράει κανονικά και σε 5 μέρες θα συνδεθώ.

Μετά από 5 μέρες, με κάλεσε μία κοπέλα από την κοσμοτέ να μου πει ότι έχει γίνει λάθος στο συμβόλαιο και έβαλαν ότι είμαι στη Vodafone αυτή τη στιγμή, οπότε πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο και να περιμένω άλλες 10 μέρες... Έπρεπε να το ψυλιαστώ εκέι και να πω όχι, αλλά υπέγραψα, με τη γλυκιά φαντασίωση των 35 MBPS...

Fast forward 10 μέρες, σήμερα το πρωί κόπηκε το τηλ και μετά από 2 ώρες ήρθε ο (ευγενέστατος, όντως) τεχνικός της Cosmote να συνδέσει το router (θα το έκανα μόνος, αλλά δεν ήθελα να με κατηγορήσουν για δικό μου σφάλμα σε τίποτα). Αφού το συνέδεσε μου ζήτησε να πάμε έξω να μετρήσει τη γραμμή που φτάνει στο σπίτι. Εκεί μου ανακοίνωσε ότι στο σπίτι φτάνουν 20.2/2.5 (down/up) ενώ μέσα συγχρονίζω στα 9.5/1.1. Έμεινα άναυδος, να συγχρονίζει το VDSL χαμηλότερα από το ADSL, και τον ρώτησα τι παίζει. Με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει καμπίνα και παίρνω από το DSLAM στην πλατεία (850m απόσταση) και γιαυτό πιάνω 20MBPS και πρέπει να κοιτάξω την εσωτερική καλωδίωση για την επιπλέον εξασθένιση μέσα στο σπίτι. Του ζήτησα να βγάλω μία φωτό τα νούμερα από το μηχάνημα που μέτρησε έξω τη γραμμή για να μπορώ να ζητήσω τα ρέστα από την Cosmote, αλλά μου είπε ότι απαγορεύεται γιατί είναι εσωτερικές πληροφορίες αυτές.
 

Τέλος, μου πρότεινε:
1. Ή κρατάω το "VDSL" των 20MBPS, και εύχομαι ότι αν φτιάξω την καλωδίωση θα πιάνω 20/2.5 που είναι καλύτερο από το 15/0.8  που είχα.

2. Παίρνω την Cosmote και ζητάω υποβάθμιση του συμβολαίου σε 24ρι ADSL, και ο θεός ξέρει στα πόσα θα συγχρονίζω.

Αύριο κάλεσα να έρθει ηλεκτρολόγος να δει την εσωτερική καλωδίωση και να τη διορθώσουμε για να πηγαίνει πρώτα στο router και μετά στο υπόλοιπο  σπίτι η γραμμή, για να ξέρω αν η επιλογή 1 είναι εφικτή. Αλλιώς, σκέφτομαι να σπάσω το συμβόλαιο, μιας και ακούω ανακρίβειες και ψέματα 1 μήνα τώρα, και να πάω πίσω στη wind ή vodafone και να πληρώνω 10€ λιγότερα το 24άρι.

 

Τι μου προτείνετε να κάνω? Έχω δικαίωμα να σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω, αφού δεν πιάνω ότι υπογράψαμε?

 


Και μία ακόμη ερώτηση. Το router της Cosmote, συγχρονίζει με "οκ" attenuation (χάλια, αλλά νορμάλ νούμερα) ενώ όταν βάζω τον router που έχω πάρει, TP-Link Archer VR900, έχει πολύ υψηλό attenuation στο upstream, αν και φαίνεται να συχρονίζει καλύτερα. Παραθέτω τα νούμερα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το καλό μου router έχει τέτοια νούμερα, και αν αξίζει να τα κάνω bridge και να κρατήσω το Speedport μόνο για το τηλέφωνο, για να έχω καλύτερο WiFi, QoS κλπ:
 

Spoiler

 



Speedport Plus

DSL downstream 9801 kBit/s
DSL upstream 1118 kBit/s

SNR (Down/Up) 9.6 / 9.9  dB
Attenuation (Down/Up) 26.0 / 14.0 dB

--------------------------

TP-Link Archer VR900 v3

DSL downstream 9200 kBit/s
DSL upstream 1316 kBit/s

SNR (Down/Up) 8.2 / 10.3  dB
Attenuation (Down/Up) 28.8 / 102.3 dB

--------------------------

Και τα παλιά νούμερα, τα τελευταία χρόνια, 
TP-Link Archer VR900 v3 - Wind ADSL

DSL downstream 15408 kBit/s
DSL upstream 1022 kBit/s

SNR (Down/Up) 5.3 / 12.5  dB
Attenuation (Down/Up) 23.0 / 16.3 dB

 

 

 

Ευχαριστώ πολύ!

Επεξ/σία από loukas77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις πέσει στις περιπτώσεις που το παληκαράκι που σου έκανε την πώληση δεν έχει ιδέα τι του γίνεται, καθώς δουλεύει για χαρτζηλίκι σε εταιρεία γαλέρα.

Και μετά το support πρέπει να βρεί την άκρη...

Δεν έχω ιδέα τι θα έκανα στην περίπτωσή σου, αλλά εφόσον οι κλήσεις ηχογραφούνται, προφανώς θα έχει ηχογραφηθεί και η πώληση. Αν έχεις όρεξη το κυνηγάς, αν και στο μέγαρο έχουν έναν όροφο δικηγόρους :)

Δες αν θα κάνεις δουλίτσα με την εσωτερική σου καλωδίωση. Σε πολλές περιπτώσεις φταίει. Έχεις αλλάξει πόρτες , dslam κτλ, μη το συγκρίνεις με το τί έπιανες πρίν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικη περιπτωση για να σε κανουν πελατη ενω με τα μεσα που εχουν γνωριζανε ποσο θα πιασεις...τι τον ηθελες και εσυ τον οτε?Σπασε το συμβολαιο με υπαιτιαιτητα του οτε και φυγε,ζητα ηχογραφημενες ομιλιες και κανε και καταγγελια στον εεττ για χαμηλο συγχρονισμο και γραψε πως δεν τηρηθηκανε τα συμφωνημενα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δοκιμασε να φτιαξεις την καλωδιωση για αρχη.

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

ετσι θα πιασεις αυτα που πιανεις εξω.δεν πρεπει να υπαρχουν παραλληλα(bridge taps)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ και τους 3! Σήμερα θα έρθει ηλεκτρολόγος να δούμε την καλωδίωση και αν μπορεί να έρθει το "20ρι VDSL" μέσα, για να αποφασίσω αν θα κόψω τον ΟΤΕ ή θα πληρώνω το καταπληκτικό VDSL του...

By the way, αν απαιτήσω διακοπή, και πάω στη Vodafone πχ, θα μείνω 10+ μέρες χωρίς τηλ/internet ε? Δεν μπορώ να πω στον άλλο πάροχο να επισπεύσει τη σύνδεση λόγω της κατάστασης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, loukas77 είπε

Καλησπέρα forum!

Είχα αφήσει το όλο θέμα ADSL/VDSL/Fiber γιατί ήμουν ικανοποιημένος με τα 15/0.8 (down/up) που έπιανα τα τελευταία 6 χρόνια με τη wind αλλά λόγω των συνθηκών καταλήξαμε να δουλεύουμε 4 άτομα remote και αναγκαστικά δεν μας κάλυπτε μία 24άρα γραμμή.

Βάζω το TLDR πάνω πάνω, γιατί ακολουθεί όλη η περιπέτεια, που δεν χρειάζεται να τη διαβάσετε αν δεν θέλετε:
Έπιανα 15/0.8 με Wind ADSL και πιάνω 9.5/1.1 με Cosmote VDSL. Τι να κάνω?

  1. Κρατάω το "VDSL".
  2. Υποβαθμίζω τη σύνδεση σε ADSL, και όοοσο συγχρονίσει.
  3. Παίρνω τηλ, τσακώνομαι, σπάω το συμβόλαιο (μπορώ δωρεάν?) και γυρνάω στη Wind ή στη Vodafone για πιο φτηνό ΑDSL.

Ακολουθεί το full story. (Warning: Είναι μεγάλο)

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Προσπάθησα το καλοκαίρι να πάω σε Vodafone VDSL, και αφού υπογράψαμε συμβόλαια, περίμενα 10 μέρες κλπ, με πήραν να με ενημερώσουν ότι το καφάο μου δεν έχει αναβαθμιστεί οπότε μπορούν να μου προφέρουν μόνο 24ρι ADSL. Τους είπα "ευχαριστώ πολύ, έχω ήδη" και ακυρώσαμε το συμβόλαιο.

Πριν 1 μήνα είπα να δώσω και μια ευκαιρία στον ΟΤΕ, αφού οι γραμμές είναι δικές τους, "μπάς και".

Πήρα τηλ, και ο υπάλληλος, αφού μιλάγαμε κανένα μισάωρο και του είπα ότι δεν έχουν βάλει καμπίνα για τη γραμμή που φτάνει σπίτι μου ενώ στον απο κάτω δρόμο οι γείτονες έχουν, με διαβεβαίωσε, αφού έτρεξε 3 διαφορετικές (!!!) δοκιμές ότι *ΣΙΓΟΥΡΑ* θα πιάνω 35+ MBPS και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Επειδή τους ξέρω αυτούς τους "κανενας λόγος ανησυχίας" και ανησυχούσα, τον ρώτησα τι θα γίνει αν τελικά δεν φτάνει VDSL εδώ και δεν πιάσω τα 35 MPBS. Μου είπε ότι θα υποβαθμιστεί αυτόματα η σύνδεση σε 24άρι ADSL. Του είπα ότι "δεν θέλω, γιατί είμαι ευχαριστημένος με τον πάροχο μου και τα 24 του" αλλά μου είπε ότι δεν γίνεται, και αυτή είναι η πολιτική τους, και δεν γίνεται να ακυρώσω το συμβόλαιο αν δεν μπορούν να μου προσφέρουν 35MPBS αλλά θα υποβαθμιστώ αυτόματα.

Τι να κάνω, συμφώνησα. Λέω κάτι θα ξέρουν, δικές τους είναι οι γραμμές. Μετά από 1 εβδομάδα, με πήρε τηλ ο ίδιος κύριος και με ρώτησε για επιβεβαίωση αν είμαι στη Wind αυτή τη στιγμή. Του είπα ναι, και με διαβεβαίωσε ότι η διαδικασία προχωράει κανονικά και σε 5 μέρες θα συνδεθώ.

Μετά από 5 μέρες, με κάλεσε μία κοπέλα από την κοσμοτέ να μου πει ότι έχει γίνει λάθος στο συμβόλαιο και έβαλαν ότι είμαι στη Vodafone αυτή τη στιγμή, οπότε πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο και να περιμένω άλλες 10 μέρες... Έπρεπε να το ψυλιαστώ εκέι και να πω όχι, αλλά υπέγραψα, με τη γλυκιά φαντασίωση των 35 MBPS...

Fast forward 10 μέρες, σήμερα το πρωί κόπηκε το τηλ και μετά από 2 ώρες ήρθε ο (ευγενέστατος, όντως) τεχνικός της Cosmote να συνδέσει το router (θα το έκανα μόνος, αλλά δεν ήθελα να με κατηγορήσουν για δικό μου σφάλμα σε τίποτα). Αφού το συνέδεσε μου ζήτησε να πάμε έξω να μετρήσει τη γραμμή που φτάνει στο σπίτι. Εκεί μου ανακοίνωσε ότι στο σπίτι φτάνουν 20.2/2.5 (down/up) ενώ μέσα συγχρονίζω στα 9.5/1.1. Έμεινα άναυδος, να συγχρονίζει το VDSL χαμηλότερα από το ADSL, και τον ρώτησα τι παίζει. Με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει καμπίνα και παίρνω από το DSLAM στην πλατεία (850m απόσταση) και γιαυτό πιάνω 20MBPS και πρέπει να κοιτάξω την εσωτερική καλωδίωση για την επιπλέον εξασθένιση μέσα στο σπίτι. Του ζήτησα να βγάλω μία φωτό τα νούμερα από το μηχάνημα που μέτρησε έξω τη γραμμή για να μπορώ να ζητήσω τα ρέστα από την Cosmote, αλλά μου είπε ότι απαγορεύεται γιατί είναι εσωτερικές πληροφορίες αυτές.
 

Τέλος, μου πρότεινε:
1. Ή κρατάω το "VDSL" των 20MBPS, και εύχομαι ότι αν φτιάξω την καλωδίωση θα πιάνω 20/2.5 που είναι καλύτερο από το 15/0.8  που είχα.

2. Παίρνω την Cosmote και ζητάω υποβάθμιση του συμβολαίου σε 24ρι ADSL, και ο θεός ξέρει στα πόσα θα συγχρονίζω.

Αύριο κάλεσα να έρθει ηλεκτρολόγος να δει την εσωτερική καλωδίωση και να τη διορθώσουμε για να πηγαίνει πρώτα στο router και μετά στο υπόλοιπο  σπίτι η γραμμή, για να ξέρω αν η επιλογή 1 είναι εφικτή. Αλλιώς, σκέφτομαι να σπάσω το συμβόλαιο, μιας και ακούω ανακρίβειες και ψέματα 1 μήνα τώρα, και να πάω πίσω στη wind ή vodafone και να πληρώνω 10€ λιγότερα το 24άρι.

 

Τι μου προτείνετε να κάνω? Έχω δικαίωμα να σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω, αφού δεν πιάνω ότι υπογράψαμε?

 


Και μία ακόμη ερώτηση. Το router της Cosmote, συγχρονίζει με "οκ" attenuation (χάλια, αλλά νορμάλ νούμερα) ενώ όταν βάζω τον router που έχω πάρει, TP-Link Archer VR900, έχει πολύ υψηλό attenuation στο upstream, αν και φαίνεται να συχρονίζει καλύτερα. Παραθέτω τα νούμερα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το καλό μου router έχει τέτοια νούμερα, και αν αξίζει να τα κάνω bridge και να κρατήσω το Speedport μόνο για το τηλέφωνο, για να έχω καλύτερο WiFi, QoS κλπ:
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 



Speedport Plus

DSL downstream 9801 kBit/s
DSL upstream 1118 kBit/s

SNR (Down/Up) 9.6 / 9.9  dB
Attenuation (Down/Up) 26.0 / 14.0 dB

--------------------------

TP-Link Archer VR900 v3

DSL downstream 9200 kBit/s
DSL upstream 1316 kBit/s

SNR (Down/Up) 8.2 / 10.3  dB
Attenuation (Down/Up) 28.8 / 102.3 dB

--------------------------

Και τα παλιά νούμερα, τα τελευταία χρόνια, 
TP-Link Archer VR900 v3 - Wind ADSL

DSL downstream 15408 kBit/s
DSL upstream 1022 kBit/s

SNR (Down/Up) 5.3 / 12.5  dB
Attenuation (Down/Up) 23.0 / 16.3 dB

 

 

 

Ευχαριστώ πολύ!

οτε πηγες και εσυ φιλαράκι ,νομιζουν οτι ακομα ειναι δημοσιο  ,μακρια απο οτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τον ηλεκτρολόγο κατάφερα να φέρω τα 19MBPS/2up μεσα στο σπιτι, και να μην εχω απωλειες απο τα τηλεφωνα. (Τοσο μετρησα και οταν κουμπωσα το ρουτερ κατευθειαν εκει που φτανει το καλωδιο του ΟΤΕ, και τοσο ειχε μετρησει και ο τεχνικος του ΟΤΕ με το μηχανημα του)
Τώρα ξεκινάει η περιπέτεια, είτε της έκπτωσης, είτε να μου το υποβαθμίσουν σε ADSL και ποιος ξερει ποσα θα πιανω λογω της αποστασης... Θα σας ενημερωσω τι εγινε.

Επεξ/σία από loukas77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αν μετά από ένα τηλεφώνημα, δεν αποκατασταθεί η δικαιοσύνη της επαναφοράς στο πακέτο που θέλεις βάσει πραγματικής ταχύτητας ... προχωράς με καταγγελία στην ΕΕΤΤ ... και όλα θα στρώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρατά το VDSL, δες ποια είναι η ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα και δες αν δικαιούσαι έκπτωση στο μηνιαίο παγιο (μη φανταστείς κάτι τρελό) και άραξε. 
 

Για να φύγεις δεν υπάρχει περίπτωση θα πληρώσεις την ποινή για να σπάσεις το συμβόλαιο. Και δε βλέπω λόγο να κατέβεις στο ADSL. 
 

Αφού πλέον έχεις και άριστη εγκατάσταση μείνει όπως είσαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...