Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Amazon.de - Standard

2. 28 Νοεμβρίου 2020

3. 3 Δεκεμβρίου 2020 

4. Δε θυμάμαι 

5. Royal Mail

6. 16 Δεκεμβρίου 2020

7. Αναμένεται ακόμα, δεν υπάρχει tracking number κατά την αποστολή της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, geornirv είπε

Και να ζητήσεις τώρα refund θα σου πουν να περιμένεις κι άλλο. Νομίζω καμία 10αρια μέρες μετά την estimated ημερομηνία

Σε untracked αποστολες οπως Royal Mail ειναι 14 μερες, σε iparcel νομιζω 7

1 ώρα πριν, mixanobious είπε

Εγώ προσπαθώ να είμαι τυπικός ( σύμφωνα με κάποιους κορόιδο) και αν παραλάβω θέλω να χρεωθώ. Αν θέλουν ας δώσουν κάποιο κουπόνι για την ταλαιπωρία...
Κάποιοι πριν κάτι χρόνια έπαιρναν από άμαζον αγγλίας που είχε δωρεάν μεταφορικά και απλά έλεγαν πάντα ότι δεν παρέλαβαν... Το αποτέλεσμα είναι πλέον να υπάρχουν χρεώσεις ώστε τα περισσότερα πακέτα να είναι με tracking numbers.
Αν πάλι κάποιοι κάνουν το ίδιο πιστεύω ότι απλά θα ανέβουν τα κόστη αποστολής με αποτέλεσμα να γίνει απλησίαστο το amazon.

Το μονο προβλημα τωρα ειναι οτι μεν υπαρχουν χρεωσεις στα μεταφορικα αλλα παλι στελνουν untracked... το 80% εδω περα λενε οτι τους εστειλαν με Royal Mail και Ascendia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon De Standard Shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας - 23/11

3. estimate date παραλαβης - 9/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - 26/11

5. μεταφορικη εταιρια - Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 9/12

7. κατασταση - Παραδόθηκε σήμερα 21/12 απο τον τοπικό ταχυδρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής:

  • Amazon.co.uk - Standard

2. ημερομηνια παραγγελιας -

  • 5 Δεκεμβρίου

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην

  • Νομίζω 18-28 έλεγε

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - Έσπασε σε 4 πακέτα η παραγγελία και φύγαν τις εξής ημερομηνίες:

  • Delivery 1: 10 December 2020
  • Delivery 1: 9 December 2020
  • Delivery 1: 14 December 2020
  • Delivery 1: 14 December 2020

5. μεταφορικη εταιρια

  • Royal Mail
  • UPS
  • UPS
  • i-parcel (UPS)

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη

  • Όλα 28 Δεκεμβρίου λένε

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ)

  • Τα 2 αναμένεται να παραδοθούν αύριο (UPS)
  • Το i-parcel έγραψε στις 18/12: Arrived at destination and will be entered into the delivery stream after successful clearance
  • Το Royal δεν έχει tracking.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon De Standard Shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας - 23/11

3. estimate date παραλαβης - 9/12

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 26/11

5. μεταφορικη εταιρια - Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 9/12

7. κατασταση έστειλα σήμερα mail και μου είπαν ότι μάλλον χάθηκε το δέρμα και θα προχωρήσουν σε refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.es

2. ημερομηνια παραγγελιας - 27/11

3. estimate date παραλαβης - 14/12

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 30/11 Rochester

5. μεταφορικη εταιρια - i-parcel

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 14/12

Νέα estimate date παραλαβης  15-26/12

7. κατασταση δεν παρέλαβα

Αν δεν παραλάβω μέχρι της 26/12 μπορώ να ζητήσω refund (λένε κάτω από τη νέα ημερομηνία για παραλαβή )

Κανονικά αφου δεν ήρθε στην ώρα του θα πρέπει να πιστωσουν τα μεταφορικά αυτόματα .Το ότι γνωρίζουν ότι δεν ήρθε ,σημενει ότι ειδοποιούνται ότι παραδόθηκε είτε έχει tr number είτε όχι.

Εγώ μπορώ να πω στο elta της περιοχής μου το tr number του amazon (i-parcel) κι να μου πουν που βρίσκεται ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα Παραγγελιας - Amazon.de (Expedited)
2. Ημερομηνια Παραγγελιας - 17/12/20
3. Αναμενομενη Παραδοση - 28 Δεκεμβρη με 5 Γεναρη

Ακομα ουτε dispatched δεν εχει γινει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, matrixxx είπε

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου.

Εδω θα ειναι μαζεμενες ολες οι αναφορες ωστε να μην εχουμε ψηλα πολλαπλα θεματα ληγμενων προσφορων που υπηρξαν ολες αυτες τις ημερες, αλλα κυριως για να ειναι ευκολα παρατηρησιμα τα αποτελεσματα.

Ειναι γνωστος λογω της καταστασης της πανδημιας, ο φορτος των μεταφορικων εταιριων αλλα και των καταστηματων amazon, με αποτελεσμα ακομα να αναμενονται επι μηνα ή και παραπανω παραγγελιες που ειτε δεν εχουν αποσταλει ακομα ή δεν εχουν παραληφθει.

Αυτο θα βοηθησει ολους οσους εχουν σε αναμονη παραγγελιες να γνωριζουν τι προκειται να συναντησουν απο εδω και περα και περιπου τι ελπιδες εχουν να παραλαβουν πριν τις γιορτες ή αν μαλλον προκειται να συμβει αυτο μετα τις γιορτες, με το νεο ετος.

 

Στοιχεια που βοηθουν ειναι:

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon,es

2. ημερομηνια παραγγελιας 22/11

3. estimate date παραλαβης 09/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης 26/11

5. μεταφορικη εταιρια royal mailRoyal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη 09/12

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ) Σε αναμονή.

 

Σε επικοινωνία στις 18/12 μου απάντησαν το κουλό «In response to your query, I inform you that I have sent a form to the carrier, asking for feedback on your order.The carrier will be communicating with you within 24 to 48 hours.»

Μεχρι σήμερα δεν έχει έρθει σε επικοινωνία κανείς μαζί μου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon De Standard Shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας - 28/11

3. estimate date παραλαβης - 16/12

4. ημερομηνια αποστολης - 3/12

5. μεταφορικη εταιρια - Royal Mail-no tracking

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 16/12

7. κατασταση ...περιμένω μπας και έρθει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Standard

2. ημερομηνια παραγγελιας: 21/10/20

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 03/11/20

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/10/20, Amazon FC στην Ιταλία

5. μεταφορικη εταιρια: UPS

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 03/11/20

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): Παραδοθηκε 17/11/20 επειτα απο αποστολη αντικαταστασης (το πρωτο πακετο χαθηκε)

===================================================================================================

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Standard

2. ημερομηνια παραγγελιας: 12/11/20

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 27/11/20

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 18/11/20, Amazon FC στην Γερμανία

5. μεταφορικη εταιρια: UPS

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 25/11/20

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): Παραδοθηκε 25/11/20 απο UPS

===================================================================================================

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Express

2. ημερομηνια παραγγελιας: 17/12/20

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 29 Dec. - 5 Jan.

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: Δεν έχει φυγει ακόμα.

5. μεταφορικη εταιρια: --

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: --

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): αναμονη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.de

2. ημερομηνια παραγγελιας 27/11

3. estimate date παραλαβης 12-17/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης 4/12

5. μεταφορικη εταιρια royal mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη 17/12

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ) Σε αναμονή.

Επικοινώνησα και μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 24/12 και αν δεν έχει έρθει να προχωρήσω σε refund. Μου έχουν κάνει ήδη επιστροφή τα μεταφορικά χωρίς να τους πως εγώ κάτι. Απλά για την ταλαιπωρία

*Edit 24-12-2020 . Προχώρησαν σε refund αφού πέρασε ακόμη μια εβδομάδα και μου είπαν θεωρείται χαμένο . Τους είπα αν θέλουν να περιμένω ακόμη λίγο λόγω της κατάστασης και μου είπαν όχι δε χρειάζεται.

 

 

Επεξ/σία από xRattle
Ενημέρωση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας -   Amazon.co.uk

2. ημερομηνια παραγγελιας - 14/12

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην  - 30/12 - 04/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - 16/12

5. μεταφορικη εταιρια - i-parcel

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη  - 04/01

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ)  - Αναμονή

===========================================================================================

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.com

2. ημερομηνια παραγγελιας  - 19/12

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην  - 5-11/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης  - 

5. μεταφορικη εταιρια  - 

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη  -  

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ)  - Δεν έχει φύγει ακόμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, PcManiaC7 είπε

Ταπεινή προσωπική μου άποψη είναι να το επιστρέψεις πίσω. Δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που μπορεί να σε βοηθήσει στο μέλλον σε παρόμοια κατάσταση. Επίσης καλός μου φίλος, όταν του είπα για τη δική μου υπόθεση, μου είπε ότι φίλος του που του είχε τύχει κάτι παρόμοιο (όχι από Amazon), όταν του ήρθε κάποια στιγμή η πρώτη παραγγελία κι επικοινώνησε με την εταιρεία για να τους το στείλει πίσω, του απάντησαν να το κρατήσει για την ταλαιπωρία του. Δε ξέρω τι αξίας ήταν η παραγγελία. Μεταφέρω μόνο αυτά που μου είπανε. Με κάθε επιφύλαξη. 🙂

Ισχύει. Γενικά η Amazon καταγράφει ιστορικό αγορών επιστροφών, αποζημιώσεων, ακυρώσεων κλπ κλπ βάζει αλγορίθμου 

και όταν χρειαστείς κάτι ανάλογα την κατηγορία πελάτη στην οποία βρίσκεσαι σε μεταχειρίζονται αναλόγως

καλο ή κακό δεν ξέρω αλλά ισχυει.

Συχνό φαινόμενο σε λογαριασμούς με περίεργες συνήθειες είναι το “account suspended”.

 

8 ώρες πριν, dim_plo είπε

Φίλε μου, θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιον τρόπο έμαθες τους νέους εγχώριους κωδικούς παρακολούθησης (tracking numbers) των δεμάτων σου ώστε να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της αποστολής τους μέσω του site των ΕΛΤΑ courier;

Έστειλες email στην i-parcel; Ήρθες σε επικοινωνία με την iss; Αν είναι το δεύτερο, έχεις κάποιο email ή τηλέφωνο τους στη διάθεσή σου;

Σε ευχαριστώ προκαταβολικά,

Δημήτρης 

Αφού έρθει το δέμα σου στη Ελλάδα, κάλεσε στην ISS http://www.iss.gr/contact/ που διαχειρίζεται τα δέματα της iparcel να σε ενημερώσουν 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Καταστημα παραγγελιας: Amazon.de (standard αποστολή)

2. Ημερομηνια παραγγελίας: 11/11 (ΟΚ ήταν πριν το BF)

3. Εκτιμώμενη Ημερομηνία Παραλαβής σύμφωνα με αυτήν: 30/11

4. Ημερομηνία και Τόπος Αποστολής: 12/11 (Η παραγγελία έσπασε σε 2 αποστολές, ανάθεμα τους)

5. Μεταφορική Εταιρία:  αποστολή: i-parcel
                                              αποστολή: ASNDI

6. Εκτιμώμενη Ημερομηνία Παραλαβής κατά την αποστολή: 30/11

7. Κατάσταση: Η  αποστολή παραδόθηκε 2/12
                           H  αποστολή μάλλον χάθηκε. Ζήτησα refund μετά από προτροπή του Amazon.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...