Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Οι χρόνοι που δίνουν για standard και express είναι οι ίδιοι. Για παράδειγμα σήμερα παράγγειλα από amazon.de με ημερομηνία παράδοσης έως την 19/01 είτε επέλεγα standard είτε επέλεγα express με +10€. Επομένως δεν αξίζουν τα παραπάνω χρήματα. 

Σύμφωνοι, θεωρητικά είναι ίδιοι, αλλά στην πράξη όπως είπα και πριν, αν παραγγείλεις ένα προϊόν με απλή μέθοδο αποστολής δεν θα γίνει dispatched μέχρι να είναι εφικτή η αποστολή του. Ενώ στην γρήγορη μέθοδο, θα αποστείλει άμεσα με κάποια από τις διαθέσιμες διεθνείς κούριερ. 
για να σε προλάβω, είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που θέλει το προϊόν και δεν τον καλύπτει να αποζημιωθεί σε περίπτωση που δεν φτάσει κλπ κλπ 

αρα αξίζει... κάποια πράγματα στην ζωή είναι όντως ότι δίνεις παίρνεις 

ακομα και σε υπηρεσίες 

Νομίζω πως όλοι καταλάβουμε εύκολα, ότι δεν θα φτάσει ποτέ την ίδια ημέρα η απλή αποστολή και η γρήγορη. Όπως και τον λόγο που θα συμβεί αυτό 😂

Επεξ/σία από kva21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, kva21 είπε

Σύμφωνοι, θεωρητικά είναι ίδιοι, αλλά στην πράξη όπως είπα και πριν, αν παραγγείλεις ένα προϊόν με απλή μέθοδο αποστολής δεν θα γίνει dispatched μέχρι να είναι εφικτή η αποστολή του. Ενώ στην γρήγορη μέθοδο, θα αποστείλει άμεσα με κάποια από τις διαθέσιμες διεθνείς κούριερ. 
για να σε προλάβω, είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που θέλει το προϊόν και δεν τον καλύπτει να αποζημιωθεί σε περίπτωση που δεν φτάσει κλπ κλπ 

αρα αξίζει... κάποια πράγματα στην ζωή είναι όντως ότι δίνεις παίρνεις 

ακομα και σε υπηρεσίες 

Δεν νομίζω ότι το express σημαίνει σίγουρα εντός προκαθορισμένης ημερομηνίας στην παρούσα φάση όπως είναι τα πράγματα ούτε είναι επίσης βέβαιο ότι όσες αποστολές θεωρήθηκαν χαμένες και έγιναν refund ή επαναποστολή από το Amazon δεν θα έρθουν κάποια στιγμή αργότερα.;) 

Με βάση την δική μου εμπειρία, από τα τέλη Νοέμβρη μέχρι σήμερα έχω κάνει πάνω από 10 παραγγελίες (από de, fr, it, και es όχι uk), όλες ήταν standard shipping και μόνο 2 δεν έχουν έρθει ακόμα οι οποίες ήταν και οι μοναδικές με Royal Mail. Οι συγκεκριμένες έχουν ήδη γίνει Refund αλλά είναι πιθανό και να έρθουν κάποια στιγμή, κανείς δεν το αποκλείει. Όλες τις άλλες τις έχω παραλάβει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή όσο και να εξηγώ τα αυτονόητα, φαίνεται να έχεις διαφορετική οπτική στο θέμα και επειδή δεν είναι μέρος για συζήτηση / διάλογο, θα σεβαστώ την άποψη σου αλλά δεν θα το συνεχίσω.
 

υγ: προσοχή με τις αποστολές που τυχόν έγιναν refund και τελικά τις παραλάβεις από τα ΕΛΤΑ (με υπογραφή). Κανείς δεν θα ήθελε να γίνει οριστικα και αμετάκλητα suspended από ένα τέτοιο marketplace. 😂

 

Χρόνια πολλά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπο την στιγμή που έγιναν refund είναι αυτονόητο ότι αν έρθει κάτι καθυστερημένο δεν το παραλαμβάνεις. ;) 

Αν και η συμφωνία βέβαια όταν το παρήγγειλες και το πλήρωσες με τα λεφτάκια σου ήταν διαφορετική καθώς αν ανέγραφαν 40+ μέρες δεν θα παράγγελνες. ;) 

Χρόνια πολλά με υγεία! 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2020 στις 8:42 ΜΜ, power_1 είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.es

2. ημερομηνια παραγγελιας - 27/11

3. estimate date παραλαβης - 14/12

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 30/11 Rochester

5. μεταφορικη εταιρια - i-parcel

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 14/12

Νέα estimate date παραλαβης  15-26/12

7. κατασταση δεν παρέλαβα

Αν δεν παραλάβω μέχρι της 26/12 μπορώ να ζητήσω refund (λένε κάτω από τη νέα ημερομηνία για παραλαβή )

Κανονικά αφου δεν ήρθε στην ώρα του θα πρέπει να πιστωσουν τα μεταφορικά αυτόματα .Το ότι γνωρίζουν ότι δεν ήρθε ,σημενει ότι ειδοποιούνται ότι παραδόθηκε είτε έχει tr number είτε όχι.

Εγώ μπορώ να πω στο elta της περιοχής μου το tr number του amazon (i-parcel) κι να μου πουν που βρίσκεται ?

Σήμερα πηγή η πρώτη παράταση που μου έδωσαν (αρχική 14/12 παράταση 15-26/12)

Το δέμα δείχνει να παραδόθηκε στη μεταφορική στις 2/12 (i parcel) 

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου
4:31 ΜΜ
Το πακέτο προήλθε από μια εγκατάσταση του Amazon
Ρότσεστερ, Κεντ GB
6:48 ΠΜ
Η παραγγελία έφτασε σε μια εγκατάσταση του Amazon
Ρότσεστερ, Μίντγουεϊ GB
 
Η παραγγελία έχει αποσταλεί

κι από τότε δεν έχει  .Δεν υπάρχει ούτε παραλάβη από i-parcel (τουλάχιστον δεν αναφέρεται πουθενά σε tracking site ) Αφου είναι με tracking number αν αρχίσει την μεταφορά κι καποτε φτάσει σε μένα θα γίνει γνωστό στη amazon ότι παραδόθηκε δέμα που έχει γίνει επιστροφή χρημάτων κάτι που δεν θα το θελα κι εγώ .Αν κι νομίζω ότι από τη στιγμή που αποζημιώνει την αποστολή θα την στέλνει κι ιδιοποίηση την μεταφορική να επιστρέψει το δέμα (εφόσον το δέμα είναι ανιχνεύσιμο με traking number όπως αυτό τις i-parcel ίδιος στη περίπτωση  που το δέμα  δεν έχει φύγει ούτε από τήν Αγγλία .

Να το ξαναπαραγγειλω από το amazon.es έχει ρίσκο γιατί θα φύγει ξανά από Αγγλία άρα ενέχει κίνδυνο τελωνείου (  πάνω από 100 € αξία)Αν δεν γίνουν γνωστοί οι όροι τις τελωνειακής συμφωνίας Ε.Ε. με UK . Εσείς τι λέτε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η Roayal mail πρέπει να τους έχει τσακίσει (στο amazon). Με 2 ημέρες καθυστέρηση, αφού τους είχα κράξει για την επιλογή carrier επειδή το πακέτο ήταν motherboard και μνήμη, ενώ 5 ζευγάρια παιδικές κάλτσες αξίας 6,5€ τις είχαν στείλει νωρίτερα με acs έξω από την πόρτα μου (!), έστειλα email και σε 7 λεπτά (!) απάντησαν ότι η παραγγελία γίνεται refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη διαβάζουμε διαφορα. Αν γινει refund δε πρόκειται να στειλει σήμα να γυρισει πίσω το δέμα. Μπορεί κάποτε να το παραλάβεις. Το αμετάκλητα και οριστικά suspended από που προκύπτει; Αν μιλάμε για χρήστη ακόμα και αν ίσχυε ..η Amazon δε μπορεί να ταυτοποιήσει κανέναν εκτός αν ψωνίζει με τιμολόγιο. Όσο για το Express. Όταν παραγγέλνω Express βιάζομαι και για αυτό πληρώνω παραπάνω. Θα πρέπει να μου δίνει σύντομη ημερομηνία και όχι ακριβώς την ίδια με το απλό (ή και χειρότερη..σημερα παω να παραγγειλω κατι με το απλό λεει φτανει 9-1..με το εξπρες 19-1). Οπότε σε αυτή τη περίπτωση προσωπικά θα προτιμήσω το απλό. Κάνω μια συμφωνία με την Amazon. Αν αργίσει ορθά παίρνω refund δεν ευθυνομαι σε κάτι εγώ. Αν τελικά παραλάβω το πακέτο τους ενημερώνω για να είμαι σωστός απέναντι τους. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα θέλουν να τους το στείλεις πίσω και θα σου πουν κρατα το εκτός αν ειναι κάτι πολύ ακριβό.

 

Επεξ/σία από baskon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι λίγο πιο πολύπλοκο για μένα γιατί παράγγειλα m/b και ραμ από αμαζον αλλά cpu από πλαίσιο για να φτιάξω ένα νέο setup. Έχω τον επεξεργαστή και κάθεται και δεν ξέρω αν πρέπει να περιμένω μπας και έρθουν ή να τα παραγγείλω πάλι από αλλού με άλλες τιμές (!!!!), και βάζω θαυμαστικά γιατί τις τιμές που τα είχα κλείσει αρχικά δεν τις δίνει ούτε το ίδιο το άμαζον πλέον.

και λέω αν τα πάρω από αλλού να τους στείλω τις αποδείξεις να μου δώσουν τη διαφορά. Άλλωστε σημειώνουν: "Your feedback is helping us build Earth's Most Customer-Centric Company." Οπότε θα σου δώσω εγώ feedback να γίνεις ότι θέλεις όχι όμως εις βάρος μου.

Επεξ/σία από phocaea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, baskon είπε

Επειδη διαβάζουμε διαφορα. Αν γινει refund δε πρόκειται να στειλει σήμα να γυρισει πίσω το δέμα. Μπορεί κάποτε να το παραλάβεις. Το αμετάκλητα και οριστικά suspended από που προκύπτει; Αν μιλάμε για χρήστη ακόμα και αν ίσχυε ..η Amazon δε μπορεί να ταυτοποιήσει κανέναν εκτός αν ψωνίζει με τιμολόγιο. Όσο για το Express. Όταν παραγγέλνω Express βιάζομαι και για αυτό πληρώνω παραπάνω. Θα πρέπει να μου δίνει σύντομη ημερομηνία και όχι ακριβώς την ίδια με το απλό (ή και χειρότερη..σημερα παω να παραγγειλω κατι με το απλό λεει φτανει 9-1..με το εξπρες 19-1). Οπότε σε αυτή τη περίπτωση προσωπικά θα προτιμήσω το απλό. Κάνω μια συμφωνία με την Amazon. Αν αργίσει ορθά παίρνω refund δεν ευθυνομαι σε κάτι εγώ. Αν τελικά παραλάβω το πακέτο τους ενημερώνω για να είμαι σωστός απέναντι τους. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα θέλουν να τους το στείλεις πίσω και θα σου πουν κρατα το εκτός αν ειναι κάτι πολύ ακριβό.

 

Εγώ πάντως λίγο που έψαξα δεν βρήκα περιπτώσεις που κάποιος έγινε "suspended" ή κάτι τέτοιο, επειδή τελικά έλαβε αργοπορημένο και refunded item και δεν ενημέρωσε. Δεν το βρήκα και στους όρους στο site της Amazon. 'Ίσως να θέλει περισσότερο ψάξιμο.
Σε κάθε περίπτωση, σε μένα προτάθηκε επιστροφή χρημάτων ή gift voucher. Και επέλεξα επιστροφή χρημάτων. Για να είμαι εντάξει, όμως, έστειλα ερώτημα "τι θα πρέπει να κάνω αν τελικά τα items για τα οποία μου κάνατε refund φτάσουν σε μένα μετά από καιρό (κι ενώ ήδη υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση)". Η απάντηση ήταν η παρακάτω:
 

Αναφορά σε κείμενο

Dear ΧΧΧ,

I'm sorry to hear that your order #ΧΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧ-1469954 didn't arrive!

If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again. Or if the original package arrives and you don't want to keep it, please refuse the delivery and the carrier will return it to us. 

I hope you appreciated my personal assistance and we wish you have a good health :)

Οπότε αν έρθει το πακέτο, θα τους ενημερώσω κι ας με χρεώσουν αν θέλουν. 
Το πρόβλημα με αυτή την περίπτωση είναι ότι επιλέγεις την αναμονή και στερείσαι για καιρό αυτα που παρήγγειλες, ελπίζοντας απλά ότι δεν θα έρθουν πάρα πολύ αργά - κι ότι όντως τελικά θα έρθουν, κάποια στιγμή.
Οπότε ίσως τελικά η λύση είναι να είναι να παραγγείλεις ξανά, κι αν έρθουν τελικά και τα δύο, να κάνεις άρνηση παραλαβής στο ένα από αυτά (σε αυτό που θα έρθει 2ο). Εκεί όμως και πάλι δεν μπλέκεις; Αν σου έρθει το πρώτο (το refunded) κι ενημερώσεις την Αμαζον, λογικά θα σου κάνει χρέωση στην κάρτα. Εντωμεταξύ έχεις πληρώσει τη νέα παραγγελία και τελικά βρίσκεις τον εαυτό σου να έχεις χρεωθεί 2 φορές. Αποφασίζεις λοιπόν να αρνηθείς την 2η παραλαβή (όποτε αυτή έρθει), και μετα πρέπει να ξαναμιλήσεις με Αμαζον για να πεις τους λόγους που αρνήθηκες και να ζητήσεις εκ νέου refund (για αυτή τη 2η) ;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, power_1 είπε

Σήμερα πηγή η πρώτη παράταση που μου έδωσαν (αρχική 14/12 παράταση 15-26/12)

Το δέμα δείχνει να παραδόθηκε στη μεταφορική στις 2/12 (i parcel) 

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου
4:31 ΜΜ
Το πακέτο προήλθε από μια εγκατάσταση του Amazon
Ρότσεστερ, Κεντ GB
6:48 ΠΜ
Η παραγγελία έφτασε σε μια εγκατάσταση του Amazon
Ρότσεστερ, Μίντγουεϊ GB
 
Η παραγγελία έχει αποσταλεί

κι από τότε δεν έχει  .Δεν υπάρχει ούτε παραλάβη από i-parcel (τουλάχιστον δεν αναφέρεται πουθενά σε tracking site ) Αφου είναι με tracking number αν αρχίσει την μεταφορά κι καποτε φτάσει σε μένα θα γίνει γνωστό στη amazon ότι παραδόθηκε δέμα που έχει γίνει επιστροφή χρημάτων κάτι που δεν θα το θελα κι εγώ .Αν κι νομίζω ότι από τη στιγμή που αποζημιώνει την αποστολή θα την στέλνει κι ιδιοποίηση την μεταφορική να επιστρέψει το δέμα (εφόσον το δέμα είναι ανιχνεύσιμο με traking number όπως αυτό τις i-parcel ίδιος στη περίπτωση  που το δέμα  δεν έχει φύγει ούτε από τήν Αγγλία .

Να το ξαναπαραγγειλω από το amazon.es έχει ρίσκο γιατί θα φύγει ξανά από Αγγλία άρα ενέχει κίνδυνο τελωνείου (  πάνω από 100 € αξία)Αν δεν γίνουν γνωστοί οι όροι τις τελωνειακής συμφωνίας Ε.Ε. με UK . Εσείς τι λέτε ?

Έκλεισε η συμφωνία UK-EU. Δεν θα υπάρχουν δασμοί στα προϊόντα από και προς. Παραγγείλετε ελεύθερα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!

1. Καταστημα παραγγελιας:  amazon.de - επιλογη standard αποστολής

2. ημερομηνια παραγγελιας: 23/11/2020

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 9/12/2020

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/11/2020

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail (no tracking)

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 9/12/2020

7. κατασταση:  Στις 16/12/2020 μίλησα με το amazon και μου είπαν οτι η παραγγελία μάλλον χάθηκε και αν θέλω refund ή replacement με δικά τους premium shipping. Επέλεξα το replacement και μου έβαλαν μια 2η παραγγελία χωρίς κάποια έξοδα ή οποία έλεγε estimate date παραλαβής 22/12/20 - 05/01/21. Στις 23/12/2020 μου είχαν αφήσει μια ειδοποίηση τα ελτά στο σπίτι και πήγα και παρέλαβα. Δεν γνωρίζω ποια από τις 2 παραγγελίες ήρθε , από οτι διαβάζω μπορεί να έρθουν και οι δύο αλλά επειδή περιμένω και άλλες παραγγελίες δεν θα κάνω άρνηση παραλαβής.

Σε περίπτωση που παραλάβω και την άλλη θα πρέπει να μιλήσω με amazon για να τους τη στείλω πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
24 λεπτά πριν, Oval είπε

Σε περίπτωση που παραλάβω και την άλλη θα πρέπει να μιλήσω με amazon για να τους τη στείλω πίσω;

Ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2020 στις 12:21 ΜΜ, derorist είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon UK (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 26/11

3. estimate date παραλαβης: 11/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 27/11 απο Αγγλια προς Αθηνα

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 11/12

7. κατασταση: Αναμονη (δεν υπαρχει αριθμος αναζητησης αποστολης)

Καλημερα Κ Χρονια Πολλα!.

Την Πεμπτη 24/12 ηρθε ειδοποιηση των Ελτα για παραλαβη στις 28/12..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα,

Παρακάτω το δικό μου story αγορά από amazon.de παράδοση με royal mail untracked 

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon.de standard

2. ημερομηνια παραγγελιας: 1/12/2020

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 11-18/12

4. μεταφορικη εταιρια Royal mail untracked postage large letter

5. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 18/12

6. κατάσταση: Δεν έχει παραδοθεί ακόμη, από την προηγουμένη εβδομάδα είχα επικοινωνήσει με το support και με ενημερώσανε να περιμένω μέχρι τις 25. αν δεν μου παραδοθεί μέχρι τότε, θα προχωρήσουν σε refund.

Εχθές 25/12 με καλέσανε (από Ηνωμένο Βασίλειο όπως έγραφε το κινητό) προκειμένου να με ρωτήσουν αν παρέλαβα τελικά, τους ενημέρωσα πως δεν έχω παραλάβει και στην συνέχεια προχώρησαν στο refund.

Μου έστειλαν και ένα e-mail πως αν τελικά  παραλάβω να τους στείλω πίσω αν θέλω να κρατήσω το αντικείμενο η όχι.  

Amazon.de και Royal Mail έχω σκοράρει φέτος για τα καλά.

Επεξ/σία από Snoo2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Συχνές Ερωτήσεις (eett.gr)

18. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο καθυστερήσει, τι αποζημίωση δικαιούμαι;

Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης.

Για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, η ταχυδρομική επιχείρηση μεταφορών επιστρέφει επιπλέον το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...