Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, panos7 είπε

Όταν έκανα την παραγγελία πριν 1 μήνα δεν υπήρχε κανένα θέμα με τις μεταφορικές. 

Αυτό έχει προκύψει τις 2 τελευταίες εβδομάδες. 

Άλλη παραγγελία που έκανα μέσω αμαζον παλι 2 μέρες πριν από την προβληματική, παρέλαβα εδω και 10 ημέρες και με απλή αποστολή.

Ο προβληματισμός μου είναι ότι δεν φαίνεται καμια εξέλιξη από τις 10/12. 

Εστειλα πακετο στο αργος 3 του μηνα και ηδη υπηρχαν αρκετες καθυστερησεις (το πακετο ακομα να φτασει).
Το οτι δεν το γνωριζες δεν σημαινει πως δεν υπηρχαν.
Ασχετα με αυτο ομως οταν αγοραζουμε δωρο 1 μηνα πριν τις γιορτες ειναι παντα καλο να βαζουμε εξπρες και οχι απλη παραδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ αυτή η κατάσταση δεν σου δίνει και ξεκάθαρες επιλογές για το τι να κάνεις αν δεν έχεις λάβει αυτό που παρήγγειλες. Εμένα που είχα παραγγείλει στις 26 Νοεμβρίου, με estimated delivery 11 Δεκεμβρίου μου έγινε refund στις 17 Δεκεμβρίου. Πόσο θεωρούμε ως λογικό χρόνο αναμονής πριν παραγγείλουμε ξανά αυτό που ...μας είπαν ότι μάλλον θα χάθηκε (ήταν και χωρίς tracking number / Royal Mail); Ένα μήνα ας πούμε μετά το αρχικό estimated delivery date;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ περίεργο που χάνονται τόσο μαζικά τα Royal Mail --> ELTA. 

Πιστεύω είτε ότι θα φτάσουν πολύ καθυστερημένα, είτε τα σουφρώνουν κάποιοι όταν βλέπουν ότι δεν έχουν πάνω τρακινγκ.

Παραγγέλνω πάνω από μια δεκαετία μαζικά πακέτα που έρχονται μέσω ΕΛΤΑ και είναι ελάχιστες οι φορές που δεν έχω λάβει κάποιο πακέτο. Απλά παίρνω πάντα με τρακινγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Είναι πολύ περίεργο που χάνονται τόσο μαζικά τα Royal Mail --> ELTA. 

Πιστεύω είτε ότι θα φτάσουν πολύ καθυστερημένα, είτε τα σουφρώνουν κάποιοι όταν βλέπουν ότι δεν έχουν πάνω τρακινγκ.

Παραγγέλνω πάνω από μια δεκαετία μαζικά πακέτα που έρχονται μέσω ΕΛΤΑ και είναι ελάχιστες οι φορές που δεν έχω λάβει κάποιο πακέτο. Απλά παίρνω πάντα με τρακινγκ.

Λαθη παντα γινονται και παντα υπαρχει η πιθανοτητα να χαθει οντως ενα πακετο. Αλλα πιστεψε με, στα untracked πακετα, πεφτει πολλη σουφρα. Ειδικα αν δουν οτι κατι "ξεπεσε", μπηκε σε λαθος παλετα, πηγε σε λαθος distribution center, καποιοι υπαλληλοι απλα το βουτανε (αντι να το μαρκαρουν για διορθωση) και αφηνουν μετα εμας να πιστευουμε οτι "χαθηκε".

Τωρα λογο του απιστευτου ογκου πιστευω το εκμεταλλευονται πιο πολυ γιατι κανεις δεν προκειται να τους ψαξει.

Επεξ/σία από Alphagamerz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
38 λεπτά πριν, Alphagamerz είπε

Λαθη παντα γινονται και παντα υπαρχει η πιθανοτητα να χαθει οντως ενα πακετο. Αλλα πιστεψε με, στα untracked πακετα, πεφτει πολλη σουφρα. Ειδικα αν δουν οτι κατι "ξεπεσε", μπηκε σε λαθος παλετα, πηγε σε λαθος distribution center, καποιοι υπαλληλοι απλα το βουτανε (αντι να το μαρκαρουν για διορθωση) και αφηνουν μετα εμας να πιστευουμε οτι "χαθηκε".

Τωρα λογο του απιστευτου ογκου πιστευω το εκμεταλλευονται πιο πολυ γιατι κανεις δεν προκειται να τους ψαξει.

Ειναι πολυ λαθος να λεει καποις κατι τετοιο, διαφωνω απολυτα!

Μπορει να εχω χασει 2 δεματακια απο τα 200-300 untracked εχω λαβει τα τελευταια 15 χρονια. To ιδιο συμβαινει στους περισσοτερους. Σε καποιους ελαχιστους μπορει να ειναι συχνοτερο. Καποιες φορες πιθανον μαλιστα αυτα που δεν εφτασαν στα χερια μας, να γυριζουν και στον αποστολεα  για διαφορους λογους οπως αν εχει σβηστει/χαλασει η ετικετα με τα στοιχεια του παραληπτη. Το ποσοστο γενικα ειναι ελαχιστο για να λεμε τετοια πραγματα και να ριχνουμε λασπη σε μια ομαδα εργαζομενων μεσω του ανεμιστηρα. 

Μπορει να ειναι μεγαλυτερο το ποσοστο ακομα και των "δηθεν" που λενε οτι δεν παρελαβαν κατι, οταν ειναι untracked. Δεν το αποκλειω.

"Κακοι" παντου υπαρχουν, οχι μονο στη δουλεια αυτη, μαλιστα αλλού σε σημαντικοτερες θεσεις, πιστευω οτι το ποσοστο ειναι πολυ μεγαλυτερο. Οποτε απο μενα (χωρις να εχω κανεναν συγγενη ή φιλο που δουλευει εκει), ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ σε οσους εργαζονται σε αυτο το ποστο, ειδικα με το ζορι που τρωνε τωρα λογω των συνθηκων, σε οποιαδηποτε εταιρια. Οι εξαιρεσεις δεν ειναι αυτες που θα μας κανουν να μιλαμε γενικα. Λαθος μεγαλο. Και εγω πολλες φορες εκνευριζομαι με καποιους απο αυτους για παραληψεις και λαθη τους, αλλα δεν μπαινουμε και στην θεση τους για να ξερουμε τι και πως. Μην ειμαστε απολυτοι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Ειναι πολυ λαθος να λεει καποις κατι τετοιο, διαφωνω απολυτα!

Μπορει να εχω χασει 2 δεματακια απο τα 200-300 untracked εχω λαβει τα τελευταια 15 χρονια. To ιδιο συμβαινει στους περισσοτερους. Σε καποιους ελαχιστους μπορει να ειναι συχνοτερο. Καποιες φορες πιθανον μαλιστα αυτα που δεν εφτασαν στα χερια μας, να γυριζουν και στον αποστολεα  για διαφορους λογους οπως αν εχει σβηστει/χαλασει η ετικετα με τα στοιχεια του παραληπτη. Το ποσοστο γενικα ειναι ελαχιστο για να λεμε τετοια πραγματα και να ριχνουμε λασπη σε μια ομαδα εργαζομενων μεσω του ανεμιστηρα. 

Μπορει να ειναι μεγαλυτερο το ποσοστο ακομα και των "δηθεν" που λενε οτι δεν παρελαβαν κατι, οταν ειναι untracked. Δεν το αποκλειω.

"Κακοι" παντου υπαρχουν, οχι μονο στη δουλεια αυτη, μαλιστα αλλού σε σημαντικοτερες θεσεις, πιστευω οτι το ποσοστο ειναι πολυ μεγαλυτερο. Οποτε απο μενα (χωρις να εχω κανεναν συγγενη ή φιλο που δουλευει εκει), ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ σε οσους εργαζονται σε αυτο το ποστο, σε οποιαδηποτε εταιρια. Οι εξαιρεσεις δεν ειναι αυτες που θα μας κανουν να μιλαμε γενικα. Λαθος μεγαλο.

Μια συμπληρωση στην πρωτη μου αναρτηση ωστε να ειμαι σωστος: 

Αναφορά σε κείμενο

Ειδικα αν δουν οτι κατι "ξεπεσε", μπηκε σε λαθος παλετα, πηγε σε λαθος distribution center, καποιοι υπαλληλοι (δεν τους βαζω ολους στον ιδιο κουβα, μιλαω ΜΟΝΟ για αυτους που το κανουν, οι υπολοιποι δεν φταινε σε τιποτα και απλα κανουν τη δουλεια τους) απλα το βουτανε (αντι να το μαρκαρουν για διορθωση) και αφηνουν μετα εμας να πιστευουμε οτι "χαθηκε".

Το source μου παντως δεν ειναι μαντεψια, εχω φιλο που δουλευε στα ολλανδικα ταχυδρομεια και φιλο που δουλευε στη USPS (αμερικανικα ταχυδρομεια). Και στις δυο περιπτωσεις, στις περιοδους μεγαλου ογκου, οι πανω αναφερομενοι εκαναν τετοιες κινησεις. Δεν ειναι φυσικα μονο ελληνικο φαινομενο, δεν ηθελα να εννοηθει αυτο.

Επεξ/σία από Alphagamerz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση οφ τοπικ:

Παραγγελία από eBay UK shipped με Royal Mail international αυτή την στιγμή στα ΕΛΤΑ έχει κολλήσει εδώ 

17/12/2020,

ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ


Παίζει να έχει χαθεί ;

Επεξ/σία από georgesalo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2020 στις 9:59 ΠΜ, vins είπε

Για πρώτη φορά στη ζωή μου, ενώ εξυμνώ το αμαζον, έχω θέμα! 

1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.es - standard

2. ημερομηνια παραγγελιας - 27/11/2020

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην - 14/12/2020

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - 29/11/2020 από UK

5. μεταφορικη εταιρια - ASNDI

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 14/12/2020

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ) - νέο ETA 15-26/12/2020, αγνοείται η τύχη του και δεν υπάρχει ενημέρωση στο tracking.

Εμένα τελικά δεν ήρθε ποτέ, σε επικοινωνία μέσω chat ζητησα να μου το ξαναστείλουν με expedited, καθώς ήταν προσφορά και δε με συμφέρει το refund και το έκαναν σε χρόνο dt!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ότι παραγγελια sold/fulfilled απο Amazon που αφησα το απλο shipping το εστειλαν χωρις tracking και ειχα προβλημα ή απωλεια δεματος ως σημερα.

Σε οτι πληρωσα παραπανω αργησε μεν να φυγει απο τις αποθηκες τους (γυρω στις 12 ημερες εκανε μεχρι να γινει η αποστολη!!!) αλλα ήρθε με συνοπτικες διαδικασίες σε ελαχιστες ημερες απο την αποστολή του. Λιγοτερες ημερες εκανε να ερθει απο το να φυγει απο Amazon warehouse!!

Σαν να σου λενε πληρωσε αλλιως κατσε να περιμενε.

Τα πακετα του Amazon απο τριτους προμηθευτες δεν ειχαν κανενα προβλημα ασχετα με την επιλογη shipping.

Απο την αλλη ειναι τεραστιο φαουλ της Amazon που πουλαει πραγματα μεσα απο το site της χωρις να αναφερει την χωρα αποστολής τους. Δινει μεν refund σε περιπτωση που πληρωσεις τελωνειο αλλα ειναι καθυστερηση και επιπλεον ταλαιπωρια αυτο. Επρεπε να εχει ξεκαθαρη αναφορα της χωρας αποστολης του πακετου οπως το eBay.

Οι Κινεζοι τους εφαγαν λαχανο παντως σε ταχυτητα αποστολης δεματων φετος. Απο Κινα τα δεματα ηρθαν γρηγοροτερα απο οτι απο UK!!! Και τα refund αμεσα σε περιπτωση καθυστερησης. Απιστευτο κι ομως αληθινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SeNNinhA είπε

Απο την αλλη ειναι τεραστιο φαουλ της Amazon που πουλαει πραγματα μεσα απο το site της χωρις να αναφερει την χωρα αποστολής τους. Δινει μεν refund σε περιπτωση που πληρωσεις τελωνειο αλλα ειναι καθυστερηση και επιπλεον ταλαιπωρια αυτο. Επρεπε να εχει ξεκαθαρη αναφορα της χωρας αποστολης του πακετου οπως το eBay.

Συμφωνω.. ειδικα στην ευρωπη που ειναι μπαλακι το απο που θα σου στειλουν, θα πρεπει να αναφερεται σε ποια/ποιες χωρες ή αποθηκες βρισκεται το εκαστοτε προιον In Stock.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Alphagamerz είπε

Συμφωνω.. ειδικα στην ευρωπη που ειναι μπαλακι το απο που θα σου στειλουν, θα πρεπει να αναφερεται σε ποια/ποιες χωρες ή αποθηκες βρισκεται το εκαστοτε προιον In Stock.

Εαν ηθελα να ερθει απο Κινα το παραγγελνω κατευθειαν απο Κινα πιο φθηνα και στον ιδιο χρονο. Τι να πω. Ευτυχως που η παραγγελια εσπασε σε πολλα μικρα δεματακια και τελικα δεν ειχα τελη εκτελωνισμου και επιπλεον καθυστερησεις και φασαρια μεσα σε Covid.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 22/12/2020 at 13:23, Megatontnt said:

Νουμερο 2

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής. αμαζον UK economy

2. ημερομηνια παραγγελιας.  12 december

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 5 january

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης N/A. δεν εχει αποσταλει

5. μεταφορικη εταιρια N/A δεν εχει αποσταλει

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη . 28dec-5jan

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ)  δεν εχει αποσταλει

 

Update: Σταλθηκε απο Ιταλια με UPS στις 22/12.
εχει ερθει στην Αθηνα απο τις 24/12
αν οχι αυριο, στις 30 θα την εχω, απο την γενικη ταχυδρομικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2020 στις 5:48 ΜΜ, power_1 είπε

Σε έλεγχο που έκανα σε 250 !!!!διαδοχικά νουμερα iparcel που έρχονται Ελλάδα μόνο 5  δεν έχουν καμία πληροφορία κι μέσα σε αυτά τα 5 είναι κι το δικό μου δεμα (ενημέρωση από 28/11 μέχρι 18/12 ) ποσοστό 2% .Πιθανή εξήγηση :

1) να χουν παραπεσει στην παράδοση παραλαβή από amazon σε iparcel με την ελπίδα να εμφανιστούν μετά από μέρες.

2) να έχουν "χαθεί" εκ τον έσω .Από κάποιον ελαφροχερη.

3) να μην παραδόθηκαν στην iparcel από την amazon.

Παντως λίγο δύσκολο να εμφανιστούν στο σύστημα ( μια κι δεν έχουν ούτε ηλεκτρονική ειδοποίηση για το δέμα καμία εγγραφή )μετά από 25 μέρες (2/12 υποτιθέμενη παράδοση στην iparcel) .

Εσείς τη λέτε σας έχει τύχη κάτι ανάλογο η ακούσατε τέτοια περίπτωση.

Απο το amazon.es γράφει ότι μπορώ να πάρω refund ) Αν κι δεν είναι δίκαιο για τους εξής λόγους :

1) είπαν για παράδοση στης 14/12 κι δεν παρέλαβα ενώ εγώ πλήρωσα ος όφειλα το πακέτο.Αλιως δεν θα το αγόραζα.

2) Κάποια από τα προϊόντα ήταν σε προσφορά κι τώρα δεν είναι.

3) κάποια από τα προϊόντα είναι out of stock  κι ίσως χωρίς να έχουν restock ξανα 

Αρα εμείς χαμένοι πολλαπλα .

Τι λέτε εσείς ?

Updated : Σε επικοινωνία με την UPS i-parcel μου έστειλαν την παρακάτω απάντηση

Hello!

Thanks for reaching out to us here at UPS i-Parcel.

I am unable to pull up any data in our system using the information provided. Please provide us with a valid tracking number to assist you further with your query. Please also contact Amazon directly at https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html to best assist you further.

προφανώς θα πρέπει να επικοινωνήσω με την amazon.es κι όχι με την amazon.com.

Αυτο δείχνει ότι δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ  ηλεκτρονική πληροφόρηση για το δέμα .

Μεχρι εδώ φαίνεται ότι είτε δεν έστειλαν καμία ενημέρωση για το δέμα στην iparcel κι είναι ακόμη στις αποθήκες της amazon (από 2/12) ή μου δώσανε λάθος tracking number . 

Αρα είναι  ευθύνη της amazon.es .

Προκυπτουν δύο θέματα :

Α)Σε ποια διεύθυνση   και πως θα επικοινωνήσω με την amazon.es αφού  δεν ξέρω ισπανικά.?

Β) Δεν θέλω refund αλλά τα ίδια προϊόντα να στείλουν ξανά .(Έλα που το ένα είναι out of stock εδώ κι 20 μέρες ) θα ζητήσω να μου στείλουν τα διαθέσιμα προϊόντα κι κάποιο αναλογο προϊόν που είναι stock χωρίς χρέωση μεταφορικών ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία που θα κράτηση πάνω απο  2 μήνες από την αρχική παραγγελία.

Τι λέτε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, power_1 είπε

Updated : Σε επικοινωνία με την UPS i-parcel μου έστειλαν την παρακάτω απάντηση

Hello!

Thanks for reaching out to us here at UPS i-Parcel.

I am unable to pull up any data in our system using the information provided. Please provide us with a valid tracking number to assist you further with your query. Please also contact Amazon directly at https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html to best assist you further.

προφανώς θα πρέπει να επικοινωνήσω με την amazon.es κι όχι με την amazon.com.

Αυτο δείχνει ότι δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ  ηλεκτρονική πληροφόρηση για το δέμα .

Μεχρι εδώ φαίνεται ότι είτε δεν έστειλαν καμία ενημέρωση για το δέμα στην iparcel κι είναι ακόμη στις αποθήκες της amazon (από 2/12) ή μου δώσανε λάθος tracking number . 

Αρα είναι  ευθύνη της amazon.es .

Προκυπτουν δύο θέματα :

Α)Σε ποια διεύθυνση   και πως θα επικοινωνήσω με την amazon.es αφού  δεν ξέρω ισπανικά.?

Β) Δεν θέλω refund αλλά τα ίδια προϊόντα να στείλουν ξανά .(Έλα που το ένα είναι out of stock εδώ κι 20 μέρες ) θα ζητήσω να μου στείλουν τα διαθέσιμα προϊόντα κι κάποιο αναλογο προϊόν που είναι stock χωρίς χρέωση μεταφορικών ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία που θα κράτηση πάνω απο  2 μήνες από την αρχική παραγγελία.

Τι λέτε ?

Επειδή είχα παρόμοιο θέμα, όπως έγραψα παραπάνω επικοινωνείς στα αγγλικά μαζί τους με email από το contact us και τους λες δε θέλω refund, θέλω το προϊόν να μου το ξαναστειλετε με expedited tracked shipment.

Επεξ/σία από vins
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...