Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου. Εδω θα ειναι μαζεμεν

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο. Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολί

Όποιος δεν μπορεί δεν στέλνει. Δεκτό και κανένας δεν έχει και παράπονο. Ομως όταν συνεχίζεις να στέλνεις πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος δηλώνεις μετά από ένα χρόνο πανδημίας (με όλα τα γνωστά προβλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, lofter είπε

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Και σε εμένα ήρθε στην ίδια κατάσταση δέμα, στείλε στην αμαζον στο τσατ ότι έχεις φωτογραφίσει το δέμα και είναι κατεστραμμένο αλλά δεν λείπει κάτι. Θα σου προσφέρει £5-15 ως αποζημίωση και θα σε ρωτήσει εαν θες να το κρατήσεις ως έχει.

Το σκίσιμο έγινε :

1) καταλαθος κατά την μεταφορά

2) επίτηδες για πονηρούς λόγους 

3) επίτηδες για λόγους ελέγχου ασφαλείας αεροδρομίου (το κάνουν όταν στο xray δουν κάτι περίεργο)

Για λόγους εκτελωνισμού δεν σκίζεται ποτέ έτσι... το ανοίγουν κανονικά σωστά. Αλλά τελωνείο δεν περνάει τίποτα από🇬🇧🇪🇺🇨🇦ίσως και άλλα

 

Επεξ/σία από kva21
  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
23 ώρες πριν, lofter είπε

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Ειναι νομιζω αρκετα εμφανες οτι προκειται για ατυχημα. Καπου σπρωχθηκε το κουτι και υπηρχε αλλη κουτα ή αλλο αντικειμενο πισω και απο κατω του η οποια προκαλεσε αυτο που φαινεται στην φωτο. Εχει γινει "ακορντεον", δεν θα ηταν ετσι σε προσπαθεια να δει καποιος τι εχει μεσα.

 

Αν δεν λειπει κατι, μην στειλεις στο αμαζον ερωτημα οπως λεει ο φιλος. Αλλοι ακομα δεν εχουν παραλαβει, δεν εγινε και τιποτα. Μακαρι αυτες τις ημερες να παραλαμβαναμε τις αποστολες μας ετσι απο το να περιμενουμε ακομα!

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεύτερη παραγγελία που αγνοείται:

1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.de - standard shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας - 30/11/2020

3. estimate date παραλαβης - 15/12/2020

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 2/12/2020

5. μεταφορικη εταιρια - royal mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 15/12/2020

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ):

Στις 19/12 πρώτη επικοινωνία μαζί τους για το τι γίνεται η συγκεκριμένη παραγγελία.

Έγιναν refund τα μεταφορικά και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 22/12.

Στις 29/12 δεύτερη επικοινωνία με chat. 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση και συμβαίνει πρώτη φορά είναι πως μόλις έδωσα τον αριθμό παραγγελίας να τσεκάρει το status της, για οχτώ λεπτά δεν μου μιλούσε το support. Μόλις τον ρώτησα αν είναι ακόμα εκεί, μου ζήτησε συγνώμη αλλά το σύστημά τους δεν ανταποκρίνεται. Τελικά «would like to inform that the item is damaged during transit by carrier.» και αν θέλω refund ή replacement. Ζήτησα replacement αλλά expedited αν γίνεται. Το έβαλε expedited και επειδή το ένα item δεν υπήρχε σε στοκ μου το έκανε refund.

Το δεύτερο παράξενο είναι πως το εν λόγω αντικείμενο φαίνεται και στο replacement order και δεν έχω καταλάβει αν θα το παραλάβω τελικά ή αν έτσι γίνεται στο σύστημά τους, δηλαδή τα replacement orders αναγκαστικά δείχνουν όλα τα αρχικά είδη ακόμα και αν έχεις ακυρώσει κάποια.

Βέβαια ακόμα και με expedited τα πράγματα φυσικά και δεν έχουν γίνει shipped ακόμα (λογικό με όσα γίνονται) και έχουν νέο estimated delivery 12/1 εως 25/1/2021

Καλή χρονιά σε όλους!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, matrixxx είπε

Ειναι νομιζω αρκετα εμφανες οτι προκειται για ατυχημα. Καπου σπρωχθηκε το κουτι και υπηρχε αλλη κουτα ή αλλο αντικειμενο πισω και απο κατω του η οποια προκαλεσε αυτο που φαινεται στην φωτο. Εχει γινει "ακορντεον", δεν θα ηταν ετσι σε προσπαθεια να δει καποιος τι εχει μεσα.

 

Αν δεν λειπει κατι, μην στειλεις στο αμαζον ερωτημα οπως λεει ο φιλος. Αλλοι ακομα δεν εχουν παραλαβει, δεν εγινε και τιποτα. Μακαρι αυτες τις ημερες να παραλαμβαναμε τις αποστολες μας ετσι απο το να περιμενουμε ακομα!

Μακάρι να ήταν ατύχημα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 31/12/2020 στις 3:21 ΜΜ, lofter είπε

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Το πρόβλημα που βρίσκεται για να καταλάβω. Δεν σου αρέσει που σκίστηκε το εξωτερικό χαρτονάκι για αισθητικούς λόγους;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 31/12/2020 στις 9:17 ΠΜ, Jeronymo είπε

Δεν ξέρω αν σε αυτά που στάλθηκαν με royal mail, έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν ότι τα παρέλαβες μιας και νομίζω ότι δεν είναι συστημένα. Σε αυτή την περίπτωση τους ειδοποιείς εσύ και παίρνουν πίσω τα χρήματα.

Αν σου έρθει συστημένο προφανώς θα ενημερωθούν μόλις παραλάβεις και θα έρθουν σε επικοινωνία μαζί σου για να σε ενημερώσουν ότι θα σου ξαναχρεωσουν την κάρτα

μου χουν στειλει ειδοποιηση απο τα ελτα να παω να το παραλαβω. αν δεν επικοινωνησει το αμαζον αφου το παρω (υποθετω γινεται αυθημερον) θα τους στειλω μειλ (αλλα θα τους ζητησω τα μεταφορικα).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

Το πρόβλημα που βρίσκεται για να καταλάβω. Δεν σου αρέσει που σκίστηκε το εξωτερικό χαρτονάκι για αισθητικούς λόγους;

Όχι δεν έχω θέμα με το χαρτονακι (και το κουτί του προϊόντος όμως έχει χτυπηθεί).

Το ανέφερα περισσότερο για να δω αν έχει τύχει και σε άλλους το ίδιο (όπως γράφουν συνέβη σε μερικούς) και τη γνώμη τους. Αν η πλειονότητα των untracked φτάνει στους παραλήπτες όπως πρέπει μέσω ΕΛΤΑ τότε ολα καλα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/12/2020 στις 3:21 ΜΜ, lofter είπε

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Περίπου στην ίδια κατάσταση ήταν και σε μένα όταν παρέλαβα!

Επεξ/σία από Aurumnus
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 πακετα απο διαφορετικες παραγγελιες:

  • Καταστημα παραγγελιας: co.uk - standard
  • Ημερομηνια παραγγελιας: 10/12 και 13/12
  • Estimated date παραλαβης: 29/12 και 30/12
  • Ημερομηνια και τοπος αποστολης: 14/12 COLNBROOK, GB και τα δυο
  • Μεταφορικη εταιρια: i-parcel
  • Κατασταση: παραδοθηκαν και τα δυο σημερα 2/1 απο ΕΛΤΑ courier

Στο site της i-parcel ακομα τα δειχνει "In transit" απο τις 30/12 και στο amazon "Now expected 31 December - 14 January" και "Now expected 30 December - 13 January" αντιστοιχα, παρολο που παρελαβα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ελληνικές πονηριές τύπου ελαβα, δεν έλαβα, ήταν τσακισμένο κλπ κλπ μας έβαλαν να πληρώνουμε μεταφορικά.... Τις καλές εποχές ήταν δωρεάν πάνω από 20 λίρες αν θυμάμαι καλά. Αθάνατος έλληνας....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν σας είναι δύσκολο μπορείτε να γράψετε τι διεύθυνση από το customer support tou amazon.es γιατί δεν βγάζω άκρη με τίποτα . Ευχαριστώ προκαταβολικά .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι στη ίδια ακριβώς θέση με το Αγγλικό, περιηγήσου παράλληλα και στα δύο και πάτα στο Ισπανικό οτι πατάς και στο Αγγλικό.

Στα θέματα βοήθειας του chat στο Ισπανικό έχει ένα επιπλέον στο τέλος για να υποβάλεις ερώτηση στα Αγγλικά.

Επεξ/σία από frap73
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 31/12/2020 στις 2:28 ΠΜ, SabotazNic είπε

Ενημερωτικα το τρακινγκ της ups δουλευει στο site της γενικης (παραγγελια 20/12) και αυριο θα το εχω. Εχω την εντυπωση οτι τα δεματα απο amazon παιρνουν προτεραιοτητα, μιας και αυτην την περιοδο μου εχουν ερθει την επομενη εργασιμη απο την μερα που εφτασε Ελλαδα, ενω δεματα απο καταστηματα εδω στην Ελλαδα αργουν, ή και δεν δεχονται παραλαβες, ενω απο amazon ειναι αναγκασμενοι

image.png.6a5d386c259fd071d6be0ce561dec032.png

Τελικα μου ηρθε σημερα επειδη για καποιο λογο Πεμπτη δεν ηρθαν καθολου δεματα στο καταστημα της περιοχης (ενω κανονικα δεν ερχονται Δευτερα) μαζι με αλλο ενα δεμα απο πλαισιο. Ολα good

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια εγώ με δυο παραγγελιες, πηρα σημερα full refund και περιμενω να έρθει για να με ξαναχρεωσουν. πολύ άμεση εξυπηρέτηση στο chat τους.

1. Amazon.de - Standard Shipping

2. Order placed: 28/11/2020

3. Estimated date παραλαβης: 14/12/2020

4. Dispatched: 2/12/2020

5.  Royal Mail (Low)

7. κατασταση: Full Refunded

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε [MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)
  • matrixxx έχει "καρφιτώσει" αυτό το θέμα
  • matrixxx έχει ακυρώσει το "καρφίτσωμα" για αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ακύρωση υπομνήματος αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.