Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, power_1 είπε

Αν δεν σας είναι δύσκολο μπορείτε να γράψετε τι διεύθυνση από το customer support tou amazon.es γιατί δεν βγάζω άκρη με τίποτα . Ευχαριστώ προκαταβολικά .

Από εδώ ξεκινάς αν θυμάμαι καλα

https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου. Εδω θα ειναι μαζεμεν

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο. Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολί

Όποιος δεν μπορεί δεν στέλνει. Δεκτό και κανένας δεν έχει και παράπονο. Ομως όταν συνεχίζεις να στέλνεις πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος δηλώνεις μετά από ένα χρόνο πανδημίας (με όλα τα γνωστά προβλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ περιμένω ακόμη το δικό μου από Amazon.de (27/11). Μάλλον πάμε για το επόμενο δεκαήμερο. Δεν ξέρω γιατί φέτος τα έστειλαν με Royal Mail unregistered. Όχι τίποτα άλλο αλλά πληρώνεις μεταφορικά και μετά μένεις μα τον φόβο μήπως δεν παραδοθεί γιατί όλοι ξέρουμε τα γνωστά ΕΛΤΑ πως δουλεύουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. 

Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again."
Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it.
I will annotate as order lost, in case order still arrives."

Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. 
Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. 

Επεξ/σία από stark
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
53 λεπτά πριν, stark είπε

Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. 

Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again."
Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it.
I will annotate as order lost, in case order still arrives."

Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. 
Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. 

Νομίζω ότι η διαφορετική αντιμετώπιση που μπορεί να έχουμε είναι και θέμα αξίας των προϊόντων που αγοράζουμε. Από ένα ποσό και πάνω πιστεύω ότι σου λένε ότι θα ξανά χρεώσουμε την κάρτα. Και εμένα για μια παραγγελία της τάξης των 15 ευρώ μου κάνανε refund και είπανε ότι αν έρθει, κράτησε το. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε δικιά μου παραγγελία 19 ευρώ αφού μου έκαναν refund όλο το ποσό, λόγο καθυστέρησης, όταν τελικά παρέλαβα τους ενημέρωσα και ζήτησαν την άδεια να με χρεώσουν ξανά στην κάρτα, δεν έκαναν καμία νέα χρέωση 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 21/12/2020 στις 9:22 ΜΜ, Alphagamerz είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Express

2. ημερομηνια παραγγελιας: 17/12/20

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 29 Dec. - 5 Jan.

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: Δεν έχει φυγει ακόμα.

5. μεταφορικη εταιρια: --

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: --

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): αναμονη

Update: Εκτιμωμενη παραδοση αυριο έως τις 8, δεν εχει γινει καν dispatch ακομα. Εαν δεν γινει και αυριο ακυρωνω παραγγελια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12

3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία

5. μεταφορικη εταιρια- ups

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01

7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups....

 

Αποστολή έτοιμη για τη UPS

Προγραμματισμένη παράδοση

Όταν η αποστολή φτάσει στην εγκατάστασή μας, η ημερομηνία παράδοσης θα ενημερωθεί.

Η ετικέτα δημιουργήθηκε 22.12.2020 14:14

United Kingdom

 

Έχω μιλήσει με το support αρκετές φορές και μου λένε να περιμένω και να περιμένω...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 30/12/2020 στις 4:00 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε

Παρέλαβα και το i-parcel χθες μέσω ΕΛΤΑ courier.

Έμεινε το Royal Mail

Είχα deadline 28/12/20 για το Royal Mail. Έστειλα σήμερα στο support και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 12/01/21.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, weaponlord είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12

3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία

5. μεταφορικη εταιρια- ups

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01

7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups....

 

     

οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 2/1/2021 στις 2:42 ΜΜ, topswnio είπε

Από ελληνικές πονηριές τύπου ελαβα, δεν έλαβα, ήταν τσακισμένο κλπ κλπ μας έβαλαν να πληρώνουμε μεταφορικά.... Τις καλές εποχές ήταν δωρεάν πάνω από 20 λίρες αν θυμάμαι καλά. Αθάνατος έλληνας....

δεν ειναι ετσι φιλε. τυρακι ηταν για να καθιερωθει στην συνειδηση μας το αμαζον.

καλομαθαμε ολοι και μετα αφου μας ειχε πελατες σταματησε να μπαινει μεσα με τα μεταφορικα.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεμα που παραδωθηκε απο ΕΛΤΑ, στο tacking της AfterShip δείχνει on its way και στο Amazon delivered...

Αληθεια, για δεμα που παρηγγειλα απο Ελλαδα και ήρθε με EltaCourier μετα απο 40 ημέρες κάνοντας βολτες στη Ελλαδα (Ναυπλιο - Θεσ/νικη - Λάρισα - Πάτρα)  μπορώ να ζητήσω αποζημίωση και πως?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, oletiras είπε

οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω.

Τα δέματα τα δικά μου έκαναν να γίνουν dispatched από τις αποθήκες της Amazon από 10 εως 14 ημέρες. Αυτά που πλήρωσα επιπλέον για shipping ήρθαν μέσα σε 7-10 ημέρες. Τα άλλα....

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 29/12/2020 στις 2:20 ΜΜ, tazio είπε

Περίμενα μέχρι και σήμερα 29/12, τελικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων μέσω chat η οποία έγινε αμέσως, η υπομονή μου τελείωσε, καλό κουράγιο σε όσους περιμένουν.

Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, tazio είπε

Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα.

Νταξει αρχοντικα!! Μονο 28 μερες μετα την est date!! Χαχααχαχαχαχαχχα α ρε ελτα εγγυηση!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε [MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)
  • matrixxx έχει "καρφιτώσει" αυτό το θέμα
  • matrixxx έχει ακυρώσει το "καρφίτσωμα" για αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.