Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, matrixxx είπε

 

Μην κανεις κατι τετοιο, δεν νομιζω να βγεις κερδισμενος, στατιστικα ιδιο χρονο θα περιμενεις να γινει η αποστολη, μαλιστα αρχομενο απο τωρα. Ειναι λοιπον σχεδον βεβαιο, οτι πρωτα θα φυγει η παλια απλη παραγγελια, παρα αν κανεις νεα με exp. "Κοντευεις" για αποστολη, υπομονη.

Ναι αλλά δεν ξέρει πόσο θα κάνει να φτάσει (εάν φτάσει). Ενώ με expedited κάνει τον ίδιο χρόνο να φύγει αλλά έρχεται σίγουρα και γρήγορα.

Σε εμένα έκαναν 10-15 ημέρες να φύγει η παραγγελία (άσχετα με τρόπο αποστολής) αλλά μόνο 10-15  ημέρες να φτάσει μετά ενώ με την απλή αποστολή από μήνα και πάνω και 2 παραγγελίες δεν ήρθαν ποτέ. Για τις γιορτές μιλάω. Τώρα είναι πιο χαλαρά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, emanager είπε

Έχεις γραπτώς σε email που σου έχουν πει ότι θα σου κάνει price match και δεν στο δίνει;

Έχω μια αντίστοιχη περίπτωση όχι με black friday. Δεν έχει αποσταλεί ακόμα αυτό που θα γίνει price match.

Να το ακυρώσω ;

Ναι φίλε μου, γραπτώς και σε email και σε chat και τώρα πουλάνε τρέλα ότι αυτό δεν είναι στην πολιτική τους. Τους έστειλα ένα τελευταίο email με όλο το ιστορικό με τις υποσχέσεις και τελικά το στέλνω πίσω...

Τόσο καιρό με καθυστερουσαν ότι θα τα πάρω μόλις παραλάβω αλλά τώρα τα περνουν όλα πισω... Ξεφτίλα... Βαρέθηκα και ξενέρωσα... 

2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω ολα αυτα που υποσχονται τα ζηταω και μου τα στελνουν γραπτως με email εκεινη την στιγμη ή αμεσως μολις κλεισω το chat παροτι λενε απλα να κρατησω screenshot απο το chat. Επισης στο chat  μπορειτε να δειτε ολες τις προηγουμενες συζητησεις σας και να ζητησετε να τηρησουν την υποσχεση τους. Ειναι υποχρεωμενοι.

Απο UK παραλαμβανεις με UPS συνηθως.

Υπολογισε 10-15 ημερες για να γινει dispatched. Οι "αυτοματοποιημενες" αποθηκες της Amazon τελικα δουλευουν με καρβουνο.

Φίλε μου, τα έχω όλα γραπτά και email και chat συνομιλίες. Λένε ότι έγινε λάθος παρεξήγηση και μπορώ σε κάθε περίπτωση να χρησιμοποιήσω την δυνατότητα επιστροφής εντός 30 ημερών... Μου έστειλαν και το return label και όλα καλά. 

Απόσπασμα από πρώτη απάντηση Amazon... 

We apologize for the issues you've had with your recent orders.

Unfortunately we are unable to price match or adjust the price on the second order placed. We do apologize if the incorrect information was communicated.

 

Απόσπασμα 2ης απάντησης 

 

I'm very sorry about the misunderstanding and incorrect information you received. The previous correspondence does not correctly reflect our current procedures at this time. We work hard to make sure our prices are as competitive as possible and may from time to time change our prices. However, we don’t offer post-order price adjustments.

 

 

Επεξ/σία από akisgd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, akisgd είπε

Ναι φίλε μου, γραπτώς και σε email και σε chat και τώρα πουλάνε τρέλα ότι αυτό δεν είναι στην πολιτική τους. Τους έστειλα ένα τελευταίο email με όλο το ιστορικό με τις υποσχέσεις και τελικά το στέλνω πίσω...

Τόσο καιρό με καθυστερουσαν ότι θα τα πάρω μόλις παραλάβω αλλά τώρα τα περνουν όλα πισω... Ξεφτίλα... Βαρέθηκα και ξενέρωσα... 

Φίλε μου, τα έχω όλα γραπτά και email και chat συνομιλίες. Λένε ότι έγινε λάθος παρεξήγηση και μπορώ σε κάθε περίπτωση να χρησιμοποιήσω την δυνατότητα επιστροφής εντός 30 ημερών... Μου έστειλαν και το return label και όλα καλά. 

Απόσπασμα από πρώτη απάντηση Amazon... 

We apologize for the issues you've had with your recent orders.

Unfortunately we are unable to price match or adjust the price on the second order placed. We do apologize if the incorrect information was communicated.

 

Απόσπασμα 2ης απάντησης 

 

I'm very sorry about the misunderstanding and incorrect information you received. The previous correspondence does not correctly reflect our current procedures at this time. We work hard to make sure our prices are as competitive as possible and may from time to time change our prices. However, we don’t offer post-order price adjustments.

 

 

Ζητας να μιλήσεις με προϊστάμενο και εάν δεν βγάλεις άκρη με το τμήμα παραπόνων για να καταγγείλεις τον υπάλληλο για παραπλάνηση και απάτη. Απείλησε ότι θα προχωρήσεις και σε επίσημη καταγγελία προς την προστασία καταναλωτή της Ε.Ε.. Θεωρώ ότι θα πιάσει.

Αλλά καταντησαμε να κανει απατεωνιές το Amazon και να βρίσκεις άκρη στο λεπτό με το Aliexpress τους Κινέζους.

Τι να πω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Ζητας να μιλήσεις με προϊστάμενο και εάν δεν βγάλεις άκρη με το τμήμα παραπόνων για να καταγγείλεις τον υπάλληλο για παραπλάνηση και απάτη. Απείλησε ότι θα προχωρήσεις και σε επίσημη καταγγελία προς την προστασία καταναλωτή της Ε.Ε.. Θεωρώ ότι θα πιάσει.

Αλλά καταντησαμε να κανει απατεωνιές το Amazon και να βρίσκεις άκρη στο λεπτό με το Aliexpress τους Κινέζους.

Τι να πω!

Πρέπει να έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον με 5-6 chat και άλλα τόσα email. Κουράστηκα πλέον...

Το γυρνάω και πάμε για άλλα...

Επεξ/σία από akisgd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 ώρες πριν, karlito13 είπε

Υπήρχε περίπτωση δλδ να πλήρωνα ;ήταν 140 ευρώ η παραγγελία..

Αφου εχει τιμολογηθει και αποσταλεί το 2020, 100% ΟΧΙ συμφωνα με οσα εχουν γραφει στην προηγουμενη σελιδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, akisgd είπε

Πρέπει να έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον με 5-6 chat και άλλα τόσα email. Κουράστηκα πλέον...

Το γυρνάω και πάμε για άλλα...

Εγω προτεινω να ασχοληθεις λιγο ακομη και να κανεις καταγγελια το Amazon στην Ε.Ε.

Θα βρεις τα σχετικα links μεσα στο site της E.U.

Αφου κανεις την καταγγελια επικοινωνεις μεσω chat με προισταμενο και τον ενημερωνεις σχετικα. Εαν δεν γινει τιποτε απλα αφηνεις την καταγγελια να παρει τον δρομο της. Μπορει να μην ωφεληθεις εσυ αλλα θα κανεις καλο σε καποιους αλλους. Εαν αφηνουμε την κοροιδια ετσι δεν θα κερδισουμε τιποτε.

Προσωπικα εκανα καταγγελια σε Κωτσοβολο και βεβαιωθηκε προστιμο μετα απο 2 χρονια. Δεν πειραζει που δεν κερδισα τιποτε.

Γνωμη μου παντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα τα ίδια μου κάνει το Amazon...ένας σκληρός  δίσκος που αγόρασα χρεώθηκε περισσότερο από όσο έκανε , και πριν αποσταλεί η παραγγελία μιλάω  με το chat λέει όταν το παραλάβετε θα σας επιστρέψουμε τα μεταφορικα.Ξαναμιλαω με το customer και μου λέει δεν ισχύει αυτό  που σας είπε η προηγούμενη συνάδελφος , συγνώμη κτλ, έχω κρατημένα screenshots.

Δεν είναι για τα χρήματα αλλά για την κοροϊδία , δρν ξέρω τι κινήσεις να κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1. Amazon.de

2. 8/12/2020

3. Έως 29/12/2020

4.  Έσπασε σε 2 αποστολές. Και οι 2 έφυγαν από Αγγλία μέσα σε 2 μέρες.

5. Royal mail χωρίς tracking number

6. 29/12/2020 (δεν άλλαξε)

7. Παραδόθηκαν και τα 2 δέματα χθες 15/1/2021 σε πολύ καλή κατάσταση. 

 

Μου είχαν κάνει refund και για τα 2 πακέτα πριν μερικές μέρες. Χθες τους ενημέρωσα ότι ήρθαν, οπότε ξανατράβηξαν τα χρήματα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, karlito13 είπε

Και μένα τα ίδια μου κάνει το Amazon...ένας σκληρός  δίσκος που αγόρασα χρεώθηκε περισσότερο από όσο έκανε , και πριν αποσταλεί η παραγγελία μιλάω  με το chat λέει όταν το παραλάβετε θα σας επιστρέψουμε τα μεταφορικα.Ξαναμιλαω με το customer και μου λέει δεν ισχύει αυτό  που σας είπε η προηγούμενη συνάδελφος , συγνώμη κτλ, έχω κρατημένα screenshots.

Δεν είναι για τα χρήματα αλλά για την κοροϊδία , δρν ξέρω τι κινήσεις να κάνω.

Αυτό όμως είναι ξεκάθαρα απάτη. Δεν μπορούν να χρεώνουν περισσότερο από ότι δηλώνεται στο! Site. Δεν έχει σχέση με πολιτική και υπαλληλους. Λάθη γίνονται. Επιβάλλεται να τα διορθώσουν. Ειναι υποχρέωση εκ της νομοθεσίας. Προχώρα σε καταγγελια. Έτσι για το γαμωτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας γράψω και εγώ τη δική μου εμπειρία, μήπως και έχει κανείς κάτι αρκετά κοντά και καταλάβω πως να το χειριστώ.

 

1. amazon.de

2. 01/12

3. 14-18/12

4. 04/12 Μάλλον Γερμανία(?)

5. Royal Mail

6. 22/12

7. Μετά από 6 εργάσιμες μέρες από τις 22/12 έστειλα μέιλ και έκαναν άμεσα refund, καθότι δεν υπήρχε πλέον στοκ, και με διαβεβαίωσαν ότι σε περίπτωση που θέλω το ίδιο προιόν να κάνω πάλι παραγγελία όταν υπάρχει πάλι διαθέσιμο και θα κάνουν refund την διαφορά. Μέχρι σήμερα 16/12 δεν έχει έρθει τίποτα. Πόσο περίπου πρέπει να περιμένεις για να ξαναπαραγγείλεις;

 

Υ.Γ Απαράδεκτο να στέλνουν ακριβά αντικείμενα χωρίς ούτε ένα tracking. Καταλαβαίνω την καθυστέρηση, αλλά δεν παράγγειλα για να παίζω με το refund και το resend.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, CloudTemper είπε

και με διαβεβαίωσαν ότι σε περίπτωση που θέλω το ίδιο προιόν να κάνω πάλι παραγγελία όταν υπάρχει πάλι διαθέσιμο και θα κάνουν refund την διαφορά.

Ναι καλά... και μένα αυτά μου γράφανε και τώρα τα γυρνάνε. Αναγκάζομαι να το επιστρέψω γιατί η διαφορά είναι μεγάλη και δεν θέλω να τους την δώσω. Έχασα χρόνο και δέσμευσα χρήμα...

Πρόσεχε, μην το έχεις σίγουρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...