Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Με το αμαζον Αγγλίας πως μιλάμε? έχω σπάσει το κεφάλι μου για παραγγελία που έκανα 5/2 έλεγε εδώ στης 25/2 ακόμα τπτ και δεν έχει καν τρακιν επειδή ήταν απλό. πατάω για το support τους και το μόνο που μου βγάζει είναι να βάλω τον αριθμό μου αλλα δεν έχει καν την Ελλάδα.

Με το απλό (π.χ. αν το έστειλαν με Royal Mail) είναι λογικό, περιμένεις τουλάχιστον 1 εβδομάδα από την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής και αν δεν έρθει τότε επικοινωνείς.

Είναι πιθανό να σου έρθει μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Επικοινωνία με Amazon UK εδώ: https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/contact-us/

Επεξ/σία από LaMereda
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Ups τελωνειο ακόμα τίποτα. Συμπλήρωσε 23 μέρες τώρα.. 

εγω σημερα παρελαβα.

Παραγγελια 26/01, Αποστολη 29/01, Αφιξη Αθηνα 08/02,  Παραλαβη 03/03, Τελωνειο 23 μερες

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Crus είπε

εγω σημερα παρελαβα.

Παραγγελια 26/01, Αποστολη 29/01, Αφιξη Αθηνα 08/02,  Παραλαβη 03/03, Τελωνειο 23 μερες

Σήμερα έγραψε πρώτη φορά καθυστέρηση λόγο ελέγχου απαραίτητων εγγράφων στο τελωνειο. Ελπίζω αύριο να ξεκολλησει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία από Amazon.co.uk στις 20/01/2021 (κόστος λιγότερο απο 22€ και συνεπώς καμία ένδειξη για τελωνείο) μου έρχεται mail για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και οτι επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο απόθεμα εκείνη τη στιγμή θα λάβω νεο mail στις επόμενες μέρες με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος. 

Στις 29/01/2021 έρχεται το mail που λέει οτι η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας μου είναι 19/02/2021. Την ίδια μέρα (29/01) έγινε και η χρέωση του ποσού στην κάρτα μου.

Στις 09/02/2021 έρχεται mail οτι η παραγγελία μου στάλθηκε εκείνη τη μέρα με Royal Mail, μου δίνουν και tracking number, και αλλάζει η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης σε 23/02/2021. Επίσης, την ίδια μέρα (09/02) το Amazon με χρέωσε 2η φορά το ποσό της παραγγελίας. Μετά από επικοινωνία μαζί τους με live chat όμως το ποσό μου έπιστράφηκε λίγες μέρες αργότερα.

Αυτό ήταν και το τελευταίο mail που έλαβα σχετικά με τη παραγγελία μου. Απο εκεί και μετά για οποιαδήποτε ενημέρωση έμπαινα στις παραγγελίες στο λογαριασμό μου στο Amazon και πατούσα στο Track package. Να σημειώσω οτι tracking που έδωσαν, μέχρι και σήμερα σε όποια σελίδα παρακολούθησης κι αν το έβαλα (RoyalMail, ELTA, Parcelsapp, κ.α) δεν μπορεί να εντοπιστεί, είναι σαν να μην υπάρχει καν αυτό το tracking. Μόνο στη σελίδα που κάνεις track package στο Amazon αν πατησω  "See all updates" εμφανίζει τα παρακάτω:

"Tuesday, 9 February
7:08 PM   Package departed an Amazon facility
Rochester, Kent GB
11:54 AM   Package arrived at an Amazon facility
Rochester, Medway GB

Package has shipped"

Στις 23/02/2021, κι αφού δεν έχω παραλάβει μέχρι εκείνη τη μέρα, μπαίνω στη σελίδα παρακολούθησης της παραγγελίας στο Amazon κι έχει αλλάξει η εκτιμώμενη παράδοση σε February 24 - February 27.

Στις 27/02/2021 μπαίνω ξανά στη σελίδα παρακολούθησης στο Amazon, κι έχει εμφανίσει μήνυμα που λέει συνοπτικά "Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση, παραγγελίες που έχουν αργήσει τόσο συνήθως παραδίδονται στις επόμενες ημέρες. Περιμένετε μέχρι τη 1η Μάρτη κι αν δεν έχετε παραλάβει μέχρι εκείνη τη μέρα, επικοινωνήστε μαζί για να ζητήσετε refund".

Από χθές 02/03/2021, στη σελίδα παρακολούθησης εμφανίζει "Your package may be lost. We're very sorry your delivery is so late. Although it may still arrive, you can request a refund now." κι έχει κουμπί "Contact us" όπου με παροτρύνει να συνδεθώ σε live chat για να ζητήσω refund.

Το ερώτημά μου μετά απ' όλα αυτά είναι, πρέπει να ζητήσω refund άμεσα για να μη χάσω τα λεφτά μου? Αν θέλω να περιμένω λίγο ακόμα μπας κι έρθει υπάρχει περίπτωση να μη με αφήνει μετά να ζητήσω refund? Προσωπικά προτιμώ να παραλάβω το προϊόν, έστω και καθυστερημένα, παρά να πάρω refund και να το ξεχάσω. Επίσης, αν πάρω refund και μετά αυτό φτάσει σε μένα κι ως δια μαγείας το tracking number ενημερωθεί και φανεί οτι παρέλαβα, τι πρέπει να κάνω? Μπορώ να τους επιστρέψω τα χρήματα και να το κρατήσω? Θα πρέπει να τους το στείλω πίσω? Υπάρχει περίπτωση να έχω κάποια "τιμωρία" από τo Amazon?

Σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά έχω κάνει ελάχιστες παραγγελίες από Amazon κι αυτό δεν μου έχει ξανατύχει. Αν κάποιος έχει ανάλογη εμπειρία με αγγλικό Amazon στο παρελθόν ας με διαφωτίσει/συμβουλεύσει. Ευχαριστώ

Επεξ/σία από thomason993
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thomason993 είπε

Παραγγελία από Amazon.co.uk στις 20/01/2021 (κόστος λιγότερο απο 22€ και συνεπώς καμία ένδειξη για τελωνείο) μου έρχεται mail για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και οτι επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο απόθεμα εκείνη τη στιγμή θα λάβω νεο mail στις επόμενες μέρες με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος. 

Στις 29/01/2021 έρχεται το mail που λέει οτι η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας μου είναι 19/02/2021. Την ίδια μέρα (29/01) έγινε και η χρέωση του ποσού στην κάρτα μου.

Στις 09/02/2021 έρχεται mail οτι η παραγγελία μου στάλθηκε εκείνη τη μέρα με Royal Mail, μου δίνουν και tracking number, και αλλάζει η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης σε 23/02/2021. Επίσης, την ίδια μέρα (09/02) το Amazon με χρέωσε 2η φορά το ποσό της παραγγελίας. Μετά από επικοινωνία μαζί τους με live chat όμως το ποσό μου έπιστράφηκε λίγες μέρες αργότερα.

Αυτό ήταν και το τελευταίο mail που έλαβα σχετικά με τη παραγγελία μου. Απο εκεί και μετά για οποιαδήποτε ενημέρωση έμπαινα στις παραγγελίες στο λογαριασμό μου στο Amazon και πατούσα στο Track package. Να σημειώσω οτι tracking που έδωσαν, μέχρι και σήμερα σε όποια σελίδα παρακολούθησης κι αν το έβαλα (RoyalMail, ELTA, Parcelsapp, κ.α) δεν μπορεί να εντοπιστεί, είναι σαν να μην υπάρχει καν αυτό το tracking. Μόνο στη σελίδα που κάνεις track package στο Amazon αν πατησω  "See all updates" εμφανίζει τα παρακάτω:

"Tuesday, 9 February
7:08 PM   Package departed an Amazon facility
Rochester, Kent GB
11:54 AM   Package arrived at an Amazon facility
Rochester, Medway GB

Package has shipped"

Στις 23/02/2021, κι αφού δεν έχω παραλάβει μέχρι εκείνη τη μέρα, μπαίνω στη σελίδα παρακολούθησης της παραγγελίας στο Amazon κι έχει αλλάξει η εκτιμώμενη παράδοση σε February 24 - February 27.

Στις 27/02/2021 μπαίνω ξανά στη σελίδα παρακολούθησης στο Amazon, κι έχει εμφανίσει μήνυμα που λέει συνοπτικά "Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση, παραγγελίες που έχουν αργήσει τόσο συνήθως παραδίδονται στις επόμενες ημέρες. Περιμένετε μέχρι τη 1η Μάρτη κι αν δεν έχετε παραλάβει μέχρι εκείνη τη μέρα, επικοινωνήστε μαζί για να ζητήσετε refund".

Από χθές 02/03/2021, στη σελίδα παρακολούθησης εμφανίζει "Your package may be lost. We're very sorry your delivery is so late. Although it may still arrive, you can request a refund now." κι έχει κουμπί "Contact us" όπου με παροτρύνει να συνδεθώ σε live chat για να ζητήσω refund.

Το ερώτημά μου μετά απ' όλα αυτά είναι, πρέπει να ζητήσω refund άμεσα για να μη χάσω τα λεφτά μου? Αν θέλω να περιμένω λίγο ακόμα μπας κι έρθει υπάρχει περίπτωση να μη με αφήνει μετά να ζητήσω refund? Προσωπικά προτιμώ να παραλάβω το προϊόν, έστω και καθυστερημένα, παρά να πάρω refund και να το ξεχάσω. Επίσης, αν πάρω refund και μετά αυτό φτάσει σε μένα κι ως δια μαγείας το tracking number ενημερωθεί και φανεί οτι παρέλαβα, τι πρέπει να κάνω? Μπορώ να τους επιστρέψω τα χρήματα και να το κρατήσω? Θα πρέπει να τους το στείλω πίσω? Υπάρχει περίπτωση να έχω κάποια "τιμωρία" από τo Amazon?

Σορρυ για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά έχω κάνει ελάχιστες παραγγελίες από Amazon κι αυτό δεν μου έχει ξανατύχει. Αν κάποιος έχει ανάλογη εμπειρία με αγγλικό Amazon στο παρελθόν ας με διαφωτίσει/συμβουλεύσει. Ευχαριστώ

Σου το έστειλαν με απλό ταχυδρομείο το οποίο δεν εχει tracking. Γι αυτό και δεν το βρίσκεις πουθενά. Το tracking ήταν εσωτερικό μέχρι να φύγει το δεμα από την αποθήκη.

Οποτε αφενός θα καθυστερήσει, αφετέρου όταν το παραλάβεις δεν θα φανεί πουθενά ακόμη κι αν υπογράψεις για την παραλαβή του στο ταχυδρομείο.

Ζητα το refund και εαν και οταν έρθει το κρατάς και άστους να κουρεύονται. Στην χειρότερη θα σου ζητήσουν τα χρήματα. Αν και δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/3/2021 στις 9:13 ΠΜ, Sakiz105 είπε

Ups τελωνειο ακόμα τίποτα. Συμπλήρωσε 23 μέρες τώρα.. 

Πλάκα κάνεις.

Τους πήρες τηλ στο τελωνείο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Vsrs7 είπε

Πλάκα κάνεις.

Τους πήρες τηλ στο τελωνείο;

Δεν έχουν τηλέφωνο το έχουν βγάλει. 

Έχω και το άλλο τώρα.. 

 

Τροφοδοτικό που έστειλα σε Corsair μου έστειλαν άλλο από Taiwan.. Μόνο που μου έκαναν την έκπληξη να στείλουν rm650 από το tx650m.. Και η FedEx έβαλε orbit να κάνει εκτελωνισμό.. Και αυτοί όπως είναι λογικό ζήτησαν απόδειξη... Τι απόδειξη να στείλω εγώ.. Έστειλα μήνυμα σε Corsair ελπίζω να το λύσουν το θέμα.. 

Γενικά το τελωνείο στην Ελλάδα μου φενεται εντελώς τσίρκο σε σχέση με Δανία πχ που ξέρω. Δεν υπάρχει για να εκτελωνιζει αλλά για να κάνει τον καταναλωτή να σκέφτεται δύο φορές πριν αγοράσει από έξω. 

 

Και εκτός από αυτό, είμαι και ακριβώς πάνω στο κέντρο του σεισμού, εδώ στο χωριό μου. Έχω γίνει φραπέ από χθες 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ το story μου...

- Αγορά από Amazon.de ενός κινητού με standard αποστολή

- Ημερομηνία παραγγελίας: 9/2/2021 με Αρχικό estimate παραλαβης 18-23/02/2021

-  Dispached: 15/2/2021 με UPS με εκτιμώμενη ημ/νια παράδοσης 23/02/2021

- H κατάσταση στο site της UPS κολλημένη στο "Η ετικέτα δημιουργήθηκε    15.02.2021 9:51    Italy"  έκτοτε.

- Στις 23/2 έγινε ανανέωση της εκτιμώμενης ημ/νιας παράδοσης σε 1/3/2021

- Στις 3/3/2021 ζήτησα refund 

- Σήμερα 05/03 τα λεφτά εμφανίστηκαν στη κάρτα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκανα παραγγελια κατι ακουστικα απο αμαζον αγγλιας στις 9/2, 18/2 φτασαν τελωνειο στα σπατα, απο τοτε περιμενω. Εχω στειλει ηδη στο αμαζον δυο φορες για καθυστερηση και την πρωτη μου επεστρεψαν τα μεταφορικα, τη δευτερη μου πιστωσαν 5 λιρες για επομενη αγορα.

Μου ειπαν οτι αν δεν εχουν ερθει μεχρι 11/3 δικαιουμαι να ζητησω replacement η refund. Αν εχει τυχει αντιστοιχη περιπτωση σε καποιον και ξερει, αν ζητησω replacement η refund και τελικα μου ερθει η πρωτη παραγγελια, πρεπει να την επιστρεψω η την κραταω; Επειδη δεν ειναι οτι θα ζητησω refund ξερω γω πριν φυγει η παραγγελια για να την ακυρωσουν, αλλα ειναι ηδη στην Ελλαδα.

ps. σορρυ απο τωρα γιατι σιγουρα θα εχει απαντηθει κατι παρομοιο αλλα δεν εψαξα ολο το thread

Επεξ/σία από 3Kostas3K3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν θα την παραλαβεις. Αν απο λαθος την παραλαβεις, θα πρεπει να την επιστρεψεις μετα.

Παντως νομιζω οτι ειναι λαθος να ζητησεις επαναποστολη ή refund αφου βλεπεις που ειναι το πακετο σου. Δεν μας εχεις πει αν ειναι με UPS το πακετο σου. Αν ναι, κανε υπομονη, δεν προκειται να ερθει γρηγοροτερα το 2ο αν ακολουθησει τον ιδιο δρομο, που πλεον λογω τελωνειου δεν εχει και αλλον δηλαδη. 

 

Τελος δεν μας εχεις πει τι εκτιμωμενη ημερομηνια παραλαβης ειχες στο email επιβεβαιωσης παραγγελιας στις 9-2 ουτε αν εχεις βαλει απλη ή Expedited Delivery.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, matrixxx είπε

Δεν θα την παραλαβεις. Αν απο λαθος την παραλαβεις, θα πρεπει να την επιστρεψεις μετα.

Παντως νομιζω οτι ειναι λαθος να ζητησεις επαναποστολη ή refund αφου βλεπεις που ειναι το πακετο σου. Δεν μας εχεις πει αν ειναι με UPS το πακετο σου. Αν ναι, κανε υπομονη, δεν προκειται να ερθει γρηγοροτερα το 2ο αν ακολουθησει τον ιδιο δρομο, που πλεον λογω τελωνειου δεν εχει και αλλον δηλαδη. 

 

Τελος δεν μας εχεις πει τι εκτιμωμενη ημερομηνια παραλαβης ειχες στο email επιβεβαιωσης παραγγελιας στις 9-2 ουτε αν εχεις βαλει απλη ή Expedited Delivery.

Ειχα standard delivery, με UPS ερχεται. Αρχικη εκτιμώμενη παράδοση στις 24/2, απο εκει και πέρα δε μου εβγαλε άλλες ενημερώσεις το άμαζον, η UPS μου έβγαλε κάποια στιγμή ότι θα έρθει 2/3 αλλά πλέον απλά γράφει "καθυστέρηση" και δεν έχω εκτιμώμενη ημερομηνία ούτε μετά από επικοινωνία μαζί τους. Δεν σκόπευα να ζητήσω replacement λόγω του ότι θα αργήσει το ίδιο, απλά αναρωτιόμουν τι θα γίνει αν ζητήσω refund και τελικά μου έρθει η παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα.

Στις 15-01 εγινε η παραγγελια απο το Αγγλικο Amazon και την πληρωσα. Στις 05-02 ζητησα Refund μετα απο την συνομιλια που ειχα μεσω μνμ. Ειχαμε καταληξει στο οτι ειχε χαθει και το δεμα.

Σημερα στις 08-03 παρελαβα απο το ταχυδρομειο. Η παραγγελια προοριζοταν για την μητερα μου οποτε ηθελα να την κρατησω. Εχει συμβει φανταζομαι και σε εσας. Το ερωτημα ειναι΄΄Τι διαδικασιες θα κανω τωρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καλημερα.

Επικοινωνεις μαζι τους με τον τροπο που το εκανες πριν ενα μηνα και αφου τους πεις οτι παρελαβες αργα την παραγγελια σου, τους ρωτας τι γινεται τωρα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...