Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, badiroula είπε

παιδια μην σταματατε να ελπίζετε ποτέ!!! Μολις ήρθε παιχνιδι απο αμαζον αμερικης που στάλθηκε 30 νοέμβρη!!! ακομα δεν το πιστεύω...

Πουλαω 240 ψευτικα νυχια , αμεση παραδοση :) Τουλαχιστον εσυ πηρες αυτο που παρηγγειλες , εστω και αργοπορημερα..εγω τι να πω...

Αφου οταν παραγγελνω απο ελληνικη μεγαλη αλυσιδα πληροφορικης και εχει παραδοση σε 2 ωρες (με το αζημιωτο βεβαιως βεβαιως.. ;) ) , με πιανουν δακρυα , οχι για το προιον που παραλαμβανω...αλλα για τον χρονο παραδοσης... εκει καταντησαμε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η παραγγελια μου απο amazon.co.uk με ups βρισκεται ξανα σε διακινηση μετα απο 3 βδομαδες και τελευταιες δραστηριοτητες ειναι "Το δέμα σας κρατείται για πληρωμή δασμών και φόρων. / Το δέμα σας αποδεσμεύθηκε από το τελωνείο." και "Σάρωση εισαγωγής". Αυτο σημαινει οτι ξεμπερδεψε και τις επομενες 1-2 εργασιμες θα το εχω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/3/2021 στις 3:08 ΜΜ, matrixxx είπε

:lol:

Αφιερωμενο στον φιλο μου εδω και χρονια @giorginho

lol kik geo

😅 15 χρόνια πίσω με πήγε το ποστ, όταν παραγγελία αρχές Μαΐου 2006 μου ήρθε μέσα-τέλη Σεπτέμβρη. Από τότε δεν ξαναπήρα τίποτα "απευθείας" από Αμερική... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/3/2021 στις 4:16 ΜΜ, 3Kostas3K3 είπε

Η παραγγελια μου απο amazon.co.uk με ups βρισκεται ξανα σε διακινηση μετα απο 3 βδομαδες και τελευταιες δραστηριοτητες ειναι "Το δέμα σας κρατείται για πληρωμή δασμών και φόρων. / Το δέμα σας αποδεσμεύθηκε από το τελωνείο." και "Σάρωση εισαγωγής". Αυτο σημαινει οτι ξεμπερδεψε και τις επομενες 1-2 εργασιμες θα το εχω; 

Ναι τριτη τεταρτη λογικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από amazon.de στις 5/3/21.

Ένα laptop,πληρωμένο 1700€ από τις 6/3/21 είναι ακόμα σε "preparing for dispatch" κ "being prepared for dispatch"...

Κάθε μέρα αλλάζει μπρος κ πίσω...

Τους έστειλα email γιατί αργεί τόσο αφού είναι in stock κ πληρωμένο 11 μέρες τώρα κ η απάντηση που πήρα είναι η εξής:

Dear Isaias,
Your question addresses our internal processes and facts.
Please understand that for this reason we cannot provide any further information on this topic.
I am very sorry that we can't help you further in this instance.
(Note: We do not participate in alternative consumer dispute resolution proceedings, including proceedings at the Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V. (Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, https://www.verbraucher-schlichter.de).)
I would like to wish you a great day and a brilliant week ahead!

Warmest regards,
Karin Stoman

Amazon.de

Mας κοροϊδεύουν??

Αν είναι δυνατόν πληρωμένο προϊόν 11 μέρες κ να μην μπορούν να μου πουν κάτι...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το εχουμε γραψει παιδια πολλες φορες στο παρον τοπικ, οτι εδω και κατι μηνες θελει 10-15 μερες για να γινει η αποστολη σε in stock προιοντα. Και εγω εχω παραγγελια 6-3 και ακομα σε φαση ετοιμασιας ειναι, απο το Ιταλικο αμαζον.

Σου εχουν δωσει εκτιμωμενη, την οποια δεν μας την λες, αλλα ειναι λογικα καπου 18-30Μαρτιου, ετσι ειναι τουλαχιστον σε μενα. Οποτε μονο να περιμενεις μπορεις μεχρι τις 30, μετα μπορεις να τους ενοχλησεις. Λογικα οπως παει τωρα εδω και 2-3 βδομαδες, θα παραλαβουμε πριν τις 30. Σημερα αυριο πχ το δικο μου πιστευω θα φυγει.

Θελει δυστυχως υπομονη, αλλα στο γραφει πριν την παραγγελια με την εκτιμωμενη. Το μονο φαουλ για μενα ειναι που σου λεει 18-30 και σχεδον παντα θα σου βγει το "30". Μου εχει τυχει στο 95% των περιπτωσεων. Γραψε 30! Αλλα δεν το γραφεις για να μην χασεις την παραγγελια, ο αλλος να μεινει με την ελπιδα του "18"! Αυτο ναι, ειναι ενα μεγαλο φαουλ για μενα. Πλεον εγω τους εμαθα, κοιταζω μονο την δευτερη ημερομηνια. Αν σπανιως τυχει η πρωτη, λες "η τυχερη μου μερα" 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πληρωμη με express shipping κ δεν έχω εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης...

Delivery date pending λέει...

In stock προϊόν.

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B08TBW1J5Z/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o0_img?ie=UTF8&psc=1

Αυτό είναι για την ακρίβεια.

Να πω ότι άλλες παραγγελίες έχουν φύγει κανονικά κ είναι στο δρόμο.

Αν δεν είναι in stock γιατί απλά δεν το λένε?

 

Επεξ/σία από isaias1983
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εχεις δικιο, αν βαλεις απλα μεταφορικα εχεις εκτιμωμενη νορμαλ, οταν βαζεις εξπρες (ενα 50αρικο) δεν εχεις εκτιμωμενη καθολου! Κακο δειγμα.

Δεν εχει νοημα το εξπρες αυτον τον καιρο, εχει αναφερθει απο αρκετους που το διαλεξαν. Μαλιστα στα προιοντα που δινουν κανονικο estimate και με εξπρες, μπορεις να δεις με πειραμα στο καλαθι, οτι δεν εχει σημαντικη διαφορα με απλη και με εξπρες ο χρονος παραδοσης.

Σε στοκ θα ειναι, απλα θα ειναι σε αποθηκη που εχει προβλημα προσωπικου/φορτου λογω covid;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, matrixxx είπε

Εχεις δικιο, αν βαλεις απλα μεταφορικα εχεις εκτιμωμενη νορμαλ, οταν βαζεις εξπρες (ενα 50αρικο) δεν εχεις εκτιμωμενη καθολου! Κακο δειγμα.

Δεν εχει νοημα το εξπρες αυτον τον καιρο, εχει αναφερθει απο αρκετους που το διαλεξαν. Μαλιστα στα προιοντα που δινουν κανονικο estimate και με εξπρες, μπορεις να δεις με πειραμα στο καλαθι, οτι δεν εχει σημαντικη διαφορα με απλη και με εξπρες ο χρονος παραδοσης.

Έχει από την άποψη ότι θα έχεις τουλάχιστον tracking number, ενώ με την απλή αποστολή είναι λαχείο η κατάσταση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
37 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Έχει από την άποψη ότι θα έχεις τουλάχιστον tracking number, ενώ με την απλή αποστολή είναι λαχείο η κατάσταση. 

Οχι, απο 150-200 ευρω και πανω δεν παιζει σχεδον ποτε αποστολη χωρις τρακιν. Ολες οι παραγγελιες μου εδω και 2 μηνες εχουν τρακιν ακομα και των 50 ευρω παραγγελια. Εφυγε και η royal απο το παιχνιδι λογω UK (οπως και η iparcel που ηταν "κακη" νομιζω μονο απο UK εφευγε!), οποτε δυσκολο πλεον να μην εχεις τρακιν. Πλεον παιζουν σχεδον μονιμα με ups, σε μια βδομαδουλα απο την αποστολη το ελαβες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελια απο amazon.co.uk που εγινε στις 9/2 με εκτιμωμενη παραδοση 24/2 ηρθε χτες 17/3 (με UPS) ενω ειχε φτασει Ελλαδα στις 18/2, σχεδον ενα μηνα στο τελωνειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από Amazon.com στις 10/3 για προϊόν που έλεγε διαθεσιμότητα στις 20/3. Έφυγε από αυτούς 15/3 και 17/3 αναχωρησε απο Αμερική με Aramex. Εκτιμώμενη παράδοση λέει 9 Απριλίου. Να ελπίζω πως θα έρθει τότε ή λόγω των τελευταίων συνθηκών θα αργήσει σίγουρα παραπάνω; Επίσης βλέπω γραφεία υπάρχουν μόνο στην Αθήνα. Φαντάζομαι μετά θα το πασάρουν σε κάποια άλλη μεταφορική. Ελπίζω να είναι κουριερ και όχι ελτα. 

Επίσης από γερμανικό αμαζόν αργούν πολύ να στείλουν τη παραγγελία μου. Είχα κάνει μια στις 12/3, ακυρωσα 16/3 και ξαναπαραγγειλα στις 17 με μια μικρή αλλαγή. Γράφει παράδοση έως 6 Απριλίου αλλά αν αργήσει τόσο πολύ να φύγει όπως βλέπω από εσάς εδώ μέσα, πάμε σίγουρα για πιο μετά ημερομηνία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω την πρόσφατη και πρώτη εμπειρία μου με Αμαζον Γερμανίας η οποία θα είναι και η τελευταία. Κάνω παραγγελία Black Friday, περίμενα περίμενα δεν έφτασε ποτέ. Επικοινωνώ με customer support, συγγνώμη μπλα μπλα μου κάνουν full refund και μου λένε στην επόμενη παραγγελία δωρεάν μεταφορικά σαν ανταμοιβή. Μετά από κάνα μήνα κάνω δεύτερη παραγγελία αλλά επικοινωνώ πρώτα πάλι μ αυτούς για να επιβεβαιώσω ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν με οποιοδήποτε τρόπο και αν γίνει η αποστολή, παίρνω το οκ και προχωράω κανονικά. Μου λένε θα γίνει η χρέωση και όταν παραλάβετε θα ξαναεπικοινωνησετε μαζί μας για να σας τα επιστρέψουμε. Έρχεται λοιπόν η παραγγελία, επικοινωνώ μαζί τους και εδώ άρχισαν τα παρατράγουδα, δεν δικαιούστε επιστροφή για τα μεταφορικά γιατί δεν υπάρχει κάποια σημείωση στην παραγγελία σας. Βρε πόσες φορές τους είπα τι έγινε, τι email έστειλα με τα αποδεικτικά απ το chat...τίποτα αυτοί. Στο τέλος τους έκραξα και έφυγα. Δε ξέρω αν έχει τύχει και σε άλλους κάτι παρόμοιο απλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο, μονο να μου επιστρεψουν τα 8ευρω που εκανε ελαττωματικο προιον σε παραγγελια και με αλλα προιοντα, αφου τους εστειλα φωτο με το βλαμμένο προιον.

14 λεπτά πριν, Physiciant είπε

Μετά από κάνα μήνα κάνω δεύτερη παραγγελία αλλά επικοινωνώ πρώτα πάλι μ αυτούς για να επιβεβαιώσω ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν με οποιοδήποτε τρόπο και αν γίνει η αποστολή, παίρνω το οκ και προχωράω κανονικά. Μου λένε θα γίνει η χρέωση και όταν παραλάβετε θα ξαναεπικοινωνησετε μαζί μας για να σας τα επιστρέψουμε.

 

Εκει αρχισε να βρωμαει. Θα επρεπε να τα αφαιρεσουν με την τοποθετηση της παραγγελιας. Ηταν παραδοξος ο τροπος που προτειναν, κατι σαν ντριπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, είπαν ότι επειδή είναι διεθνής αποστολή και δεν μπορούν να δώσουν δωρεάν μεταφορικά εξ αρχής και ότι θα μου τα πιστώσουν μετά. Τι να πω...άμα ήταν Ελλάδα θα τους είχα κάνει καταγγελία από γρουσουζιά και μόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...