Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και μερικές μέρες, το Amazon uk για αποστολή προϊόντων στην Ελλάδα που μέχρι τώρα είχαν τα ελάχιστα μεταφορικά των ~5€, πλέον έχουν μοναδική επιλογή το Expedited shipping με κόστος ~15€.

Λογικά, λόγω πολλών χαμένων δεμάτων προς Ελλάδα, έβαλαν υποχρεωτικά την αποστολή που έχει tracking. 

Δε ξέρω αν έχει γίνει τo ίδιο και στα υπόλοιπα Amazon. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου. Εδω θα ειναι μαζεμεν

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο. Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολί

Όποιος δεν μπορεί δεν στέλνει. Δεκτό και κανένας δεν έχει και παράπονο. Ομως όταν συνεχίζεις να στέλνεις πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος δηλώνεις μετά από ένα χρόνο πανδημίας (με όλα τα γνωστά προβλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
12 λεπτά πριν, thomason993 είπε

Εδώ και μερικές μέρες, το Amazon uk για αποστολή προϊόντων στην Ελλάδα που μέχρι τώρα είχαν τα ελάχιστα μεταφορικά των ~5€, πλέον έχουν μοναδική επιλογή το Expedited shipping με κόστος ~15€.

Λογικά, λόγω πολλών χαμένων δεμάτων προς Ελλάδα, έβαλαν υποχρεωτικά την αποστολή που έχει tracking. 

Δε ξέρω αν έχει γίνει τo ίδιο και στα υπόλοιπα Amazon. 

Μηπως το εκαναν μονο στο λογαριασμο σου; Το δοκιμασες σε αλλο προιον;

Κατι περιεργο σου συμβαινει, μολις τσεκαρισα και ισχυει οτι ισχυε και πριν 20 μερες σε παραγγελια μου. Ακομα τα ιδια βγαζει. (δεν εχω παρει ποτε refund για χαμενο πακετο αν παιζει ρολο, ουτε επιστροφη μεταφορικων για καθυστερημενο πακετο θυμαμαι να εχω παρει )

 

Αμαζον UK τωρα

 

1255649277_UK.png.391c060863ffce9e48551d57498b04be.png

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Μηπως το εκαναν μονο στο λογαριασμο σου; Το δοκιμασες σε αλλο προιον;

Κατι περιεργο σου συμβαινει, μολις τσεκαρισα και ισχυει οτι ισχυε και πριν 20 μερες σε παραγγελια μου. Ακομα τα ιδια βγαζει. (δεν εχω παρει ποτε refund για χαμενο πακετο αν παιζει ρολο, ουτε επιστροφη μεταφορικων για καθυστερημενο πακετο θυμαμαι να εχω παρει )

 

Αμαζον UK τωρα

 

1255649277_UK.png.391c060863ffce9e48551d57498b04be.png

 

εχει δικιο ο φιλος και εμενα μονο expedited μου δινει εδω και μια βδομαδα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έλαβα SMS από courier center ότι το δέμα μου από Amazon.com έφυγε από Κύπρο και θα είναι Ελλάδα σε 2 μέρες. Παράλληλα με ενημέρωσαν αν θέλω να παραλάβω από κάποιο κατάστημα clever point κοντά μου. Αξίζει να το κάνω έτσι; Θα παραλάβω νωρίτερα; Δεν το γνωρίζω το εν λόγω σύστημα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, thomason993 είπε

Εδώ και μερικές μέρες, το Amazon uk για αποστολή προϊόντων στην Ελλάδα που μέχρι τώρα είχαν τα ελάχιστα μεταφορικά των ~5€, πλέον έχουν μοναδική επιλογή το Expedited shipping με κόστος ~15€.

Λογικά, λόγω πολλών χαμένων δεμάτων προς Ελλάδα, έβαλαν υποχρεωτικά την αποστολή που έχει tracking. 

Δε ξέρω αν έχει γίνει τo ίδιο και στα υπόλοιπα Amazon. 

Για Amazon.UK δεν ξερω.

Αλλα απο Amazon.it και Amazon.de και τις απλες αποστολές με full tracking τις παρελαβα σχετικα προσφατα χωρις επιπλεον κοστος.

Το Amazon.UK εχει μπλεξει τα μπουτια του εδω και πολλους μηνες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 hours ago, intruder99 said:

Δεν χρειάστηκε να αλλάξεις κάρτα; Μάλλον έχει να κάνει με το σύστημα τους.

Για μένα έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός πως με κάλεσαν από την Αγγλία, αν και δεν μου είπαν κάτι παραπάνω από αυτά που γράφει το email. Αλλά μόνο και μόνο που ασχολήθηκαν έχει σημασία.

Η καρτα δεν είχε πρόβλημα. Μάλιστα είχε γίνει και η κράτηση των χρημάτων.. Απλά για κάποιο λόγο το σύστημα τους έστειλε αυτό το μύνημα (συστημικό λάθος). Οπότε δε χρειάστηκε να κάνω κάτι άλλο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, matrixxx είπε

Μηπως το εκαναν μονο στο λογαριασμο σου; Το δοκιμασες σε αλλο προιον;

Κατι περιεργο σου συμβαινει, μολις τσεκαρισα και ισχυει οτι ισχυε και πριν 20 μερες σε παραγγελια μου. Ακομα τα ιδια βγαζει. (δεν εχω παρει ποτε refund για χαμενο πακετο αν παιζει ρολο, ουτε επιστροφη μεταφορικων για καθυστερημενο πακετο θυμαμαι να εχω παρει )

 

Αμαζον UK τωρα

 

1255649277_UK.png.391c060863ffce9e48551d57498b04be.png

 

Δεν έχω δεύτερο λογαριασμό για να δοκιμάσω αν ισχύει κι εκεί, αλλά όπως ανέφερε κι ένα παιδί πιο πάνω το ίδιο ισχύει και σε εκείνον, άρα δε νομίζω να ισχύει αποκλειστικά για το δικό μου λογαριασμό αυτός ο "περιορισμός".

Βέβαια, μέσα στον Φεβρουάριο πήρα refund γύρω στα 22€ για μια παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ και το tracking που μου έδωσαν επίσης δεν δούλεψε ποτέ.

Επίσης, το ίδιο μου γίνεται και για προϊόντα που πωλούνται από άλλους πωλητές αλλά γίνονται fullfilled από το Amazon, π.χ:

image.png.6856eb554d4725afbf08c5de9d085fb2.png

 

Edit: Μόλις δοκίμασα στο Amazon.de με τον ίδιο λογαριασμό, το ίδιο προϊόν από το συγκεκριμένο seller, μου δίνει δυνατότητα για την "οικονομική" αποστολή με τα ~5€. Οπότε το θέμα είναι με το Amazon uk, το οποίο όντως τα έχει κάνει λίγο μπάχαλο το τελευταίο διάστημα, αν κρίνω από τα όσα έχω διαβάσει.

image.png.17372c802723b9e7369fa28cbad89738.png

Επεξ/σία από thomason993
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μενα για το ιδιο προιον ενώ πριν εδινε και standard shipping., πλέον έχει μόνο expedited από το UK. Επειδή έχω και άλλες διευθυνσεις πχ Γερμανική απτό mailboxde .. μόνο για Ελλάδα δε δίνει άλλες δυνατότητες αποστολής άρα δε νομίζω να είναι θέμα του λογαριασμού.

Εαν σε κάποιους δίνει ακόμα standard.. μήπως έχουν prime.. και παίζει ρόλο;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 22/3 (πριν τις 08:00) από Γερμανικό amazon και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. 

Τους ρώτησα και λένε ότι για λογιστικούς και διαχειριστικούς λόγους μαζευουν πολλές παραγγελίες μαζί που κατευθύνονται προς Ελλάδα (από την αποθήκη της Πολωνίας). 

Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να ξεκινήσει και να παραλάβω την επόμενη.

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, baskon είπε

Παραγγελία 22/3 (πριν τις 08:00) από Γερμανικό amazon και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. 

Τους ρώτησα και λένε ότι για λογιστικούς και διαχειριστικούς λόγους μαζευουν πολλές παραγγελίες μαζί που κατευθύνονται προς Ελλάδα (από την αποθήκη της Πολωνίας). 

Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να ξεκινήσει και να παραλάβω την επόμενη.

10 ημέρες υπολογίζεις κατ ελάχιστο για αποστολες από Amazon αποθήκες. Κάποιες φορές είμαστε τυχεροί και η παραγγελία είναι από αυτές που κλείνουν το πακέτο και φεύγει γρήγορα. Μου έχει τύχει και 16 ημέρες μέχρι να φύγει από την αποθήκη.

Παρελαβα πρόσφατα από αποθήκη της Πολωνίας. 11 ημέρες να φύγει και 9 ημέρες στην διαδρομή. Ήρθε νωρίτερα από την τελική εκτιμώμενη ημερομηνία αλλά δεν κερδίζουν και έπαινο για αυτό βέβαια.

Όπως σου τα είπαν είναι. Μαζεύουν τις παραγγελίες και τις στέλνουν μόλις συμπληρώσουν τις παλέτες για να τους βγαίνει φθηνά. Φυσικά σκόντο σε εσένα δεν κάνουν!

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία απο Ισπανικο Αμαζον 25/02, ακομα και σημερα που γραφω η κατασταση της παραγγελιας ειναι οτι έχει αποσταλλει 10/03, το tracking number της UPS δειχνει απλα οτι "Η ετικετα δημιουργηθηκε 10/03/21 Ιταλια" , εχω προχωρησει σε ακυρωση και επιστροφη χρηματων μεσω live chat που ειχα την Κυριακη , μου ανεφεραν οτι η διαδικασια ολοκληρωνεται το πολυ σε 2 εβδομαδες. Τρομερα απογοητευμενος ,  θα το σκεφτω πολυυυυ καιρο μεχρι να ξαναπροχωρησω σε αγορα απο  (το Ισπανικο τουλαχιστον) Amazon. 😕

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, baskon είπε

Η καρτα δεν είχε πρόβλημα. Μάλιστα είχε γίνει και η κράτηση των χρημάτων.. Απλά για κάποιο λόγο το σύστημα τους έστειλε αυτό το μύνημα (συστημικό λάθος). Οπότε δε χρειάστηκε να κάνω κάτι άλλο.

Σήμερα πάλι απέτυχε η πληρωμή. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Alpha Bank και η κοπέλα μου είπε ότι η επιχείρηση (δηλαδή το Amazon) πρέπει να έχει πιστοποίηση PSD2 για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Πρώτη φορά άκουσα κάτι τέτοιο. Να ξεχάσω το κινητό που παρήγγειλα; 

ΥΓ. Έστειλα email στο [email protected] αλλά δεν ξέρω αν θα λυθεί το πρόβλημα.

Επεξ/σία από intruder99
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, intruder99 said:

Σήμερα πάλι απέτυχε η πληρωμή. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Alpha Bank και η κοπέλα μου είπε ότι η επιχείρηση (δηλαδή το Amazon) πρέπει να έχει πιστοποίηση PSD2 για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Πρώτη φορά άκουσα κάτι τέτοιο. Να ξεχάσω το κινητό που παρήγγειλα; 

ΥΓ. Έστειλα email στο [email protected] αλλά δεν ξέρω αν θα λυθεί το πρόβλημα.

Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με amazon και alpha bank. Αλλά αν ψάξεις εδώ θα δεις και άλλες περιπτώσεις πχ :

Amazon πρόβλημα πληρωμής - Internet - Insomnia.gr

 

Καλά ξεμπερδέματα

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Αγορά από Amazon.es  με standard αποστολή

- Ημερομηνία παραγγελίας: 14/3/2021 με Αρχικό estimate παραλαβής 26/3 - 6/4

- Dispached: 23/3/2021 με UPS από Πολωνία με εκτιμώμενη ημ/νια παράδοσης 6/4/2021

- Παρέλαβα 30/3/2021

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.