Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 31/3/2021 στις 12:56 ΜΜ, intruder99 είπε

Σήμερα πάλι απέτυχε η πληρωμή. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Alpha Bank και η κοπέλα μου είπε ότι η επιχείρηση (δηλαδή το Amazon) πρέπει να έχει πιστοποίηση PSD2 για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Πρώτη φορά άκουσα κάτι τέτοιο. Να ξεχάσω το κινητό που παρήγγειλα; 

ΥΓ. Έστειλα email στο [email protected] αλλά δεν ξέρω αν θα λυθεί το πρόβλημα.

Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. 

Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 982
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου. Εδω θα ειναι μαζεμεν

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο. Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολί

δεν ειναι ετσι φιλε. τυρακι ηταν για να καθιερωθει στην συνειδηση μας το αμαζον. καλομαθαμε ολοι και μετα αφου μας ειχε πελατες σταματησε να μπαινει μεσα με τα μεταφορικα.

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, Telumetar είπε

Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. 

Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν;

Έχω κάνει 4 αγορές τον τελευταίο μήνα και όλες μα όλες είχαν θέμα με την πληρωμή, με 3 διαφορετικές κάρτες, διαφορετικών τραπεζών, αλλά και με direct debit λογαριασμού. Προφανώς είναι πρόβλημα δικό τους και όχι των καρτών. Στην τελευταία αγορά που δεν περνούσε η πληρωμή, μιλούσα ταυτόχρονα με την τράπεζα την ώρα που έκανα τις προσπάθειες χρέωσης και η υπάλληλος μου έλεγε ότι βλέπει τις προσπάθειες που γίνονται, αλλά οι πληρωμές δεν περνάνε γιατι το ποσό που ζητάει να τραβήξει είναι μηδενικό(!!)

Πέρα από τις πληρωμές, η Amazon φαίνεται να αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με το logistics service της. Ενδεικτικά αναφέρω, παραγγελία 27/2 σε προϊον διαθέσιμο, ακόμα δεν έχει καν αποσταλεί, ενώ παραγγελία που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα με expedited shipping, η οποία πρέπει να παραδοθεί σήμερα ως τελευταία μέρα(και στο tracking αναφέρεται κανονικά expected today by 8 p.m), δεν έχει γίνει καν dispatch.. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, ξεκάθαρα. Εγώ έστειλα χθες ενα σχετικό μέιλ στο customer service, ίσως αν στέλναμε όλοι και λάμβαναν μαζικά παράπονα να γινόταν κάτι...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Telumetar said:

Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. 

Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν;

Μια γρήγορη δοκιμή που έκανα στο .fr με 2 κάρτες (Εθνική και alpha) προχωράνε κανονικά και βγάζουν σε secure περιβαλλον VERIFIED  BY VISA για να βαλω OTP ή να το επιβεβαιώσω με την εφαρμογή της τράπεζας μου.

Οπότε γενικό θέμα δεν είναι. Μηπως ειναι θέμα του συγκεκριμένου λογαριασμού amazon? Δοκίμασε να φτιαξεις έναν δευτερο..

Πάντως για το Logistics που αναφέρθηκε όντως κάτι δε πάει καλά. Έχω παραγγελία από 22/3 που ακόμα δεν έχει αποσταλεί.. και όταν μιλάω μαζί τους έχουν τη καραμέλα ότι έως 20/4 είναι η προβλεπόμενη παράδοση..επικοινώνησε μαζί μας τότε.

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, baskon είπε

Μια γρήγορη δοκιμή που έκανα στο .fr με 2 κάρτες (Εθνική και alpha) προχωράνε κανονικά και βγάζουν σε secure περιβαλλον VERIFIED  BY VISA για να βαλω OTP ή να το επιβεβαιώσω με την εφαρμογή της τράπεζας μου.

Οπότε γενικό θέμα δεν είναι. Μηπως ειναι θέμα του συγκεκριμένου λογαριασμού amazon? Δοκίμασε να φτιαξεις έναν δευτερο..

Πάντως για το Logistics που αναφέρθηκε όντως κάτι δε πάει καλά. Έχω παραγγελία από 22/3 που ακόμα δεν έχει αποσταλεί.. και όταν μιλάω μαζί τους έχουν τη καραμέλα ότι έως 20/4 είναι η προβλεπόμενη παράδοση..επικοινώνησε μαζί μας τότε.

Ειναι ίσως για το amazon.de. Γιατι να εχει ο λογαριασμος μου πρόβλημα; Έχω κάνει τόσες συναλλαγες και κάποιες εντός του έτους . Κι απο κινητο κάνει τα ίδια 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από ιταλικό Amazon στις 1/4. Για κάποιο λόγο μου αρνήθηκε 2 φορές την ίδια μέρα τη κάρτα ενώ με τρίτη προσπάθεια τη πήρε. Στάλθηκε σήμερα με UPS 6/4.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα ξανα μαζί τους. Μου ειπαν οτι πράγματι αντιμετωπίζουν γενικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή της καταχώρησης παραγγελιων. Για την ταλαιπωρια μου βαλαν 22 ευρω μεταφορικα δώρο για την επόμενη παραγγελια 
Καληνυχτα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

22/3 παραγγελία ενός κινητού από warehouse deals με πωλητή amazon eu. Ακόμα δε το έχουν στείλει. Δεν έχει ξανατυχει τέτοια καθυστέρηση οπότε ξαναεπικοινωνησα μαζί τους και τώρα μου λένε ότι το αντικείμενο έρχεται από αποθήκη του Amazon εκτός Ευρώπης.. Θα πάει στο fulfillment Centre της Γερμανίας η της Πολωνίας (εσωτερική μεταφορά του αμαζον) και μετά θα το στείλουν σε μένα. 

Καλά από που το φέρνουν απο τα αραβικά εμιράτα η την Ινδία; Ίσως και από Αγγλία. Και γιατί το πούλαγαν στο γερμανικό warehouse? Πάντως κάτι τέτοιο δεν έχει ξανατυχει σε μένα προσωπικά.. 

Εκτός βέβαια αν μου είπαν μπαρούφες - δικαιολογίες.. 

Update 7/4: και ολως τυχαίως μετά την τελευταία επικοινωνία το απέστειλαν το πρωί της επόμενης. Ακριβώς 17 ημέρες για την αποστολή..αλλά πάλι καλά! 

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Telumetar είπε

Μόλις μίλησα ξανα μαζί τους. Μου ειπαν οτι πράγματι αντιμετωπίζουν γενικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή της καταχώρησης παραγγελιων. Για την ταλαιπωρια μου βαλαν 22 ευρω μεταφορικα δώρο για την επόμενη παραγγελια 
Καληνυχτα

Πάλι καλά που το αποδέχτηκαν. Είχα δοκιμάσει από διαφορετικό browser και από το κινητό. Και τις 2 φορές δεν με έβγαλε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για επιβεβαίωση. Επειδή θέλω να αγοράσω καινούριο κινητό εντός του έτους, λέω να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου. Τι ακριβώς τους είπες και σου έβαλαν τα χρήματα;

edit: Τελικά έδωσαν και σε μένα δωρεάν μεταφορικά για την επόμενη παραγγελία. Μου είπαν ότι θα τα πληρώσω κανονικά και μετά θα μου τα επιστρέψουν. Δεν προσδιόρισαν όμως το ποσό. Λέτε να αγοράσω καμιά οθόνη; :P

Επεξ/σία από intruder99
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, intruder99 είπε

Πάλι καλά που το αποδέχτηκαν. Είχα δοκιμάσει από διαφορετικό browser και από το κινητό. Και τις 2 φορές δεν με έβγαλε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για επιβεβαίωση. Επειδή θέλω να αγοράσω καινούριο κινητό εντός του έτους, λέω να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου. Τι ακριβώς τους είπες και σου έβαλαν τα χρήματα;

edit: Τελικά έδωσαν και σε μένα δωρεάν μεταφορικά για την επόμενη παραγγελία. Μου είπαν ότι θα τα πληρώσω κανονικά και μετά θα μου τα επιστρέψουν. Δεν προσδιόρισαν όμως το ποσό. Λέτε να αγοράσω καμιά οθόνη; :P

To ζήτημα είναι γιατί συμβαίνει μόνο σε εμάς τους 3 κι οι άλλοι παραγγέλνουν κανονικά 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από 17 ημέρες και 3 επικοινωνίες με το .de έφτιαξαν shipping label χτες πρωι προς μεσημέρι. Αλλά τώρα κολλήσαμε στη δημιουργία label. Η UPS ακόμα δε παρέλαβε το πακέτο μου 1.5 μέρα μετά. Συνηθως παραλάμβανε εντός ωρών το πακέτο και το ταξίδι προς Ελλάδα ξενικούσε..τι γίνεται και δε πάνε να το παραλάβουν απτήν UPS; Εχετε παρόμοια εμπειρία; Ολα στραβά σε αυτή τη παραγγελία! :P 

 

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, baskon said:

Μετά από 17 ημέρες και 3 επικοινωνίες με το .de έφτιαξαν shipping label χτες πρωι προς μεσημέρι. Αλλά τώρα κολλήσαμε στη δημιουργία label. Η UPS ακόμα δε παρέλαβε το πακέτο μου 1.5 μέρα μετά. Συνηθως παραλάμβανε εντός ωρών το πακέτο και το ταξίδι προς Ελλάδα ξενικούσε..τι γίνεται και δε πάνε να το παραλάβουν απτήν UPS; Εχετε παρόμοια εμπειρία; Ολα στραβά σε αυτή τη παραγγελία! :P 

 

Παρομοια εμπειρια με το Ισπανικο Αμαζον,  η παραγγελια της 25/02 ειναι ακομα σε κατασταση δημιοργιας ετικετας (στην Ιταλια, tracking μεσω UPS).  😆 Ακυρωσα την Κυριακη που μας περασε, η επιστροφη χρηματων φανηκε 3 μερες αργοτερα στην πιστωτικη της Πειραιως ( και πραγματοποιηθηκε απο το Αμαζον  Κυριακη!)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 minutes ago, g8777 said:

Παρομοια εμπειρια με το Ισπανικο Αμαζον,  η παραγγελια της 25/02 ειναι ακομα σε κατασταση δημιοργιας ετικετας (στην Ιταλια, tracking μεσω UPS).  😆 Ακυρωσα την Κυριακη που μας περασε, η επιστροφη χρηματων φανηκε 3 μερες αργοτερα στην πιστωτικη της Πειραιως ( και πραγματοποιηθηκε απο το Αμαζον  Κυριακη!)

Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!?? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, baskon είπε

Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!?? 

Τι δικαιολογία να του πουν; 

Έχουν γραφτεί άπειρες φορές εδώ μέσα και γενικά στο internet οι λόγοι.

Τεράστιος όγκος παραγγελιών, προσωπικό που δουλεύει ασταμάτητα και απεργεί συνεχώς για καλύτερες συνθήκες, προτεραιότητα στους πελάτες που έχουν πληρώσει prime. 

Οπότε ή κάνεις υπομονή ή δεν παραγγέλνεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση. Το να πρήζεις κάποιον Ινδό στο chat 3 φορές τη μέρα, δε θα αλλάξει τίποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 minutes ago, baskon said:

Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!?? 

Δεν υπηρξε καποια συγκεκριμενη δικαιολογηση περαν της τυπικης "λυπης για την καθυστερηση της παραγγελιας". Ασχημη εντυπωση μου προκαλεσε το γεγονος οτι ενω ζητησα refund πριν 2 Κυριακες και καθως δεν εβλεπα επιστροφη, μπηκαν ψυλλοι στ αυτια μου και  ξαναεπικοινωνησα την τελευταια Κυριακη για να περασω μεσα απο 4(!) reps , με τον 2ο να μου αναφερει οτι κατα την προηγουμενη συνομιλια δεν προκυπτει πουθενα οτι ζητηθηκε refund , ακομα και οταν του quotαρα το παρακατω αποσπασμα απο το επιβεβαιωτικο mail που μου σταλθηκε

 

Quote

....regarding your query and what happened in your order, I have sent a request to the carrier of your package in this case UPS so that they receive the instructions you have given me as soon as possible. I have asked UPS to return the order to our facility for a refund.

I tell you that in this type of case the carriers have 2 working days to manage the requests and send us a response. When the product is marked as returned to our warehouses, it would take 7 to 10 business days, maximum 2 weeks for the money to be returned to your account.

Therefore, I will follow up to verify that UPS receives your request.

Πολυ δυσαρεστη εμπερια, τουλαχιστον στην επιστροφη των χρηματων ηταν αψογοι!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, djuan1988 said:

Τι δικαιολογία να του πουν; 

Έχουν γραφτεί άπειρες φορές εδώ μέσα και γενικά στο internet οι λόγοι.

Τεράστιος όγκος παραγγελιών, προσωπικό που δουλεύει ασταμάτητα και απεργεί συνεχώς για καλύτερες συνθήκες, προτεραιότητα στους πελάτες που έχουν πληρώσει prime. 

Οπότε ή κάνεις υπομονή ή δεν παραγγέλνεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση. Το να πρήζεις κάποιον Ινδό στο chat 3 φορές τη μέρα, δε θα αλλάξει τίποτα.

Επειδή διαβάζω τι λένε εδώ μέσα.. Διαβάζω ότι αργούν να τα στείλουν. Αλλα όχι ότι λένε ότι το έστειλαν με tracking number και μετά αργεί να εμφανιστεί στην ups η δεν εμφανίζεται καθόλου. Για αυτό ρώτησα και για αυτό ο φίλος απάντησε και ρωτάω τι του είπαν πριν ακυρώσει. Αν εσύ ξέρεις γιατί έβγαλαν tracking, είπαν ότι το έστειλαν αλλά παρολαυτα δε προχώρα πες το μας να ενημερωθούμε. 

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.