Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Telumetar said:

Θα ακυρωθεί όπως και η δική μου. Άσε με να μαντέψω. Την "είχε αναλάβει το payment department" σωστα; Εγώ απογοητεύτηκα. Δεν βγάζουμε άκρη. Τελευταία μου επιλογή να το αγοράσει ο κολλητός μου μεσω αγγλικής τράπεζας και να προσθέσει την κάρτα του στο λογαριασμό μου. Από το 2014 κανένα πρόβλημα με το .de . Τώρα δεν μπορώ να πάρω ούτε μασημένη τσίχλα από κανένα λογαριασμό και καμιά κάρτα μου από το amazon.de

Διαφορετική περίπτωση είναι και ο φίλος και εγώ. Έχει περάσει η κάρτα κανονικά έχουν δώσει και tracking number..και από κει και πέρα δε κινείτε τιποτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Telumetar είπε

Θα ακυρωθεί όπως και η δική μου. Άσε με να μαντέψω. Την "είχε αναλάβει το payment department" σωστα; Εγώ απογοητεύτηκα. Δεν βγάζουμε άκρη. Τελευταία μου επιλογή να το αγοράσει ο κολλητός μου μεσω αγγλικής τράπεζας και να προσθέσει την κάρτα του στο λογαριασμό μου. Από το 2014 κανένα πρόβλημα με το .de . Τώρα δεν μπορώ να πάρω ούτε μασημένη τσίχλα από κανένα λογαριασμό και καμιά κάρτα μου από το amazon.de

Η παραγγελία που είχα κάνει στις 22 Μαρτίου και κόστιζε 170€ ακυρώθηκε μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες πληρωμής. Η παραγγελία που είχε κάνει η κοπέλα μου την ίδια μέρα στα 137€ (από το .fr και οι δυο) προχώρησε κανονικά και παρέλαβε μετά από 9 μέρες. Οπότε ελπίζω ότι κι αυτή θα προχωρήσει κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, baskon είπε

Διαφορετική περίπτωση είναι και ο φίλος και εγώ. Έχει περάσει η κάρτα κανονικά έχουν δώσει και tracking number..και από κει και πέρα δε κινείτε τιποτα

Eμένα έχει ακυρωθει πάνω απο 10 φορές με κάρτα η οποία έχω αγοράσει ήδη παλαιότερα. Βασικά εχει ακυρωθει με ο,τι λογαριασμο κι αν εχω. Σημερα με ενημερωσε η eurobank οτι πραγματι εχουν θεμα με το amazon και την ταυτοποίηση. Εντός της ημερας θα εχει διορθωθει (λενε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη ισως απαντηθηκε στις προηγουμενες σελιδες και το εχασα, εχει βρεθει ακρη γιατι το amazon UK μας προσφερει πλεον μονο expedited shipping και οχι standard?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα γραψα στο reddit να σας τα πω και εγώ περι του εν λόγο μαγαζιου που ακούει στο ονομα amazon.de και το scam τους. 
Σήμερα αγόρασα ενα αντικείμενο στα 177.16 https://ibb.co/bKjzKZ0 όπως ακριβως μου ηρθε απο το αυτοματοποιημενο σύστημα τους. Ο πωλητής ειναι ο TXT-EUR και η όλη αγορά περατώνεται από το amazon.de. Δίχως τη παραμικρή προειδοποίηση και προφανώς δίχως την συναίνεση μου, με χρέωσαν 201.11 ευρώ https://ibb.co/m5qCmny

Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρετησης τους και μου ειπαν επί λέξη

Αναφορά σε κείμενο

 firstly want to give my sincere apologies for this inconvenience if the unknown increase in you item price. The price of the item has increased unfortunately. If you would like you can send it back for a full refund.

Είναι αυτό νόμιμο; Δλδ αναρωτιέμαι αν εγω αγοράσω ένα μήλο για 1 ευρώ χρησιμοποιώντας την πιστωτική μου, είναι νόμιμο το κατάστημα να μου πει, ξέρεις κάτι όσο δεν κοίταζες σε χρέωσα 1.3 διότι ξαφνικά με πήρε ο παραγωγός ότι αυξάνει το κόστος. Δεν θα έπρεπε να με ειδοποιήσουν; Να με ρωτήσουν αν συνηγορώ; Δηλαδη αν αυτοι επέλεγαν να το αυξησουν στα 1545 ευρω όσο το υπόλοιπο της κάρτας μου θα το έπαιρναν όλο; Δεν θα έπρεπε να με έχουν ειδοποιήσει; 

Έχω όλα τους τα εμαιλ στη διάθεση μου και προσπαθω να δω κάποιον φορέα να το κλιμακώσω. Μάλλον καταφευγω εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/formal-legal-actions/index_en.htm 

 

Επεξ/σία από Telumetar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, xristos_2011 said:

Αγορά από πωλητή αλλά παράδοση - αποστολή από AMAZON 

Παραγγελία 26/3/2011 την 31/3/21 μου ήρθε μήνυμα με το tracking number ότι έγινε αποστολή και πλέον δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.

Το tracking number στην ups ακόμα δείχνει 2021-03-31 09:58:00 Shipper created a label, UPS has not received the pack

Το χθεσινό "κλασσικό" μήνυμα τους

"This is χχχχχχ  from Amazon.it
I'm sorry that you didn't receive your order ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ  yet, cause of some issue during the shipment.
Please wait a few more days ( max 15 April),  I'll keep following up your case until you receive it, and I'll issue a full refund for the shipping cost, when you receive i"

και ξέχασα να αναφέρω ότι είμαι prime customer 

 

 

 

 

Να ενημερώσω σχετικά με το τι είπαν για την περίπτωση μου (αρχική τελική ημερομηνία 13/4.. την άλλαξαν μετά σε 20/4 και τώρα πήγαμε 27/4): 

"due to the weight and dimensions of the item, the order was sent in a form of a bigger protected envelope. The shipment does not contain an actual active tracking number which can be used for tracking the shipment, since large protected envelopes, same as the regular envelopes, unfortunately cannot be tracked. However this also is safe method of delivery, we cannot track it, but the package is travelling normally to your location. Also, since this is international delivery (Greece) our system has backup delivery date 27. April (the last possible delivery date in case of any unexpected delays). In our experience it should arrive by 20 April, but if by any chance you do not receive it, please contact 27. April and we will help you further."

Τωρα τι είναι το Large protected envelope δε ξερω. Πάντως το UPS tracking μου λεει ότι δεν ισχύει, .ή ότι τελος πάντως δεν ειναι active tracking..

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Telumetar είπε

Θα ακυρωθεί όπως και η δική μου. Άσε με να μαντέψω. Την "είχε αναλάβει το payment department" σωστα; Εγώ απογοητεύτηκα. Δεν βγάζουμε άκρη. Τελευταία μου επιλογή να το αγοράσει ο κολλητός μου μεσω αγγλικής τράπεζας και να προσθέσει την κάρτα του στο λογαριασμό μου. Από το 2014 κανένα πρόβλημα με το .de . Τώρα δεν μπορώ να πάρω ούτε μασημένη τσίχλα από κανένα λογαριασμό και καμιά κάρτα μου από το amazon.de

Μίλησα σήμερα μαζί τους και τελική η πληρωμή διεκπεραιώθηκε. Μου είπαν ότι υπήρξε μια καθυστέρηση στις αποθήκες τους και θα το στείλουν το συντομότερο δυνατό. Λόγω της αναμονής μου έδωσαν και 5€ έκπτωση στην επόμενη παραγγελία που θα κάνω.

Οπότε καταλαβαίνω ότι πράγματι για παραγγελίες κάτω των 150€ δεν έχω πρόβλημα κι ας μην με βγάζει σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον.

Επεξ/σία από intruder99
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, baskon είπε

Να ενημερώσω σχετικά με το τι είπαν για την περίπτωση μου (αρχική τελική ημερομηνία 13/4.. την άλλαξαν μετά σε 20/4 και τώρα πήγαμε 27/4): 

"due to the weight and dimensions of the item, the order was sent in a form of a bigger protected envelope. The shipment does not contain an actual active tracking number which can be used for tracking the shipment, since large protected envelopes, same as the regular envelopes, unfortunately cannot be tracked. However this also is safe method of delivery, we cannot track it, but the package is travelling normally to your location. Also, since this is international delivery (Greece) our system has backup delivery date 27. April (the last possible delivery date in case of any unexpected delays). In our experience it should arrive by 20 April, but if by any chance you do not receive it, please contact 27. April and we will help you further."

Τωρα τι είναι το Large protected envelope δε ξερω. Πάντως το UPS tracking μου λεει ότι δεν ισχύει, .ή ότι τελος πάντως δεν ειναι active tracking..

Όπως και εμένα ότι  υπάρχει και ενδιάμεσος μεταφορέας πριν την UPS και .................. ξαφνικά θα εμφανισθεί στον κουριερ της UPS και στα συστήματα της UPS, μόλις αυτός θα είναι έξω από το σπίτι μου o οποίος αφού περάσει τον Δράκο στην αυλή (παραμύθι χωρίς δράκο δεν πάει) θα παραδώσει.

πάντως αυτό που αναφέρει "....but if by any chance you do not receive i"  το λέει λάθος , έπρεπε να σου  λέει ....but if you get it by chance.....

 

Μάλλον ο πωλητής έχει  παραγγείλει τα αντικείμενα με τα δικά μας χρήματα και τώρα περιμένουμε να τα παραλάβει αυτός ->amazon->ups 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Telumetar said:

Σήμερα αγόρασα ενα αντικείμενο στα 177.16 https://ibb.co/bKjzKZ0 όπως ακριβως μου ηρθε

 

8 hours ago, Telumetar said:

Τα γραψα στο reddit να σας τα πω και εγώ περι του εν λόγο μαγαζιου που ακούει στο ονομα amazon.de και το scam τους. 
Σήμερα αγόρασα ενα αντικείμενο στα 177.16 https://ibb.co/bKjzKZ0 όπως ακριβως μου ηρθε απο το αυτοματοποιημενο σύστημα τους. Ο πωλητής ειναι ο TXT-EUR και η όλη αγορά περατώνεται από το amazon.de. Δίχως τη παραμικρή προειδοποίηση και προφανώς δίχως την συναίνεση μου, με χρέωσαν 201.11 ευρώ https://ibb.co/m5qCmny

Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρετησης τους και μου ειπαν επί λέξη

Είναι αυτό νόμιμο; Δλδ αναρωτιέμαι αν εγω αγοράσω ένα μήλο για 1 ευρώ χρησιμοποιώντας την πιστωτική μου, είναι νόμιμο το κατάστημα να μου πει, ξέρεις κάτι όσο δεν κοίταζες σε χρέωσα 1.3 διότι ξαφνικά με πήρε ο παραγωγός ότι αυξάνει το κόστος. Δεν θα έπρεπε να με ειδοποιήσουν; Να με ρωτήσουν αν συνηγορώ; Δηλαδη αν αυτοι επέλεγαν να το αυξησουν στα 1545 ευρω όσο το υπόλοιπο της κάρτας μου θα το έπαιρναν όλο; Δεν θα έπρεπε να με έχουν ειδοποιήσει; 

Έχω όλα τους τα εμαιλ στη διάθεση μου και προσπαθω να δω κάποιον φορέα να το κλιμακώσω. Μάλλον καταφευγω εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/formal-legal-actions/index_en.htm 

 

Εμενα γιατι μου φαινονται τα order number διαφορετικα στις δυο φωτογραφιες που ποσταρες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, xristos_2011 said:

Όπως και εμένα ότι  υπάρχει και ενδιάμεσος μεταφορέας πριν την UPS και .................. ξαφνικά θα εμφανισθεί στον κουριερ της UPS και στα συστήματα της UPS, μόλις αυτός θα είναι έξω από το σπίτι μου o οποίος αφού περάσει τον Δράκο στην αυλή (παραμύθι χωρίς δράκο δεν πάει) θα παραδώσει.

πάντως αυτό που αναφέρει "....but if by any chance you do not receive i"  το λέει λάθος , έπρεπε να σου  λέει ....but if you get it by chance.....

 

Μάλλον ο πωλητής έχει  παραγγείλει τα αντικείμενα με τα δικά μας χρήματα και τώρα περιμένουμε να τα παραλάβει αυτός ->amazon->ups 

 

Εγώ έχω το Amazon πωλητή και σε προιον που ήταν μοναδικό-υπήρχε (warehouse amazon). Πιο πολύ μου φαίνεται ότι για να μειώσει το κόστος αποστολής τα έχει στειλει με ότι οικονομικότερο υπάρχει. Τωρα αν υπάρχει UPS χωρίς active tracking που ειπαν..δε το έχω ξανακούσει.. οπότε αν ισχύει βρήκαν νέο χειρότερο τρόπο αποστολής για Ελλάδα. 

Οπως το βλέπω θα δουμε τι θα γίνει.. αλλά πιθανώς να φθάσει και Πάσχα.

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

11 ώρες πριν, cineaste είπε

 

Εμενα γιατι μου φαινονται τα order number διαφορετικα στις δυο φωτογραφιες που ποσταρες?

είναι ίδια, λογικα τα μπερδεψες με το tracking number

 

Λάβετε υπόψη πως παράγγειλα εχθές με το ακριβό shipping, οχι το standard το οποίο μου κόστισε 51 ευρώ. Ξέρετε πότε θα παραλάβω; 5 Μαίου. 

Τα συμπεράσματα δικά σας. Με τόσα που τρέχουν αυτη τη στιγμη στο amazon, δηλαδή έξτρα χρεώσεις από το πουθενά, κακός εναρμονισμός με τις ευρωπαικές ρυθμίσεις για τις τράπεζες, χάλια μεταφορικά, άποψη μου ειναι για κανένα χρονια ΜΑΚΡΙΑ!

Επεξ/σία από Telumetar
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία στις 30 Μαρτίου από το .de warehouse ένα κινητό αξίας 108€. Σήμερα έγινε η αποστολή και θα παραλάβω στις 23 Απριλίου σύμφωνα με το Amazon. Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε κανονικά, σε αντίθεση με ένα άλλο κινητό αξίας 170€ που είχα παραγγείλει από το .fr warehouse στις 22 Μαρτίου και ακυρώθηκε μετά από 3 αποτυχημένες πληρωμές (με την ίδια κάρτα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, intruder99 είπε

Παραγγελία στις 30 Μαρτίου από το .de warehouse ένα κινητό αξίας 108€. Σήμερα έγινε η αποστολή και θα παραλάβω στις 23 Απριλίου σύμφωνα με το Amazon. Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε κανονικά, σε αντίθεση με ένα άλλο κινητό αξίας 170€ που είχα παραγγείλει από το .fr warehouse στις 22 Μαρτίου και ακυρώθηκε μετά από 3 αποτυχημένες πληρωμές (με την ίδια κάρτα).

Το τσέκαρες ότι έγινε απαστολή μέσω του tr number της UPS ???  ή είναι με βάση το mail που σου ήρθε από amazon ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, xristos_2011 είπε

Το τσέκαρες ότι έγινε απαστολή μέσω του tr number της UPS ???  ή είναι με βάση το mail που σου ήρθε από amazon ??

Το είχα γράψει με βάση το email, αλλά τώρα που τσέκαρα λέει ότι στάλθηκε πριν 4 ώρες από Πολωνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, intruder99 said:

Το είχα γράψει με βάση το email, αλλά τώρα που τσέκαρα λέει ότι στάλθηκε πριν 4 ώρες από Πολωνία.

Αν στη UPS εμφανίστηκε και δευτερη εγγραφή  είσαι σε καλό δρόμο. Αν έχει μόνο το 'label created' ... όχι και τόσο καλός ο δρόμος 🤣

Ευχομαι για το πρώτο στη περίπτωσή σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...