Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι χρησιμο πιστευω ενα θεμα, στο οποιο καποιος θα μπορει να αναφερει εξελιξη παραγγελιας που εγινε στα amazons κατα την διαρκεια της BF 2020 ή και μεχρι τελους του χρονου. Εδω θα ειναι μαζεμεν

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο. Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολί

Όποιος δεν μπορεί δεν στέλνει. Δεκτό και κανένας δεν έχει και παράπονο. Ομως όταν συνεχίζεις να στέλνεις πόσο μάλλον όταν εσύ ο ίδιος δηλώνεις μετά από ένα χρόνο πανδημίας (με όλα τα γνωστά προβλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

24/1 ξεκίνησα διαδικασία επιστροφής ελαττωματικου ποντικιού που αγόρασα στο Black friday. Έπειτα από πολλές φορές που επικοινώνησα μαζί τους και αφού έχω λάβει το ίδιο μέιλ με το παραπάνω φίλο, μου ενημέρωσαν πως πρέπει να ακυρώσω τη παραγγελία της αντικατάστασης χωρίς κάποιο λόγο και αιτία. Αφού τους τα έχωσα μου ξαναέβαλα order για να σταλθεί η αντικατάσταση του ποντικού στις 23/3. Μέχρι σήμερα ακομα δεν έχει σταλθεί και έλαβα πάλι το ίδιο μέιλ για την καθυστέρηση της αποστολής και αν θέλω να ακυρώσω στο παρακάτω λινκ. 

Το βρετανικό αμαζόν είναι χαλί μαύρο τους τελευταίους μήνες. Με γερμανικό και ιταλικό που παρήγγειλα δεν είχα κανένα θέμα και σε 2 βδομάδες από την παραγγελία μου τα πακέτα ήρθαν κανονικά (1 βδομάδα για να το στείλουν και άλλη μια για να φτάσει με ups). 

Επεξ/σία από naruto14
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, naruto14 said:

24/1 ξεκίνησα διαδικασία επιστροφής ελαττωματικου ποντικιού που αγόρασα στο Black friday. Έπειτα από πολλές φορές που επικοινώνησα μαζί τους και αφού έχω λάβει το ίδιο μέιλ με το παραπάνω φίλο, μου ενημέρωσαν πως πρέπει να ακυρώσω τη παραγγελία της αντικατάστασης χωρίς κάποιο λόγο και αιτία. Αφού τους τα έχωσα μου ξαναέβαλα order για να σταλθεί η αντικατάσταση του ποντικού στις 23/3. Μέχρι σήμερα ακομα δεν έχει σταλθεί και έλαβα πάλι το ίδιο μέιλ για την καθυστέρηση της αποστολής και αν θέλω να ακυρώσω στο παρακάτω λινκ. 

Το βρετανικό αμαζόν είναι χαλί μαύρο τους τελευταίους μήνες. Με γερμανικό και ιταλικό που παρήγγειλα δεν είχα κανένα θέμα και σε 2 βδομάδες από την παραγγελία μου τα πακέτα ήρθαν κανονικά (1 βδομάδα για να το στείλουν και άλλη μια για να φτάσει με ups). 

Οσο για το γερμανικο που ανέφερες.. αν σου κάτσει πρόβλημα είναι χειρότεροι απτο χειρότερο κινεζομάγαζο. Απλώς για ενημέρωση. Μόλις ξεμπλέξω μαζί τους, ελπίζω έως το τέλος του μήνα, θα κάνω τελικό 'debriefing' εδώ 

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα ένα ρολόι από amazon.es χθες στις 15:42. Σήμερα το απόγευμα το έστειλαν και ήδη έχει ξεκινήσει. Πρώτη φορά βλέπω τόσο γρήγορη αποστολή. Προγραμματισμένη παράδοση 28/04 σύμφωνα με την UPS. Για να δούμε αν πράγματι θα παραλάβω πριν το Πάσχα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, baskon είπε

Οσο για το γερμανικο που ανέφερες.. αν σου κάτσει πρόβλημα είναι χειρότεροι απτο χειρότερο κινεζομάγαζο. Απλώς για ενημέρωση. Μόλις ξεμπλέξω μαζί τους, ελπίζω έως το τέλος του μήνα, θα κάνω τελικό 'debriefing' εδώ 

Εννοείς με θέμα εγγύησης; εγώ πάντως επέστρεψα 2 πράγματα από αυτά που μου ήρθαν με τη δικαιολογία "Performance is inadequate" και έφυγαν πίσω με προπληρωμένη DHL. Μόλις έφτασε Αθήνα το πακέτο και πριν φύγει από Ελλάδα έγινε το issue για refund και σε 2 μέρες μπήκαν στη revolut. Όλα αυτά πριν παραλάβουν καν το πακέτο. 

Τώρα από θέμα εγγύησης και ελαττωματικου προϊόντος δεν γνωρίζω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χτες απόγευμα , έστειλαν 2 gpu με απλή αποστολή από αμαζον Ισπανίας.

Σήμερα το απόγευμα τις είχα στα χέρια μου από UPS. Το tracking στο αμαζον έλεγε για παραλαβή την Παρασκευή.

Επεξ/σία από Vsrs7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, naruto14 said:

Εννοείς με θέμα εγγύησης; εγώ πάντως επέστρεψα 2 πράγματα από αυτά που μου ήρθαν με τη δικαιολογία "Performance is inadequate" και έφυγαν πίσω με προπληρωμένη DHL. Μόλις έφτασε Αθήνα το πακέτο και πριν φύγει από Ελλάδα έγινε το issue για refund και σε 2 μέρες μπήκαν στη revolut. Όλα αυτά πριν παραλάβουν καν το πακέτο. 

Τώρα από θέμα εγγύησης και ελαττωματικου προϊόντος δεν γνωρίζω. 

Όχι για τη δική μου περίπτωση δεν παρέλαβα καν και ένα μήνα μετά ακόμα με έχουν στο περίμενε για προιον in stock που είπαν ότι το εστειλαν και καλά με tracking UPS αλλά η UPS δε το παρέλαβε ποτέ. Προφανώς έπεσα στην περίπτωση βέβαια.. αλλά όπως μπορείς να πέσεις στη περίπτωση και να μη παραλάβεις αλλο τόσο μπορείς να πέσεις και σε άλλη περίπτωση αν χρειαστείς κάτι άλλο από αυτους. Σε γενικές περιπτώσεις εννοείται ότι δεν έχεις καποιο θέμα με εγγυηση κλπ. Μια χαρά θα σε καλύψουν.

Το θεμα είναι ότι όταν μιλάς με το support είναι σα να μιλάς με κινέζο (μου θύμησε banggood κάποια στιγμή που το χρειάστηκα). Δηλαδή απορώ τι τους πληρώνουν τους υπαλλήλους. Ας βάλουν ένα bot να κάνει copy paste απαντήσεις δε χρειάζεται το chat έτσι όπως απαντάνε-ενεργούνε.

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή διάβασα αρκετές περιπτώσεις όμοιες με τις δικές μου και σε προϊόντα που δεν το περίμενα .

Θα παραθέσω και εγώ τις δικές μου εμπειρίες.

Αναφέρομαι στις περιπτώσεις οπου το Amazon δημιούργησε την ετικέτα για UPS αλλά στην πραγματικότητα δεν το έδωσε ποτέ για αποστολή στην UPS.

Τα τελευταία 3 χρόνια που αγοράζω μαζικά απο το Amazon προϊόντα και με πάντα ως πωλητή το ίδιο το Amazon (De. fr. it) (Business και κανονικο account), μου έχει συμβεί αρκετές φορές.

Όλες αυτές σε προϊόντα τεχνολογίας , και όλες σε αυτά τα προϊόντα που οι τιμές τους ήταν απλά εξωπραγματικές για την εκάστοτε περίοδο.

Για παράδειγμα το τελευταίο ήταν (25.03.2021) κάρτα rtx 3070 με κόστος 722,07ε (επαναλαμβάνω πωλητής πάντα το Amazon) 

tracking : 1ZA089W70403050715

Κάποιους μήνες πριν πάλι τα ίδια σε μια rtx 2080 ti στα 650  (επαναλαμβάνω ξανά, πωλητής πάντα το Amazon)

tracking : 1ZA089E46807913295 (πέρασαν οι μήνες και δεν φαίνεται πλέον)

Στο ιστορικό μου βγαίνουν ως orders completed και στα transactions υπάρχει refund (οπότε δεν μπορώ να βρω τα tracking numbers για να το γεμίσω εδώ ...)

και πάει λέγοντας το ίδιο έχει συμβεί για Laptops , Desktops και με πολλές ,πάρα πολλές κάρτες. 

Αυτό που κατάλαβα είναι πως αν ήξερα ότι η αγορά ήταν "πολύ καλή για να είναι αληθινή" και έβλεπα tracking number από Πολωνία / Τσεχία   , ήξερα αυτομάτως ότι θα χάσω 30 μέρες (στην αναμονή δλδ) μέχρι την επιστροφή χρημάτων.

Μου συνέβη πρώτη φορά κάτι χρόνια πριν ,νομίζω ήταν σε μια rtx 1060 zotac στα 150ε το 2018 απο Amazon.de.Και απο τοτε συνεχίζει μέχρι και σημερα σε πολλές παραγγελίες ...

 

Με αυτήν την κατάσταση δεν έβγαλα ποτέ άκρη ,συνήθως έστελνα πάρα πολλά email ζητώντας να το ερευνήσουν αλλα λάμβανα  3-4  reply με κάποιας μορφής χειροποίητο περιεχόμενο και του τύπου θα το ελέγξουμε και κάντε υπομονή κτλ...και αν παλι το τραβούσα περισσότερο υπήρχαν φορες που δεν έμπαιναν καν στο κοπο να μου απαντήσουν ούτε καν με ένα αυτοματοποιημένο. Στην καλύτερη με πολύ πίεση να έπαιρνα κανένα εκπτωτικό 5ε ή άμεσα refund στα έξοδα αποστολής (ξεκάθαρα αν τύχαινα σε καλό υπάλληλο). Αλλιώς σχεδόν 30 μερες, και αφου είχε περάσει το estimated delivery ζητούσα και έπαιρνα full refund.Αλλα οταν σου δεσμεύουν και 2000+ ευρώ ετσι χωρίς ποτέ να παραλαμβάνεις δεν είναι και το καλύτερο για να μην τπτ αλλο.

Περιττό να πω πως το chat για τέτοια θέματα το βρήκα παντελώς άχρηστο ειδικά σε fr , it εκτός αν ξέρεις να μιλάς την γλώσσα τους, ενώ στο de μόνιμα μου λένε(στα Αγγλικά) οτι το πρόβλημα σας θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα σας στείλουν μήνυμα αυτοί.

Οσες φορες κατάφερα να παρω άμεσα refund εγινε απο Amazon.co.uk κατα προτίμηση μέσω τηλ η επικοινωνία , από οπου όμως εχω σταματήσει πλέον τις αγορές.

Στην αρχή πίστεψα οτι κατι γίνεται στην αποθήκη τους και κάποιος τα κλέβει ειδικά οταν μου έτυχε σε μαζικές παραγγελίες καρτών  , αλλά τελευταία εχω καταλήξει οτι είναι ενας πλάγιος τρόπος να ακυρώσουν-να μην στείλουν μια παραγγελία για διάφορους λόγους... 

Και επειδή μου έτυχε πρόσφατα και σε ένα ακόμη προϊόν , όχι τεχνολογίας  1Z1V730F6848041845  (05.04.2021)  στο οποίο μου έκαναν αυτόματα refund μετά απο 10 ημέρες χωρίς μηνύματα και παράπονα ... οπότε και δεν το συγκαταλέγω στα παραπάνω , μου ενισχύει την αρχική ιδέα ότι το κάνουν αρκετές φορες εσκεμμένα και επιλεκτικά και δεν στέλνουν τα προϊόντα. Κόβουν ηλεκτρονικά το δελτίο αποστολής για UPS , και δέμα στην UPS δεν φτάνει ποτέ. 

Παρόλα αυτά το ξεπέρασα και συνεχίζω τις παραγγελίες ξέροντας σχεδόν οτι μια στις τέσσερις από αυτά που παραγγέλνω θα είναι τέτοια ... αλλά αν οι τιμές που βρίσκω στα προϊόντα που κοιτάω είναι ασυναγώνιστες ακόμη και αν ξέρω ότι μπορεί να προκύπτει από λάθος  , το ρίσκο της αναμονής για μη παραλαβή και refund δεν με απασχολεί πλέον...

Δεν θέλω να το γενικεύσω για ολες τις περιπτώσεις που είδα εδω μεσα ... αλλα είναι κατι που το βλέπω πάνω κάτω με τον τρόπο που το περιέγραψα χρόνια τωρα για τις δικες μου... σίγουρα τώρα και ο Covid επηρέασε και υπάρχουν και άλλα θέματα στις αποθήκες τους.

 

Επεξ/σία από vant
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/12/2020 at 09:39, vasilipap said:

Χάλια κατάσταση από Amazon Γαλλίας:

Ετοιμοπαράδοτο το προϊόν υποτίθεται:

2. ημερομηνία παραγγελιάς: 4/12

3. estimate date παραλαβής: 28/12

Η παραγγελία μία μέρα μετά (5/12) βρίσκεται σε κέντρο αποστολών του Άμαζον και από τότε δεν έχει κουνηθεί ρούπι.

Η μεταφορική δείχνει κατάσταση: Waiting For Package To Arrive At Facility δηλαδή δεν έχει παραδοθεί καν το πακέτο από την άμαζον στη μεταφορική

Στα μηνύματα που έστειλα στο Άμαζον ότι μετά από 16 μέρες η παραγγελία δεν έχει φύγει απαντούν με copy paste μηνύματα ότι έχει εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης 28/12.

 

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Νομίζω είπες ακριβώς το τι συναντήσαμε όσοι είχαμε αυτό το πρόβλημα.

Χωρίς να είμαστε σίγουροι για το τι συμβαίνει.. Αν όντως δε τα στέλνει.. μιλάμε ξακαθαρα για λογική μπακάλικου .. Βάζω κράχτη - 30%.. Αλλά επειδή οι τιμές είναι πολύ καλες στέλνω μόνο αυτά που θέλω να ξεστοκαρω και τα άλλα που έχουν ζήτηση  δε τα στέλνω ποτέ γιατί ξέρω ότι μπορώ να πουλήσω ακριβοτερα(υπάρχει η περίπτωση βέβαια το αμαζον όντως να τα στέλνει και να διαλύεται η ετικέτα.. Οπότε η ups να μη ξέρει πιο πακέτο είναι. Αλλά λίγο περίεργο να γίνεται μόνο στις δυνατές προσφορές) . 

Τι να πω.. Δε περίμενα τέτοιες πρακτικές απτό αμαζον(ξαναλέω ότι δεν είμαστε σίγουροι για το τι γίνεται τελικά.. Αλλά πολλές συμπτώσεις μαζεύτηκαν..). Προσωπικά μου έτυχε τώρα το συγκεκριμενο.. Και τα λεφτά μου θα τα δω ενάμιση μήνα αργότερα από τη παραγγελία στο λογαριασμό μου. Μόνο από Κινέζους ξαναείδα τέτοιες εμπειρίες και ειδικά στην επικοινωνία. 

Επεξ/σία από baskon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα στραβά τους λέμε. Να πω κι ένα καλό;

Παραγγελία από amazon.de με FBA, 15/4 (Πέμπτη), με εκτίμηση παραλαβής 25-28 Απριλίου, standard shipping.
Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας, η εκτίμηση στο Order Details έγινε 25 Απριλίου - 12 Μαΐου ... την κάτσαμε σκέφτομαι.
Παρόλα ταύτα, σκάει mail για dispatch 19/4 (Δευτέρα) μεσημέρι, με UPS standard, γίνεται pickup την ίδια μέρα το απόγευμα από αποθήκη στην Πολωνία με επίδοση 27 Απριλίου.

Και αυτή τη στιγμή που γράφω μάλλον να έχει φτάσει Ελλάδα, αν και στο tracking της UPS ακόμη φαίνεται transit από Capri Italy από εχθές, περιμένοντας υπομονετικά να περάσουν οι μέρες για την κλάση του service και μαγικά να έρθει στην πόρτα μου Μ. Τρίτη :)

Τείνω να πιστέψω πως έχει σημασία τελικά από ποια αποθήκη θα φύγει το αντικείμενο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, frap73 said:

Όλα τα στραβά τους λέμε. Να πω κι ένα καλό;

Παραγγελία από amazon.de με FBA, 15/4 (Πέμπτη), με εκτίμηση παραλαβής 25-28 Απριλίου, standard shipping.
Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας, η εκτίμηση στο Order Details έγινε 25 Απριλίου - 12 Μαΐου ... την κάτσαμε σκέφτομαι.
Παρόλα ταύτα, σκάει mail για dispatch 19/4 (Δευτέρα) μεσημέρι, με UPS standard, γίνεται pickup την ίδια μέρα το απόγευμα από αποθήκη στην Πολωνία με επίδοση 27 Απριλίου.

Και αυτή τη στιγμή που γράφω μάλλον να έχει φτάσει Ελλάδα, αν και στο tracking της UPS ακόμη φαίνεται transit από Capri Italy από εχθές, περιμένοντας υπομονετικά να περάσουν οι μέρες για την κλάση του service και μαγικά να έρθει στην πόρτα μου Μ. Τρίτη :)

Τείνω να πιστέψω πως έχει σημασία τελικά από ποια αποθήκη θα φύγει το αντικείμενο.

Τελευταία διαβάζω για γρήγορες αποστολές. Ακόμα και από Πολωνία που κάποιοι είχαμε τεράστιο πρόβλημα. Ίσως το κράξιμο να έπιασε τόπο. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Amazon.de έκανε την έκπληξη σε παραγγελία απο 3 άσχετα μεταξύ τους προϊόντα από τρίτους πωλητές αλλά με Amazon Fulfiled ήταν μέχρι στιγμής γρήγορο.

Παραγγελία στις 21/04

Dispatched στις 23/04 από Πολωνία (η ετικέτα και η παραλαβή από  UPS εγινε αυθημερόν)

Αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης:

Συμφωνα με Amazon 06/05

Συμφωνα με UPS 10/05

Πληρώθηκαν απλα μεταφορικά.

Που καταντήσαμε. Το φυσιολογικό να αποτελεί εκπληξη!!!

Επεξ/σία από SeNNinhA
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Amazon.com

Παραγγελία 2 μηχανικά μολύβια (ξεχωριστά το ένα από το άλλο, για να μην έχω χρέωση τελωνείου) στις 9/04 από τρίτο πωλητή, αποστολή από USA, παραλαβή στις 22/04. Δεύτερη φορά που γίνεται αυτό από το Amazon το τελευταίο δίμηνο, χρονικά αρχίζει να συμφέρει πολύ σε σχέση με ebay κτλ. Μάλλον θα το προτιμώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε παραγγελια απο amazon.ES, προιον που ηταν out of stock (καρτα γραφηκων)

Η παραγγελια εγινε 28/2 με standard μεταφορικα, με ΕΤΑ 5/5,

Καθως περνουσανε οι μερες, καποια στιγμη γυρω στις 20/4 δεσμευουν τα χρηματα της καρτας.
28/4 Στελουν το αυτοματοποιημενο email, με το tracking number. με DHL express.
Σταλθηκε απο την Γερμανια

30/4 το πρωι ειχα το πακετο στα χερια μου

Επεξ/σία από Megatontnt
shipping loc
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από amazon.fr, ενημέρωση με email ότι στάλθηκε με HRVATSKA_POST.

Τόσα χρόνια παραγγελίες από όλα τα amazon πρώτη φορά βλέπω αυτή την εταιρεία.

Την έχει ξανασυνατήσει κάποιος; Εμπειρία για χρόνο παράδοσης;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.