Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την περίοδο της Black Friday μέχρι σήμερα έχω κάνει πάνω από 10 παραγγελίες από τα Ευρωπαϊκά amazon, όλες ήρθαν κανονικά μέσα στην προβλεπόμενη περίοδο, εκτός 2 παραγγελιών με i-parcel οι οποίες άργησαν 3-4 μέρες αλλά τελικά παρελήφθησαν το περασμένο Σάββατο και άλλες 2 παραγγελίες με Royal mail οι οποίες όμως ακόμα αγνοούνται. Αναλυτικά:

>Πρώτη:

1. Κατάστημα παραγγελίας  amazon.de  - standard delivery

2. ημερομηνία παραγγελίας 29/11/2020

3. estimate date παραλαβής  17/12/2020

4.  ημερομηνία και τόπος αποστολής: 30/11/2020 - ?

5. μεταφορικά εταιρεία Delivery By Royal Mail

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή 17/12/2020

7. κατάσταση  ακόμα on the way και από tracking: Unfortunately, we do not have tracking updates for this delivery. If you need information about your delivery, please contact Royal Mail.

* Tους έστειλα χτες email για την καθυστέρηση και σήμερα μου απάντησαν ότι δεν έχουν ούτε οι ίδιοι εικόνα που βρίσκεται και να περιμένω μέχρι αύριο 24/12 και εφόσον δεν έχει έρθει θα μου κάνουν full refund.

>Δεύτερη:

1. Κατάστημα παραγγελίας  amazon.it  - standard delivery

2. ημερομηνία παραγγελίας 25/11/2020

3. estimate date παραλαβής  10/12/2020

4.  ημερομηνία και τόπος αποστολής: 26/11/2020 - Αmazon.it Warehouse deal + third party seller

5. μεταφορικά εταιρεία Delivery By Royal Mail

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή 10/12/2020

7. κατάσταση  ακόμα on the way και από tracking: Unfortunately, we do not have tracking updates for this delivery. If you need information about your delivery, please contact Royal Mail.

* Tους έστειλα χτες email για την καθυστέρηση και σήμερα μου απάντησαν ότι δεν έχουν ούτε οι ίδιοι εικόνα που βρίσκεται και ήδη προέβησαν σε full refund της παραγγελίας καθώς ξεπέρασε κατά πολύ την estimated ημερομηνία παραλαβής.

Dear Nikolaos,
Hope this email finds you well.
I'm so sorry to hear that you haven't received your package that was assigned to the carrier "Royal mail".
I'm afraid your order was sent by a non-traceable shipping method, so at the moment we can't locate its exact location.
Since the estimated date passed long time ago, I'm afraid the package may have been lost in transit.
I can see the package included two items from two different orders.
I would have gladly sent for you new items however one item is sold by seller different from amazon and fulfilled by amazon so in this case the replacement is not an available option since we are not the owners of the stock and the other item belongs to the warehouse deal category.
Due to the nature and quantitative limitations of Amazon's Warehouse Deals products, we don't have the authority to replace the item, as every case of Warehouse Deals is a unique one having its own properties and characteristics.
For this reason I have issued for you a full refund for the two orders.
Refunds of EUR ...... and EUR ........ have been issued to your payment card which should be processed within 5 to 7 business days.
Please note, this doesn't include your bank processing times. You'll see this amount credited on your next statement.
When the refund is completed, we'll send you an e-mail confirming the date, amount and payment details.
Once you have received this e-mail, you will be able to check your refund in 'Il mio account' (Your Account).
Hope this helps.
Merry Christmas and stay safe! 

Εν κατακλείδι, όσοι έχετε παραγγελίες που έχουν ξεπεράσει την ημερομηνία estimated παράδοσης, επικοινωνείτε μαζί τους είτε με email, είτε μέσω chat όπου αυτό είναι διαθέσιμο (ανάλογα και τις ώρες). 

Όσες αποστολές έγιναν με Royal Mail αντιμετωπίζουν πρόβλημα καθώς υπάρχει έλλειψη tracking και μετά ακολουθούν oι παραγγελίες που εστάλησαν με i-parcel. 

 

 

 

Επεξ/σία από lionheart75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 ώρες πριν, radpilot είπε

Παιδιά θέλω τη γνώμη σας.

Παραγγελία amazon.es στις 22/11 και αποστολή στις 26/11 με παράδοση έως 08/12.

Στις 18/12 επικοινωνία με amazon και μου λένε ότι έχουν στείλει email στο royal mail το οποιο θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου εντός 48 ωρών. Αυτό δε συμβαίνει ποτέ.

Στις 22/12 μου στέλνει η amazon ότι έχει ξεκινήσει τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων την οποία ποτέ δε ζήτησα.

Το θέμα είναι ότι ήθελα οποσδήποτε τα ακουστικά Sennheiser HD599se τα οποία ήταν σε τιμή 94,85 ευρώ. Τώρα πιά δεν είναι διαθέσιμα στο amazon και απο αλλού πρέπει να δώσω πάρα πολλά παραπάνω χρήματα. Δεν έπρεπε να μου προτείνουν κάποια άλλη λύση;

Αμα τα ακουστικα ειναι ακομα σε στοκ και εχουν περασει 14 μερες απο το estimated delivery date μπορεις να ζητησεις και replacement

28 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Από την περίοδο της Black Friday μέχρι σήμερα έχω κάνει πάνω από 10 παραγγελίες από τα Ευρωπαϊκά amazon, όλες ήρθαν κανονικά μέσα στην προβλεπόμενη περίοδο, εκτός 2 παραγγελιών με i-parcel οι οποίες άργησαν 3-4 μέρες αλλά τελικά παρελήφθησαν το περασμένο Σάββατο και άλλες 2 παραγγελίες με Royal mail οι οποίες όμως ακόμα αγνοούνται. Αναλυτικά:

>Πρώτη:

1. Κατάστημα παραγγελίας  amazon.de  - standard delivery

2. ημερομηνία παραγγελίας 29/11/2020

3. estimate date παραλαβής  17/12/2020

4.  ημερομηνία και τόπος αποστολής: 30/11/2020 - ?

5. μεταφορικά εταιρεία Delivery By Royal Mail

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή 17/12/2020

7. κατάσταση  ακόμα on the way και από tracking: Unfortunately, we do not have tracking updates for this delivery. If you need information about your delivery, please contact Royal Mail.

* Tους έστειλα χτες email για την καθυστέρηση και σήμερα μου απάντησαν ότι δεν έχουν ούτε οι ίδιοι εικόνα που βρίσκεται και να περιμένω μέχρι αύριο 24/12 και εφόσον δεν έχει έρθει θα μου κάνουν full refund.

>Δεύτερη:

1. Κατάστημα παραγγελίας  amazon.it  - standard delivery

2. ημερομηνία παραγγελίας 25/11/2020

3. estimate date παραλαβής  10/12/2020

4.  ημερομηνία και τόπος αποστολής: 26/11/2020 - Αmazon.it Warehouse deal + third party seller

5. μεταφορικά εταιρεία Delivery By Royal Mail

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή 10/12/2020

7. κατάσταση  ακόμα on the way και από tracking: Unfortunately, we do not have tracking updates for this delivery. If you need information about your delivery, please contact Royal Mail.

* Tους έστειλα χτες email για την καθυστέρηση και σήμερα μου απάντησαν ότι δεν έχουν ούτε οι ίδιοι εικόνα που βρίσκεται και ήδη προέβησαν σε full refund της παραγγελίας καθώς ξεπέρασε κατά πολύ την estimated ημερομηνία παραλαβής.

Dear Nikolaos,
Hope this email finds you well.
I'm so sorry to hear that you haven't received your package that was assigned to the carrier "Royal mail".
I'm afraid your order was sent by a non-traceable shipping method, so at the moment we can't locate its exact location.
Since the estimated date passed long time ago, I'm afraid the package may have been lost in transit.
I can see the package included two items from two different orders.
I would have gladly sent for you new items however one item is sold by seller different from amazon and fulfilled by amazon so in this case the replacement is not an available option since we are not the owners of the stock and the other item belongs to the warehouse deal category.
Due to the nature and quantitative limitations of Amazon's Warehouse Deals products, we don't have the authority to replace the item, as every case of Warehouse Deals is a unique one having its own properties and characteristics.
For this reason I have issued for you a full refund for the two orders.
Refunds of EUR ...... and EUR ........ have been issued to your payment card which should be processed within 5 to 7 business days.
Please note, this doesn't include your bank processing times. You'll see this amount credited on your next statement.
When the refund is completed, we'll send you an e-mail confirming the date, amount and payment details.
Once you have received this e-mail, you will be able to check your refund in 'Il mio account' (Your Account).
Hope this helps.
Merry Christmas and stay safe! 

Εν κατακλείδι, όσοι έχετε παραγγελίες που έχουν ξεπεράσει την ημερομηνία estimated παράδοσης, επικοινωνείτε μαζί τους είτε με email, είτε μέσω chat όπου αυτό είναι διαθέσιμο (ανάλογα και τις ώρες). 

Όσες αποστολές έγιναν με Royal Mail αντιμετωπίζουν πρόβλημα καθώς υπάρχει έλλειψη tracking και μετά ακολουθούν oι παραγγελίες που εστάλησαν με i-parcel. 

 

 

 

Οι παραγγελιες με i-parcel αργουν επειδη τα ελτα κουριερ ειναι γιωτομπαλα... η i-parcel τα βαζει Ελλαδα στον ιδιο χρονο που εβαζε και πριν αλλα στο ΚΔΤ Αττικης τρωνε σκαλωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MessatsuRoku είπε

Οι παραγγελιες με i-parcel αργουν επειδη τα ελτα κουριερ ειναι γιωτομπαλα... η i-parcel τα βαζει Ελλαδα στον ιδιο χρονο που εβαζε και πριν αλλα στο ΚΔΤ Αττικης τρωνε σκαλωμα

Δεν αμφιβάλω, απλά ενημερώνω ποιες μέθοδοι σε εμένα είχαν πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά μου έκανε εντύπωση και η διαφορετική αντιμετώπιση ανάμεσα σε amazon αγγλίας και γερμανίας. Παραγγελία ίδια περίοδο ( 27/11) με ίδια ημερομηνία expected delivery (14/12) , αντίστοιχης αξίας (Γερμανίας και λίγο μεγαλύτερη) και η απόκριση στο τσατ ήταν η εξής:

Γερμανία - Μαλλον χάθηκε, θέλετε replacement ή refund? Καλές γιορτές!

Αγγλία - Παρακαλώ περιμένετε να το ελέγξω. Παρακαλώ περιμένετε ακόμα λίγο. Συγγνώμη για την αναμονή, έχω ζητήσει την βοήθεια του ανώτερου.. ( 4 απολογίες και 15 λεπτά μετά). Σας παρακαλω να περιμένετε μέχρι 31/12..

Και οι 2 παραγγελίας είναι με royal mail. Ολες οι άλλες από όλα τα ευρωπαικά amazon έφτασαν κανονικά! Με εξαίρεση μία μικρή από το ισπανικό για την οποία επίσης όπως στον παραπάνω φίλο, ξαφνικά πήρα ειδοποίηση πως το δέμα επιστράφει γιατί δεν βρήκαν τον παραλήπτη.. Φυσικά δεν είχα καμία ειδοποίηση!

Καλές γιορτές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Blacky4 είπε

Προσωπικά μου έκανε εντύπωση και η διαφορετική αντιμετώπιση ανάμεσα σε amazon αγγλίας και γερμανίας. Παραγγελία ίδια περίοδο ( 27/11) με ίδια ημερομηνία expected delivery (14/12) , αντίστοιχης αξίας (Γερμανίας και λίγο μεγαλύτερη) και η απόκριση στο τσατ ήταν η εξής:

Γερμανία - Μαλλον χάθηκε, θέλετε replacement ή refund? Καλές γιορτές!

Αγγλία - Παρακαλώ περιμένετε να το ελέγξω. Παρακαλώ περιμένετε ακόμα λίγο. Συγγνώμη για την αναμονή, έχω ζητήσει την βοήθεια του ανώτερου.. ( 4 απολογίες και 15 λεπτά μετά). Σας παρακαλω να περιμένετε μέχρι 31/12..

Και οι 2 παραγγελίας είναι με royal mail. Ολες οι άλλες από όλα τα ευρωπαικά amazon έφτασαν κανονικά! Με εξαίρεση μία μικρή από το ισπανικό για την οποία επίσης όπως στον παραπάνω φίλο, ξαφνικά πήρα ειδοποίηση πως το δέμα επιστράφει γιατί δεν βρήκαν τον παραλήπτη.. Φυσικά δεν είχα καμία ειδοποίηση!

Καλές γιορτές!

Royal mail τραγική απλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Κατάστημα παραγγελίας :amazon,de

2. ημερομηνία παραγγελίας:25-11-20

3. ημερομηνία  παραλαβής 11-12-20 δεύτερη ημερομηνία 11/17-12-20

4. κατάσταση: refund 

περίμενα μέχρι και την παρασκευή  18-12 

την δευτέρα ξεκίνησα  chat πολύ ευγενικά μου είπαν ότι θέλουν χρόνο για να ψάξουν να δουν που βρίσκετε το δέμα

σήμερα το πρωί μου ανακοίνωσαν  ότι το δέμα εχει χαθεί  

και μου έδωσαν δυνατότητα να γίνει νεα αποστολή η επιστροφή χρημάτων 

και λογικά διάλεξα το δεύτερο.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2020 στις 3:04 ΜΜ, christs είπε

Παρηγγειλα στη Black Friday τον Samsung SSD EVO PLUS απο amazon.de

 

1. Amazon.de  - στανταρντ αποστολή

2. 27/11/2020

3. 16/12/2020 αναμενομενη ημερομηνια παραλαβης

4.  03/12/2020 εγινε η αποστολή με Royal Mail

5. Royal Mail

6. 16/12/2020 αναμενομενη ημερομηνια παραλαβης κατα την αποστολη

7. αναμονή δίχως να εχω περισσοτερες πληροφοριες

update

Κλήση του amazon προς εμενα σήμερα, ημέρα που κλείνει η εβδομάδα αναμονής που μου είχε αναφέρει η υπαλληλος οτι λεει ο αλγοριθμος τους να περιμενουμε.

-  "Εφτασε το προιον?"

- Οχι.

- "Για να δουμε τι επιλογες μας δινει το συστημα.... λοιπον το προιον δεν ειναι πλεον διαθεσιμο για να το ξανα στειλουμε, επομενως μπορουμε να σας κανουμε refund. Δεχεστε?"

-Ναι. Γεια σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MessatsuRoku είπε

Αμα τα ακουστικα ειναι ακομα σε στοκ και εχουν περασει 14 μερες απο το estimated delivery date μπορεις να ζητησεις και replacement

Οι παραγγελιες με i-parcel αργουν επειδη τα ελτα κουριερ ειναι γιωτομπαλα... η i-parcel τα βαζει Ελλαδα στον ιδιο χρονο που εβαζε και πριν αλλα στο ΚΔΤ Αττικης τρωνε σκαλωμα

Δεν υπάρχει στο ίδιο χρώμα. Τα απλά όχι τα SE αλλά είναι σχεδόν στη διπλάσια τιμή. Είναι δυνατό να χάθηκε; Εκτός εάν τα κλέβουν γιατί δεν έχουν αριθμό αποστολής. Μήπως δεν το έστειλαν ποτέ; Εντομεταξυ με το amazon.es πως μιλάμε, είναι σχεδόν αδύνατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, radpilot είπε

Σε άλλους, σε αυτό το θέμα, είδα ότι πρόσφεραν να πληρώνουν την ίδια τιμή του Black Friday όταν γίνει πάλι διαθέσιμο. 

Ισχύει αλλά θέλει να το ζητήσεις εσύ στον προϊστάμενο και θα στο εγκρίνει. Το βαζει θεωρητικά σημείωση στον λογαριασμό σου με το όνομα του. Όταν γίνει διαθέσιμο βάζεις το προιον στο καλάθι αλλά δεν προχωράς την παραγγελία. Τους καλείς στο chat και για την διαφορά σου δίνουν gift card και πληρώνεις το υπόλοιπο ποσό. Επίσης εάν γκρινιάξεις σου κάνουν με τον ίδιο τρόπο δώρο το express shipping.

Και εγώ 3 παραγγελίες από Amazon αποθηκες τρελή καθυστέρηση. Μόνο τα δικά τους. Ότι στείλαν τρίτοι προμηθευτές ήρθε ήδη. Αύριο τελευταία ημέρα που μου είπαν να περιμενω για την πρώτη και μετά Refund. Από Black Friday και αυτή. Και Royal Mail.

Οι άλλες δύο μετέπειτα η μία έκανε να φύγει από την αποθήκη τους 12 ημέρες!!! Πιο λίγο έκανε να έρθει μιας και είχα πληρώσει σε αυτή έξτρα. Έπαθα και έμαθα.

Ή επόμενη έχουν περάσει ήδη 10 ημέρες και δεν έχει φύγει από την αποθήκη τους επίσης. Εννοείται on stock όλες.

Εντωμεταξυ μου έχουν έρθει 5-6 παραγγελίες από Κίνα!!! Και μια που έκανε νερά ο προμηθευτής από Aliexpress σε 3 ημέρες από το dispute ήδη το Ali μου έκανε δεκτό το Refund!!! Το Amazon UK μετά από 1,5 μου λέει ακόμη ότι δεν έχω δικαίωμα Refund!!!

Μπάχαλο φέτος το Amazon. Μπορεί λεφτά να μην χάνεις αλλά οι Κινέζοι τους έχουν φτάσει και ξεπεράσει πια. Και σε εξυπηρέτηση και σε εξασφάλιση χρημάτων. Με τις καθυστερήσεις αυτές ένα ατού είχε το Amazon σαν να μας τελείωσε και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2020 στις 5:29 ΜΜ, PcManiaC7 είπε

UPDATE:

Το προϊόν που είχα παραγγείλει 18 Νοεμβρίου 2020 και ήταν να το παραλάβω στις 4 Δεκεμβρίου 2020, ακόμα το περιμένω... (Amazon.de - Standard delivery - Royal Mail - No tracking number). Σε επικοινωνία μαζί τους στις 11 Δεκεμβρίου 2020 μου το ξαναβάλανε ως παραγγελία χωρίς κάποια χρέωση με express delivery και tracking number. Μέχρι τώρα καμία κίνηση από πλευρά τους. Πριν λίγο μου ήρθε μήνυμα ότι μου το στείλανε. 

1. Amazon.de - Express

2. 11 Δεκεμβρίου 2020

3. 18 - 30 Δεκεμβρίου 2020

4. 21 Δεκεμβρίου - Προορισμός Λάρισα

5. UPS

6. 30 Δεκεμβρίου 2020

7. Σε αναμονή παραλαβής την πιο πάνω ημερομηνία, ελπίζω... 

Σε περίπτωση που παραλάβω το πρώτο πακέτο μου δώσανε link για να έρθουμε σε επαφή και να κανονίσουμε την επιστροφή του.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους... Εμένα από Amazon.de μου έδωσαν το παρακάτω link: http://www.amazon.de/contact-us Εσύ αν έκανες την παραγγελία από το Αγγλικό, τότε στο link βάλε αντί για de το co.uk

UPDATE: 

Πριν λίγο μου ήρθε ο δίσκος που παρήγγειλα και που μου είχαν κάνει αντικατάσταση την πρώτη παραγγελία λόγω μη παραλαβής της. Τον στείλανε τη Δευτέρα από Ισπανία και μου ήρθε σήμερα. Λάρισα, αφού έκανε τη διαδρομή Σεβίλλη - Κολωνία - Μόναχο - Αθήνα - Λάρισα. Αυτός που μου το έφερε ήταν με νορμάλ αυτοκίνητο, όχι κάποιο εταιρείας. Στη συσκευασία εκτός από το αυτοκόλλητο της Amazon, στην άλλη πλευρά είχε αυτοκόλλητο από Γενική Ταχυδρομική. Το Amazon.de το έστειλε με UPS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, radpilot είπε

Εντομεταξυ με το amazon.es πως μιλάμε, είναι σχεδόν αδύνατο.

Εννοείς λόγω γλώσσας; Εγώ με Amazon Ιταλίας χρησιμοποίησα "translate to English" του Chrome, βρήκα το customer support chat στο site και εκεί έγραψα στα αγγλικά. Ο πρώτος agent κατάλαβε μάλλον τα βασικά μόνο και με "συνέδεσε" με άλλον agent που θα συνέχιζε (όπως κι έγινε) στα αγγλικά μαζί μου.

p.s. θεωρώ ότι αποκλείεται να χάθηκαν τόσα δέματα που είχαν στείλει με την Royal Mail. Πιστεύω θα τα λάβουμε αν όχι όλοι, τότε οι περισσότεροι, απλά με μεγάλη καθυστέρηση. Κι ας έχουμε πάρει refund κάποιοι.

Επεξ/σία από stark
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το πιστεύω.Με καλέσαν στο κινητό και μου εδωσαν refund και τη διαφορά της νέας τιμής. Οπότε τα ξαναπαρήγγειλα με ημερομηνία παράδοσης 15/01. Δύο μήνες για να παραλάβω  από amazon ποιός θα το περίμενε. Σας ευχαριστώ όλους. Καλή τύχη σε όσους περιμένουν ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, MessatsuRoku said:

Φιλε εμενα μου στειλαν Audio Technica ATH-M50X ( amazon uk ) και Phillips Fidelio X2HR ( amazon.fr ) με Royal Mail και ηρθαν, οχι στην ωρα τους βεβαια... μετα απο μια βδομαδα

Εγω τα fidelio τα περιμένω ακόμα, έχουν σταλεί με Asendia χωρίς tracking, αποστολή 17 Νοεμβρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...