Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Kawasaki Kaze R


phanispal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν το πράγμα έχεις ως εξής:

Έχουμε στη δουλειά ένα παρατημένο Kaze R με 65.000 χιλιόμετρα το οποίο το είχε αγοράσει ο πατέρας των αφεντικών κάπου το 2002.

Το μηχανάκι βρίσκεται σε ακινησία περίπου 2½ χρόνια. Δεν είναι τρακαρισμένο. Τέλη πληρωμένα κάθε χρόνο σύμφωνα με τη λογίστρια. Σύμφωνα με ένα συνάδελφο που το χρησιμοποιούσε μέχρι να μείνει στην άκρη, θέλει ένα γενικό service, μια μπαταρία και είναι πένα.

Πέθανε πριν 1½ μήνα ο παππούς και πλέον οι γιοι του το πουλάνε (είχαμε ενδιαφερθεί κάποιοι πριν 2-3 χρόνια αλλά είχαμε φάει άκυρο) σε τιμή δελεαστική απ' ότι συμπεραίνω από γνωστούς και απ' το car.gr.

Το θέμα είναι αν το τσιμπήσω (που μάλλον θα το τσιμπήσω) πώς το πάω σπίτι/συνεργείο/whatever; Κάποιοι λένε ότι αν το βάλεις μπρος μετά από τόσο καιρό με παλιά λάδια/βενζίνη θα του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά απ' όση έχει τώρα λόγω ακινησίας.

Αν του αλλάξω λάδια/φίλτρο/βενζίνη και το βάλω μπρος να το πάω όπου αποφασίσω να το πάω θα κάνω τίποτα ή πρέπει να αλλαχτούν και τσιμούχες/λαστιχάκια κ.λπ.;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, phanispal είπε

Αν του αλλάξω λάδια/φίλτρο/βενζίνη και το βάλω μπρος να το πάω όπου αποφασίσω να το πάω θα κάνω τίποτα ή πρέπει να αλλαχτούν και τσιμούχες/λαστιχάκια κ.λπ.;

Κάνε αυτά που γράφεις φούσκωσε και τα λάστιχα και  θα είναι εντάξει.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, phanispal είπε

Μήπως γνωρίζεις τι λάδι παίρνει και πόσα λίτρα με και χωρίς αλλαγή φίλτρου;

Αν θυμάμαι καλά, κάπου δίπλα  στην τάπα γράφει 1.1L.

Χωρις αλλαγή φίλτρου έπαιρνε περίπου 0.9L-1L. Με αλλαγη φίλτρου 1.2L.

Εγω του έβαζα motul 15-50 και αλλαγη μια φορα το χρόνο, μιας και εκανα λιγα χλμ.

Επεξ/σία από thant
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/12/2020 στις 5:03 ΜΜ, phanispal είπε

Λοιπόν το πράγμα έχεις ως εξής:

Έχουμε στη δουλειά ένα παρατημένο Kaze R με 65.000 χιλιόμετρα το οποίο το είχε αγοράσει ο πατέρας των αφεντικών κάπου το 2002.

Το μηχανάκι βρίσκεται σε ακινησία περίπου 2½ χρόνια. Δεν είναι τρακαρισμένο. Τέλη πληρωμένα κάθε χρόνο σύμφωνα με τη λογίστρια. Σύμφωνα με ένα συνάδελφο που το χρησιμοποιούσε μέχρι να μείνει στην άκρη, θέλει ένα γενικό service, μια μπαταρία και είναι πένα.

Πέθανε πριν 1½ μήνα ο παππούς και πλέον οι γιοι του το πουλάνε (είχαμε ενδιαφερθεί κάποιοι πριν 2-3 χρόνια αλλά είχαμε φάει άκυρο) σε τιμή δελεαστική απ' ότι συμπεραίνω από γνωστούς και απ' το car.gr.

Το θέμα είναι αν το τσιμπήσω (που μάλλον θα το τσιμπήσω) πώς το πάω σπίτι/συνεργείο/whatever; Κάποιοι λένε ότι αν το βάλεις μπρος μετά από τόσο καιρό με παλιά λάδια/βενζίνη θα του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά απ' όση έχει τώρα λόγω ακινησίας.

Αν του αλλάξω λάδια/φίλτρο/βενζίνη και το βάλω μπρος να το πάω όπου αποφασίσω να το πάω θα κάνω τίποτα ή πρέπει να αλλαχτούν και τσιμούχες/λαστιχάκια κ.λπ.;

δεν ειναι τοσο ευκολο, για αρχη θα πρεπει να κανεις drain την παλια βενζινη και απο το καρπυρατερ αλλα και απο το τεποζιτο. εαν η βενζινη εχει στεγνωσει μεσα στο καρπυρατερ, τοτε θελει ανοιγμα και καθαρισμα μιας και τα καταλοιπα της βενζινης θα εχουν βουλωσει τα ζιγκλερ.

αυτα που σου λενε καποιοι οτι θα κανεις μεγαλυτερη ζημια , λενε απλα μ@λ@κ....ιες

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Με μπέρδεψες κάπου. Απ' τη μία λες ότι δεν είναι τόσο απλό και ότι πρέπει να αφαιρέσω την παλιά βενζίνη από όλα τα σημεία, κάτι που όπως το αντιλαμβάνομαι συνεπάγεται σε ζημιά σε περίπτωση που δεν το κάνω, και απ' την άλλη λες ότι λένε μαλακίες όσοι μου είπαν να μην το βάλω μπροστά έτσι όπως είναι για να το πάω συνεργείο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Καλημέρα.

Με μπέρδεψες κάπου. Απ' τη μία λες ότι δεν είναι τόσο απλό και ότι πρέπει να αφαιρέσω την παλιά βενζίνη από όλα τα σημεία, κάτι που όπως το αντιλαμβάνομαι συνεπάγεται σε ζημιά σε περίπτωση που δεν το κάνω, και απ' την άλλη λες ότι λένε μαλακίες όσοι μου είπαν να μην το βάλω μπροστά έτσι όπως είναι για να το πάω συνεργείο.

Το δεν ειναι "τοσο απλο" σημαινει οτι πρεπει να εχεις γνωσεις για το πως θα το κανεις. 

Λαθος το αντιληφθηκες, δεν προκειτε να κανεις καμία ζημια, απλα θα τραβας μανιβελιές κ θα μιζαρεις επ αοριστον και δεν θα παρει μπρος ποτε ή μαλλον μπορει να παρει με τσοκ αλλα θα σβηνει με το που το κλεινεις

Υπαρχει βεβαια παντα η πιθανοτητα να παρει μπρος κ να λειτουργει κανονικα

Επεξ/σία από bill_zaf
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, άρα στην περίπτωση που δε μπορέσω να βγάλω όλη την παλιά βενζίνη, καλύτερα να βρω τρόπο να το φορτώσω κάπου και να το πάω σ ένα συνεργείο;

Πάντως θεωρείς κι εσύ ότι μπορώ να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά πριν το service, ανεξάρτητα απ' το αν πάρει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, phanispal είπε

ΟΚ, άρα στην περίπτωση που δε μπορέσω να βγάλω όλη την παλιά βενζίνη, καλύτερα να βρω τρόπο να το φορτώσω κάπου και να το πάω σ ένα συνεργείο;

Πάντως θεωρείς κι εσύ ότι μπορώ να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά πριν το service, ανεξάρτητα απ' το αν πάρει.

Ναι δεν μπορει να παθει κατι ,εφοσον φυσικα εχει λαδια μεσα. Βαλε φρεσκια βενζινη, παρε κ ενα κατσαβιδι κ βγαλε την παλια βενζινη απο την αποστραγγιση του καρπυρατερ, ειναι μια βιδα στο χαμηλοτερο σημειο της κουπας του καρπυρατερ (δεν την βγαζεις απλα την χαλαρωνεις), κ αφου στραγγισει, ριξε μερικες μανιβελιές να κατεβασει φρεσκια.επειτα κλεισε την βιδα κ προσπαθησε να βαλεις μπροστα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου το αγορασεις,κανεις ασφαλεια και προσθετεις και οδικη.Τους καλεις και το μεταφερεις σε συνεργειο.Αλλαζεις λαδια,φιλτρα (αερα,βενζινης,δεν πρεπει να χει λαδιου),μπουζι,αδειαζεις την παλια βενζινη και μπαταρια.Και εισαι ετοιμος.Αν παρατηρησεις διαρροη,αλλαζεις τσιμουχες.Χτυπα το,αφου ειναι σε καλη τιμη.Ειναι μηχανακι σκυλι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Λοιπόν το μηχανάκι είναι σχεδόν έτοιμο, φορτώθηκε και πήγε στο συνεργείο, βέβαια το μαστόρι νομίζω με έσφαξε ολίγον τι, όπως θα δείτε:

ΛΑΔΙΑ 12,00 (έγραψε ότι έβαλε 20W50)

ΜΠΟΥΖΙ 3,00

Φ.ΛΑΔΙΟΥ 6,00

Φ.ΒΕΝΖΙΝΗΣ 2,00

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑΓΗ 24,00

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ 12,00

ΑΛΥΣΙΔΟΓΡΑΝΑΖΑ 28,00

ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ 5,00

ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΚΑΡΜΠΙΛΑΤΕΡ ΟΡΙΝΓΚ ΚΑΡΜΠΙΛΑΤΕΡ 10,00

ΡΟΥΜΠΙΝΕΤΟ 15,00

ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΔΑΓΚΑΝΑΣ ΕΜΠΡΟΣ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ 5,00

ΛΑΜΠΕΣ 5,00

ΕΡΓΑΣΙΑ 60,00

ΚΤΕΟ 70,00 (λόγω προστίμου)

Συνολικά έδωσα 250€.

Πάντως μου είπε ότι είναι σε άριστη κατάσταση, οι ταχύτητες κουμπώνουν βούτυρο κ.λπ..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.