Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

My 2 cents. Σήμερα η Μερκ ήταν καλύτερη σε ρυθμό αγώνα. Από τη στιγμή που ο Μπόττας θα διεκδικούσε τη 2η θέση από τον Μαξ αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τον αισθητήρα θερμοκρασίας και ο Χαμιλτον έκανε βόλτα δεν ξέρω γιατι δεν το παραδεχόμαστε. Δεν έχουμε ακόμα φαινόμενα 2020, αλλά σήμερα θύμισε κάτι από την περσινή σεζόν. Χαρακτηριστικό το team radio του Μαξ στη ευθεία όταν δέχεται το προσπέρασμα.

Πάντως το πρωτάθλημα είναι ακόμα για να παιχτεί. Η RB αναμένεται πιο δυνατή στο 2ο μισό (έχει αρκετά καλά γι αυτήν gp τότε), ενώ η Μερκ θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι και τη θερινή διακοπή. Η διαφορά που υπάρχει τώρα είναι και η διαφορά της πρωταθλήτριας ομάδας από την επίδοξη πρωταθλήτρια. Η RB στους 2 αγώνες που είχε το qualifying pace και ίσως και το race pace (σίγουρα το είχε στο προηγούμενο gp) πήρε μάλλον το μινίμουμ από αυτό που μπορούσε. Σήμερα η Μερκ που είχε το race pace πήρε το μάξιμουμ.

// Ανέλπιστα καλή η Αλπίν. Είχε δώσει βέβαια δείγματα όλο το τριήμερο.

// Νόρις, αν και δεν του το είχα, φαντάζει ως φαβορί για best of the rest. Με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι έχει δυνατότητα να γίνει contender στο μέλλον, σε μία front-runner Mclaren.

// Μαζέπιν αν μας διαβάζεις κάνε σκρολ ντάουν για να μην πληγωθείς. Αντιεπαγγελματίας.

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/5/2021 στις 7:23 ΜΜ, greenfan20 είπε

My 2 cents. Σήμερα η Μερκ ήταν καλύτερη σε ρυθμό αγώνα. Από τη στιγμή που ο Μπόττας θα διεκδικούσε τη 2η θέση από τον Μαξ αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τον αισθητήρα θερμοκρασίας και ο Χαμιλτον έκανε βόλτα δεν ξέρω γιατι δεν το παραδεχόμαστε. Δεν έχουμε ακόμα φαινόμενα 2020, αλλά σήμερα θύμισε κάτι από την περσινή σεζόν. Χαρακτηριστικό το team radio του Μαξ στη ευθεία όταν δέχεται το προσπέρασμα.

Την προσπεραση την εφαγε ο Μαξ γιατι εχει κανει λαθος και αναποδα στην τελευταία στροφη και βγαινει με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα + DRS του Χαμ. 

 

Για τον ιδιο λογο που εφαγε και ο Χαμ προσπεραση πιο πριν απο τον Μαξ(χωρις καν DRS) : γιατι βγηκε ο Χαμ με λιγότερα χιλιόμετρα απο την τελευταία στροφη. 

 

Κατα αλλα, η Μερσεντες ήταν σε race pace οριακα πιο γρηγορη. Και οταν λεμε οριακα, εννοουμε οτι μεχρι και τα μεσα του αγωνα ο Ham ειχε μολις 3.5s διαφορα(σε 35 γυρους) απο Verstappen που ο ρυθμός του οριοθετουνταν απο τον Bottas. Δηλαδη, τιποτα. 

 

Γενικότερα, με τα μεσαια ελαστικα ηταν οριακα πιο γρηγορη η RB, με τα σκληρα πιο γρήγορη η Mercedes. Οι διαφορές ηταν οριακες. Η ολη φαση παιχτηκε στο track position και στην pole(που εχασε η RB απο οδηγικο λάθος) και στις οριακες διαφορες. 

Στις 2/5/2021 στις 7:23 ΜΜ, greenfan20 είπε

Πάντως το πρωτάθλημα είναι ακόμα για να παιχτεί. Η RB αναμένεται πιο δυνατή στο 2ο μισό (έχει αρκετά καλά γι αυτήν gp τότε), ενώ η Μερκ θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι και τη θερινή διακοπή. Η διαφορά που υπάρχει τώρα είναι και η διαφορά της πρωταθλήτριας ομάδας από την επίδοξη πρωταθλήτρια. Η RB στους 2 αγώνες που είχε το qualifying pace και ίσως και το race pace (σίγουρα το είχε στο προηγούμενο gp) πήρε μάλλον το μινίμουμ από αυτό που μπορούσε. Σήμερα η Μερκ που είχε το race pace πήρε το μάξιμουμ.

+1

Στους ευρωπαικους αγωνες που έρχονται , πιστεύω η Μερσεντες ολο θα ανεβαίνει. Ισως να χτυπαει και pole στα ισια χωρίς να εχουν κανει οδηγικα λαθη οι οδηγοί RB. 

Στις 2/5/2021 στις 7:23 ΜΜ, greenfan20 είπε

// Νόρις, αν και δεν του το είχα, φαντάζει ως φαβορί για best of the rest. Με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι έχει δυνατότητα να γίνει contender στο μέλλον, σε μία front-runner Mclaren.

Ο Νορις είναι τοπ, εχει βαλει τα γυαλια στον Ρικ. Και το καλο είναι οτι ο Νορις συνεχίζει να βελτιωνεται, πιστεύω δεν εχει πιασει ταβανι σαν οδηγος. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κακό είναι αυτό με τους χρόνους που διαγράφονται?  Χθες έσβησαν τον χρόνο που θα έδινε ίσως και την pole στον Verstappen, σήμερα του έσβησαν τον ταχύτερο γύρο κοκ.  

Ρε αφήστε τους ανθρώπους να τα δώσουν όλα και να έχουμε θέαμα, αφήστε το κλιμακόμετρο στην άκρη  μην τυχόν χάσετε κάναν πόντο (εκτός των κερμπς)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

My opinion: σε αντίθετη περίπτωση, η FIA δεν θα ακύρωνε την προσπάθεια αν ήταν μια από τις δυο Mercedes. Η λίγκα έχει ξεκάθαρα αφεντικά στο παρασκήνιο, έχουν ασημί χρώμα, και δεν μπορεί κανείς να μου αλλάξει γνώμη.

Γέλασα και δικαιώθηκα (θα γράψω μια σούμα λέιτερ) με το σημερινό συμβάν του ενός βαθμού, γιατί έγινε στα καπάκια μετά τις θεωρητικές τακτικές μου ως επίδοξος Ρος Μπρον του καναπέ. Εφεξής θα το βλέπουμε πιο συχνά, εκτός από τη στιγμή που θα εφαρμόσουν την (κρατάτε μικρό καλάθι) φόλα στο Σιλβερστόουν.

Υ.Γ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

My opinion: σε αντίθετη περίπτωση, η FIA δεν θα ακύρωνε την προσπάθεια αν ήταν μια από τις δυο Mercedes. Η λίγκα έχει ξεκάθαρα αφεντικά στο παρασκήνιο, έχουν ασημί χρώμα, και δεν μπορεί κανείς να μου αλλάξει γνώμη.

Γέλασα και δικαιώθηκα (θα γράψω μια σούμα λέιτερ) με το σημερινό συμβάν του ενός βαθμού, γιατί έγινε στα καπάκια μετά τις θεωρητικές τακτικές μου ως επίδοξος Ρος Μπρον του καναπέ. Εφεξής θα το βλέπουμε πιο συχνά, εκτός από τη στιγμή που θα εφαρμόσουν την (κρατάτε μικρό καλάθι) φόλα στο Σιλβερστόουν.

Υ.Γ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

Είμαι αρκετά ουδέτερος γιατί δεν έχω πολλή εμπειρία με το άθλημα (παρόλα αυτά πιο πολύ κάνω cheer για να χάσει ο Ham παρά για να κερδίσει κάποιος άλλος και κυρίως υποστηρίζω RB) αλλά το track limit το πετσόκοψε ο Max στην 14 και έβγαλε μάτι πριν καν δούμε το lap time και το ελέγξουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ώρες και για την προσπέραση του NOR στον PER και την μη τιμωρία του NOR καθώς (απ' ότι λένε, βίντεο ακόμα δεν έχω βρεί) βγήκε και με τους 4 τροχούς εκτός πίστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Είμαι αρκετά ουδέτερος γιατί δεν έχω πολλή εμπειρία με το άθλημα (παρόλα αυτά πιο πολύ κάνω cheer για να χάσει ο Ham παρά για να κερδίσει κάποιος άλλος και κυρίως υποστηρίζω RB) αλλά το track limit το πετσόκοψε ο Max στην 14 και έβγαλε μάτι πριν καν δούμε το lap time και το ελέγξουν.

Δεν διαφωνώ, λέω ότι θα το κατάπιναν αν ήταν από τις Mercedes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Δεν διαφωνώ, λέω ότι θα το κατάπιναν αν ήταν από τις Mercedes.

Αν δεν έκανε αίτημα εξέτασης η RB στην FIA φαντάζομαι πως ναι. 

9 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ώρες και για την προσπέραση του NOR στον PER και την μη τιμωρία του NOR καθώς (απ' ότι λένε, βίντεο ακόμα δεν έχω βρεί) βγήκε και με τους 4 τροχούς εκτός πίστας.

Αν θυμηθείς lap που έγινε έχω F1TV Pro να το δω από την κάμερα του Lando

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμεξελές πορτουγκίζ γκραν πρι έκθεσιc (όποιος δεν έχει ακόμα χωνέψει απ'το μεσημέρι, ίσως βοηθήσει😞

Ξεκινάμε με κακό φίλινγκ για αγώνα απ'τα παλιά. Ο Κίμι ακόμα δεν ξύπνησε από Ίμολα, έσπασε στην ΑΡΧΗ της ευθείας αεροτομή, και κατάφερε μετά από τόσα μέτρα να βγει εκτός στην άμμο, αφού κόλλησε με τέτοιο τρόπο από κάτω που δεν έστριβε. Και αυτό απ'το 2001 έως 2021 μόνο στον Κίμι θα μπορούσε να συμβεί.-

Το SC σημαίνει σε κάποιο βαθμό χαμένη υπόθεση για όποιον πίστεψε σε 2 πιτς (δεν έβγαινε και χωρίς SC, just saying). Μετά το λάθος στην παραμπόλικα των φτωχών του Μαξ και αφού τον κατάπιε στην ευθεία ο Χαμ, εκεί ξέρουμε όλοι τι μας περιμένει. Προσωπικά δεν μου προκάλεσε εντύπωση το πόσο ξεφτίλισε στη συνέχεια τον Μπότας. Δεν παύει να'ναι προσπερασάρα, γιατί GOAT αφού, μη τα ξαναλέμε.

ΕΚΕΙ ρε ύπνε, ρε άχρηστε, ρε διορισμένε, έχεις ξεκάθαρα την μοναδική ευκαιρία. Ρισκάρεις, και αναγκάζεις τον Τότο να βγάλει στη φόρα τα χαρτιά του (για την ακρίβεια θα θυσίαζαν Μπότας, και το ξέρουμε όλοι). Μην ακούσω για καθυστέρηση από Νορρις, ή Φερράρι κτλ αυτά δεν υπάρχουν. Τι προτιμάει ο φίλος μας; Στα σκουπίδια 10+ λαπς με αισθητά καλύτερο ρυθμό, ποντάροντας στη συνέχεια για undercut της 2ης θέσης. Δεύτερης. Θέσης. Damage limitation και δεν είμαστε ακόμα στα μισά (!) του αγώνα. Τα κάνουν σκ@τά, βγαίνουν 1+ sec πίσω, και όμως ο Μαξ περνάει Μπότας. Διπλό λάθος, και η οδηγάρα που έχεις σε γλυτώνει από στρατηγικό fail (καλά για νίκη δεν συζητάμε). Και συνυπολογίζοντας πόσα ταχύτητα πιτς σου δίνει το πλήρωμά σου. 

Πάμε λίγο στο παρακάτω:
 

Screenshot_1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Αν δεν έκανε αίτημα εξέτασης η RB στην FIA φαντάζομαι πως ναι. 

Αν θυμηθείς lap που έγινε έχω F1TV Pro να το δω από την κάμερα του Lando

Αχαχαχ, δύσκολο να θυμηθώ ακριβώς αλλά ήταν μετά την επανέναρξη, 6ος, 7ος ή 8ος γύρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

εμεξελές πορτουγκίζ γκραν πρι έκθεσιc (όποιος δεν έχει ακόμα χωνέψει απ'το μεσημέρι, ίσως βοηθήσει😞

Ξεκινάμε με κακό φίλινγκ για αγώνα απ'τα παλιά. Ο Κίμι ακόμα δεν ξύπνησε από Ίμολα, έσπασε στην ΑΡΧΗ της ευθείας αεροτομή, και κατάφερε μετά από τόσα μέτρα να βγει εκτός στην άμμο, αφού κόλλησε με τέτοιο τρόπο από κάτω που δεν έστριβε. Και αυτό απ'το 2001 έως 2021 μόνο στον Κίμι θα μπορούσε να συμβεί.-

Το SC σημαίνει σε κάποιο βαθμό χαμένη υπόθεση για όποιον πίστεψε σε 2 πιτς (δεν έβγαινε και χωρίς SC, just saying). Μετά το λάθος στην παραμπόλικα των φτωχών του Μαξ και αφού τον κατάπιε στην ευθεία ο Χαμ, εκεί ξέρουμε όλοι τι μας περιμένει. Προσωπικά δεν μου προκάλεσε εντύπωση το πόσο ξεφτίλισε στη συνέχεια τον Μπότας. Δεν παύει να'ναι προσπερασάρα, γιατί GOAT αφού, μη τα ξαναλέμε.

ΕΚΕΙ ρε ύπνε, ρε άχρηστε, ρε διορισμένε, έχεις ξεκάθαρα την μοναδική ευκαιρία. Ρισκάρεις, και αναγκάζεις τον Τότο να βγάλει στη φόρα τα χαρτιά του (για την ακρίβεια θα θυσίαζαν Μπότας, και το ξέρουμε όλοι). Μην ακούσω για καθυστέρηση από Νορρις, ή Φερράρι κτλ αυτά δεν υπάρχουν. Τι προτιμάει ο φίλος μας; Στα σκουπίδια 10+ λαπς με αισθητά καλύτερο ρυθμό, ποντάροντας στη συνέχεια για undercut της 2ης θέσης. Δεύτερης. Θέσης. Damage limitation και δεν είμαστε ακόμα στα μισά (!) του αγώνα. Τα κάνουν σκ@τά, βγαίνουν 1+ sec πίσω, και όμως ο Μαξ περνάει Μπότας. Διπλό λάθος, και η οδηγάρα που έχεις σε γλυτώνει από στρατηγικό fail (καλά για νίκη δεν συζητάμε). Και συνυπολογίζοντας πόσα ταχύτητα πιτς σου δίνει το πλήρωμά σου. 

Πάμε λίγο στο παρακάτω:
 

Screenshot_1.jpg

*Δεν παρακολουθώ στατς-χρονόμετρα στη διάρκεια των αγώνων, αλλά έχω εικόνα σχεδόν για όλους. Πιστεύω όλοι "το'χουμε". Από εκείνο το σημείο ο Χαμ θα μπει πιτς, και για μέχρι 5-6 γύρους ακόμα, ο Τσέκο έχει σχετικά καλό ρυθμό, παρότι τα ελαστικά του έχουν φθαρεί υπερβολικά. Για την ακρίβεια, η διαφορά έφτασε μέχρι τα +12,5 με +12,2 από τον Χάμιλτον. Και σε εκείνο το σημείο ο Χάμιλτον θα πιέσει, με τη διαφορά να πέφτει σε ένα γύρο στο +11. ΣΤΟΠ.

Με το φτωχό μου το μυαλό, αν τον βάλεις μέσα, θα βγει λίγο πάνω των 10 sec από τον Μπότας, με ελαστικά 6-7 γύρους υπέρ του. Αυτόματα ο Μπότας δεν μπορεί να σου παίξει πουστι@ για ταχύτερο γύρο, ακόμα και αν ο Τσέκο έχανε άλλα 7-8 sec (το πιθανότερο να μην έχανε καν, αλλά έστω). Αντιθέτως, αυτό που εγώ είδα στην πράξη, είναι να τον αφήνουν ελεεινά λάθος μέσα, να χάσει κάθε πλεονέκτημα, να βγει σε διαφορά για πιτ ανώ των ~25+ (τόσο έλεγαν χάνουν στο περίπου), να σημειώνει ταχύτερο γύρο, να ρίχνει τη διαφορά από ~27 sec στα 22, και μετά να παρατάνε τον αγώνα. Θέλω όποιος έχει στατς, να μου πει τι χρόνους είχε ο Περεζ στη συνέχεια. Αφού δηλαδή σημείωσε το καλύτερό του. Και το λέω αυτό γιατί όταν μπήκε μέσα ο Μπότας, και πίεσε, η διαφορά δεν μεγάλωνε ιδιαίτερα.

0/3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Αχαχαχ, δύσκολο να θυμηθώ ακριβώς αλλά ήταν μετά την επανέναρξη, 6ος, 7ος ή 8ος γύρος.

Screenshot από κινητό αλλά αν το track limit θεωρείται 2 ρόδες πάνω στο curb, όχι απλά είναι εκτός track limit, άραξε και ήπιε καφέ κιόλας, ήταν κοντά 200ms εκτός.

Screenshot_20210503-020804.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Screenshot από κινητό αλλά αν το track limit θεωρείται 2 ρόδες πάνω στο curb, όχι απλά είναι εκτός track limit, άραξε και ήπιε καφέ κιόλας, ήταν κοντά 200ms εκτός.

Screenshot_20210503-020804.jpg

είναι εκτός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, haHa είπε

Για τον ιδιο λογο που εφαγε και ο Χαμ προσπεραση πιο πριν απο τον Μαξ(χωρις καν DRS) : γιατι βγηκε ο Χαμ με λιγότερα χιλιόμετρα απο την τελευταία στροφη. 

Για την επαννεκινηση μετα το sc λες?  Περασε ο Μαξ τον Χαμ σε κανονικο αγωνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Screenshot από κινητό αλλά αν το track limit θεωρείται 2 ρόδες πάνω στο curb, όχι απλά είναι εκτός track limit, άραξε και ήπιε καφέ κιόλας, ήταν κοντά 200ms εκτός.

Screenshot_20210503-020804.jpg

Αυτό πρέπει να' ναι. Πολλοί αναφέρουν πως με αυτήν την έξοδο "πήρε φόρα" για την προσπέραση αλλά είτε διέφυγε από τους κριτές είτε έκαναν τα στραβά μάτια. Πάντως, απορίας άξιον είναι το γεγονός πως στο GP δεν είχαμε την παραμικρή αναφορά για "track limits", για οποιονδήποτε οδηγό, παρά μόνον στον ταχύτερο γύρο του VER.

35 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

*Δεν παρακολουθώ στατς-χρονόμετρα στη διάρκεια των αγώνων, αλλά έχω εικόνα σχεδόν για όλους. Πιστεύω όλοι "το'χουμε". Από εκείνο το σημείο ο Χαμ θα μπει πιτς, και για μέχρι 5-6 γύρους ακόμα, ο Τσέκο έχει σχετικά καλό ρυθμό, παρότι τα ελαστικά του έχουν φθαρεί υπερβολικά. Για την ακρίβεια, η διαφορά έφτασε μέχρι τα +12,5 με +12,2 από τον Χάμιλτον. Και σε εκείνο το σημείο ο Χάμιλτον θα πιέσει, με τη διαφορά να πέφτει σε ένα γύρο στο +11. ΣΤΟΠ.

Με το φτωχό μου το μυαλό, αν τον βάλεις μέσα, θα βγει λίγο πάνω των 10 sec από τον Μπότας, με ελαστικά 6-7 γύρους υπέρ του. Αυτόματα ο Μπότας δεν μπορεί να σου παίξει πουστι@ για ταχύτερο γύρο, ακόμα και αν ο Τσέκο έχανε άλλα 7-8 sec (το πιθανότερο να μην έχανε καν, αλλά έστω). Αντιθέτως, αυτό που εγώ είδα στην πράξη, είναι να τον αφήνουν ελεεινά λάθος μέσα, να χάσει κάθε πλεονέκτημα, να βγει σε διαφορά για πιτ ανώ των ~25+ (τόσο έλεγαν χάνουν στο περίπου), να σημειώνει ταχύτερο γύρο, να ρίχνει τη διαφορά από ~27 sec στα 22, και μετά να παρατάνε τον αγώνα. Θέλω όποιος έχει στατς, να μου πει τι χρόνους είχε ο Περεζ στη συνέχεια. Αφού δηλαδή σημείωσε το καλύτερό του. Και το λέω αυτό γιατί όταν μπήκε μέσα ο Μπότας, και πίεσε, η διαφορά δεν μεγάλωνε ιδιαίτερα.

0/3

Νομίζω πως περίμεναν να τους χαμογελάσει η θέα τύχη με κάποιο SC.

Αλλά γι' αυτά άλλοι έχουν το "κοκαλάκι της νυχτερίδας"...🤣🤣🤣

Επεξ/σία από Πιτούλιας
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...