Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, idefixius είπε

Τι κακό είναι αυτό με τους χρόνους που διαγράφονται?  Χθες έσβησαν τον χρόνο που θα έδινε ίσως και την pole στον Verstappen, σήμερα του έσβησαν τον ταχύτερο γύρο κοκ.  

Ρε αφήστε τους ανθρώπους να τα δώσουν όλα και να έχουμε θέαμα, αφήστε το κλιμακόμετρο στην άκρη  μην τυχόν χάσετε κάναν πόντο (εκτός των κερμπς)  

Συμφωνώ απόλυτα. Μετά το κερμπ όμως να έχει η άμμο η γρασίδι. Το έχουν γ.......ι με τα όρια της πιστας. Κάθε λάθος πρέπει να πονάει. Να κολλάνε αμμοπαγιδες. Όσο το έχουν έτσι αυτό θα γίνεται. Tracklimits και μπιπ. Κερμπ άμμος η γρασίδι και άστα όλα ελεύθερα. Όποιος θέλει ας βγει

6 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Screenshot από κινητό αλλά αν το track limit θεωρείται 2 ρόδες πάνω στο curb, όχι απλά είναι εκτός track limit, άραξε και ήπιε καφέ κιόλας, ήταν κοντά 200ms εκτός.

Screenshot_20210503-020804.jpg

Κάνε αυτή την πράσινη λωρίδα γρασίδι. Μετά δεν χρειάζεται να ελέγχεις για τρακ λιμιτς

Επεξ/σία από denthnpalevw
  • Like 5
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

2 συνεχόμενες pole για Ferrari!

Δεν κρατήθηκα

Δυο Ferrari στο Q3, σε λίγο θα δίνουν οι τράπεζες Διακοποδάνεια

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Horner και Marko επιβεβαιωνουν αυτο που ειδαμε χθες: οτι η RB ηταν οριακα πιο γρηγορη με τα μεσαια, αλλα η Mercedes πιο γρηγορη με τα σκληρα και ο Verstappen εκανε λαθος και εχασε την θεση του απο Χαμ:
Red Bull chief sees Verstappen slip up: "Unfortunately Max made a mistake"
 

Αναφορά σε κείμενο

"We were faster with the mediums on the road," Marko told Germany's Sky Sports after the podium ceremony at the Portuguese circuit of Portimao. "Unfortunately Max made a mistake." 

Εδω σε video το διπλο γλιστρημα του Max που επετρεψε στον Ham να τον προσπερασει:
Max having a couple of big slides in the last corner dropping him out of Bottas’ DRS and allows Lewis to overtake


Εδω και ο Horner για τις οριακες διαφορες των 2 μονοθεσιων χθες και οτι η RB ηταν οριακα πιο γρηγορη με τα μεσαια, αλλα η Mercedes πιο γρηγορη με τα σκληρα:

Αναφορά σε κείμενο

“You can see it’s very, very marginal. Marginal gains. I think we were better on the medium tyre and Mercedes looked a little stronger on the harder tyre today.

-----------------------------------------------------

Στις 3/5/2021 στις 2:04 ΠΜ, ~mxls~ είπε

Αντιθέτως, αυτό που εγώ είδα στην πράξη, είναι να τον αφήνουν ελεεινά λάθος μέσα, να χάσει κάθε πλεονέκτημα, να βγει σε διαφορά για πιτ ανώ των ~25+ (τόσο έλεγαν χάνουν στο περίπου), να σημειώνει ταχύτερο γύρο, να ρίχνει τη διαφορά από ~27 sec στα 22, και μετά να παρατάνε τον αγώνα. Θέλω όποιος έχει στατς, να μου πει τι χρόνους είχε ο Περεζ στη συνέχεια. Αφού δηλαδή σημείωσε το καλύτερό του. Και το λέω αυτό γιατί όταν μπήκε μέσα ο Μπότας, και πίεσε, η διαφορά δεν μεγάλωνε ιδιαίτερα.

Εδω:
 

image.png

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, haHa είπε

Horner και Marko επιβεβαιωνουν αυτο που ειδαμε χθες: οτι η RB ηταν οριακα πιο γρηγορη με τα μεσαια, αλλα η Mercedes πιο γρηγορη με τα σκληρα και ο Verstappen εκανε λαθος και εχασε την θεση του απο Χαμ:
Red Bull chief sees Verstappen slip up: "Unfortunately Max made a mistake"
 

Εδω σε video το διπλο γλιστρημα του Max που επετρεψε στον Ham να τον προσπερασει:
Max having a couple of big slides in the last corner dropping him out of Bottas’ DRS and allows Lewis to overtake


Εδω και ο Horner για τις οριακες διαφορες των 2 μονοθεσιων χθες και οτι η RB ηταν οριακα πιο γρηγορη με τα μεσαια, αλλα η Mercedes πιο γρηγορη με τα σκληρα:

-----------------------------------------------------

Εδω:
 

image.png

Νομίζω ότι έχω δίκιο. Δείτε 55ο με τους επόμενους 3. Πήγαν να το μαζέψουν στο 62ο.

Επίσης όλα good μέχρι 44ο γύρο, τον έβαλαν μέσα +7 γυρους με τεράστια χασούρα.

Έχασε σχεδόν 10 δευτερόλεπτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Πάντως, απορίας άξιον είναι το γεγονός πως στο GP δεν είχαμε την παραμικρή αναφορά για "track limits", για οποιονδήποτε οδηγό, παρά μόνον στον ταχύτερο γύρο του VER.

Eίχαμε και στον Τσουνόντα δύο προειδοποιήσεις. Κατά τα άλλα και γω δε θυμάμαι άλλο track limits incident στον αγώνα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να το ξαναπώ άλλη μια  ? MAF1A . Μην χάσει ο κοτσιδάκιας με τίποτα.

  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xxatziva είπε

να το ξαναπώ άλλη μια  ? MAF1A . Μην χάσει ο κοτσιδάκιας με τίποτα.

Που ακριβως ευνοηθηκε ο ''κοτσιδακιας'' οπως λες , με 99 pole pos πως μπορεις να τον κρινεις χωρις αποδειξεις ? Το προηγουμενο gp το κερδισε ο ver , αυτος δηλαδη με την ομορφια του το πηρε ή στηθηκε καποιο σκανδαλο για να μην στεναχωρηθει το παιδι ? Μεχρι και ο νορις εκανε καλη εμφανιση με 3η θεση . Ο bottas στο gp της Πορτογαλιας που περασε , γιατι ειχε σε 2 practice sessions καλυτερους χρονους ( παρα την ακυρωση του ver εκει στο κερμπ για το οποιο εγινε μεγαλη συζητηση )? Μηπως επειδη ηταν και αυτος ομορφος ? Ή μηπως ειναι αθλημα οπου αγωνιζονται μονο οι καλυτεροι ?

Επεξ/σία από Filippos12
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Borefest o αγώνας….

Μεγα λάθος Κίμι, στέρησε ίσως θέση στη 10αδα….

Κατα τα αλλά, εκπληκτικός Σερ με εξαίρεση την ολιγωρία στην επανεκκίνηση απο SC.

Mercedes εμφανώς ταχύτερη της RedBull.

Ο ερμος ο Μαξ δεν μπορούσε να φτάσει τον ΒΟΤ στην ευθεία ούτε με DRS.

Man of the match, οριακά μεταξύ Νάντο και Νορρις θα επιλέξω τον δευτερο, αν και προσπέρασε όπως φαίνεται πατώντας εντελώς έξω (οι φανταστικοί αγωνοδικες δεν το είδαν άραγε;). 

Γελοιοι στη Φερραρι έβαλαν στο pit stop μεσαία αντί για σκληρή.

RBR άφησαν έξω τον (ανύπαρκτο) Τσέκο μήπως τους κάτσει κι άλλο SC αλλά τελικά πήραν τα…

Επίσης για μένα θα επρεπε με το που πέρασε ο Σερ τον τουρίστα, να βάλουν στα pits τον Μαξ.
 

ΥΓ. Πότε θα ξυπνήσει ο Ρικ;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μεγα λάθος Κίμι, στέρησε ίσως θέση στη 10αδα….

 

αυτο αναρωτιομουν πως εγινε...πολυ σπανια βλεπουμε κατι τετοιο απο Κιμι..

 

42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

ΥΓ. Πότε θα ξυπνήσει ο Ρικ;;

εγω σου λεω παει για το 2ο μισο της σεζον μετα το καλοκαιρι. Και ελπιζω να ειναι αρκετο για να μην αρχισουν οι γκρινιες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω 2-3 gp ακόμα. Τον Νορρις έχει απέναντι, όχι τον Μαξ.

49 λεπτά πριν, tommy^ είπε

... 

Επίσης για μένα θα επρεπε με το που πέρασε ο Σερ τον τουρίστα, να βάλουν στα pits τον Μαξ... 

+1

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αυτο αναρωτιομουν πως εγινε...πολυ σπανια βλεπουμε κατι τετοιο απο Κιμι..

 

εγω σου λεω παει για το 2ο μισο της σεζον μετα το καλοκαιρι. Και ελπιζω να ειναι αρκετο για να μην αρχισουν οι γκρινιες.

Aπο τo in car πλανο φανηκε εκεινη την ωρα να κοιταζει τον δεξι καθρεφτη οποτε δεν καταλαβε οτι ηταν τοσο κοντα σε GIO....

Eκει ελπιζω κι εγω. Αποκλειεται να ειναι τοσο καλος ο Νορρις και ταυτοχρονα τοσο χαλια ο Ρικ. Πρεπει να μαθει το μονοθεσιο asap....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω και αυτο που συζηταγαμε για το σωστο στησιμο απο Mercedes με υψηλοτερη τελικη:
Wolff reacts: "We just had a good top speed"
 

Αναφορά σε κείμενο

Verstappen complained about the lack of top speed both Saturday and Sunday, but Wolff says that needs to be put into perspective. "We just had a good top speed on the straights. The set-up we chose was good. A little bit at a disadvantage with the downforce and the drag, but fast on the straights. That worked out well."


Και εδω μια πιο ενδελεχης αναλυση απο τον Gary Anderson:
GARY ANDERSON EXPLAINS WHY HAMILTON PASSED VERSTAPPEN SO EASILY

Αναφορά σε κείμενο

This suggests that the Mercedes cars are inherently that little bit more efficient, but that Red Bull’s DRS is more efficient.

So then why in the race was Hamilton able to breeze past Verstappen, yet Verstappen was hardly able to close the gap on Hamilton?

From the start of this season, we have heard a lot about high versus low rake cars and this also plays a part in top speed. If you lower the rear of a car you will reduce the drag, so why doesn’t Red Bull just lower it that little bit?

It doesn’t lower it because the team believes the high rake concept is better for achieving overall performance. Mercedes believes the same with its low-rake concept, and as we have seen on many occasions out and out lap time is critical. Qualify on the front row, make a good start and you can normally speed off into the distance even if your straightline speed isn’t the best.

But as we saw in Sunday’s race the ability to overtake quickly and efficiently is also important. It becomes even more important if you have two teams that are similar on pace as the drag of the cars comes into play. But even more importantly, you must also factor in the tow the leading car gives the following car.
From these numbers, I would suggest the Mercedes concept is slightly more efficient and leaves a tidier wake behind it, whereas the Red Bull is fractionally less efficient but leaves a much more disrupted wake behind it, giving any following car a better tow.

Αναφορά σε κείμενο

All cars, fast or slow, punch a hole in the airflow and leave a turbulent wake behind them. The worse it is, the more downforce the following car will lose and with that downforce loss, there will also be a drag loss. If that happens in a corner then the more the balance shift and overall grip loss there will be for the following car, which is why no driver wants to follow a car closely when they are going for a quick lap. But if it happens on the straight, then the benefit to the following car will greater.Simply put, any car following a Mercedes will struggle to overtake even with the DRS, but any car following a Red Bull will get the added advantage of that extra tow and with DRS breeze past.

 

Στις 3/5/2021 στις 2:22 ΠΜ, Πιτούλιας είπε

Πάντως, απορίας άξιον είναι το γεγονός πως στο GP δεν είχαμε την παραμικρή αναφορά για "track limits", για οποιονδήποτε οδηγό, παρά μόνον στον ταχύτερο γύρο του VER.

Παντως, ολο το ΣΚ σβηνοντουσαν χρονοι, ενδεικτικα την Παρασκευη σβηστηκαν 65 γυροι:
New track limits definition for turn 14 after another rules update at Algarve

Αναφορά σε κείμενο

The opening day of practice for the Portuguese Grand Prix saw a total of 65 lap times deleted for drivers exceeding track limits 

Στον αγωνα σβηστηκαν 17 γυροι:
Why the FIA doesn't buy Red Bull's track limits gripes

Αναφορά σε κείμενο

While Verstappen was the only driver to lose a laptime for running wide at Turn 14 in the race, 13 drivers had times deleted for running wide at Turn 1 during the grand prix, with a further four (including Verstappen) losing a laptime for running off at Turn 4.

 

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.