Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειχαμε πολυ βαρετο αγωνα,μπραβο στην αλπιν,μπραβο στο νορις για τη σταθεροτητα του-ευελπιστω πριν τα μισα της σεζον να  μαθει το μονοθεσιο και ο ρικ.Θα ηταν πολυ καλυτερο να κερδιζε τριτος οδηγος(μπομποτας) αλλα δυστυχως...

Ο περεζ σε σχεση με τους προκατοχους του παει ικανοποιητικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδω μια αναλυση για το διαφορετικο setup μεταξυ Bottas και Hamilton, οπου ο Bottas πηγε για περισσοτερο downforce, γρηγοροτερο warm-up και χαμηλοτερη τελικη, ενω ο Hamilton πηγε για λιγοτερο downforce, αργοτερο warm-up(αλλα ετρωγε και λιγοτερο ελαστικο) και υψηλοτερη τελικη.

The different rear wing approach that helped Hamilton win
 

Αναφορά σε κείμενο

But Hamilton's set-up on the rear wing arrangement, with two pillars, had significantly less wing than the rear wing installed on Bottas' car, which would potentially give the Brit a straightline speed boost but make life a little more difficult in the corners.

This seemed to play out accurately between the pair during qualifying, where Hamilton lost out to his teammate, who had a more stable rear end when it counted most toward the end of the lap.

However, in playing the long game and thinking of the race, more so than the qualifying session, it appears that Hamilton's set-up allowed him to not only strike against his rivals when necessary but also keep his tyres in a more stable operating window during the race.

Bottas' set-up allowed the Finn to get the tyres into the temperature window more easily for qualifying, where you only need them to be there for a handful of laps.

However, during the race, this can be detrimental to the performance and longevity of the tyre, as the bulk temperature of the tyre goes up and this has an impact on the tread platform, which begins to slide more as a consequence.

Meanwhile, Hamilton, whose car was trimmed out a little more, was driving slightly different lines as a result of his car's configuration, which led to him managing the tyres differently.

This was perhaps the reason why his pace didn't seem as good as Bottas and Verstappen in the opening laps, as they had more downforce on their cars to fire the temperature into the tyres. But they would suffer from the fallout of that later in the first stint.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Εδω και αυτο που συζηταγαμε για το σωστο στησιμο απο Mercedes με υψηλοτερη τελικη:
Wolff reacts: "We just had a good top speed"
 


Και εδω μια πιο ενδελεχης αναλυση απο τον Gary Anderson:
GARY ANDERSON EXPLAINS WHY HAMILTON PASSED VERSTAPPEN SO EASILY

 

Παντως, ολο το ΣΚ σβηνοντουσαν χρονοι, ενδεικτικα την Παρασκευη σβηστηκαν 65 γυροι:
New track limits definition for turn 14 after another rules update at Algarve

Στον αγωνα σβηστηκαν 17 γυροι:
Why the FIA doesn't buy Red Bull's track limits gripes

 

Για τον αγώνα ανέφερα, πως δεν είδαμε καμία επίσημη αναφορά/προειδοποίηση, για αρκετά από τα υπόλοιπα τις άλλες μέρες τα είδαμε και στις οθόνες μας. Πάντως, μας δουλεύει ο Μάσι ψιλό γαζί.

13 drivers had times deleted for running wide at Turn 1 during the grand prix, with a further four (including Verstappen) losing a laptime for running off at Turn 4.

"No, Lando did not overtake Sergio at Turn 4 outside of the track. It was a passing manoeuvre under brakes into Turn 5 at the end of a DRS zone."

Από τη μία μας λέει πως όντως υπήρχε έλεγχος στη στροφή 4 στον αγώνα και πως ακυρώνονταν οι γύροι, από την άλλη στέκεται στο γεγονός πως η προσπέραση έγινε στη στροφή 5 και όχι στην 4. Αφού οι παραβάσεις της στροφής 4 είχαν επιπτώσεις, και η εικόνα που έχουμε εδώ "φωνάζει" για την παράβαση του NOR, τί σημασία έχει πού έγινε η προσπέραση; Εδώ μιλάμε για κερδισμένο πλεονέκτημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

 

Από τη μία μας λέει πως όντως υπήρχε έλεγχος στη στροφή 4 στον αγώνα και πως ακυρώνονταν οι γύροι, από την άλλη στέκεται στο γεγονός πως η προσπέραση έγινε στη στροφή 5 και όχι στην 4. Αφού οι παραβάσεις της στροφής 4 είχαν επιπτώσεις, και η εικόνα που έχουμε εδώ "φωνάζει" για την παράβαση του NOR, τί σημασία έχει πού έγινε η προσπέραση; Εδώ μιλάμε για κερδισμένο πλεονέκτημα.

 

Τα εχουμε πει οτι αρκετες φορες απο αποφασεις των κριτων ειναι ο,τι να 'ναι.
Προφανως και το προσπερασμα εγινε στην επομενη στροφη, αλλά δεν κερδισε αβανταζ ο Νορρις στη στροφη 4;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Τα εχουμε πει οτι αρκετες φορες απο αποφασεις των κριτων ειναι ο,τι να 'ναι.
Προφανως και το προσπερασμα εγινε στην επομενη στροφη, αλλά δεν κερδισε αβανταζ ο Νορρις στη στροφη 4;

Πρακτικά νομίζω κέρδισε ελάχιστα αλλά όπως και να' χει παραμένει παράβαση των ορίων, για τα οποία άλλοι τιμωρήθηκαν στην ίδια στροφή, όπως και ο ίδιος ο Μάσι αναφέρει. Δυό μέτρα-δυό σταθμά, αναξιοπιστία και ασυνέπεια.

Το ότι "οι κριτές είναι ότι να' ναι", αυτό είναι η γενικότερη φετινή εικόνα, επικρατεί ένα "μπάχαλο" με ερμηνείες των κανονισμών κατά το δοκούν. Αυτό κάνει κακό στο ίδιο το σπορ και φυσικά, θέλοντας ή μη, τροφοδοτεί διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, haHa είπε

Simply put, any car following a Mercedes will struggle to overtake even with the DRS, but any car following a Red Bull will get the added advantage of that extra tow and with DRS breeze past.

Εντωμεταξύ τα προηγούμενα χρόνια δεν ίσχυε το αντίθετο ή λάθος θυμάμαι; Η Red Bull δεν ήταν μόνιμα ένα πολύ δύσκολο μονοθέσιο για να το ακολουθείς; Γενικότερα έχω την αίσθηση ότι φέτος οι δύο πρωτοπόροι έχουν "ανταλλάξει" τη λογική στο στήσιμο των μονοθεσίων τους. Έχουμε εικόνα για την απόδοση Merc-RB στις low και high speed corners φέτος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Εντωμεταξύ τα προηγούμενα χρόνια δεν ίσχυε το αντίθετο ή λάθος θυμάμαι; Η Red Bull δεν ήταν μόνιμα ένα πολύ δύσκολο μονοθέσιο για να το ακολουθείς; Γενικότερα έχω την αίσθηση ότι φέτος οι δύο πρωτοπόροι έχουν "ανταλλάξει" τη λογική στο στήσιμο των μονοθεσίων τους. Έχουμε εικόνα για την απόδοση Merc-RB στις low και high speed corners φέτος;

Ακριβως! Βασικα εχουν συγκλινει λιγο οι λογικες των μονοθεσιων και αυτο εχει δημιουργησει καποιες αλλαγες στην συνηθισμενη συμπεριφορα των μονοθεσιων που βλεπαμε τα προηγουμενα χρονια.

Και γενικοτερα, τα προηγουμενα χρονια η Mercedes δεν την πολυ-παλευε σε κινηση, οποτε αν δεν επαιρνε pole για να φυγει μπροστα, ειχε δυσκολια στο να ακολουθησει αλλους και να τους προσπερασει. Αυτο ειχε να κανει και με το overheating των ελαστικων που εκανε και φετος το εχει διορθωσει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Έχουμε εικόνα για την απόδοση Merc-RB στις low και high speed corners φέτος;

Λογικα εχει σχεση με το μεταξονιο του καθε μονοθεσιου. Η Μερσεντα -αν θυμαμαι καλα- εχει πιο μεγαλο μεταξονιο απο RBR αρα λογικα βολευεται καλυτερα στα high speed corners. 

Αλιμονο αν επαιζε ρολο μονο αυτο. Προφανως υπαρχουν κι αλλες παραμετροι. Το διαφορετικο τους δαπεδο δεν ξερω κατα πόσο επηρεαζει τα μονοθεσια αναλογα με το ειδος των στροφων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nik1239 είπε

Τι είναι αυτό πάλι ;

Με απλά λόγια #5 | Μακρύ ή κοντό μεταξόνιο;

Στις 2/5/2021 στις 12:11 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο μου κανει εντυπωση...Ενημερωσε δηλαδη την FIA και τελος? Ειναι νομιμο αυτο?

Ναι, ουτε η RB εχει πει που τα ξοδεψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΣΟΠ!

Spoiler

Θα τρέξει σε κάποια τεστ στο Πολ Ρικάρντ. Ήταν υπόσχεση που του είχε δώσει ο Τότο Βολφ, για να τελειώσει την καριέρα του στην F1 με τους δικούς του όρους. Πολύ ωραία κίνηση από την Μερκ.

 

unnamed.jpg

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...