Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

2 συνεχόμενες pole για Ferrari!

Δεν κρατήθηκα

Δυο Ferrari στο Q3, σε λίγο θα δίνουν οι τράπεζες Διακοποδάνεια

Δημοσιευμένες Εικόνες

O Horner λεει το προφανες:
Ο Perez πρεπει να βελτιωθει για να μην δινει την δυνατοτητα στην Mercedes να κανει οτι θελει με την στρατηγικη, οπως εκανε στον τελευταιο αγωνα.
Red Bull “desperately need” Perez to put pressure on Mercedes – Horner

 

Αναφορά σε κείμενο

Max Verstappen led much of the race in the other Red Bull, but fell to second place behind Lewis Hamilton at the finish. Hamilton was able to make a second pit stop to attack Verstappen on fresh tyres, losing only a position to his team mate Valtteri Bottas, as Perez was further down the order.

“Of course we desperately need him to be in that gap so that Mercedes don’t have the strategic options that they had today,” said Horner.


Horner made a similar comment to Verstappen after the race, referring to Hamilton’s similar win in the Hungarian Grand Prix two years ago. “Unfortunately, like Hungary, they had a free stop behind them, so they had all the options,” he said on the radio.

“So the facts are very clear that obviously the two lead guys were so far ahead of the rest of the pack, as it were, and gave Lewis a free stop as he had in Hungary, he’s only got to get it past his team mate that was never going to be an issue.

“So that’s why we need both cars up there strategically so that option isn’t available to Mercedes.”

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι πρεπει να βελτιωθει η αποδοση του Τσεκο ειναι το προφανες, αυτο ομως δεν αναιρει τις  ευθυνες του Χορνερ για ελλειψη σωστης στρατηγικης.
Οπως ο Τοτος υπολογισε οτι παιρνει τον Σερ να κανει repeat την Ουγγαρια αφου θα ηταν πολυ δυσκολο να περασει τον Μαξ στα ισια, αλλο τοσο θα επρεπε να το περιμενει και ο Χορνερ και να βαλει στον αμεσως επομενο γυρο μεσα τον Μαξ για soft compound (αφου δεν ειχαν μεσαια γομα διαθεσιμη οπως ειπωθηκε).

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το οτι πρεπει να βελτιωθει η αποδοση του Τσεκο ειναι το προφανες, αυτο ομως δεν αναιρει τις  ευθυνες του Χορνερ για ελλειψη σωστης στρατηγικης.
Οπως ο Τοτος υπολογισε οτι παιρνει τον Σερ να κανει repeat την Ουγγαρια αφου θα ηταν πολυ δυσκολο να περασει τον Μαξ στα ισια, αλλο τοσο θα επρεπε να το περιμενει και ο Χορνερ και να βαλει στον αμεσως επομενο γυρο μεσα τον Μαξ για soft compound (αφου δεν ειχαν μεσαια γομα διαθεσιμη οπως ειπωθηκε).

Θα "έπεφτε" η κόκκινη γόμα στο τέλος και χωρίς δεύτερο πιτ στοπ ο Μπόττας θα έδινε μάχη για την δεύτερη θέση. Δεν υπάρχει σωστή και λάθος απόφαση στην συγκεκριμένη περίπτωση, δύο επιλογές είναι και η καθεμία έχει το ρίσκο της, μένοντας έξω τουλάχιστον είχε σίγουρη την δεύτερη θέση.

 

Μία απορία έχω, γιατί λέτε κακό οδηγό τον Μπόττας που δεν μπορεί να εκμεταλευτεί το ανταγωνιστικό μονοθέσιο που έχει, και δεν κάνετε το ίδιο για τους Πέρεζ, Άλμπον, Γκασλί που εμφανώς δεν ήταν στο επίπεδο του Φερστάππεν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Narayan είπε

Θα "έπεφτε" η κόκκινη γόμα στο τέλος και χωρίς δεύτερο πιτ στοπ ο Μπόττας θα έδινε μάχη για την δεύτερη θέση. Δεν υπάρχει σωστή και λάθος απόφαση στην συγκεκριμένη περίπτωση, δύο επιλογές είναι και η καθεμία έχει το ρίσκο της, μένοντας έξω τουλάχιστον είχε σίγουρη την δεύτερη θέση.

 

Μία απορία έχω, γιατί λέτε κακό οδηγό τον Μπόττας που δεν μπορεί να εκμεταλευτεί το ανταγωνιστικό μονοθέσιο που έχει, και δεν κάνετε το ίδιο για τους Πέρεζ, Άλμπον, Γκασλί που εμφανώς δεν ήταν στο επίπεδο του Φερστάππεν;

O Mαξ φημιζεται για την καλη διαχειριση των ελαστικων, οποτε σε συνδυασμο με τον καθαρο αερα που θα ειχε,δε θα εφθειρε πολυ τα λαστιχα. Αντιθετα ο Λιουις θα ειχε πιο ανθεκτικη γομα αλλα μη εχοντας καθαρο αερα μπροστα του θα τα εφθειρε και ταυτοχρονα δε θα ειχε πολλες ευκαιριες για προσπερασμα αφου η Ισπανια ειδαμε οτι δεν ευνοει κατι τετοιο. Μοναδικο αγκαθι σε αυτο θα ηταν η παρουσια του Μποττας που θα εμενε εξω για να "περιμενει" το πακετο Μαξ-Λιουις να ερθει για να παιξει το ρολο του. 
Σε καθε περιπτωση προτιμας να τα παιξεις ολα για ολα και ο,τι γινει, απο το να κατσεις εκει και να φας επιβεβαιωμενο προσπερασμα. Εκτος κι αν πονταρεις σε SC που και παλι δε σημαινει απαραιτητα οτι θα ευνοηθεις αφου παιζει ρολο και το σημειο που βρισκεσαι στην πιστα οταν βγει το SC.

Προσωπικα δε λεω κακο οδηγο τον ΒΟΤ, τουριστα τον λεω. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. Το αν ειναι γρηγορος ή οχι το ξερουν πρωτιστως στη Μερσεντα. Το οτι ειναι loser το ξερουν ολοι ομως. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το φιλο που λεει για τον μπομποτας ,ο μποτας ειναι κακος οδηγος γιατι δεν μπορει να οδηγησει καθολου σε βρεγμενο,καταστρεφεται καθε φορα που εχουμε υγρη πιστα και βγαινει πολυ χαμηλα οταν τερματιζει.

στο στεγνο και με τοπ αμαξι ολοι κοντα ειναι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

για το φιλο που λεει για τον μπομποτας ,ο μποτας ειναι κακος οδηγος γιατι δεν μπορει να οδηγησει καθολου σε βρεγμενο,καταστρεφεται καθε φορα που εχουμε υγρη πιστα και βγαινει πολυ χαμηλα οταν τερματιζει.

στο στεγνο και με τοπ αμαξι ολοι κοντα ειναι.

Κακός οδηγός δεν είναι, οδηγός ψυχολογίας είναι. Όσο έτρεχε στην Γουίλιαμς και δεν είχε άγχος φάνηκε πως τουλάχιστον σε σχέση με τον Στρόλλ είναι καλύτερος, όταν όμως έχεις πρώτο οδηγό στην ομάδα τον Χάμιλτον είναι λογικό να σε κάνει να φαίνεσαι "λίγος". Το ίδιο έπαθαν και οι Γκασλύ/Άλμπον/Πέρεζ, δεν είναι κακοί οδηγοί σε καμμία περίπτωση, απλά ο Φερστάππεν είναι μία κλάση επάνω.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το οτι πρεπει να βελτιωθει η αποδοση του Τσεκο ειναι το προφανες, αυτο ομως δεν αναιρει τις  ευθυνες του Χορνερ για ελλειψη σωστης στρατηγικης.
Οπως ο Τοτος υπολογισε οτι παιρνει τον Σερ να κανει repeat την Ουγγαρια αφου θα ηταν πολυ δυσκολο να περασει τον Μαξ στα ισια, αλλο τοσο θα επρεπε να το περιμενει και ο Χορνερ και να βαλει στον αμεσως επομενο γυρο μεσα τον Μαξ για soft compound (αφου δεν ειχαν μεσαια γομα διαθεσιμη οπως ειπωθηκε).

Δε καταστρώνουν αυτοί τις στρατηγικές.  Έχουν ολόκληρα strategy τμήματα με κάθε λογής data και προσομοιώσεις.

Αυτοί έχουν το τελικό διευθυντικό οκ. Που φαντάζομαι είναι τυπικό, δε θα ακυρώσουν τον chief strategist.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Narayan είπε

Κακός οδηγός δεν είναι, οδηγός ψυχολογίας είναι. Όσο έτρεχε στην Γουίλιαμς και δεν είχε άγχος φάνηκε πως τουλάχιστον σε σχέση με τον Στρόλλ είναι καλύτερος, όταν όμως έχεις πρώτο οδηγό στην ομάδα τον Χάμιλτον είναι λογικό να σε κάνει να φαίνεσαι "λίγος". Το ίδιο έπαθαν και οι Γκασλύ/Άλμπον/Πέρεζ, δεν είναι κακοί οδηγοί σε καμμία περίπτωση, απλά ο Φερστάππεν είναι μία κλάση επάνω.

Επισης, Γκασλύ/Άλμπον/Πέρεζ ειναι κατω απο τον Bottas, δεν εχουν δειξει κανενα σημαδι ταχυτητας.
Ο μονος που καπως τον πλησιαζει ειναι ο Perez που σε μερικους αγωνες εχει δειξει καλο race pace με φθαρμενα ελαστικα.
Κατα τα αλλα, δεν εχει δειξει οτι ειναι γρηγορος.

Προσωπικα πιστευω οτι κατα μ.ο στο qualifying φετος θα ειναι πανω απο 0.3s πιο αργος απο τον Verstappen.
3 δεκατα σε καθαρο qualifying pace ειναι ενας αιωνας στην F1, ειναι η διαφορα στο qualifying της Mercedes με McLaren/Ferrari.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω μια φοβερη περιεργια ομως που δεν θα καταφερω ποτε να λυσω. Με το ιδιο μονοθεσιο, ποιος θα ηταν καλυτερος; Χαμιλτον, Μαξ, Λεκλερκ;

Φυσικα με ενα καλο μονοθεσιο πχ μερσεντες / ρεντμπουλ οχι το ρεταλι που μας δινει η φερραρι

Επισης πιστευω οτι η διαφορα Μερσεντες - Φεραρι πιο πολυ 0.5 ειναι παρα 0.3

Επεξ/σία από Anubis13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Anubis13 είπε

Εχω μια φοβερη περιεργια ομως που δεν θα καταφερω ποτε να λυσω. Με το ιδιο μονοθεσιο, ποιος θα ηταν καλυτερος; Χαμιλτον, Μαξ, Λεκλερκ;

Φυσικα με ενα καλο μονοθεσιο πχ μερσεντες / ρεντμπουλ οχι το ρεταλι που μας δινει η φερραρι

Επισης πιστευω οτι η διαφορα Μερσεντες - Φεραρι πιο πολυ 0.5 ειναι παρα 0.3

Εχεις δικιο, 0.52s ειναι μεχρι στιγμης κατα μ.ο η διαφορα, μολις εκανα τις πραξεις, η διαφορα εχει αυξηθει στα τελευταια 2 grand prix:
 

image.png.e892d7fe539208b44fea1856a607d6ba.png

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Narayan είπε

 Όσο έτρεχε στην Γουίλιαμς και δεν είχε άγχος φάνηκε πως τουλάχιστον σε σχέση με τον Στρόλλ είναι καλύτερος, όταν όμως έχεις πρώτο οδηγό στην ομάδα τον Χάμιλτον είναι λογικό να σε κάνει να φαίνεσαι "λίγος".

Όταν πήγε ο Stroll εκεί ο Bottas ήταν στη Merc! 

Επίσης είναι δεμένος εκεί και δε του επιτρέπεται να ανταγωνιστεί τον Ham στον αγώνα. Πόσες φορές ακόμα πρέπει να κάνει στην άκρη δηλαδή για να αποδεχτούμε τι παίζει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.