Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 ώρες πριν, ghostrider είπε

ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεπεράσω ότι οδηγούν με αυτές τις ταχύτητες, σε αυτά τα περιθώρια πίστας, και "γλείφουν" σίδερο με ακρίβεια εκατοστών, δηλαδή ρε φίλε δεν γίνεται

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεπεράσω ότι οδηγούν με αυτές τις ταχύτητες, σε αυτά τα περιθώρια πίστας, και "γλείφουν" σίδερο με ακρίβεια εκατοστών, δηλαδή ρε φίλε δεν γίνεται

Ναι ρε το Monaco έχει άλλη ομορφιά! Φυσικά κάποια τροποποίηση που να επιτρέπει κάνα προσπέρασμα θα τη ζητούσα.

Τα incar πλάνα τα βρίσκω τρομακτικά!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ναι ρε το Monaco έχει άλλη ομορφιά! Φυσικά κάποια τροποποίηση που να επιτρέπει κάνα προσπέρασμα θα τη ζητούσα.

Τα incar πλάνα τα βρίσκω τρομακτικά!

Το σικέιν μετά την έξοδο απ'το τούνελ, δεν έχει νόημα κατ'εμέ, εκεί θα μπορούσαν να συνεχίσουν ευθεία μέχρι την επόμενη αριστερή. Βέβαια δεν ξέρω τι άλλα σημεία έχει η πόλη που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στη χάραξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το chicane δυστυχώς πρέπει να υπάρχει εκεί για να επιβραδύνει τα αυτοκίνητα, αλλιώς μια πιθανή σύγκρουση με την επόμενη γρήγορη αριστερή θα ήταν πολύ μεγάλη

Χώρια που και χωρίς το chicane θα ήταν αδύνατο να προσπεράσεις σε αυτήν την ευθεία αν ο μπροστινός πάρει την εσωτερική γραμμή, γιατί πολύ απλά δεν χωράνε δύο αυτοκίνητα πλάι πλάι μέσα από την αριστερή και ούτε υπάρχει drs

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just getting started είπε

Χώρια που και χωρίς το chicane θα ήταν αδύνατο να προσπεράσεις σε αυτήν την ευθεία αν ο μπροστινός πάρει την εσωτερική γραμμή, γιατί πολύ απλά δεν χωράνε δύο αυτοκίνητα πλάι πλάι μέσα από την αριστερή και ούτε υπάρχει drs

Αν μεγάλωνε τόσο η ευθεία ίσως έβαζαν ζώνη DRS.

Μια που είπες για DRS. Πολλές φορές νιώθω πως σκοτώνει τις μάχες και χάνουμε θέαμα, άλλες φορές το βρίσκω υπέρ-απαραίτητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά πάντως δεν είναι δα και τόσο σημαντικό, 12-13 χιλιόμετρα τελική δίνει, όταν το slipstream δίνει περισσότερα και χωρίς να χρειάζεται να είσαι στο δευτερόλεπτο. Το βλέπουμε αυτό και από τις προσπεράσεις στις εκκινήσεις με μεγάλες ευθείες όπου ο δεύτερος/τρίτος πρακτικά έχει πλεονέκτημα αν προλάβει να πάρει το slipstream

Το θέμα είναι τα αυτοκίνητα να μην παράγουν τόσο dirty air ώστε να μπορεί κάποιος να ακολουθεί αρκετά κοντά και να του φτάνει η ευθεία για να προσπεράσει

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάτσαμε τόσα χρόνια με αυτά τα αυτοκίνητα όταν τα προηγούμενα ακολουθούσαν πολύ καλύτερα ή πιο παλιά δεν είχαν καν drs και χωρούσαν άνετα πλάι πλάι, ακόμα και σε μια πίστα όπως το Μονακό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, just getting started είπε

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάτσαμε τόσα χρόνια με αυτά τα αυτοκίνητα όταν τα προηγούμενα ακολουθούσαν πολύ καλύτερα ή πιο παλιά δεν είχαν καν drs και χωρούσαν άνετα πλάι πλάι, ακόμα και σε μια πίστα όπως το Μονακό

Σύμφωνα με υποτιθέμενες δηλώσεις του Νίκι Λάουντα, οι οποίες είχαν μεταφερθεί εμμέσως από τρίτους στα ΜΜΕ κλπ., η Μερσεντές προετοιμαζόταν για την τρέχουσα υβριδική εποχή αρκετά χρόνια πιό πριν και ήταν από 3 έως 5 χρόνια μπροστά στη δοκιμή και στην εξέλιξη. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν και την "ευλογία" της FIA επίσης. Άλλοι αναφέρουν το 2009 και άλλοι το 2011, χρονιά που γνωρίσαμε και το DRS. Το αξιοπερίεργο στην υπόθεση είναι πως οι αναφορές αυτές έγιναν πριν το θάνατο του Λάουντα και δεν υπήρξε καμία επίσημη διάψευση από τη μεριά του για αυτές τις δηλώσεις που μεταφέρθηκαν από τρίτους.

 

Ποιά είναι η αλήθεια δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ. Επί του παρόντος, απολαμβάνω το κλ@ψομούνισμ@ από την Μερσεντές τις τελευταίες μέρες για τα εύκαμπτα πτερύγια των άλλων ομάδων, με στόχευση την RBR. Πρόσχημα και δικαιολογία για ενδεχόμενη ήττα, κλασικές τακτικές Τότο και Λιούις άλλωστε, οι οποίες τακτικές έχουν επαναληφθεί πλειστάκις κατά το παρελθόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Επί του παρόντος, απολαμβάνω το κλ@ψομούνισμ@ από την Μερσεντές τις τελευταίες μέρες για τα εύκαμπτα πτερύγια των άλλων ομάδων, με στόχευση την RBR. Πρόσχημα και δικαιολογία για ενδεχόμενη ήττα, κλασικές τακτικές Τότο και Λιούις άλλωστε, οι οποίες τακτικές έχουν επαναληφθεί πλειστάκις κατά το παρελθόν.

Μα ο Toto έλεγε στο Drive to Survive ότι είναι πολύ παλικάρια και οι άλλοι, που δεν είναι, κλαίγονται. Όχι;

toto.png.252cd1f821185e0a8f28295121dbaa3e.png

toto2.png.e08a7b6e5b4cec58f6c14a6dc5e241be.png

toto3.png.1d64c00ef635f9f4f94dc0b815e1ad74.png

toto4.png.6e963e6732bcdc346f6a814455232a0f.png

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυσκολα τα πραγματα στην haas .. μεγαλος ο λογαριασμός απο τον μικρο schumacher. δυσκολα θα κανει qualy. Αν δεν εμφανιστει στο qualy λογικα θα τον αφησουν να κανει αγωνα αλλα με εκκινηση απο το pitlane.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διέλυσε πραγματικά... Είναι φανερό ότι περισσότερο φταίει το μονοθέσιο, παρά ο οδηγός, και την Πέμπτη εκεί που το έχασε, έτσι μου φάνηκε, αλλά το ίδιο παρατηρούσα και όταν το έχανε ο Mazepin και τον κορόϊδευε το σύμπαν ολόκληρο. Σε τόσες πίστες, διαμαρτύρονται και οι δύο οδηγοί ότι είναι στιγμές που νομίζουν ότι οδηγούν πάνω σε πάγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το πισω μερος της haas κανει οτι του κατεβει ειδικα αν το πιεσεις λιγο παραπανω. για μενα ειναι θαυμα που δεν εχει φιλησει τις μπαριερες ο maz.

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ghostrider είπε

 δυσκολα θα κανει qualy. Αν δεν εμφανιστει στο qualy λογικα θα τον αφησουν να κανει αγωνα αλλα με εκκινηση απο το pitlane.

Εννοείται ότι δε χάνει αγώνα. Είναι αποδεδειγμένα μέσα στο 107% του πρώτου χρόνου.

Γιατί να ξεκινήσει από το pit lane; Το parc ferme μετά το qualy δε ξεκινά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω λεει ξεκάθαρα και ο μηχανικος οτι δεν εχει balance το αμαξι. Υποφέρουν με αυτο το μονοθέσιο και οι 2 rookies ειναι η αλήθεια.

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν δεν ακουμπησεις πιστα στο quali νομιζω ξεκινας απο pitlane. δεν εχω και την απολυτη σιγουρια και δεν εχει και μεγαλη σημασια. και στις δυο περιπτωσεις θα ξεκινησει απο την τελευταια θεση εκτος αν κανουν κανα θαυμα στην haas και το σουλουπωσουν τοσο οσο. και ειναι και ο Latifi που εφαγε γερη στουκα αλλα που πιστευω φτιαχνετε πιο ευκολα απο του Mick

PS εχω καιρο να διαβασω το rulebook (πες καλυτερα απο την εποχη του πικε) :P

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...