Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, xxatziva είπε

τα ιδια θα ελεγα και παλι. καρναβαλια που αντι να ενισχυουν την ασφαλεια του καθε οχηματος στην maf1a την τιμωρουν.

Εντάξει να πούμε και του στραβού το δίκιο κάπως πρέπει να περιορίσουν τις απεριόριστες σπατάλες χρημάτων. Με πρόσχημα το "σέρβις" όπως το λες εκτός από την αλλαγή σε λάδια, τακάκια, ιμάντες και φίλτρο καμπίνας θα άλλαζαν κινητήρες, κιβώτια κτλ. Έτσι οι πλούσιες ομάδες σε κάθε αγώνα θα είχαν το τέλειο μονοθέσιο και οι μικρές θα πήγαιναν μόνο για τα βασικά. Η ήδη ανοιχτή ψαλίδα θα άνοιγε ακόμη περισσότερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, greenfan20 είπε

Ο Οκον 11ος και έβαλε μαλακή; Καλά τι καπνίζουν εκεί στην Αλπιν;

Έχει θέμα με τη διαχείριση ελαστικών η Alpine από την Πέμπτη... Το είπε κι ο Alonso.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Πραγματικά στην προκειμένη περίπτωση δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου προς τη FIA. Σοβαρά ρωτάω, αλήθεια δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

κανεις σερβις το αμαξι να ειναι ασφαλες. αυτο ειναι σωστο. η maf1a σε τιμωρει ομως-χανεις θεσεις. αρα δεν θελουν σερβις καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, vaggos88 είπε

Ωχ. δε μου αρεσει αυτο.... 5 δευτερα ειναι αυτα

image.png.9ad7e5b48b06d2b3365240e9ac46c061.png

Μια χαρα ειναι!

Η κιτρινη ειναι βοηθητικη, την ασπρη δεν πρεπει να ξεπερασει

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ταχυτερο μονοθεσιο οδηγει την κουρσα στο Μονακο, οπότε δεν περιμένουμε προσπερασεις. Ουτε με στρατηγικη θα καταφερουν κατι, γιατι πιστεύω ο Μαξ θα βγει σε καθαρη πιστα οταν κανει το πιτ στοπ του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, CleanthisD είπε

Εντάξει να πούμε και του στραβού το δίκιο κάπως πρέπει να περιορίσουν τις απεριόριστες σπατάλες χρημάτων. Με πρόσχημα το "σέρβις" όπως το λες εκτός από την αλλαγή σε λάδια, τακάκια, ιμάντες και φίλτρο καμπίνας θα άλλαζαν κινητήρες, κιβώτια κτλ. Έτσι οι πλούσιες ομάδες σε κάθε αγώνα θα είχαν το τέλειο μονοθέσιο και οι μικρές θα πήγαιναν μόνο για τα βασικά. Η ήδη ανοιχτή ψαλίδα θα άνοιγε ακόμη περισσότερο 

σερβις λεω οταν χτυπησεις να μπορεις να αλλαξεις το κομματι που εσπασε ωστε να ειναι ασφαλες το οχημα.  να τσουλαει οπως ηταν πριν το ατυχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vaggos88 είπε

Ειχα την εντύπωση οτι πρέπει να ειναι πισω απο την γραμμή.

Την ασπρη, οχι την κιτρινη. Η κιτρινη ειναι για να την βλεπουν οι οδηγοι και να ξερουν οτι ειναι καλα σε σχεση με την ασπρη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, xxatziva είπε

κανεις σερβις το αμαξι να ειναι ασφαλες. αυτο ειναι σωστο. η maf1a σε τιμωρει ομως-χανεις θεσεις. αρα δεν θελουν σερβις καθολου.

Μα οι ομάδες συμφωνούν με τους κανονισμούς, δεν είναι MaFIA..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Μα οι ομάδες συμφωνούν με τους κανονισμούς, δεν είναι MaFIA..

και δεν εχει βρεθει ενας να πει ρε λαλάκες τι λετε? αυτο βολευει ολες τις ομαδες αφου ο αντιπαλος χανει θεσεις ανευ αγωνα για ενα σερβις. δηλαδη κοιτανε τον εαυτο τους ενω θα επρεπε να κοιτανε την ασφαλεια για ολους. αλλιώς θα γινονται σοβαρα ατυχηματα με συνεπειες.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xxatziva είπε

και δεν εχει βρεθει ενας να πει ρε λαλάκες τι λετε? αυτο βολευει ολες τις ομαδες αφου ο αντιπαλος χανει θεσεις ανευ αγωνα για ενα σερβις. δηλαδη κοιτανε τον εαυτο τους ενω θα επρεπε να κοιτανε την ασφαλεια για ολους. αλλιώς θα γινονται σοβαρα ατυχηματα με συνεπειες.

Οταν σε καλεσουν να ψηφισεις τους κανονισμους εξηγησε το...αυτοι δεν ξερουν!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...