Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβγαλε και η Pirelli τα συμπεράσματα της από τα σκασμένα λάστιχα στο Baku σε συνεργασία με την FIA.
το resume είναι οι ομάδες δεν φταίνε (ακολούθησαν τις STARTING οδηγίες για πιέσεις, camber caster κλπ) ,
debris δεν φταίνε (ήταν η αρχική υπόθεση) αλλά ούτε και η κατασκευή και ο ποιοτικός έλεγχος φταίει.
Απλά τα λάστιχα αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν. Για την ακρίβεια η αστοχία ήταν ότι αποκολλήθηκε/σκίστηκε το πέλμα από το εσωτερικό shoulder του λάστιχου.
Αφού δεν έφταιγε τίποτα από τα παραπάνω η ετυμηγορία είναι πως μάλλον φταίει ο τρόπος που οι ομάδες μεταχειρίστηκαν τα λάστιχα κατά τη διάρκεια του αγώνα (RUNNING CONDITIONS) και γι’ αυτό βγήκαν νέες οδηγίες.

 

 

Επεξ/σία από ghostrider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι αλλά δεν γίνεται ενώ ο άλλος τα τρέχει τόσους γύρους να σκάει ξαφνικά χωρίς προειδοποίηση/κραδασμούς/δεδομένα από αισθητήρες

Δλδ τι μπορούσε να κάνει εκεί ο Μαξ ή ι στρολλ, ή ο οποιοσδήποτε άλλος, αν τα λάστιχα ένιωθαν εντάξει;

Ο λεκλερκ και άλλοι πόσοι τα είχαν περισσότερους γύρους από τον φερσταπεν ας πούμε, άρα θεωρητικά θα έπρεπε πρώτα τα δικά του λάστιχα να σκάσουν. Και εννοείται δεν είναι θέμα διαχείρισης, γιατί ποτέ δεν έδειξε να πιέζει, ίσα ίσα ο Πέρεζ πιο πολύ πίεζε

Ας αφήσουν λοιπόν τις βλακείες εκεί στην πιρελι, που υποτίθεται έφταιγε το υπερβολικό downforce πέρσι και σκαγανε, και φέτος που το κόψανε, και έκαναν και πιο βαριά τα λάστιχα, πάλι διαλύονται.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ghostrider είπε

Έβγαλε και η Pirelli τα συμπεράσματα της από τα σκασμένα λάστιχα στο Baku σε συνεργασία με την FIA.
το resume είναι οι ομάδες δεν φταίνε (ακολούθησαν τις STARTING οδηγίες για πιέσεις, camber caster κλπ) ,
debris δεν φταίνε (ήταν η αρχική υπόθεση) αλλά ούτε και η κατασκευή και ο ποιοτικός έλεγχος φταίει.
Απλά τα λάστιχα αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν. Για την ακρίβεια η αστοχία ήταν ότι αποκολλήθηκε/σκίστηκε το πέλμα από το εσωτερικό shoulder του λάστιχου.
Αφού δεν έφταιγε τίποτα από τα παραπάνω η ετυμηγορία είναι πως μάλλον φταίει ο τρόπος που οι ομάδες μεταχειρίστηκαν τα λάστιχα κατά τη διάρκεια του αγώνα (RUNNING CONDITIONS) και γι’ αυτό βγήκαν νέες οδηγίες.

 

 

Γελαω...δηλαδη και να εφταιγαν τι θα λεγαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ghostrider είπε

 γι’ αυτό βγήκαν νέες οδηγίες.

Οι οποίες είναι;

Γενικό ρελαντί, όχι late braking, τάμα στη μεγαλόχαρη και ποινή στο norse pokemon; :P

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ghostrider είπε

Έβγαλε και η Pirelli τα συμπεράσματα της από τα σκασμένα λάστιχα στο Baku σε συνεργασία με την FIA.
το resume είναι οι ομάδες δεν φταίνε (ακολούθησαν τις STARTING οδηγίες για πιέσεις, camber caster κλπ) ,
debris δεν φταίνε (ήταν η αρχική υπόθεση) αλλά ούτε και η κατασκευή και ο ποιοτικός έλεγχος φταίει.
Απλά τα λάστιχα αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν. Για την ακρίβεια η αστοχία ήταν ότι αποκολλήθηκε/σκίστηκε το πέλμα από το εσωτερικό shoulder του λάστιχου.
Αφού δεν έφταιγε τίποτα από τα παραπάνω η ετυμηγορία είναι πως μάλλον φταίει ο τρόπος που οι ομάδες μεταχειρίστηκαν τα λάστιχα κατά τη διάρκεια του αγώνα (RUNNING CONDITIONS) και γι’ αυτό βγήκαν νέες οδηγίες.

 

 

Εννοώντας ότι ναι μεν περνάνε το min pressure test αλλά στη διάρκεια του αγώνα η πίεση είναι χαμηλότερη , οπότε πιθανώς να δούμε πιο σφιχτά συναφή τέστς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανότητα βροχής την Κυριακή στο Paul Ricard, το μόνο που μπορεί να σώσει το απόλυτο borefest της F1.

Spoiler

εντάξει μπορεί να το σώσουν και τα ελαστικά της Pirelli :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι σίγουρος... Νομίζω ότι είπαν στο sky ότι στον Bottas έχουν δώσει το αμάξι του Hamilton για αυτό το gp. Αυτό επειδή ο Bottas είχε πει ότι δεν μπόρεσε να βρει μία εξήγηση για την απόδοση του στα τελευταία gp 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Valterri its James

18 ώρες πριν, liakjim είπε

Εννοώντας ότι ναι μεν περνάνε το min pressure test αλλά στη διάρκεια του αγώνα η πίεση είναι χαμηλότερη , οπότε πιθανώς να δούμε πιο σφιχτά συναφή τέστς.

18 σελιδες οι νεες οδηγιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, eri77 είπε

Σε ενα άλλο forum πού ακολουθώ λένε ότι έχει γίνει ανταλλαγή. Στον Bottas έχουν δώσει το σασί πού ειχε ο hamilton Montecarlo /Baku 

και ολα αυτα ενω ο sir σε Live ακουγετε να λεει πως "there is something wrong with the car".

Αρε Bottas. για λιγο ειχες το καλο σασι .. το βραδυ το βλεπω να μετακομιζει στου κοτσιδα και να σου δινουν παλι το παλιο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν... Ξαναακουσα προσεκτικά τι έχει γίνει.. Στον Bottas έδωσαν το σασί τού Hamilton... Στον Hamilton έδωσαν αυτό που είχε ο Bottas. Ο Bottas όμως είχε καινούριο σασί επειδή του το είχαν αλλάξει μετά από Imola όπου τρακαρε με τον Russel 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.formula1.com/en/latest/article.fp2-verstappen-tops-second-practice-at-paul-ricard-just-0-008s-quicker-than.35oBFqcRev3J2gpkCw2ck1.html

Ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει ότι κάνανε "τράμπα" τα σασί:

"Incidentally, the Silver Arrows swapped Hamilton and Bottas' chassis for this weekend – something they said is customary at this point of the season – but insisted that there would be no performance difference due to the swap."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...