Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Ναί, χρησιμοποιούν τη ροή του Sky Sports, δυστυχώς.

Τι εννοείς δυστυχώς; Δεν είναι τόσο χάλια το SkySports, τουλάχιστον σε σχέση με την ΕΡΤ που λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Τι εννοείς δυστυχώς; Δεν είναι τόσο χάλια το SkySports, τουλάχιστον σε σχέση με την ΕΡΤ που λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι..

Εννοώ πως η προκατάληψη υπέρ του Χάμιλτον, και του Ράσελ εσχάτως, είναι σε διαστημικό επίπεδο.

Ο Μπραντλ προσπαθούσε να διατηρήσει κάποιες ισορροπίες αλλά κι αυτός ξέφυγε.

Οι πιό ωραίες μεταδόσεις για μένα ήταν στο βρετανικό C4, αλλά δυστυχώς φέτος δεν πήραν δικαιώματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε οι Uk θα ευλογησουν τα γενια τους. ειδικα αν ο russell γινει πρωταθλητης θα το καψουν ... καλος ο ham αλλα ευσεβης ποθος ειναι ο rus. για οσους δεν καταλαβαινουν ας θυμηθουμε ποσο ανησυχουσε το παλατι για το αν το παιδι της Megan θα ηταν εκ φυσικου ανθεκτικο στον ηλιο. πιστευω αν δεν ηταν ο toto αρχηγος ο rus θα ηταν ηδη στο τιμονι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ghostrider είπε

ε οι Uk θα ευλογησουν τα γενια τους. ειδικα αν ο russell γινει πρωταθλητης θα το καψουν ... καλος ο ham αλλα ευσεβης ποθος ειναι ο rus. για οσους δεν καταλαβαινουν ας θυμηθουμε ποσο ανησυχουσε το παλατι για το αν το παιδι της Megan θα ηταν εκ φυσικου ανθεκτικο στον ηλιο. πιστευω αν δεν ηταν ο toto αρχηγος ο rus θα ηταν ηδη στο τιμονι.

Και οι του C4 "UK" είναι, αλλά όχι Άγγλοι. O Τζόουνς είναι Ουαλός, ο Κούλθαρντ Σκωτσέζος, ο Έντι Τζόρνταν Ιρλανδός και ο Γουέμπερ Αυστραλός. Ίσως γι' αυτό είναι πιό αποστασιοποιημένοι και κρατάνε ένα καλό επίπεδο αντικειμενικότητας. Και φυσικά, το επίπεδο του χαβαλέ τους δεν συγκρίνεται καν με τον -έως και εκνευριστικό πλέον- Crofty.

 

Όσο για τον Ράσελ, δε νομίζω πως είναι θέμα Τότο αλλά Χάμιλτον. Πέρσι στο Σακίρ ήρθε ο Ράσελ από το πουθενά, με μόλις 2 μέρες στον προσομοιωτή της Μερσεντές, και έκανε πλακίτσα στον Μπότας στον αγώνα. Ειδικά τώρα, που θέλει να πάρει ο Χάμιλτον τον 8ο τίτλο, θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο γι' αυτόν να του φέρουν έναν -κατά τα φαινόμενα- ικανό οδηγό στην ομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liakjim είπε

Έχουμε κάνα κωδικό έκπτωσης για το tv pro;

Αργησες, ειχε μεχρι τις 14 που μας πέρασε -25%. Λογικά θα ξανα βάλουν κοντά στο καλοκαιρι.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toto: "and you have not yet seen what we are going to put on the car for the first race. DAS is nothing compared to this. [...] Rule changes bring opportunities to innovate and I am proud that each year we're trying things that are outside the box. I am not sure it will change the car's performance a great deal... the innovation is "pretty" if it works!"

τι στο beep εφτιαξαν παλι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, eri77 είπε

Toto: "and you have not yet seen what we are going to put on the car for the first race. DAS is nothing compared to this. [...] Rule changes bring opportunities to innovate and I am proud that each year we're trying things that are outside the box. I am not sure it will change the car's performance a great deal... the innovation is "pretty" if it works!"

τι στο beep εφτιαξαν παλι?

μηπως απλα γλενταει τους ανταγωνιστες? 3 μερες πριν τον αγωνα κατι θα ειχαμε ακουσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, eri77 είπε

Rule changes bring opportunities to innovate and I am proud that each year we're trying things that are outside the box.

Εε...για φετος μας το επιτρεψανε, αλλα απο του χρονου θα απαγορευεται.

a330_60.JPG.3b0375606e45b3407f465b167faab8dc.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τελειωσανε τα ψεμματα. αυριο θα δουμε τι ψαρια πιανουν οι ομαδες. οι περισσοτεροι αρθρογραφοι λενε πως ξεκινανε με την εξης σειρα.

10. Haas-Ferrari
Εχει ξεγραψει ηδη τη χρονια. Εχουν πει πως θα φερουν μονο ενα μικρο πακετο αναβαθμισης.

09. Williams-Mercedes
Ειπαν πως παιξαν τα ρεστα τους φτιαχνοντας ενα δυσκολο αμαξι με peak downforce στοχευοντας σε καλα αποτελεσματα σε 3-4 πιστες. Αν τους κατσει θεωρουν οτι θα βρθουν στην 8η θεση. Αν οχι τι ειχαν τι εχασαν. Ικανοποιητικος αριθμος γυρων στις δοκιμες. Φημες λενε πως η νεα διοικηση κοιταζει προς Renault μερια ωστε να ειναι customer team απο την αλλαγη των κανονισμων και μετα.

08. Alfa Romeo-Ferrari
Αναβαθμιση κινητηρα και εμπρος ρυγχος-αναρτηση. το μονοθεσιο ειναι decent. O ice δεν ειναι στα νιατα του αλλα αν το μονοθεσιο ειναι καλο θα τον κανει να θελει να παλεψει. ο Gio εχει last chance. Στοχος να βαθμολογηθει περισσοτερες φορες απο περσι. Εκανε τα περισσοτερα χιλιομετρα απο ολους στις 3 μερες δοκιμων χωρις κιχ. Φημολογειτε οτι την τελευταια ωρα των δοκιμων δοκιμασε τα party modes του κινητηρα για χαρη της ferrari.

07. Alpine-Renault
Το προβλημα τους ειναι ενα και λεγετε κινητηρας. Η μονη ομαδα που δεν εχει customer και που δεν εχει και την καλυτερη φημη στην εποχη των V6 hybrid. Το μονοθεσιο ειναι decent αλλα οχι κατι εντυπωσιακο. το μονο που εχει undercuts στα sidepods και κατ'επεκταση το φουσκωμενο καλυμμα κινητηρα. Αρκετα χιλιομετρα στις δοκιμες. Πλεονεκτημα ο Αλονσο. Μειονεκτημα παλι ο Αλονσο. Αν κατι δεν παει καλα προβλεπω να ακουμε παλι το GP2 engine.

06. Aston Martin-Mercedes
Το προβλημα τους λεγετε αξιοπιστια. Εχει ψωνισει οτι επιτρεπετε απο την Merc και ειχε και αυτη τα ιδια προβληματα σε μηχανικα μερη-κινητηρα. Ευτυχως δεν δειχνει να εχει τα ιδια αεροδυναμικα προβληματα με την Merc. O Vettel πρεπει να κανει ευχελαιο. Ελαχιστες δοκιμες και αυτο δεν ειναι καλο.

05. Ferrari
Δειχνουν αρκετα καλυτεροι και συγκεντρωμενοι. Δεν προσπαθησαν να κανουν γυρους φωτοβολιδα. πλην ενος προβληματος του leclerc δεν χασανε χρονο στις δοκιμες. Ο κινητηρας ανεκτησε πολλα απο τα χαμενα αλογα και αρχισε να καπνιζει παλι στα επιπεδα ομως που καπνιζει και ο merc και ο honda. Εξυπνη η μυτη στο ρυγχος και μαλλον ελαφρως μικροτερο rake. Για μενα πολλα θα κριθουν απο το ποσα καλα θα τα πανε οι 2 οδηγοι. Αν το ριξουν στις κοκκορομαχιες θα τους παρει η μπαλα.

04. Alpha Tauri-Honda
Εξαιρετικο μονοθεσιο για τα λεφτα που ξοδευουν. Ο Honda φετος παιζει να ειναι ο καλυτερος κινητηρας. Πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα και πολυ καλος ρυθμός αγωνα. Δεν ακολουθησαν την μαμα ομαδα στην εξελιξη. Προτιμησαν να φτιαξουν νεο ρυγχος και να τροποποιησουν το μονοθεσιο ωστε να παρει την εμπρος αναρτηση της red bull με τα διπλα bulkheads. Ο tsunoda ναι μεν εκανε καλο χρονο στο τελος των δοκιμων αλλα ανοιγε το drs με το που ισιωνε το τιμονι. Η ομαδα σε επιπεδο quali ισως να μην ειναι στην 3αδα αλλα σε αγωνα θα προβληματισει τους αλλους. Λατρεψα της ασπρες ζαντες της. Μου θυμισαν τις benetton του MSC.

03. McLaren-Mercedes
Πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα. Για ομαδα που αναγκαστηκε να αλλαξει κινητηρα ηταν εντυπωσιακο. Λογω της αλλαγης δεν μπορεσαν να κανουν καμια αλλη αλλαγη σε ρυγχος, κιβωτιο κινητηρα, αναρτησεις κλπ. Καλος ρυθμος αν και οχι απολυτος. Πλεονεκτημα ο Ricciardo. Ειναι η μονη ομαδα που εχει δεδομενα και απο τους 3 κατασκευαστες κινητηρων (merc, ren, honda) οχι οτι μπορει να εχει μεγαλη σημασια αυτο. Την δινουν 3η και ικανη για podium.

02. Mercedes
Και εδω το προβλημα λεγετε αξιοπιστια. Λιγα χιλιομετρα δοκιμων και ενα μονοθεσιο που δειχνει δυσκολο. Δεν εχει το DAS. Μπορει να λενε πως δεν προβληματιζονται αλλα η εικονα του σωματος και οι εκφρασεις του προσωπου εδειχναν πως ανησυχουν για κατι. Ολοι οι αρθρογραφοι λενε πως πασχει αεροδυναμικα και η θεωρια ειναι πως οι νεοι κανονισμοι εκλεψαν απο την ομαδα περισσοτερη αποδοση λογω του low rake απο τις ομαδες που εχουν High rake. Ολοι δεχονται ομως πως δεν εκανε low fuel runs. Με το που γυρισαν Αγγλια μετα της δοκιμες ο Allison (και αλλος μηχανικος) εδωσα συνεντευξη οπου και μεσα σε ολα τα αλλα θυμηθηκε πως το 2017 κι το 2019 επι της ουσιας εφτιαξαν 2 αμαξια (αεροδυναμικα) λογω των αλλαγων των κανονισμων. Ετσι φτιαξαν γρηγορα ενα baseline και μεχρι το επομενο τεστ που ηταν σε 2 εβδομαδες συνεχιζαν την εξελιξη. Ο allison ειπε πως καθε βδομαδα εξελιξης αξιζε 0.1sec και πως το τελικο κοστουμι το φορεσαν τελευταια στιγμη με αποτελεσμα να παρουν την pole με μεγαλυ διαφορα. Πιθανον λοιπον η Merc να εχει προσπαθησει να παιξει για αλλη μια φορα αυτο το παιχνιδι και να φερει ενα εντελως νεο πακετο για αυριο. Δεν ξερω ομως αν αυτο αρκει φετος και δεν δικαιολογει τα μηχανικα προβληματα.

01. Red Bull-Honda
Ολοι τους δινουν τον τιτλο του φαβορι. Ο κινητηρας δειχνει δυνατος και το μονοθεσιο βεντουζα στο δρομο. Οτι παιδικες ασθενειες ειχε η RB16 περσι δειχνουν να εχουν εξαφανιστει. Εξαιρετικο διδυμο οδηγων. Επιτελους θα μπορει να πιεσει με 2 μονοθεσια την merc και να μην κινδυνευει απο εναλλακτικες στρατηγικες των αλλων ομαδων. Αν δεν εμφανισει ασο απο το μανικι η merc μαλλον θα ειναι οι πρωταθλητες του 21.

 

 

 

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ αυτό το διαχρονικό αουτσάιντερ η Merc, να δούμε πως θα πάει φέτος. :P

Θυμίζω ότι στα 7 πρωταθλήματα τους, που τα έχουν πάρει αέρα, μόνο τα 2015 & 2020 φάνηκαν η καλύτερη ομάδα στις δοκιμές.

Does F1 Testing Really Matter? - YouTube

Τα british media (όχι όλα πχ.WTF1) πρώτοι στο χορό για να βαφτίσουν φαβορί κάποιον άλλο πέρα από Merc. Από κοντά η επίσημη F1 μπας και πουλήσει ψευδαίσθηση ανταγωνισμού και τραβήξει κανά θεατή.

Για μένα προφανώς η team to beat ήταν και είναι η Merc, εκτός και αν αποδειχθεί με συνέπεια κάτι διαφορετικό στα gp.

H RB πρέπει να δείξει ταχύτητα/σοβαρότητα/συνέπεια και φυσικά να βελτιώσει την αξιοπιστία της αν θέλει να έχει τύχη απέναντι στη Dream Team.

Αν πιστέψει η ίδια ότι είναι φαβορί, ο Toto θα πανηγυρίζει ήδη.

Το ίδιο και για Perez. Ας δούμε στα gp ότι μπορεί να σταθεί.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...