Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tommy^ είπε

3 ερωτησεις:
- θεωρεις οτι μονο οι μηχανικοι της Μερσεντας ηταν ικανοι να σκεφτουν το DAS; 

- αν οχι, γιατι δεν το εφαρμοσαν και οι αλλες ομαδες; Δεν ειχαν λεφτα; Βαριοντουσαν; Το υποτιμησαν;

- γιατι το απαγορεψε η FIA απο φετος και στο εξης και δεν αφησε να το εφαρμοσουν οσοι ηθελαν;

το das δεν παιζει κανενα ρολο στα προβληματα που εχει φετος η w12. Το προβλημα ειναι ενα και λεγεται ελλειψη σταθεροτητας του πισω μερους της και συνεπεια αυτου ειναι η αδυναμια ισορροπιας του μονοθεσιου.

Και αυτο οφειλεται σε ενα και μονο πραγμα στην αλλαγη του κανονισμου για τα πατωματα και κυριως την απλουστευση του πατωματος στους πισω τροχους τοσο απλα τα πραγματα.

Δεν ξερω γιατι υπαρχει και καλα η ιδεα οτι εχει ευνοηθει η μερσεντα ενω φετος κυριολεκτικα οι κανονισμοι τους μαμησανε. Μας δοθηκε η ευκαιρια να απολαυσουμε ενα απιστευτο πρωταθλημα φετος. Ας νικησει ο καλυτερος και φυσικα κερδισμενοι βγαινουμε εμεις οι θεατες. Οσον αφορα τις πιεσεις που ασκει και η μερσεντα και η red bull για flexible wings pit stops κτλ οταν παιζονται τοσα εκατομμυρια και βρισκονται τοσο κοντα και οι δυο ομαδες θα παιξουν βρωμικα και αυτο στο παιχνιδι ειναι. Το θεμα ειναι οτι το κανουν ΚΑΙ οι δυο ομαδες οποτε δεν χρειαζονται να κλαιγονται ουτε οι οπαδοι της μιας πλευρας ουτε της αλλης .

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, ghostrider είπε

ΥΓ ειδαμε σημερα πως οταν υπαρχει πιεση και ο sir κανει πολυ ευκολα λαθη. Ξεκινησε προσπαθωντας να περασει τους παντες στον γυρο προετοιμασιας (γιατι ειχαν μεινει κατω απο 30 δευτερολεπτα και ηθελε καθαρη πιστα) καταπονωντας τα λαστιχα του και συνεχισε χανωντας συνεχεια χρονο μεχρι που βγηκε και εκτος πιστας. Αυτο που μου αφησε σαν εντυπωση ειναι οτι δεν ειχε το καθαρο κεφαλι να μεινει οπως ο μαξ στο τελος της ουρας και να ωφεληθει ισως και απο κανα tow.

Βάλε και την έξοδο στο γύρο. 

Γενικά φέτος έχουμε δει έναν Χάμιλτον ο οποίος έχει κάνει πληθώρα λαθών. Ίμολα, Μπακού, Μπαχρέιν στιγμιαία έξοδο κατα την πίεση του Μαξ, σήμερα, δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε λόγω ισοδύναμου πλέον μονοθεσίου με τον ανταγωνιστή είτε λόγω πλέον πτώσης στην απόδοσή του. Πραγματικά πάντως έχει χάσει τουλάχιστον 30 πόντους από οδηγικά λάθη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, george200-13 είπε

το das δεν παιζει κανενα ρολο στα προβληματα που εχει φετος η w12. Το προβλημα ειναι ενα και λεγεται ελλειψη σταθεροτητας του πισω μερος της και συνεπεια αυτου ειναι η αδυναμια ισορροπιας του μονοθεσιου.

Και αυτο οφειλεται σε ενα και μονο πραγμα στην αλλαγη του κανονισμου για τα πατωματα και κυριως την απλουστευση του πατωματος στους πισω τροχους τοσο απλα τα πραγματα.

Δεν ξερω γιατι υπαρχει και καλα η ιδεα οτι εχει ευνοηθει η μερσεντα ενω φετος κυριολεκτικα οι κανονισμοι τους μαμησανε. Μας δοθηκε η ευκαιρια να απολαυσουμε ενα απιστευτο πρωταθλημα φετος. Ας νικησει ο καλυτερος και φυσικα κερδισμενοι βγαινουμε εμεις οι θεατες. Οσον αφορα τις πιεσεις που ασκει και η μερσεντα και η red bull για flexible wings pit stops κτλ οταν παιζονται τοσα εκατομμυρια και βρισκονται τοσο κοντα και οι δυο ομαδες θα παιξουν βρωμικα και αυτο στο παιχνιδι ειναι. Το θεμα ειναι οτι το κανουν ΚΑΙ οι δυο ομαδες οποτε δεν χρειαζονται να κλαιγονται ουτε οι οπαδοι της μιας πλευρας ουτε της αλλης .

Πώς εισαι τοσο σιγουρος οτι η πτωση αποδοσης της Μερσεντας φετος "οφειλεται σε ενα και μονο πραγμα την αλλαγη του κανονισμου για τα πατωματα"; 

Οταν μαλιστα υπαρχει η γενικοτερη γκρινια οτι δυσκολευεται να φερει τα ελαστικα της σε σωστη θερμοκρασια, δηλαδη εκει ακριβως που βοηθαει το DAS.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Πώς εισαι τοσο σιγουρος οτι η πτωση αποδοσης της Μερσεντας φετος "οφειλεται σε ενα και πραγμα την αλλαγη του κανονισμου για τα πατωματα"; 

Οταν μαλιστα υπαρχει η γενικοτερη γκρινια οτι δυσκολευεται να φερει τα ελαστικα της σε σωστη θερμοκρασια, δηλαδη εκει ακριβως που βοηθαει το DAS.

Φανηκε απο την πρωτη στιγμη που πατησαν τα μονοθεσια για τις δοκιμες το φεβρουαριο. Και σαν μηχανολογος μηχανικος που σπουδαζω φαινεται ξεκαθαρα. Αν συγκρινεις τις φωτο του περσινου μονοθεσιου με του φετινου θα δεις τεραστιες αλλαγες ακριβως μπροστα απο τις πισω ροδες ολων των μονοθεσιων. Αυτες ηταν ξεκαθαρες οδηγιες της FIA απλουστευσης εκεινου του μερους ακριβως που ανεφερα σε μια προσπαθεια να καταφερουν να κανουν τα μονοθεσια να ακολουθουν καλυτερα το ενα πισω απο το αλλο. Μετα που θα ειμαι σπιτι θα σου ανεβασω και το αντιστοιχο κειμενο της FIA που εξηγουν της αλλαγες των κανονισμων για τα πατωματα φετος. 

Η αδυναμια της mercedes ειναι το balance στις στροφες και αν δεις τα sectors και κυριως τα mini sectors θα δεις οτι χανουν αρκετα σε αυτα τα κομματια απο οτι η rb. Με τα λαστιχα και τις θερμοκρασιες δεν χανουν τοσο που να προκαλει μεγαλα προβληματα. Ναι σιγουρα βοηθουσε αυτο το κομματι το das αλλα το μεγαλυτερο προβλημα της μερσεντα δεν ειναι αυτο αυτη τη στιγμη

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tommy^ είπε

3 ερωτησεις:
- θεωρεις οτι μονο οι μηχανικοι της Μερσεντας ηταν ικανοι να σκεφτουν το DAS; 

- αν οχι, γιατι δεν το εφαρμοσαν και οι αλλες ομαδες; Δεν ειχαν λεφτα; Βαριοντουσαν; Το υποτιμησαν;

- γιατι το απαγορεψε η FIA απο φετος και στο εξης και δεν αφησε να το εφαρμοσουν οσοι ηθελαν;

Οι απαντησεις στα ερωτηματα σου είναι ιδιες με την περίπτωση του double diffuser το 2009. 

 

Το γιατί δεν το υλοποιησαν(ενω το ειδαν πριν την αρχη της σεζον) οι υπολοιπες ομαδες το ειπαν οι ιδιες: θεωρουσαν οτι δεν αξιζε να αφιερωσουν resources για κατι τετοιο. 

40 λεπτά πριν, george200-13 είπε

το das δεν παιζει κανενα ρολο στα προβληματα που εχει φετος η w12. Το προβλημα ειναι ενα και λεγεται ελλειψη σταθεροτητας του πισω μερους της και συνεπεια αυτου ειναι η αδυναμια ισορροπιας του μονοθεσιου.

Και αυτο οφειλεται σε ενα και μονο πραγμα στην αλλαγη του κανονισμου για τα πατωματα και κυριως την απλουστευση του πατωματος στους πισω τροχους τοσο απλα τα πραγματα.

Δεν ξερω γιατι υπαρχει και καλα η ιδεα οτι εχει ευνοηθει η μερσεντα ενω φετος κυριολεκτικα οι κανονισμοι τους μαμησανε. Μας δοθηκε η ευκαιρια να απολαυσουμε ενα απιστευτο πρωταθλημα φετος. Ας νικησει ο καλυτερος και φυσικα κερδισμενοι βγαινουμε εμεις οι θεατες. Οσον αφορα τις πιεσεις που ασκει και η μερσεντα και η red bull για flexible wings pit stops κτλ οταν παιζονται τοσα εκατομμυρια και βρισκονται τοσο κοντα και οι δυο ομαδες θα παιξουν βρωμικα και αυτο στο παιχνιδι ειναι. Το θεμα ειναι οτι το κανουν ΚΑΙ οι δυο ομαδες οποτε δεν χρειαζονται να κλαιγονται ουτε οι οπαδοι της μιας πλευρας ουτε της αλλης .

Σωστος και αυτο ενισχυεται και απο το ποσο εχασε και η Aston Martin με τους νεους κανονισμους που ειχε κι αυτη φιλοσοφια low rake.

Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι η αλλαγη των κανονισμων στοχευαν αυτους τους 2, ηταν απλα ενα επακολουθο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Οι απαντησεις στα ερωτηματα σου είναι ιδιες με την περίπτωση του double diffuser το 2009. 

 

Το γιατί δεν το υλοποιησαν(ενω το ειδαν πριν την αρχη της σεζον) οι υπολοιπες ομαδες το ειπαν οι ιδιες: θεωρουσαν οτι δεν αξιζε να αφιερωσουν resources για κατι τετοιο. 

Tοτε γιατι το κατηργησε η FIA απο φετος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Οσον αφορα τις πιεσεις που ασκει και η μερσεντα και η red bull για flexible wings pit stops κτλ οταν παιζονται τοσα εκατομμυρια και βρισκονται τοσο κοντα και οι δυο ομαδες θα παιξουν βρωμικα και αυτο στο παιχνιδι ειναι. Το θεμα ειναι οτι το κανουν ΚΑΙ οι δυο ομαδες οποτε δεν χρειαζονται να κλαιγονται ουτε οι οπαδοι της μιας πλευρας ουτε της αλλης .

+1000. 
Γενικοτερα εχει την πλακα του να βλεπεις να κλαιγονται οι οπαδοι της μιας ή της αλλης ομαδας.

12 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Tοτε γιατι το κατηργησε η FIA απο φετος;

Καποιος μπορει να ελεγε οτι το εκανε για να πληξει την Mercedes.
Αλλα η λογικη λεει οτι το εκαναν για τον ιδιο λογο που απαγορευσαν και το double diffuser μετα το 2009-2010.

Το σιγουρο ειναι οτι οταν κατι νομιμο που το εχει κανει μονο ενας, το απαγορευεις, τοτε σιγουρα δεν τον ευνοεις, οπως λανθασμενα εγραψες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, haHa είπε

Το σιγουρο ειναι οτι οταν κατι νομιμο που το εχει κανει μονο ενας, το απαγορευεις, τοτε σιγουρα δεν τον ευνοεις, οπως λανθασμενα εγραψες.

Εν γένει συμπλέω με αυτά που λες, θέλω όμως να σε ρωτήσω κάτι.

Το 2017 η Φεράρι ανακάλυψε το κόλπο της Μερσεντές με την καύση λαδιού και όταν το χρησιμοποίησε και αυτή, τότε η FIA έσπευσε να επέμβει. Θεωρείς λοιπόν πως η FIA, με τα τόσα άρθρα, παραγράφους, κανονισμούς, ελέγχους κλπ., δεν είχε ιδέα για αυτό που έκανε η Μεσρεντές; Ρωτάω διότι ένα από τα πρώτα πράγματα που ελέγχονται μετά το τέλος ενός αγώνα, εδώ και 30+ σχεδόν χρόνια που παρακολουθώ στενά, είναι η ποιότητα και η στάθμη των καυσίμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

24 λεπτά πριν, haHa είπε


Το σιγουρο ειναι οτι οταν κατι νομιμο που το εχει κανει μονο ενας, το απαγορευεις, τοτε σιγουρα δεν τον ευνοεις, οπως λανθασμενα εγραψες.

Το εκανε μονο 1 την πρωτη χρονια (περσι), δεν ξερεις αν θα το ακουλουθουσαν και αρκετοι φετος.
Σε ο,τι αφορα τη νομιμοτητα του DAS, εισαι σιγουρος οτι δεν υπηρχε μεχρι περσι κανονισμος που απαγορευε την αλλαγη γεωμετριας της αναρτησης ενω το μονοθεσιο κινειται;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george200-13 είπε

 αφορα τις πιεσεις που ασκει και η μερσεντα και η red bull για flexible wings pit stops κτλ οταν παιζονται τοσα εκατομμυρια και βρισκονται τοσο κοντα και οι δυο ομαδες θα παιξουν βρωμικα και αυτο στο παιχνιδι ειναι. Το θεμα ειναι οτι το κανουν ΚΑΙ οι δυο ομαδες οποτε δεν χρειαζονται να κλαιγονται ουτε οι οπαδοι της μιας πλευρας ουτε της αλλης .

Μα το θέμα δεν είναι οι πιέσεις πού ασκούν οι δύο ομάδες. Το θέμα είναι τι θέση παίρνει η FiA για αυτές τις πιέσεις.. Παράδειγμα.. Έθεσε θέμα η Mercedes για την πίσω αεροτομή. Αμέσως η FiA πήρε μέτρα.. Αμέσως έθεσε θέμα η Red Bull για το μπροστινό κομμάτι... (και έχουμε δει πόσο πολύ παίζει στην Mercedes, πού και εκεί έπρεπε να ήταν σταθερό). Τι έκανε η FiA?? Τυχαίο??? Άλλο παράδειγμα είναι το ελάχιστο χρόνο πού θέλουν να βάλουν στα pit.. Στοχεύει την Red Bull και όλοι το ξέρουν (και καλά για την ασφάλεια. Η Red Bull η οποία δεν είχε ποτέ θέμα ασφάλειας στα pit)..ο ίδιος είπες ότι η Mercedes έχει θέμα με τα λάστιχα.. Τυχαίο είναι ότι ξαφνικά θέλουν να τα αλλάξουν??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Εν γένει συμπλέω με αυτά που λες, θέλω όμως να σε ρωτήσω κάτι.

Το 2017 η Φεράρι ανακάλυψε το κόλπο της Μερσεντές με την καύση λαδιού και όταν το χρησιμοποίησε και αυτή, τότε η FIA έσπευσε να επέμβει. 

Η εικασια που κάνεις δεν ισχυει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eri77 είπε

Μα το θέμα δεν είναι οι πιέσεις πού ασκούν οι δύο ομάδες. Το θέμα είναι τι θέση παίρνει η FiA για αυτές τις πιέσεις.. Παράδειγμα.. Έθεσε θέμα η Mercedes για την πίσω αεροτομή. Αμέσως η FiA πήρε μέτρα.. Αμέσως έθεσε θέμα η Red Bull για το μπροστινό κομμάτι... (και έχουμε δει πόσο πολύ παίζει στην Mercedes, πού και εκεί έπρεπε να ήταν σταθερό). Τι έκανε η FiA?? Τυχαίο??? Άλλο παράδειγμα είναι το ελάχιστο χρόνο πού θέλουν να βάλουν στα pit.. Στοχεύει την Red Bull και όλοι το ξέρουν (και καλά για την ασφάλεια. Η Red Bull η οποία δεν είχε ποτέ θέμα ασφάλειας στα pit)..ο ίδιος είπες ότι η Mercedes έχει θέμα με τα λάστιχα.. Τυχαίο είναι ότι ξαφνικά θέλουν να τα αλλάξουν??? 

Κοιτα αγορινα, για τα λαστιχα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ακουσει τι παιζει οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη. Ξερω ομως οτι δεν εχει παρθει καποια αποφαση ή δεν αλλαζει κατι στο αμεσο μελλον οποτε θα δουμε. Το θεμα ειναι οτι να βγαινει η mercedes και λεει για τα pit stops ουπς μετα βγαινει η rb και λεει φημες για bottas και αλλαγη με russel για να παιξουν με το μυαλος τους. Ετσι παει αυτο σαν το πινγκ πονγκ. Για τα υπολοιπα εμμενω σε αυτα που ειπα οτι οταν οι ομαδες ειναι τοσο κοντα μεταξυ τους θα πιεσουν προς οφελος τους οσο πιο πολυ μπορουν. Το εχει κανει και η mercedes και η ferrari και η mclaren και η rb κτλ. Τωρα αν καποιες ευννοουνται πιο πολυ και καποιες λιγοτερο οφειλεται αποκλειστικα στα επικοινωνιακα κολπα της καθε ομαδας γνωμη μου. Τωρα π.χ ακουγεται απο την μερσεντα για παρανομο  pu της honda μετα να δεις θα βγει η rb να πει κατι αλλο για την mercedes. Πιασε το αυγο και κουρευτο. Η καθε ομαδα θα πει τα δικα της για να ευννοηθει οσο πιο πολυ μπορει γιατι money talks στο τελος.  

Υ.Γ 1.  Η FiA θα ασχοληθει πρωτα με αυτο που τραβαει επικοινωνιακα δηλαδη αυτο που ενδιαφερει πιο πολυ τον κοσμο γιατι ετσι πανε αυτα. Γι αυτο λεω οτι το σημαντικοτερο ρολο τον παιζει το επικοινωνιακο κομματι της καθε ομαδας και γι αυτο με εξιταρει που ακουμε ενα κομματι απο αυτο με τους team principals να κλαιγονται στους stweards.

Υ.Γ 2 Οπως και να εχει εμεις σαν θεατες θα απολαυσουμε ξανα εναν καταπληκτικο αγωνας αυριο με σουβλακια και μπυρες XD

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ, η redbull όμως κάνει εδώ και πολλά χρόνια τέτοιους χρόνους στα Πιτ, τώρα που είναι μπροστά στο κατασκευαστών θυμήθηκαν στην fia για την ασφάλεια;

Και κρίμα δλδ για τον Τότο γιατί πριν κάποιο καιρό είχε πει we like to do the talking on track. Καταλαβαίνω πώς δουλεύουν αυτά, αλλά δεν μπορείς να λες κάτι τέτοιο και μετά έτσι στο άκυρο να υποθέτεις δημόσια για παράνομο κινητήρα κλπ

Επίσης εννοείται το das δεν έκανε μεγάλη διαφορά στον ρυθμό γιατί από την στιγμή που έρθουν τα λάστιχα σε θερμοκρασία είναι απλά άχρηστο, χώρια που ποτέ δεν το εφάρμοσαν σε συνθήκες αγώνα

Το θέμα της Μερσεντές είναι ξεκάθαρα με τον πίσω άξονα και αυτό φαίνεται πολύ απλά και από τις τιμονιές που κάνουν οι δύο πιλότοι τους σε σχέση με πέρσι που πήγαινε τόσο τρένο που απλά δεν έκαναν διορθώσεις (ακόμα θυμάμαι το γύρο του Χάμιλτον στο Βέλγιο, με flat out pouhon).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, just getting started είπε

Νταξ, η redbull όμως κάνει εδώ και πολλά χρόνια τέτοιους χρόνους στα Πιτ, τώρα που είναι μπροστά στο κατασκευαστών θυμήθηκαν στην fia για την ασφάλεια;

Και κρίμα δλδ για τον Τότο γιατί πριν κάποιο καιρό είχε πει we like to do the talking on track. Καταλαβαίνω πώς δουλεύουν αυτά, αλλά δεν μπορείς να λες κάτι τέτοιο και μετά έτσι στο άκυρο να υποθέτεις δημόσια για παράνομο κινητήρα κλπ

Επίσης εννοείται το das δεν έκανε μεγάλη διαφορά στον ρυθμό γιατί από την στιγμή που έρθουν τα λάστιχα σε θερμοκρασία είναι απλά άχρηστο, χώρια που ποτέ δεν το εφάρμοσαν σε συνθήκες αγώνα

Το θέμα της Μερσεντές είναι ξεκάθαρα με τον πίσω άξονα και αυτό φαίνεται πολύ απλά και από τις τιμονιές που κάνουν οι δύο πιλότοι τους σε σχέση με πέρσι που πήγαινε τόσο τρένο που απλά δεν έκαναν διορθώσεις (ακόμα θυμάμαι το γύρο του Χάμιλτον στο Βέλγιο, με flat out pouhon).

σε καθε restart σε καθε safety car το das ηταν εκει να φερει τα λαστιχα σε θερμοκρασια. 
το das ειναι μια κλασσικη περιπτωση που η ιδεα που φερνει καθε ομαδα ειναι τοσο πολυ 
integrated στο σασι που δεν μπορει να αντιγραφει σε μια περιοδο 2-3 αγωνων. ετσι η merc απολαυσε μια χρονια με πλεονεκτημα. ηταν δε αρκετα controvesial που αναλογα ποιο αρθρο των κανονισμων διαβαζε κανεις ηταν απο 100% νομιμη εως 100% παρανομη.
παρομοιο πλεονεκτημα ηταν και το double diffuser. μεχρι να το βαλλουν ολοι στα μονοθεσια τους περασε η μιση χρονια και βαλε και παλι ηταν ημιμετρο γιατι τα σασι δεν ηταν σχεδιασμενα εξαρχης για αυτο.

Συμφωνουμε στο ¨ κριμα για τον toto". στα ματια μου εχει εκτεθει οσο δεν παει. 
λεει εμεις μιλαμε στην πιστα αλλα πρωτοι αυτοι ξεκινησαν να καινε λαδι. οταν η ferrari το εξελιξε και τους ζορισε... αρχισε την κλαψα. οταν η δικη του ομαδα εχει das και κανεις αλλος ολα καλα. οταν οι αλλοι βγαζουν flex πισω αεροτομη και τον περνανε παλι γκρινια ξεχνωντας την flex δικη του εμπρος. αφαιρουν τις πισω αεροτομες και παλι βλεπει την πισω μερια της RB. και τα λεω εγω που δεν ειμαι fan της RB ειδικα την εκδοχη της με renault/vettel.

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 3
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ghostrider είπε

σε καθε restart σε καθε safety car το das ηταν εκει να φερει τα λαστιχα σε θερμοκρασια. 
το das ειναι μια κλασσικη περιπτωση που η ιδεα που φερνει καθε ομαδα ειναι τοσο πολυ 
integrated στο σασι που δεν μπορει να αντιγραφει σε μια περιοδο 2-3 αγωνων. ετσι η merc απολαυσε μια χρονια με πλεονεκτημα. ηταν δε αρκετα controvesial που αναλογα ποιο αρθρο των κανονισμων διαβαζε κανεις ηταν απο 100% νομιμη εως 100% παρανομη.
παρομοιο πλεονεκτημα ηταν και το double diffuser. μεχρι να το βαλλουν ολοι στα μονοθεσια τους περασε η μιση χρονια και βαλε και παλι ηταν ημιμετρο γιατι τα σασι δεν ηταν σχεδιασμενα εξαρχης για αυτο.

Συμφωνουμε στο ¨ κριμα για τον toto". στα ματια μου εχει εκτεθει οσο δεν παει. 
λεει εμεις μιλαμε στην πιστα αλλα πρωτοι αυτοι ξεκινησαν να καινε λαδι. οταν η ferrari το εξελιξε και τους ζορισε... αρχισε την κλαψα. οταν η δικη του ομαδα εχει das και κανεις αλλος ολα καλα. οταν οι αλλοι βγαζουν flex πισω αεροτομη και τον περνανε παλι γκρινια ξεχνωντας την flex δικη του εμπρος. αφαιρουν τις πισω αεροτομες και παλι βλεπει την πισω μερια της RB. και τα λεω εγω που δεν ειμαι fan της RB ειδικα την εκδοχη της με renault/vettel.

Δεν εχω παρα να συμφωνησω με ο,τι λες φιλε μου. +1 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...