Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ghostrider είπε

σε καθε restart σε καθε safety car το das ηταν εκει να φερει τα λαστιχα σε θερμοκρασια. 
το das ειναι μια κλασσικη περιπτωση που η ιδεα που φερνει καθε ομαδα ειναι τοσο πολυ 
integrated στο σασι που δεν μπορει να αντιγραφει σε μια περιοδο 2-3 αγωνων. ετσι η merc απολαυσε μια χρονια με πλεονεκτημα. ηταν δε αρκετα controvesial που αναλογα ποιο αρθρο των κανονισμων διαβαζε κανεις ηταν απο 100% νομιμη εως 100% παρανομη.
παρομοιο πλεονεκτημα ηταν και το double diffuser. μεχρι να το βαλλουν ολοι στα μονοθεσια τους περασε η μιση χρονια και βαλε και παλι ηταν ημιμετρο γιατι τα σασι δεν ηταν σχεδιασμενα εξαρχης για αυτο.

Συμφωνουμε στο ¨ κριμα για τον toto". στα ματια μου εχει εκτεθει οσο δεν παει. 
λεει εμεις μιλαμε στην πιστα αλλα πρωτοι αυτοι ξεκινησαν να καινε λαδι. οταν η ferrari το εξελιξε και τους ζορισε... αρχισε την κλαψα. οταν η δικη του ομαδα εχει das και κανεις αλλος ολα καλα. οταν οι αλλοι βγαζουν flex πισω αεροτομη και τον περνανε παλι γκρινια ξεχνωντας την flex δικη του εμπρος. αφαιρουν τις πισω αεροτομες και παλι βλεπει την πισω μερια της RB. και τα λεω εγω που δεν ειμαι fan της RB ειδικα την εκδοχη της με renault/vettel.

Η εικασια που γραφεις για το λαδι δεν ισχυει, καταλαβαινω ομως τον λογο που γραφεις κατι που δεν ισχυει.

Κατα τα αλλα, δεν αναφερονται τα πιο σημαντικα controversies των τελευταιων ετων:
ο κινητηρας της Φερραρι το 2019 και το ban μεσουσης της σεζον των engine party modes. Και τα 2 επλητταν σημαντικα την Mercedes.

Οπως ειπε κι ο φιλος πιο πισω: ολες οι ομαδες θα προσπαθησουν να βρουν τρυπες στους κανονισμους, να πιεσουν για αλλαγες κλπ και οποιος εστιαζει σε μια ομαδα(ή αναγει επουσιωδη θεματα σε σημαντικα) χανει το δασος.

Ας απολαυσουμε λοιπον το εξαιρετικο πρωταθλημα αντι να κοιταμε επουσιωδη θεματα!

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είχαν πρόβλεψη βροχή σε όλο το τριήμερο. Έβλεπα πριν λίγο το Porsche supercup και έλαμπε ο ήλιος .. Πρέπει να βρει μία σοβαρή δουλειά αυτός πού προβλέπει τον καιρό (ωστόσο δεν αποκλείεται να βρέξει προς τέλος) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, eri77 είπε

... Αμέσως έθεσε θέμα η Red Bull για το μπροστινό κομμάτι... (και έχουμε δει πόσο πολύ παίζει στην Mercedes, πού και εκεί έπρεπε να ήταν σταθερό). Τι έκανε η FiA?? Τυχαίο??? 

Μην γραφουμε ανακριβειες απλα για να δημιουργησουμε εντυπωσεις, ενω ξερουμε οτι δεν ισχυει κατι τετοιο.

Η RB δεν εθεσε θεμα αμεσως. Το εθεσε επισημα μολις πριν μερικες ημερες. Τι εκανε για αυτο η FIA? Το κοιταζει και θα βγαλει αν χρειαστει(το flex δεν ειναι στα επιπεδα των rear wings) καινουριο ελεγχο:
FIA set to investigate flexible front wings

Εδω τι ειπαν χθες Ηorner και Wolff:
 

Αναφορά σε κείμενο

Q: (Christian Nimmervoll – motorsport.com) Christian, you and Toto, you’ve been together in your post-race interview at Sky and I do remember you said that payback regarding the front wing would come within a couple of weeks, I believe was the wording you used. Can you update us on progress on any steps that have happened since then – and when do you expect a new TD to kick-in potentially – and I’d be happy if both of you could elaborate on their general positions on the matter.

CH: I think obviously a lot of noise was made about the rear wing. New tests were introduced and the car has obviously fully complied with those rules at all times – but it would be disingenuous of the FIA not to look at the front wing in the same way. And of course, we’ve seen footage across recent races and obviously we’re just looking for consistency. Consistency of application of the regulations that deal with the rear wing, and obviously the front wing falls into that same category. And so the main thing we are seeking through all of this is a consistent application.

Q: Toto, your thoughts please.

TW: Yeah, consistency is important and, like Christian says, it’s a competitive field, a competitive sport where it’s about exploiting and where Red Bull is today is where we have been over many years. I remember DAS last year, and you’re trying to gain a competitive advantage and it’s fair enough now on front wings. Same thing. If there is something to look at, then the FIA will look at it and whatever the decision is, we will go with that.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/4/2021 στις 5:34 ΜΜ, greenfan20 είπε

 

Τεσπά, βλέπουμε φοβερή σεζόν και εδώ καθόμαστε και γκρινιάζουμε για μαφίες και ποινές. Τον τραβάει ο οργανισμός μας ένα διπλό διαχύτη να τελειώσει το πρωτάθλημα με 300 βαθμούς διαφοράς.

My 2 cents. Χαρείτε το πρωτάθλημα. Το περιμέναμε 8 χρόνια αυτό. Χώρια που δε θυμάμαι άλλη σεζόν που δυο διεκδικητές τίτλου να βρίσκονται σε διαφορετικό -σχετικά ισάξιο- μονοθέσιο και να έχουν τόσες πολλές on track μάχες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

My 2 cents. Χαρείτε το πρωτάθλημα. Το περιμέναμε 8 χρόνια αυτό. Χώρια που δε θυμάμαι άλλη σεζόν που δυο διεκδικητές τίτλου να βρίσκονται σε διαφορετικό -σχετικά ισάξιο- μονοθέσιο και να έχουν τόσες πολλές on track μάχες.

Ακριβως! Νομιζω εχουμε δει 6 προσπερασεις on-track μεταξυ των 2 πρωτοπορων σε 8 αγωνες, κατι που βλεπαμε σε ολη τη σεζον.

Στα του αγωνα τωρα:
Ο Χαμιλτον δεν εχει καμια τυχη απεναντι στην RB του Μαξ και αν ο Perez περασει γρηγορα τον Norris(που ομως κι αυτος με τα μαλακα μπορει αρχικα να πιεσει τον Χαμ), τοτε θα επιχειρησει undercut με μεσαια για να περασει τον Χαμ που θα πρεπει να βαλει σκληρα.

Εξαιρετικη αποφαση απο RB να κανει split τους 2 οδηγους της οσον αφορα το starting tyre.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Εξαιρετικη αποφαση απο RB να κανει split τους 2 οδηγους της οσον αφορα το starting tyre.

Στην αρχή το θέωρησα μειονέκτημα, τώρα το θεωρώ πλεονέκτημα για τρεις λόγους.

1. Ο Πέρεζ έχει πλεονέκτημα ελαστικού σε σχέση με τον Μπόττας που ξεκινάει πίσω του, τον Χάμιλτον που είναι 2 θέσεις μπροστά του και είναι στα ίδια με Νόρις που είναι μία θέση μπροστά του. Με δεδομένο ότι η Μερκ θέλει συνήθως έναν έξτρα γύρο για να φέρει τα ελαστικά σε καλή κατάσταση (στην Αυστρία μπορεί να χρειαστεί και λίγο παραπάνω λόγω μήκους πίστας), θα έχει σημαντικό πλεονέκτημα ο Πέρεζ και για να αμυνθεί απέναντι στον Μπόττας (ο οποίος έχει και τον Γκασλί με Χόντα κινητήρα και μαλακή γόμα πίσω του) και για να επιτεθεί για πιο μπροστά.

2. Ο Πέρεζ μπορεί να προεκτείνει πολύ το stint του -σε βαθμό που θα μπει λίγους γύρους πριν μπουν όσοι έχουν μέση, λόγω καλής διαχείρισης ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι το undercut μπορεί να δουλέψει. Αν έμπαινε 14-15 γύρους νωρίτερα δεν έχει νόημα να μιλάγαμε για undercut, αν μπει 4-5 γύρους τότε είναι συζητήσιμο.

3. Ο Πέρεζ δεδομένα θα βάλει μέση στα πιτ*. Αν οι 3 με μέση βάλουν σκληρή θα έχει πλεονέκτημα σε όλο τον αγώνα. Αν οι άλλοι βάλουν από μέση μαλακή (δηλαδή κάνουν το πρώτο stint μεγάλο) θεωρητικά θα υπολείπεται σε ρυθμό στα πρώτα στάδια του 2ου στιντ, αλλά μετά θα έχει τρομερό πλεονέκτημα γιατι το deg μεταξύ μαλακής-μέσης είναι 1.5 φορά μεγαλύτερο σε σχέση με το το deg μεταξύ μέσης-σκληρής στην Αυστρία. Συνεπώς, ή θα πάνε σε δύο πιτ στοπ μέση-μαλακή-μαλακή ή στο τέλος θα είναι χωρίς ελαστικό όσοι πάνε από μέση σε μαλακή με 1 πιτ. Βέβαια στο φινάλε λιγότερο καύσιμο -> πιο ελαφριά μονοθέσια -> λιγότερη καταπόνηση, αλλά δεν νομίζω το medium-to-softs με 1 στοπ να δουλέψει σήμερα.

 

*Ο μόνος λόγος να μην βάλει μέση ο Πέρεζ, είναι μπαίνοντας πριν τον Μαξ να βάλει σκληρή, για να δει η RB πώς θα συμπεριφερθεί σε ρυθμό αγώνα το μονοθέσιο με σκληρή. Εν ολίγοις να θυσιαστεί η καλή διαχείριση ελαστικών που έτσι και αλλίως θα κάνει ο Πέρεζ, για να έχουν πιο ασφαλή δεδομένα για το πιτ του Μαξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, haHa είπε

Μην γραφουμε ανακριβειες απλα για να δημιουργησουμε εντυπωσεις, ενω ξερουμε οτι δεν ισχυει κατι τετοιο.

Η RB δεν εθεσε θεμα αμεσως. Το εθεσε επισημα μολις πριν μερικες ημερες. Τι εκανε για αυτο η FIA? Το κοιταζει και θα βγαλει αν χρειαστει(το flex δεν ειναι στα επιπεδα των rear wings) καινουριο ελεγχο:
FIA set to investigate flexible front wings

Εδω τι ειπαν χθες Ηorner και Wolff:
 

 

Εσύ γράφεις ανακριβειες.. Πριν μερικές μέρες το έθεσε επίσημα ναι.. Ωστόσο το είχαν θέσει σαν θέμα εδώ και πολλές μέρες. Από τότε που η Mercedes κλαιγωταν για το πίσω κομμάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, eri77 είπε

Εσύ γράφεις ανακριβειες.. Πριν μερικές μέρες το έθεσε επίσημα ναι.. Ωστόσο το είχαν θέσει σαν θέμα εδώ και πολλές μέρες. Από τότε που η Mercedes κλαιγωταν για το πίσω κομμάτι. 

Ακριβως, δεν το ειχαν θεσει επισημα. 

Το τι λεει ο Horner, ο Wolff και γενικοτερα ο καθε Wolff σε συνεντευξεις τυπου δεν σημαινει κατι, πρεπει να γινει επισημο enquiry για να το δει η FIA.
Οπως ακριβως εγινε πχ με τον κινητηρα της Ferrari το 2019, που παρολο που ο Max, ο Horner κλπ ελεγαν για τον κινητηρα της Φερραρι σε συνεντευξεις, χρειαστηκε επισημο request απο τις ομαδες για να το ελεγξουν.
Γενικοτερα, αν επαιρναν στη FIA στα σοβαρα το τι λεει ο Horner στις συνεντευξεις για τις αντιπαλες ομαδες εδω και 6 χρονια, η FIA δεν θα ειχε κλεισει ματι!

Παμε στο front row wing: με το που εγινε επισημο enquiry, το κοιταξε η FIA, οπως εκανε και με το rear wing, οποτε μην γραφουμε ανακριβειες για να δημιουργησουμε εντυπωσεις.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μέση ο Πέρεζ όταν σταματήσει, όπως δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν μαλακή όσοι εκκινούν με μεσαία.

Η πίστα είναι γεμάτη traction zones και υπερβολικά rear limited, που θα φανεί αρκετά σε όσους δεν κάνουν άριστη διαχείριση (θυμάστε το 19 λεκλερκ-μαξ)

Η μόνη ελπίδα του Πέρεζ αφού κάνει το undercut είναι να κρατήσει αρκετά τον Χάμιλτον ώστε να πάρει εύκολη νίκη ο Μαξ.

Επίσης μη γελιόμαστε, ο Πέρεζ ξεκινάει με μαλακά γιατί δεν μπορούσε να περάσει q3 με μέση. Όσο και αν τον πάω σαν οδηγό, φέτος στο προκριματικά είναι πίσω ακόμα αρκετά

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, just getting started είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μέση ο Πέρεζ όταν σταματήσει, όπως δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν μαλακή όσοι εκκινούν με μεσαία.

Η πίστα είναι γεμάτη traction zones και υπερβολικά rear limited, που θα φανεί αρκετά σε όσους δεν κάνουν άριστη διαχείριση (θυμάστε το 19 λεκλερκ-μαξ)

Η μόνη ελπίδα του Πέρεζ αφού κάνει το undercut είναι να κρατήσει αρκετά τον Χάμιλτον ώστε να πάρει εύκολη νίκη ο Μαξ.

Επίσης μη γελιόμαστε, ο Πέρεζ ξεκινάει με μαλακά γιατί δεν μπορούσε να περάσει q3 με μέση. Όσο και αν τον πάω σαν οδηγό, φέτος στο προκριματικά είναι πίσω ακόμα αρκετά

+1 Δεν παιζει να πέρναγε με medium γομα ο perez στο q3 με τον ρυθμο που ειχε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον στον πρώτο γύρο, και επειδή η μαλακή είναι πιο εύκολο να έρθει στο σωστό παράθυρο λειτουργίας, + slipstream μπορεί να δούμε τον Πέρεζ να περνάει Χάμιλτον.

Αλλά αυτό θα εξαρτηθεί μου φαίνεται από την εκκίνηση που θα κάνει ο Νόρρις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, george200-13 είπε

+1 Δεν παιζει να πέρναγε με medium γομα ο perez στο q3 με τον ρυθμο που ειχε

Ο χρονος που εκανε στο q1 με medium που η πιστα ειναι συνηθως πιο αργη και οι τοπ ομαδες δεν πιεζουν τοσο, αρκουσε στον Perez να περασει στο q3.
Μπορουσε δηλαδη η RB να το δοκιμαζε στο q2(οπως εκανε ο Ham) και να εβλεπε πως θα πηγαινε, αλλα σωστα τον θυσιασε για να κανει split της στρατηγικες, κατι που θα την βοηθησει στον αγωνα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...