Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, liakjim είπε

Τον πάω τον τύπο αλλά μόνο και μόνο το screenshot φτάνει για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι ο χώρος είναι μηδενικός και ότι ο Νόρις παρανόμησε.

Ο χωρος ηταν μηδενικος, κανενας δεν αντιλεγει σε αυτο.

Πχ, αντιστοιχα ο χωρος ηταν μηδενικος στον ιδιο ακριβως γυρο στην στροφη 1 ( δυο στροφες δηλαδη πριν το συμβαν που μιλαμε) οταν ο Norris παλι πεταξε εκτός τον Perez:

image.png.563e82b72bda25601e884958afcd67e8.png


https://www.youtube.com/watch?v=LxLVqf5OtIE

 

Ή αντιστοιχα ο χωρος ηταν μηδενικος και οταν ο Μαξ ακουμπησε και εσπρωξε εκτος πιστας τον Χαμιλτον στην Ιμολα πριν μερικους αγωνες :
 

image.png.7d0473b8c209ed31e94282abd2e2a318.png

 

https://www.youtube.com/watch?v=EchF9NmKJtA

 

Αυτο που καλουνται να κρινουν οι αγωνοδικες δεν ειναι αν υπηρχε χωρος, αλλα αν αυτος που ηταν στην εξωτερικη ηταν εστω κι ελαχιστα μπροστα.
Αν οχι, τοτε αυτος που ειχε την εσωτερικη(ο Νορρις χθες, ο Μαξ στην Ιμολα), δικαιουται να παρει την αγωνιστικη γραμμη και να σπρωξει εκτος πιστας τον αλλον.

 Ακριβως οτι εκανε στην Ιμολα ο Μαξ στον Χαμιλτον και σωστα δεν πηρε ποινη:

Στις 18/4/2021 στις 4:07 ΜΜ, haHa είπε

Πολυ ωραιο, hard racing απο Verstappen(δεν θα διαβασουμε εδω οτι πεταξε τον Χαμ εκτος πιστας κλπ και αλλα τετοια που διαβαζαμε οταν το εκανε στον Leclerc πριν 2 χρονια), ο Ham ρισκαρε πολυ, επρεπε να ειχε φρεναρει νωριτερα. Ηταν τυχερος/ικανος που γλυτωσε μεγαλυτερο τρακαρισμα.


Σημειωτεον οτι τοτε δεν γραφτηκε τιποτα εδω για τους προφανεις λογους..

Παρομοιο συμβαν ειχε συμβει μεταξυ Leclerc και Verstappen το 2019 στην Αυστρια και στο Silverstone, οπου σωστα δεν δωθηκε ποινη οταν αυτος που ειχε την εσωτερικη ακολουθησε την αγωνιστικη γραμμη και πεταξε εκτος τον αλλον αναγκαζοντας τον ή να κοψει ή να βγει εκτός πίστας:

https://www.youtube.com/watch?v=7AChtC9K9u0

------------------------------

Η ποινη χθες δωθηκε επειδη θεωρησαν πως ο Perez ηταν τελειως διπλα, ισως κι ελαχιστα μπροστα. Αν θεωρουσαν οτι ηταν ελαχιστα πισω, τοτε δεν θα τους απασχολουσε οτι ο Νορρις δεν του αφησε χωρο, μιας και δικαιουται να τον σπρωξει εκτος πιστας ακολουθωντας την αγωνιστικη γραμμη.

Δεν υπαρχει πουθενα λοιπον το οτι "πρεπει να αφηνεις παντα πλατος ενος μονοθεσιου". Αυτο αφορα κυριως τις ευθειες και ειναι κατι που ξερουν οι οδηγοι απο μικροι: η προσπεραση απο την εξωτερικη εχει τα ρισκα της.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για τον χθεσινό αγώνα:

  1. Μαξ in a league of his own.
  2. Συμβάν Πέρεζ - Νόρις. Το είδα αρκετές φορές. Έχω την αίσθηση ότι είναι δίπλα-δίπλα στην είσοδο της στροφής -στιγμιαία δε η μύτη του μονοθεσίου του Πέρεζ είναι μπροστά από αυτή του Νόρις, ενώ αργότερα είναι του Νόρις μπροστά. Θα πάω με τους κριτές. Ενδιαφέρουσα και η τοποθέτηση Μάσι.
  3. Συμβάντα Πέρεζ - Λεκλέρ no comment, more in 6.
  4. Μπόττας πολύ καλή εμφάνιση, παλεύει για να διατήρησει τη θέση του, αλλά αν δεν περάσει τον Πέρεζ στο πρωτάθλημα οδηγών πριν την διακοπή δεν το βλέπω εφικτό, με δεδομένα ότι το καλοκαίρι η Μερκ θα αποφασίσει για τον Νο2 οδηγό της.
  5. Νόρις έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα με εξαίρεση το συμβάν του 1ου γύρου, το οποίο (ανεξαρτήτως αν πάω με την γνώμη των κριτών) δεν το βλέπω παράλογο που το θεωρεί αγωνιστικό συμβάν από τη μεριά του. Γενικό σχόλιο για τον Λάντο ότι με έχει εντυπωσιάσει πάάάάρα πολύ φέτος. Τον βλέπεις, ένα 20χρονο πιτσιρίκι που στριμάρει στο τουιτς και μετά κάθεται πίσω από το τιμόνι και είναι ελίτ οδηγός με όλη τη σημασία της λέξης. Ωστόσο, χθες δεν θα τον έβγαζα driver of the day οριακά. Περισσότερα στο 7.
  6. Ο Πέρεζ στο μόνο που φταίει χθες είναι που δεν ήταν υπομονετικός. Από τη στιγμή που έπεσε στην 7η θέση πιο πολύ κακό του έκανε η στρατηγική της RB παρά ο ίδιος. Αφού τον βλέπουν, 1 γύρο δεν μπορεί να περάσει, 2 δεν μπορεί, 3 δεν μπορεί 4, 5, τελικά χάνει και θέση από τον Λεκλερ. Ε, τι περιμένουν να τον βάλουν μέσα; Για τα συμβάντα με τον Λεκλέρ στο 2ο στιντ ασφαλώς φέρει ευθύνη, ανεξαρτήτως αν είχε νεύρα από τον 1ο γύρο. Πρώτον, δεν λειτουργούν έτσι. Δεύτερον, το θέμα του ήταν με τον Νόρις, όχι με τον Λεκλέρ. Παρόλα αυτά: 1) ο Σαρλς να τα βλέπει αυτά πώς είναι να χαλάει τους αγώνες άλλων. Το έχει κάνει πολλάκις την τελευταία 2ετία. Ξέρω ότι το λέω πολύ ωμά αλλά έτσι είναι. 2) Ίσως είναι κυνικό, αλλά ο Πέρεζ ήξερε ότι αν πέρναγε τον Ντάνι Ρικ και βρισκόταν σε καθαρό αέρα μπορούσε να φτιάξει διαφορά και 5sec και 10sec. -όπως και έγινε. Αν άφηνε τον Λεκλέρ να πέρασει τελείωνε ο αγώνας του, θα έχανε αργότερα θέση και από τον Σάινθ. Αγωνιστικά έσφαλε, ωφελιμιστικά έπραξε σωστά. Πριν πέσουν να με φάνε οι Φερραριστι, να θυμηθούμε ότι και δικός τους οδηγός έχει απαγορέψει σε άλλον οδηγό να τον περάσει· για την ακρίβεια έχει ρίξει το μονοθέσιο πάνω του. Έτσι ήταν πάντα η Φ1 και έτσι θα είναι, deal with it.
  7. Βλέποντας πάλι τα στιγμιότυπα από τη μάχη Ράσελ - Άλονσο (ή τέλος πάντων βλέποντάς τα για 1η φόρα κάποια, γιατί είναι γνωστό ότι η ΕΡΤ βάζει διαφημίσεις 3 λέπτα στους 5 τελευταίους γύρους σε πίστα που το γυρολόγιο είναι στο 1.06), driver of the day θα έβγαζα τον Ράσελ. Είμαι και θετικά προκατειλημμένος με τον πιτσιρικά, αλλά δεν γίνεται με το 2ο χειρότερο μονοθέσιο του γκριντ να κρατάς πίσω τον Αλόνσο τόση ώρα. Απλά δεν γίνεται. Θέλω τόσο πολύ να τον δω στη Μερκ φέτος και σε μερικά χρόνια να μάχεται με τον Μαξ για το πρωτάθλημα. 
  8. Οι οπαδοί του Μαξ έχουν δώσει φοβερό χρώμα στην Φ1. Είναι λίγο ποδοσφαιρική η φάση, αλλά επιτέλους μετά τη Μόντσα που έχει κανονική κερκίδα, θα έχουμε έπειτα από χρόνια και άλλες πίστες με παλμό. Νομίζω τελευταία χρονιά που βλέπαμε τέτοια τρέλα, εκτός Μόντσα, ήταν με τους Βραζιλιάνους και τον Μάσα στη Φερράρι.
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Για τον χθεσινό αγώνα:

  1. Μαξ in a league of his own.
  2. Συμβάν Πέρεζ - Νόρις. Το είδα αρκετές φορές. Έχω την αίσθηση ότι είναι δίπλα-δίπλα στην είσοδο της στροφής -στιγμιαία δε η μύτη του μονοθεσίου του Πέρεζ είναι μπροστά από αυτή του Νόρις, ενώ αργότερα είναι του Νόρις μπροστά. Θα πάω με τους κριτές. Ενδιαφέρουσα και η τοποθέτηση Μάσι.
  3. Συμβάντα Πέρεζ - Λεκλέρ no comment, more in 6.
  4. Μπόττας πολύ καλή εμφάνιση, παλεύει για να διατήρησει τη θέση του, αλλά αν δεν περάσει τον Πέρεζ στο πρωτάθλημα οδηγών πριν την διακοπή δεν το βλέπω εφικτό, με δεδομένα ότι το καλοκαίρι η Μερκ θα αποφασίσει για τον Νο2 οδηγό της.
  5. Νόρις έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα με εξαίρεση το συμβάν του 1ου γύρου, το οποίο (ανεξαρτήτως αν πάω με την γνώμη των κριτών) δεν το βλέπω παράλογο που το θεωρεί αγωνιστικό συμβάν από τη μεριά του. Γενικό σχόλιο για τον Λάντο ότι με έχει εντυπωσιάσει πάάάάρα πολύ φέτος. Τον βλέπεις, ένα 20χρονο πιτσιρίκι που στριμάρει στο τουιτς και μετά κάθεται πίσω από το τιμόνι και είναι ελίτ οδηγός με όλη τη σημασία της λέξης. Ωστόσο, χθες δεν θα τον έβγαζα driver of the day οριακά. Περισσότερα στο 7.
  6. Ο Πέρεζ στο μόνο που φταίει χθες είναι που δεν ήταν υπομονετικός. Από τη στιγμή που έπεσε στην 7η θέση πιο πολύ κακό του έκανε η στρατηγική της RB παρά ο ίδιος. Αφού τον βλέπουν, 1 γύρο δεν μπορεί να περάσει, 2 δεν μπορεί, 3 δεν μπορεί 4, 5, τελικά χάνει και θέση από τον Λεκλερ. Ε, τι περιμένουν να τον βάλουν μέσα; Για τα συμβάντα με τον Λεκλέρ στο 2ο στιντ ασφαλώς φέρει ευθύνη, ανεξαρτήτως αν είχε νεύρα από τον 1ο γύρο. Πρώτον, δεν λειτουργούν έτσι. Δεύτερον, το θέμα του ήταν με τον Νόρις, όχι με τον Λεκλέρ. Παρόλα αυτά: 1) ο Σαρλς να τα βλέπει αυτά πώς είναι να χαλάει τους αγώνες άλλων. Το έχει κάνει πολλάκις την τελευταία 2ετία. Ξέρω ότι το λέω πολύ ωμά αλλά έτσι είναι. 2) Ίσως είναι κυνικό, αλλά ο Πέρεζ ήξερε ότι αν πέρναγε τον Ντάνι Ρικ και βρισκόταν σε καθαρό αέρα μπορούσε να φτιάξει διαφορά και 5sec και 10sec. -όπως και έγινε. Αν άφηνε τον Λεκλέρ να πέρασει τελείωνε ο αγώνας του, θα έχανε αργότερα θέση και από τον Σάινθ. Αγωνιστικά έσφαλε, ωφελιμιστικά έπραξε σωστά. Πριν πέσουν να με φάνε οι Φερραριστι, να θυμηθούμε ότι και δικός τους οδηγός έχει απαγορέψει σε άλλον οδηγό να τον περάσει· για την ακρίβεια έχει ρίξει το μονοθέσιο πάνω του. Έτσι ήταν πάντα η Φ1 και έτσι θα είναι, deal with it.
  7. Βλέποντας πάλι τα στιγμιότυπα από τη μάχη Ράσελ - Άλονσο (ή τέλος πάντων βλέποντάς τα για 1η φόρα κάποια, γιατί είναι γνωστό ότι η ΕΡΤ βάζει διαφημίσεις 3 λέπτα στους 5 τελευταίους γύρους σε πίστα που το γυρολόγιο είναι στο 1.06), driver of the day θα έβγαζα τον Ράσελ. Είμαι και θετικά προκατειλημμένος με τον πιτσιρικά, αλλά δεν γίνεται με το 2ο χειρότερο μονοθέσιο του γκριντ να κρατάς πίσω τον Αλόνσο τόση ώρα. Απλά δεν γίνεται. Θέλω τόσο πολύ να τον δω στη Μερκ φέτος και σε μερικά χρόνια να μάχεται με τον Μαξ για το πρωτάθλημα. 
  8. Οι οπαδοί του Μαξ έχουν δώσει φοβερό χρώμα στην Φ1. Είναι λίγο ποδοσφαιρική η φάση, αλλά επιτέλους μετά τη Μόντσα που έχει κανονική κερκίδα, θα έχουμε έπειτα από χρόνια και άλλες πίστες με παλμό. Νομίζω τελευταία χρονιά που βλέπαμε τέτοια τρέλα, εκτός Μόντσα, ήταν με τους Βραζιλιάνους και τον Μάσα στη Φερράρι.

Well said.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, haHa είπε

Ο χωρος ηταν μηδενικος, κανενας δεν αντιλεγει σε αυτο.

Πχ, αντιστοιχα ο χωρος ηταν μηδενικος στον ιδιο ακριβως γυρο στην στροφη 1 ( δυο στροφες δηλαδη πριν το συμβαν που μιλαμε) οταν ο Norris παλι πεταξε εκτός τον Perez:

image.png.563e82b72bda25601e884958afcd67e8.png


https://www.youtube.com/watch?v=LxLVqf5OtIE

 

....

 

Screenshot_1177.jpg

Screenshot_1176.jpg

Εντωμεταξύ στη μια είναι σχεδόν οφθαλμοφανές ότι ο τσέκο είναι μπροστά (όπου και τιμωρήθηκε ο Λάντο), ενώ και στην περίπτωση που αναφέρεις, στη χειρότερη είναι περίπου ίδια ευθεία. Για αυτο αναφέρω και πιο πίσω, ότι κατ'εμέ δεν γίνεται να'σαι οδηγός της ημέρας. 2 φορές οδήγησε αντικανονικά και ο τσέκο αργότερα.

13 ώρες πριν, greenfan20 είπε

...

  1. Ο Πέρεζ στο μόνο που φταίει χθες είναι που δεν ήταν υπομονετικός. Από τη στιγμή που έπεσε στην 7η θέση πιο πολύ κακό του έκανε η στρατηγική της RB παρά ο ίδιος. Αφού τον βλέπουν, 1 γύρο δεν μπορεί να περάσει, 2 δεν μπορεί, 3 δεν μπορεί 4, 5, τελικά χάνει και θέση από τον Λεκλερ...

Μια παγωμένη έζα στο παιδί από μένα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

 

Screenshot_1177.jpg

Screenshot_1176.jpg

Εντωμεταξύ στη μια είναι σχεδόν οφθαλμοφανές ότι ο τσέκο είναι μπροστά (όπου και τιμωρήθηκε ο Λάντο), ενώ και στην περίπτωση που αναφέρεις, στη χειρότερη είναι περίπου ίδια ευθεία. Για αυτο αναφέρω και πιο πίσω, ότι κατ'εμέ δεν γίνεται να'σαι οδηγός της ημέρας. 2 φορές οδήγησε αντικανονικά και ο τσέκο αργότερα.

Δεν κρινουν το τι γινοταν πριν την στροφη, πχ αντιστοιχα ο Χαμιλτον ηταν μπροστα απο τον Μαξ στην Ιμολα πριν αυτος τον στριμωξει εκτος πιστας:

image.png.461e6f73dc7846dec67da2d4d7cb5fb0.png

https://www.youtube.com/watch?v=EchF9NmKJtA

Σε αυτες τις περιπτωσεις, κρινουν το ποιος ηταν μπροστα στο corner exit(και να μην εχει κανει dive bombing).

Οπως και να εχει, το point μου δεν ηταν για το ποιος ηταν μπροστα(που ειναι οριακο και εξαρταται ποιο σημειο θα αποφασισεις να παρεις σαν benchmark για το ποιος ειναι μπροστα), αλλα για την λανθασμενη αποψη που ειπωθηκε οτι κρινουμε οτι παρανομησε ο Νορρις επειδη ο χώρος είναι μηδενικός.
Δεν ειναι αυτο το κριτηριο. Το κριτηριο ειναι ποιος ηταν μπροστα στο corner exit.

Horner: Norris didn't deserve penalty for Perez incident
Montoya: ‘Crazy’ to penalise F1 drivers for defending outside moves

Παμε παρακατω, ειναι οριακη η ποινη γιατι ειναι οριακο ποιος ειναι μπροστα. Προσωπικα πιστευω πως δεν ηταν για ποινη, οπως δεν ηταν κι αυτη του Μαξ στην Ιμολα, που σωστα δεν δοθηκε.
Αν ειχε δωθει η ποινη αυτη στην Ιμολα που ο Μαξ στριμωξε τον Χαμιλτον(και ακριβως πριν την στροφη βλεπουμε τον Χαμ πιο μπροστα), δεν φανταζομαι τι θα γραφοταν.

Εδω και μια ωραια αναλυση για τις ποινες αυτο το ΣΚ και παρομοιa συμβαντα στο παρελθον:
VERDICT: WERE STEWARDS RIGHT TO PENALISE NORRIS AND PEREZ?

Αναφορά σε κείμενο

The real irritation is the stewards keep chopping and changing how they view these incidents. Sure, it was all the same this race but it hasn’t been in others.

When Max Verstappen forced Leclerc wide in Austria two years ago it was hard racing. The same a few races later when Leclerc bumped Lewis Hamilton off at the chicane at Monza.

Last year, Hamilton got a penalty for pushing Alex Albon wide at Turn 4 in the first Austria race. The following week Lance Stroll absolutely divebombed Daniel Ricciardo and only evasive action from Ricciardo avoided a shunt – but got Stroll away with it.

Even this year… two weeks ago Pierre Gasly forced Norris wide at Paul Ricard. So Norris has literally been given a precedent TWO WEEKS ago that it’s OK to run the other driver out of road. Now he and Perez have been penalised for it this weekend.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2-3 στροφες πιο πριν



Ο περεζ ηταν ξεκαθαρα μπροστα, ηταν αγωνιστικη και παρολα αυτα εδωσε χωρο στον wanna be driver (ναι δεν τον παω μια :P )

Ο κυριουλης με τα πορτοκαλι χρωματα, χωθηκε παρολα αυτα και τον πεταξε εξω.

Το ιδιο εκανε και στην στροφη 4 που πριν την στροφη ηταν μπροστα ο Περεζ, ενω στην εισοδο της στροφης ηταν ελαχιστα πιο μπροστα ο κυριουλης. Και παλι τον πεταξε εξω.
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον κάποιοι πρέπει να πάρουν μαθήματα από ανθρώπους με εμπειρία (στο 4:50):

https://youtu.be/7dKPuUJx0Kk?t=290

 

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μάλλον κάποιοι πρέπει να πάρουν μαθήματα από ανθρώπους με εμπειρία (στο 4:50):

https://youtu.be/7dKPuUJx0Kk?t=290

 

+1

Ουτε εδω αφησε χωρο για πλατος ενος μονοθεσιου ο Αλονσο(ο Κιμι ειναι σχεδον ολοκληρος εκτος πιστας), αλλα πολυ σωστα δεν δοθηκε ποινη: 

image.png.b04f4e2988509e5cd7f56774a1db6d4d.png

Γιατι δεν δοθηκε ποινη;
Γιατι κι εδω βλεπουμε οτι ο Αλονσο που εχει την εσωτερικη και ειναι μπροστα, δικαιουται να ανοιξει την τροχια του και να σπρωξει εκτος πιστας τον Κιμι.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

+1

Ουτε εδω αφησε χωρο για πλατος ενος μονοθεσιου ο Αλονσο(ο Κιμι ειναι ολοκληρος εκτος πιστας), αλλα πολυ σωστα δεν δοθηκε ποινη: 

image.png.b04f4e2988509e5cd7f56774a1db6d4d.png

Κι εδω βλεπουμε οτι ο Αλονσο που εχει την εσωτερικη και ειναι μπροστα, δικαιουται να ανοιξει την τροχια του και να σπρωξει εκτος πιστας τον Κιμι.

Φυσικά και έχει αφήσει.

Δεν είναι μπροστά, αλλά στο πλάι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, liakjim είπε

Φυσικά και έχει αφήσει.

Δεν είναι μπροστά, αλλά στο πλάι.

Τα ορια της πιστας οριοθετουνται απο την ασπρη γραμμη, οχι απο τα κερμπ. Το εχουμε πει πολλακις, ειναι ξεκαθαρο και στους κανονισμους. Ειναι και ο λογος που πχ πηρε ποινη ο Μαξ στον 1ο αγωνα και υποχρεωσε να αφησει τον Χαμ.

Ο Κιμι στο video που εβαλες ειναι σχεδον ολοκληρος εκτος πιστας.

Σε αλλες πιστες εχουν και sausage κερμπς εξω απο την ασπρη γραμμη, πχ στην Ιμολα οπου ο Μαξ στριμωξε τον Χαμιλτον:image.png.8c8179b6fcbef7f24c61c34e2a0e874d.png
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Τα ορια της πιστας οριοθετουνται απο την ασπρη γραμμη, οχι απο τα κερμπ. 
Ο Κιμι ειναι σχεδον ολοκληρος εκτος πιστας.

Οι δεξιοί τροχοί του Κίμι πατούν την άσπρη γραμμή, οπότε όχι, δεν είναι εκτός πίστας.

Του έχει δοθεί ένα πλάτος αυτοκινήτου και δεν μπήκε στα χαλίκια. Κάτι που στερήθηκε ο Πέρεζ (και έκανε το ίδιο μετά).

Επίσης  ο Αλόνζο τον είχε στο πλάι του. Δεν ήταν μπροστά του.

Δεν ξέρω τι σκοπό έχεις, αλλά δεν θα δεχτώ να μου παρουσιάσεις το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξεις μια λάθος θέση.

Η πραγματικότητα είναι μια και επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξεις, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο για να πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...