Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δυστυχως, ακομα και μετα απο τοσα μηνυματα, "αρνεισαι" να καταλαβεις τα κριτηρια.

Δες Leclerc-Verstappen Austria 2019:

image.png.96e2239067997e551b3fa39155f8a6b5.png

 

Verstappen-Leclerc Silverstone 2019:

image.png.a708cbdfac7868322b7d147cc592c40e.png


Verstappen-Hamilton Imola 2021:

image.png.856dcf5eecf31a5f07fa4a1db56be49c.png


Και στις 3 αυτες περιπτωσεις, αυτος που ειχε την εσωτερικη δεν αφησε "χωρο εντος πιστας" σε αυτον που ειχε την εξωτερικη και δεν υπηρξε ποινη.

Και αυτα ειναι απλα 3 προσφατα παραδειγματα που μαλιστα αφορουσαν την 1η θεση.

Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να γίνονται αυτά. Θα ήθελα μάχες ρόδα με ρόδα όπως Φερνάντο με Κίμι με αυστηρούς κανόνες για όλους. Όπως τιμωρήθηκαν Πέρεζ, Νόρις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να γίνονται αυτά. Θα ήθελα μάχες ρόδα με ρόδα όπως Φερνάντο με Κίμι με αυστηρούς κανόνες για όλους. Όπως τιμωρήθηκαν Πέρεζ, Νόρις. 

Δεκτο οτι εχουμε διαφορετικη αποψη κι για αυτο ειπα οτι ειναι οριακο.
Εγω ειμαι της αποψης που ανεφεραν οι Horner , Montoya, Mark Hughes και Gary Anderson.

Και ακριβως επειδη ειναι οριακο,δεν εστιαζω σε αυτο, αλλα εστιαζω στο να γινουν κατανοητα τα κριτηρια που βγηκε η αποφαση για να μην γραφονται ανακριβειες σαν τον ορισμο που εδωσες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποφαση των stewards που εβαλε παραπανω ο liakjim δεν αναφερεται πουθενα για εμπρος, πισω, πλαι κτλ.
Μιλαει για σπρωξιμο εκτος πιστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον Μαξ έχουν χαριστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Μιλάμε για κραυγαλέες περιπτώσεις που έκανε ότι ήθελε, με κίνδυνο να βγει off και ο ίδιος.

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να φέρνουμε παραδείγματα που οι κριτές δεν έκαναν το έργο τους, και να λέμε ορίστε, δεν έπρεπε και εδώ να πέσει πέναλτι. Όχι κύριοι, πέναλτι και κάρτα.

 

58 λεπτά πριν, haHa είπε

...
Εγω ειμαι της αποψης που ανεφεραν οι Horner , ....

Μην πεις τίποτα άλλο. Ό,τι και να έχει πετάξει, ισχύει το αντίθετο. Ο ύπνος να πούμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Με αυτα και με αυτα, ο κυριουλης με τα πορτοκαλι, εχει 10 points. Αντε αλλα 2 παραπτωματα τετοια και τρωει ban απο ενα race?

Βασικα ενα παραπτωμα αρκει γιατι συνηθως είναι 2 penalty points. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τους 10 βαθμούς του, οι 2 ειναι απο το περσινο (12/06/2020) gp Στυρίας, οπότε μέχρι το επόμενο race weekend του σβήνονται. Το κακό είναι ότι τα αμέσως επόμενα penalty points ήταν στην Τουρκία (15/10/2020), που σημαίνει ότι ο Λάντο θα έχει μόνο ένα παράπτωμα δικαίωμα για τα επόμενα 11(!!!) gp.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, σωστά. Άρα έχει δυο παραπτώματα δικαίωμα ή για να είμαστε ακριβείς 4 βαθμούς ποινής δικαίωμα. Υπάρχουν περιπτώσεις που δίνεται και 1 βαθμός (π.χ. επαναλαμβανόμενα track limits, εκτός θέσης στην εκκίνηση), αλλά και περιπτώσεις που δίνονται 3 βαθμοί (π.χ. Λατίφι, Μαζέπιν πήραν 3 βαθμούς προχθές γιατί αγνόησαν τις διπλές κίτρινες σημαίες στο συμβάν Κίμι - Σεμπ).

Fun fact: ο Μαζέπιν είχε μόνο 2 πέναλτι πόιντς μέχρι προχθές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Στον Μαξ έχουν χαριστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Μιλάμε για κραυγαλέες περιπτώσεις που έκανε ότι ήθελε, με κίνδυνο να βγει off και ο ίδιος.

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να φέρνουμε παραδείγματα που οι κριτές δεν έκαναν το έργο τους, και να λέμε ορίστε, δεν έπρεπε και εδώ να πέσει πέναλτι. Όχι κύριοι, πέναλτι και κάρτα.

Περα απο την πλακα, υπαρχουν συμβαντα οπου δοθηκε ποινη σε αυτον που ειχε την εσωτερική και ηταν ισια ή οριακα μπροστα απο αυτον που ειχε την εξωτερικη; 

 

Νομιζω πως είναι ελαχιστα και σίγουρα δεν είναι 3(για την 1η θεση) σε 2 χρόνια οπως τα παραπάνω. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλο συμπερασμα, λοιπον, ειναι οτι υπαρχει inconsistency στις αποφασεις των stewards κατα καιρους.
Ναι, προφανως εχουν ολα τα δεδομενα στη διαθεση τους, αυτο ομως δε σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και παντα σωστοι.
Για τα παιδια που λενε οτι δεν πρεπει στο παραμικρο "σπρωξιμο" να δινεται ποινη γιατι ετσι δε θα τολμουν οι οδηγοι και δε θα υπαρχει θεαμα, διαφωνω καθετα. Εχουμε δει κατα καιρους πολυ ωραιες και καθαρες μαχες που οδηγησαν σε προσπερασμα (ή μη). 

Στο τελευταιο GP π.χ. η μαχη στο τελος Alonso - Russel μεχρι εκει που ειδα εγω ηταν πολυ ωραια και καθαρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ανακριβεια:

6 ώρες πριν, tommy^ είπε

Αποφαση των stewards που εβαλε παραπανω ο liakjim δεν αναφερεται πουθενα για εμπρος, πισω, πλαι κτλ.

και η πραγματικοτητα:

7 ώρες πριν, liakjim είπε

image.png.a5b2951dcec871faacf14c6271a59d1f.png

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, haHa είπε

Η ανακριβεια:

και η πραγματικοτητα:

 

Χαίρομαι που ξεκαθαρίστηκε και αυτό λοιπόν. 😉

Στις 4/7/2021 στις 4:30 ΜΜ, haHa είπε

Θα ξαναδω το replay, αλλα νομιζω πως ηταν ελαχιστα μπροστα ο norris.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, haHa είπε

Η ανακριβεια:

και η πραγματικοτητα:

image.png.a5b2951dcec871faacf14c6271a59d1f.png

Βασικα η πραγματικοτητα ειναι οτι οι κριτες ελαβαν υποψη τους πού ηταν τα αμαξια κατα την εισοδο στη στροφη αναφεροντας γενικα "side be side". Δεν εγραψαν πουθενα και δεν τους ενδιεφερε αν... τα δοντια του Περεζ ηταν ελαχιστα μπροστα απο την μυτη του Νορρις στην εισοδο - απεξ -  εξοδο οπως πολυ λαθος επιμενεις εδω και αρκετες σελιδες να μας λες.

Στις 5/7/2021 στις 6:14 ΜΜ, haHa είπε

 

Αυτο που καλουνται να κρινουν οι αγωνοδικες δεν ειναι αν υπηρχε χωρος, αλλα αν αυτος που ηταν στην εξωτερικη ηταν εστω κι ελαχιστα μπροστα.

Η ποινη χθες δωθηκε επειδη θεωρησαν πως ο Perez ηταν τελειως διπλα, ισως κι ελαχιστα μπροστα. Αν θεωρουσαν οτι ηταν ελαχιστα πισω, τοτε δεν θα τους απασχολουσε οτι ο Νορρις δεν του αφησε χωρο, μιας και δικαιουται να τον σπρωξει εκτος πιστας ακολουθωντας την αγωνιστικη γραμμη.

 

19 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν κρινουν το τι γινοταν πριν την στροφη, πχ αντιστοιχα ο Χαμιλτον ηταν μπροστα απο τον Μαξ στην Ιμολα πριν αυτος τον στριμωξει εκτος πιστας:

image.png.461e6f73dc7846dec67da2d4d7cb5fb0.png

Σε αυτες τις περιπτωσεις, κρινουν το ποιος ηταν μπροστα στο corner exit(και να μην εχει κανει dive bombing).

Οπως και να εχει, το point μου δεν ηταν για το ποιος ηταν μπροστα(που ειναι οριακο και εξαρταται ποιο σημειο θα αποφασισεις να παρεις σαν benchmark για το ποιος ειναι μπροστα), αλλα για την λανθασμενη αποψη που ειπωθηκε οτι κρινουμε οτι παρανομησε ο Νορρις επειδη ο χώρος είναι μηδενικός.
Δεν ειναι αυτο το κριτηριο. Το κριτηριο ειναι ποιος ηταν μπροστα στο corner exit.

Ακομα και σε αυτη τη φωτο απο Ιμολα τα αυτοκινητα ειναι στην ΕΙΣΟΔΟ της στροφης και ειναι side by side.
Αν μαλιστα προχωρησεις το βιντεο θα δεις οτι περιπου στο απεξ της στροφης ειναι εντελως ευθυγραμμισμενα ως προς τις ροδες τους.

Συμπερασματικα, τοσες σελιδες εντελως αφθαιρετα θεωρεις οτι οι κριτες παιρνουν χαρακα και μετρανε αν η ροδα του ενος ειναι λιγο μπροστα ή πισω απο του αλλου, ενω στην πραγματικοτητα και βασει του πορισματος της FIA μιλουν γενικα για "side by side" ακομα και αν δεν ειναι ακριβως "side by side".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...