Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω πιστεύω πως επαιξε ρολο και η ιδια πρόθεση του οδηγού πριν 2-3 στροφές.

Μπορεί να μη το έγραψαν σαν λόγο αλλά μπορεί να επηρέασε.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Εγω πιστεύω πως επαιξε ρολο και η ιδια πρόθεση του οδηγού πριν 2-3 στροφές.

Μπορεί να μη το έγραψαν σαν λόγο αλλά μπορεί να επηρέασε.

 

Ποια ήταν η πρόθεση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liakjim είπε

Χαίρομαι που ξεκαθαρίστηκε και αυτό λοιπόν. 😉

 

Ναι, ειναι κατι που εχουμε πει προηγουμενως:

Στις 5/7/2021 στις 6:14 ΜΜ, haHa είπε

Η ποινη χθες δωθηκε επειδη θεωρησαν πως ο Perez ηταν τελειως διπλα, ισως κι ελαχιστα μπροστα. Αν θεωρουσαν οτι ηταν ελαχιστα πισω, τοτε δεν θα τους απασχολουσε οτι ο Νορρις δεν του αφησε χωρο, μιας και δικαιουται να τον σπρωξει εκτος πιστας ακολουθωντας την αγωνιστικη γραμμη.

  

22 ώρες πριν, haHa είπε

Οπως και να εχει, το point μου δεν ηταν για το ποιος ηταν μπροστα(που ειναι οριακο και εξαρταται ποιο σημειο θα αποφασισεις να παρεις σαν benchmark για το ποιος ειναι μπροστα),


Ενδιαφερον εχει οτι το σχετικα αντιστοιχο συμβαν στην Ιμολα μεταξυ Χαμ-Verstappen δεν εγινε investigate(ή τουλαχιστον δεν βρισκω την αποφαση), οπως ενδιαφερον εχει και η αιτιολογηση του συμβαντος Leclerc-Verstappen στην Αυστρια το 2019 που ειναι πολυ πιο αναλυτικη απο την αιτιολογηση στο συμβαν Perez-Norris:
D-U88uWXsAAZPo6.jpg

 


Εδω και οι rules of racing με τους οποιους εχουν μεγαλωσει οι οδηγοι:
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
 

Alternatively, an attacker may try to overtake around the outside against a defender who covers the inside line.
If the driver going around the outside is already more than half a car length ahead by the apex, they are entitled to cut in to the inside along the racing line.
If the driver going around the outside is not sufficiently far ahead to take the racing line on apex, they can continue on an outside line. In this case,
 a potential dispute arises at corner exit. The driver on the outside naturally wants to continue their trajectory along the outside, while the driver on the inside wants to take a quicker straighter line by running out to the edge of the track. Who owns that piece of track on corner exit? Who is to blame in the event of a collision there?

Depending on the type of corner and the cars involved, either the outside or inside line may be quicker through the corner, meaning the driver on the outside may gain or lose ground from corner entry to corner exit. It is relative positions of the cars at 
exit
 — not at entry or apex — that is therefore crucial in judging these cases.
f1_outside_level.png?w=640&h=480

 

 

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.

f1_outside_behind.png?w=640&h=480

In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. While they are expected to approximately follow the racing line — but not exactly, since they enter the corner on a tighter trajectory to a normal racing line — they have some freedom in selecting how aggressively they close out the other driver. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Ποια ήταν η πρόθεση;


Πλζ μη παιζουμε με τις λεξεις Δημητρη.
Γραφω αυτο που βλεπω.
Δες το βιντεο και δες.
Τωρα αν ηταν προθεση η οχι ρωτα τον κυριουλη. Εγω βλεπω οτι σε 3 στροφες εκανε το ιδιο πραγμα.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GoMaR είπε


Πλζ μη παιζουμε με τις λεξεις Δημητρη.
Γραφω αυτο που βλεπω.
Δες το βιντεο και δες.
Τωρα αν ηταν προθεση η οχι ρωτα τον κυριουλη. Εγω βλεπω οτι σε 3 στροφες εκανε το ιδιο πραγμα.
 

Δεν είδα κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία ανάλυση από Πάλμερ , όπως πάντα.

Με λίγα λόγια, δίκαιη η ποινή συμφώνως κανονισμών, άδικη αν δούμε τι έχει παιχτεί τόσο καιρό σε προηγούμενα συμβάντα. Απαιτείται περισσότερη σταθερότητα στις αποφάσεις.

https://youtu.be/MXcKvEw7JVQ

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλάβει ποτέ αυτή την εμμονή πού έχετε με το ποίος έφταιγε και αν ήταν δικιά η όχι η ποινή...τυχαίνει και πάμε παραπέρα. Απορώ αν οι ίδιοι οι stewards ασχολούνται τόσο πολύ 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα μην ασχολουνται! 
Τι λεει το sprint; Δεν εχω διαβασει ποια θα ειναι η διαδικασια και πώς θα εμπλεκεται στον κυριως αγωνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχω καταλάβει ειναι πως θα γίνει fp1 

Μετά θα γίνουν qualify. Μετά fp2 και μετα Sprint race.

Οι θεσεις του qualify θα ορίσουν και τις θέσεις του grid για το sprint race.

Οι πρωτοι τρεις παιρνουν βαθμούς (δε ξερω πόσους) και οι θέσεις του sprint race θα ορίσουν τις θέσεις grid για τον αγώνα.

Αν δε κατάλαβες σημαίνει ότι δε τα έχω καταλάβει και εγώ σωστά 😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

θα μπορούσαν αντί για τα qualy που έχουμε τώρα να κάνουν elimination race με σειρά εκκίνησης την αντίστροφη απ' ότι είναι το πρωτάθλημα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογική λέει πώς αν ένας οδηγός εγκαταλείψει στο sprint race, εκκινεί τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής.

Δεν βλέπω γιατί να πάρει κάποιος γενικά χοντρά ρίσκα Σάββατο για 1-2-3 βαθμούς.

Η χαρά του Κρίστιαν δηλαδή το Σάββατο.

Χαζέ Κρίστιαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Η λογική λέει πώς αν ένας οδηγός εγκαταλείψει στο sprint race, εκκινεί τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής.

Δεν βλέπω γιατί να πάρει κάποιος γενικά χοντρά ρίσκα Σάββατο για 1-2-3 βαθμούς.

Η χαρά του Κρίστιαν δηλαδή το Σάββατο.

Χαζέ Κρίστιαν.

Ναι αυτό είναι βλακεία θα ήταν ποιο ωραίο και ενδιαφέρον να έπαιρναν βαθμούς οι πρώτοι 10 έστω και λιγότερους από ότι στον κανονικό αγώνα πχ 10 ο πρώτος 9 ο δεύτερος κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...