Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η μερκ εδωσε στο γιωργη την w12 για τεστ με τις 18αρες ζαντες για μια μερα στην ουγγαρια 

κατι δειχνει μαλλον αυτο....

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 10,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Κλάμα!  

Παιδιά...

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επιμενω στο θεμα του Γιωργη..
Ο russel δεν ειναι γεννημενος για 2ος οδηγος οπως ειναι ο μποτας.
Ενδεχεται να τα "βρουν" σκουρα μεταξυ τους αν κοντραρει στα ισα τον Χαμιλτον. Για αυτο και ο χαμιλτον θελει τον μποτας πλαι του γιατι ειναι ο ιδανικος για 2ος οδηγος.

  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Επιμενω στο θεμα του Γιωργη..
Ο russel δεν ειναι γεννημενος για 2ος οδηγος οπως ειναι ο μποτας.
Ενδεχεται να τα "βρουν" σκουρα μεταξυ τους αν κοντραρει στα ισα τον Χαμιλτον. Για αυτο και ο χαμιλτον θελει τον μποτας πλαι του γιατι ειναι ο ιδανικος για 2ος οδηγος.

Θα πάρει το 8ο φέτος ο Σερ και θα σταματήσει αφού θα έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ. Οπότε μένει η νο1 θέση κενή στη Μερσεντα του χρόνου.

Θα μπορούσε να ισχύει αυτό, αλλά  νομίζω έχει υπογράψει για 2 χρόνια, άρα ίσως κάτσει ακόμα μια χρόνια να κάνει τον μέντορα στον Γιώργη.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Sugizo είπε

κάποιος κάπου το έχει γράψει, εάν δεν φταίς, απλά αλλάζεις PU χωρίς cost cap κλπ.

Υπάρχει τέτοιος κανονισμός; Link;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, GoMaR είπε

Βασει της καταστασης με τα φταιω / φταις σε σχεση με τους κανονισμους.
Δηλαδη, σε κοπανανε, σου χαλανε τον αγωνα, εισαι χαμμενος σε βαθμους, πρωταθλημα κλπ λογω ατυχηματος, καλεισαι να πληρωσεις την ζημια απο για το μονοθεσιο σου απο την τσεπη σου, αν χρειαστει να αλλαξεις κινητηρα, θα παρεις ποινη (ναι ηδη εχεις αλλαξει αυτα που εχεις περιθωριο)  και ολα αυτα χωρις να φταις.

Στην βουλη των Ελληνων φτιαχτηκε αυτος ο κανονισμος ;

 

Λέγεται racing και σε ένα βαθμό έτσι είναι.

Θα συμφωνήσω εν μέρη στο θέμα των ποινών για αντικατάσταση κινητήρα κτλ αλλά δεν θα συμφωνήσουν με τίποτα όλες οι ομάδες.

Δεν είναι δα πως έχουν γίνει οι αγώνες λες και είναι συγκρουόμενα. 2-3 incidents μαζεμένα (και στην Ουγγαρία με πολύ δύσκολες συνθήκες) και η παραφιλολογία πήρε φωτιά.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τόση ενέργεια χαμένη στα πληκτρολόγια, τόσο πρήξιμο από τους εκφωνητές της ΕΡΤ με την αγαπημένη τους λέξη. Ποια είναι αυτή;; "Το μπλοκάρισμα" μπλοκάρισμα ο ένας, μετα ο άλλος ξανά μπλοκάρισμα, λες και είναι το μοναδικό γεγονός της σύγχρονης f1.

Υπερσυγχονη τεχνολογία στα μονοθέσια της f1 που ανά τα χρόνια πέρασε και στα συμβατικά αυτοκίνητα κάνοντας τα πιο πολύπλοκα, αποδοτικά και ασφαλέστερα. 

Ε αμάν!! Ας βαλουν ξανά abs εστω και στην βροχή!! Ή τουλάχιστον για τιμωρία στον bottas αντί για 5 θέσεις να του βάλουν abs άμα δεν μπορεί το παλικάρι😄. Ας βρουν άλλον τρόπο να κάνουν τις βρωμιές τους στην mercedes.

Επεξ/σία από barimagas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, barimagas είπε

Τόση ενέργεια χαμένη στα πληκτρολόγια, τόσο πρήξιμο από τους εκφωνητές της ΕΡΤ με την αγαπημένη τους λέξη. Ποια είναι αυτή;; "Το μπλοκάρισμα" μπλοκάρισμα ο ένας, μετα ο άλλος ξανά μπλοκάρισμα, λες και είναι το μοναδικό γεγονός της σύγχρονης f1.

Υπερσυγχονη τεχνολογία στα μονοθέσια της f1 που ανά τα χρόνια πέρασε και στα συμβατικά αυτοκίνητα κάνοντας τα πιο πολύπλοκα, αποδοτικά και ασφαλέστερα. 

Ε αμάν!! Ας βαλουν ξανά abs εστω και στην βροχή!! Ή τουλάχιστον για τιμωρία στον bottas αντί για 5 θέσεις να του βάλουν abs άμα δεν μπορεί το παλικάρι😄. Ας βρουν άλλον τρόπο να κάνουν τις βρωμιές τους στην mercedes.

Ούτε το ABS θα έσωζε τίποτα στο incident μεταξύ Bottas και Norris. O Bottas ήταν με ελάχιστη πίεση στην εμπρός πτέρυγα και ο Norris με πολύ περισσότερη.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποινή για αλλαγή PU είναι 10 θέσεις πάντως, και η RB του VER έχει ήδη χρησιμοποιήσει 3 στις 3 για φέτος. 
 

Δε το λες και «μάχη στα όσα για τον τίτλο»

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, mandos είπε

Η ποινή για αλλαγή PU είναι 10 θέσεις πάντως, και η RB του VER έχει ήδη χρησιμοποιήσει 3 στις 3 για φέτος. 
 

Δε το λες και «μάχη στα όσα για τον τίτλο»

Σε πόσες από τις 2 αλλαγές του VER έφταιγε κάποιος τρίτος;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, skritikos είπε

Σε πόσες από τις 2 αλλαγές του VER έφταιγε κάποιος τρίτος;

 

Στην μία. Μια άλλαξε στο Baku και μια προχτές. Το θέμα είναι ότι το PU του Baku θα το ήθελε για περίπου το 1/3 της σαιζόν, ενώ το κράτησε 4 αγώνες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπικά λοιπόν σε καμία δεν έφταιγε άλλη ομάδα. Μια που όλοι τρέχουν με τα ίδια λάστιχα, και το κλατάρισμα συνέβη μόνο σε εκείνον (τυχαίοι παράγοντες, ακραίο setup, κανείς δεν θα μάθει).

Άρα...είναι μάχη στα ίσα για τον τίτλο. Μια που η προσπάθεια είναι ομαδική και όχι μόνο των οδηγών.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 hours ago, haHa said:

Ακριβως οπως τα λες για το θεατρο του παραλογου:

Quote

Και επίσης ΔΕΝ ανέφερα πουθενά πως οι κριτές είπαν το ίδιο στην περίπτωση του ΒΟΤ, όπως λες πως "λανθασμένα αναφέρω"

Quote

Φίλε μου, το θέμα δεν είναι τί ζητάμε εμείς, το θέμα είναι πως υπήρχε ήδη δεδικασμένο για ίδια περίπτωση.

Σοβαρό λάθος στην κρίση του οδηγού, με καταστροφικές συνέπειες για άλλους 3, συμπεριλαμβανόμενου και του διεκδικητή του πρωταθλήματος. Απλά είναι τα πράγματα.

 

Πάμε πάλι. Το πως δεν ανέφερα κάτι για τους κριτές και τον ΒΟΤ εξακολουθεί να ισχύει, γιατί όντως δεν ανέφεραν κάτι και αυτό είναι το θέμα. "ΔΕΝ ανέφερα πουθενά πως οι κριτές είπαν το ίδιο στην περίπτωση του ΒΟΤ". Όσο πιό πολύ το επαναλαμβάνεις, τόσο πιό πολύ εκτίθεσαι. Πεντακάθαρο κι απλό, διότι δεν είπαν.

Το δεδικασμένο για ίδια περίπτωση και το σοβαρό λάθος στην κρίση του οδηγού, στο εξήγησα στο τελευταίο μήνυμά μου και είναι αυτό που θα μπορούσαν να είχαν πεί. Και εξακολουθείς και γράφεις "μα δεν είπαν οι κριτές". ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ 

 

Στο οποίο μήνυμα εξηγώ:

Quote

Αυτό που λέω είναι αυτό που είδαμε όλοι στο βίντεο και των 2 περιπτώσεων. Κάλλιστα θα μπορούσαν οι κριτές για τον ΒΟΤ να έχουν γράψει ακριβώς το ίδιο που έγραψαν για τον GRO και δε νομίζω να διαφωνούσε κανείς με αυτό. Αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Η όλη ουσία εδώ δεν είναι το κατά πόσο η ποινή ήταν σωστή ή λάθος, αλλά τα διαφορετικά κριτήρια με τα οποία αντιμετωπίζουν οι κριτές παρόμοια περιστατικά. Πόσο μάλλον όταν η περίπτωση GRO και η εξήγηση των κριτών εκεί ταιριάζει γάντι στην περίπτωση του ΒΟΤ εδώ. 

 

Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:

 

Grosjean made contact with Lewis Hamilton, triggering a crash that also eliminated Fernando Alonso and Sergio Perez, and delayed several others.

BOT made contact with Lando Norris, triggering a crash that also eliminated Max Verstappen and Sergio Perez, and delayed several others.

Μπορούμε να πούμε πως έγινε ακριβώς το ίδιο εδώ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

 

It eliminated leading championship contenders from the race

Έγινε ακριβώς το ίδιο εδώ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

 

was an extremely serious mistake and an error of judgement

which had the potential to cause injury to others

Αυτό που έκανε ο ΒΟΤ, που έχασε τα φρένα με 150 και προκάλεσε ένα καταστροφικό ντόμινο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "extremely serious mistake", και εν δυνάμει απειλητικό, όπως έγινε με τον GRO, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

 

Φυσικά και ναί σε αυτά, και θα ήταν 100% ακριβείς στις 2 πρώτες περιπτώσεις. Η τρίτη περίπτωση είναι μιά για την οποία δεν μπορείς να μιλήσεις με ακρίβεια αλλά με πιθανότητες υπέρ ή κατά διότι έπαιξαν ρόλο και οι καιρικές συνθήκες.

Αλλά παρέλειψαν εντελώς το 100% ακριβές "it eliminated leading championship contender from the race", το οποίο θα ήταν και επιβαρυντικό στην ποινή του ΒΟΤ. Δεν έχει σημασία που κατάφερε να συνεχίσει ο VER. Η ουσία είναι πως καταστράφηκε ο αγώνας του και το σημαντικότερο, έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα εξαιτίας του περιστατικού αυτού.

 

Πιθανή αλλοίωση του πρωταθλήματος και άλλος ο κουτοπόνηρος πιό πριν μας έγραψε: "Μα πόσες θέσεις ποινής θέλατε 10, 15;". Εδώ μιλάμε για ακριβή στοιχεία τα οποία ελήφθησαν υπόψιν και αναγράφηκαν στην μία περίπτωση αλλά όχι στην άλλη, με άμεσο αποτέλεσμα την ελαφρύτερη ποινή.

 

Και όχι μόνον αυτό, αλλά ενδεχομένως στο επόμενο GP ο VER να λάβει 10 θέσεις ποινή για αλλαγή κινητήρα, και θα ξεκινήσει πιό πίσω κι από...αυτόν που ήταν υπεύθυνος για αυτήν την αλλαγή και την ποινή των 10 θέσεων.

 

Εάν εσείς σε όλα αυτά τα στοιχεία βλέπετε κάποιου τύπου "απονομή δικαιοσύνης", μάλλον έχετε σοβαρό θέμα στην κρίση σας, διότι κλείνετε τα μάτια σε πεντακάθαρα στοιχεία.

  • Like 5
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Δεν έχει σημασία που κατάφερε να συνεχίσει ο VER. Η ουσία είναι πως καταστράφηκε ο αγώνας του και το σημαντικότερο, έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα εξαιτίας (και) του περιστατικού αυτού.

Μη ξεχνάμε ότι για 2 συνεχόμενους αγώνες η Merc παίζει σα το Cobra Kai, το παλιό το ορθόδοξο!

  • Like 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, skritikos είπε

Τυπικά λοιπόν σε καμία δεν έφταιγε άλλη ομάδα.

Μα έφταιγε, η πρόσκρουση του Hamilton οδήγησε στη 2η αλλαγή.

Και επίσης: τυπικά λοιπόν σε καμία αλλαγή δεν έφταιγε αυτός.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.