Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κανονισμος με την 2η παραγραφο που επικαλειται ο Πιτουλιας:

image.png.4eae1be309069d0952a69f126cabd263.png

Οι συνεχεις ανακριβειες:

Στις 6/8/2021 στις 4:56 ΜΜ, Πιτούλιας είπε

Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του 6.6.2, ο έλεγχος για τα καύσιμα γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit.

 

21 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Επεξεργασία: Βρε, καταλαβαίνετε τί διαβάζετε στο άρθρο 6;; Και βέβαια μπορεί να κάνει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, αλλά λέει πως το κάνει μόνο εάν ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν.

 

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Μα, αυτό είναι το θέμα. Ο κανονισμός είναι εκεί πρός "τάξιν και συμμόρφωσιν". Αλλά η πράξη, και το 6.6.2, αποδεικνύει πως ελέγχονται μόνον αυτοί που δεν επέστρεψαν στα pit. 

 

Η πραγματικοτητα σε τυχαιους αγωνες:

Bahrain: bahrain.pdf
"A fuel sample was taken from car number 44." (Hamilton)
"The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography."

Imola: Imola.pdf
"A fuel sample was taken from car number 04." (Norris)
"The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography."

Monaco: Monaco.pdf
"A fuel sample was taken from car number 33." (Verstappen)
"The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography."

Austrian: Austrian.pdf
"A fuel sample was taken from car number 16." (Leclerc)
"The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography."

image.png.d6523325e617bf077290ae67df59729a.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Όσον αφορά την "ομάδα ειδικών", η FIA παραδέχθηκε πως πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα στην αντλία, αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στους κανονισμούς της. Ένα τόσο απλό πράγμα δηλαδή, η πρόβλεψη αστοχίας ενός μηχανικού μέρους, είναι εκτός κανονισμών. Αυτό μιλάει από μόνο του για την "ομάδα ειδικών" που επικαλείσαι. Εσύ μπορεί να το θεωρείς σωστό, αλλά ο VET και η Aston Martin έχασαν 18 βαθμούς από κάτι που δεν ήταν δικό τους λάθος.

Για μενα εδω ειναι το ρεζουμέ. 

Τοσοι ειδικοι πια και δεν μπορουσαν να προσθεσουν μια προταση με το τι θα γινοταν αν ειχε καποιο προβλημα η αντλια; :rolleyes:
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
46 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

 

Not every car is checked after every race or every session, so there may well have been cases where drivers didn't have a big enough sample left, but they still retained their points

Νομιζω καταλαβαινεις οτι αυτο που λεει η συγκεκριμενη προταση ειναι οτι απλα δεν ελεγχουν όλα τα μονοθέσια ε; Λεει ουσιαστικα οτι επειδη ποτε δεν ελεγχουν ολα τα μονοθεσια εσυ που εχεις κανει μαλακια μπορεί ειτε να την γλυτωσεις γιατι δεν σε ελεγξαν ειτε οχι γιατι ετυχε να σε ελγξουν. 

Οπως συμβαινει και στην πραγματικη ζωη. Μπορει να οδηγας μεθυσμενος και να περασεις απο μπλοκο και για τον Χ Ψ λόγο να μην σε σταματησουν οποτε την εβγαλες καθαρη μπορει ομως και να σε σταματησουν και να πληρωσεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Νομιζω καταλαβαινεις οτι αυτο που λεει η συγκεκριμενη προταση ειναι οτι απλα δεν ελεγχουν όλα τα μονοθέσια ε; Λεει ουσιαστικα οτι επειδη ποτε δεν ελεγχουν ολα τα μονοθεσια εσυ που εχεις κανει μαλακια μπορεί ειτε να την γλυτωσεις γιατι δεν σε ελεγξαν ειτε οχι γιατι ετυχε να σε ελγξουν. 

Οπως συμβαινει και στην πραγματικη ζωη. Μπορει να οδηγας μεθυσμενος και να περασεις απο μπλοκο και για τον Χ Ψ λόγο να μην σε σταματησουν οποτε την εβγαλες καθαρη μπορει ομως και να σε σταματησουν και να πληρωσεις..

Είναι η κλασική Νεοελληνική νοοτροπία του "τόσοι κλέφτες υπάρχουν εκεί έξω, σε εμένα βρήκατε να βάλετε πρόστιμο;" 😁 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Για μενα εδω ειναι το ρεζουμέ. 

Τοσοι ειδικοι πια και δεν μπορουσαν να προσθεσουν μια προταση με το τι θα γινοταν αν ειχε καποιο προβλημα η αντλια; :rolleyes:
 

Για αυτό υπάρχουν πολλά revisions των κανονισμών κάθε χρόνο. Μπορεί και το συγκεκριμένο να καταλήξει σε ένα ακόμη revision.

Πάντως σύμφωνα με τα τελευταία που διαβάζω έτσι κι αλλιώς η Aston Martin λέει πως η βλάβη που λένε πως είχανε κατά τον αγώνα οδήγησε στην έλλειψη του καυσίμου στο τέλος. Πως δηλαδή όντως δεν έχουν το 1 λίτρο που είναι υποχρεωμένοι να έχουν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, skritikos είπε

Για αυτό υπάρχουν πολλά revisions των κανονισμών κάθε χρόνο. Μπορεί και το συγκεκριμένο να καταλήξει σε ένα ακόμη revision.

Πάντως σύμφωνα με τα τελευταία που διαβάζω έτσι κι αλλιώς η Aston Martin λέει πως η βλάβη που λένε πως είχανε κατά τον αγώνα οδήγησε στην έλλειψη του καυσίμου στο τέλος. Πως δηλαδή όντως δεν έχουν το 1 λίτρο που είναι υποχρεωμένοι να έχουν.

 

 

Το θεμα ειναι αν εγινε κατι σκοπιμα ή οχι. Αν δεν εγινε σκοπιμα τοτε κακως (οχι βασει κανονισμου αλλά βασει κοινης λογικης) θα φαει DQ απο τον αγωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, skritikos είπε

Για αυτό υπάρχουν πολλά revisions των κανονισμών κάθε χρόνο. Μπορεί και το συγκεκριμένο να καταλήξει σε ένα ακόμη revision.

Πάντως σύμφωνα με τα τελευταία που διαβάζω έτσι κι αλλιώς η Aston Martin λέει πως η βλάβη που λένε πως είχανε κατά τον αγώνα οδήγησε στην έλλειψη του καυσίμου στο τέλος. Πως δηλαδή όντως δεν έχουν το 1 λίτρο που είναι υποχρεωμένοι να έχουν.

Ακριβως, το προβλημα δεν ηταν οτι λογω προβληματικης αντλιας δεν μπορουσαν να βγαλουν 1 λιτρο και με μια καινουρια αντλια θα εβγαζαν το 1 λιτρο. Οποτε τα διαφορα περι "εξωτερικής απόπειρας άντλησης" παραμενουν κλασικα ανακριβειες.
Απλα δεν υπηρχε 1 λιτρο στο ντεποζιτο οπως εξηγησε και παραδεχθηκε η ιδια η Aston Martin λογω βλαβης στο συστημα καυσιμου.

Τωρα αν θα προχωρησει σε νεα ενσταση η Aston Martin και ζητησει εξαιρεση για τον σαφεστατο κανονισμο που βρεθηκε να παραβιαζει ειναι αλλο θεμα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το θεμα ειναι αν εγινε κατι σκοπιμα ή οχι. Αν δεν εγινε σκοπιμα τοτε κακως (οχι βασει κανονισμου αλλά βασει κοινης λογικης) θα φαει DQ απο τον αγωνα.

Όχι όχι, δεν πάει έτσι και το ορίζουν σαφέστατα και αυστηρά οι κανονισμοί.

It remains the sole responsibility of the Competitor to ensure that the car is in conformity with the regulations all times (Art. 3.2 FIA International Sporting Code) and it shall be no defence to claim that no performance advantage was obtained (Art 1.3.3 FIA International Sporting Code).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το θεμα ειναι αν εγινε κατι σκοπιμα ή οχι. Αν δεν εγινε σκοπιμα τοτε κακως (οχι βασει κανονισμου αλλά βασει κοινης λογικης) θα φαει DQ απο τον αγωνα.

Ίσως δεν μπορεί να εξεταστεί εάν είναι σκόπιμο.

Βλάβη η μη , είναι ο κανονισμός όμως. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να τους τεντώνουμε και ενίοτε να τους παρακαμπτουμε (και εγώ ,μέσα), εκεί, από την νέα αγωνιστική σαιζόν ίσως το επανεξετασουνε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, skritikos είπε

Όχι όχι, δεν πάει έτσι και το ορίζουν σαφέστατα και αυστηρά οι κανονισμοί.

It remains the sole responsibility of the Competitor to ensure that the car is in conformity with the regulations all times (Art. 3.2 FIA International Sporting Code) and it shall be no defence to claim that no performance advantage was obtained (Art 1.3.3 FIA International Sporting Code).

Αν δεν μπορει να γνωριζει κατα τη διαρκεια του αγωνα ή πριν οτι εχει χαλασει αυτο το εξαρτημα, τοτε δε φερει καμια ευθυνη. Αν το γνωριζε και εκανε την παπια / δεν εδωσε σημασια τοτε, ναι, αξιζει την ποινη.
Ετσι παει η λογικη και η ηθικη μου. 

Μόλις τώρα, dafnoula13 είπε

Ίσως δεν μπορεί να εξεταστεί εάν είναι σκόπιμο.

Βλάβη η μη , είναι ο κανονισμός όμως. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να τους τεντώνουμε και ενίοτε να τους παρακαμπτουμε (και εγώ ,μέσα), εκεί, από την νέα αγωνιστική σαιζόν ίσως το επανεξετασουνε. 

Ισχυει, αλλα ο κανονισμος ειναι ελλιπης, νομιζω συμφωνουμε ολοι σε αυτο. Και για τετοιου επιπεδου αθλητισμο, αυτη η μη προβλεψη αποδεικνυει οτι τα πραγματα μπαζουν απο παντου. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αν δεν μπορει να γνωριζει κατα τη διαρκεια του αγωνα ή πριν οτι εχει χαλασει αυτο το εξαρτημα, τοτε δε φερει καμια ευθυνη. Αν το γνωριζε και εκανε την παπια / δεν εδωσε σημασια τοτε, ναι, αξιζει την ποινη.
Ετσι παει η λογικη και η ηθικη μου. 

Ισχυει, αλλα ο κανονισμος ειναι ελλιπης, νομιζω συμφωνουμε ολοι σε αυτο. Και για τετοιου επιπεδου αθλητισμο, αυτη η μη προβλεψη αποδεικνυει οτι τα πραγματα μπαζουν απο παντου. 

Αν κάνανε πρωτάθλημα δισεκατομμυρίων βασιζόμενοι στη λογική και ηθική του καθένα, άστο... 

Γιατί με αν, ίσως, μπορεί, κα δεν λειτουργεί τίποτα σωστά.

Ακριβώς για αυτό υπάρχουν οι κανονισμοί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 

Ισχυει, αλλα ο κανονισμος ειναι ελλιπης, νομιζω συμφωνουμε ολοι σε αυτο. Και για τετοιου επιπεδου αθλητισμο, αυτη η μη προβλεψη αποδεικνυει οτι τα πραγματα μπαζουν απο παντου. 

Εαν ισχύει ότι ΔΕΝ είχε 1λιτρο , μάλλον σημαίνει ότι είχε και πιο πλούσιο μιγμα, οπότε σωστά αποβλήθηκε, και εφόσον σταμάτησε πριν μπει , σημαίνει η την είχε λερωμένη την φωλιά του η δεν αρκούσαν τα καύσιμα...Μπακαλίστικα πάντα από εμένα που δεν γνωρίζω και πολλά πολλά από F1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Εαν ισχύει ότι ΔΕΝ είχε 1λιτρο , μάλλον σημαίνει ότι είχε και πιο πλούσιο μιγμα, οπότε σωστά αποβλήθηκε, και εφόσον σταμάτησε πριν μπει , σημαίνει η την είχε λερωμένη την φωλιά του η δεν αρκούσαν τα καύσιμα...Μπακαλίστικα πάντα από εμένα που δεν γνωρίζω και πολλά πολλά από F1.

Έδωσαν μια εξήγηση, αλλά μάλλον κανείς δεν την έλαβε και πολύ σοβαρά υπόψη ως πιστευτή. Το Appeal συνεχίζει όμως, αυτό που αρνήθηκε η FIA είναι η επανεξέταση του incident. To Appeal για το disqualification είναι ακόμη ενεργό.

Κρίμα για τον Vettel γιατί τα έδωσε όλα σε αυτόν τον αγώνα και δύσκολα θα έχει παρόμοια ευκαιρία σύντομα.

Από το σχετικό άρθρο στο Motorsport.com:

For the request to review to be accepted, Aston Martin needed to provide a ‘significant’ and ‘relevant’ new element that was discovered after the event and had been unavailable to the competitor at the time of the decision.

At the hearing, the team submitted analysis from more than 100 channels of fuel-system related data to show that there had been a fuel system failure in Vettel’s car.

This failure of fuel cell pressure meant the air pump in the fuel cell activated a maximum output which, by pumping air through the fuel cell, meant a significant amount of fuel was discharged from the car. It was this failure that meant only 0.3 litres of fuel could be extracted afterwards.

The FIA accepted that this evidence, which pointed to a malfunction of the fuel cell pressure relief value, was a new element.

However, in light of further investigations conducted by Aston Martin, it emerged that the team believes that there was actually less than one-litre of fuel remaining in the car at the end of the race due to the fuel system problem. Therefore, the FIA felt that the new evidence was not relevant to the case.

The key original stewards’ decision was based on there not being the mandatory one-litre of fuel remaining, rather than dealing with any reasons why, which is exactly what Aston Martin’s latest evidence supports.

An FIA statement said: “For the assessment of whether or not the one-litre requirement was broken, it does not make a difference why there was less than one litre.

“There may be a couple of explanations why at the end of a race the remaining amount is insufficient. In any case, it remains the sole responsibility of the Competitor to ensure that the car is in conformity with the regulations all times (Art. 3.2 FIA International Sporting Code) and it shall be no defence to claim that no performance advantage was obtained (Art 1.3.3 FIA International Sporting Code).

“In order to be able to affirm a “relevant” fact, Aston Martin would have had to present facts that actually more than one-litre of fuel was remaining. The explanation why this requirement could not be met is not relevant to the decision as to whether a breach of the regulations has occurred.”

The FIA also did not accept references that Aston Martin made to teams complying with the purpose of regulations but not the strict wording by having exemptions when parts have been broken or lost in races.

Επεξ/σία από skritikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, skritikos είπε

Αν κάνανε πρωτάθλημα δισεκατομμυρίων βασιζόμενοι στη λογική και ηθική του καθένα, άστο... 

Γιατί με αν, ίσως, μπορεί, κα δεν λειτουργεί τίποτα σωστά.

Ακριβώς για αυτό υπάρχουν οι κανονισμοί.

Υπαρχει κοινη λογικη και ηθικη. Αυτα που λεμε τωρα αποτελουν κοινη λογικη. Αν βλεπεις κατι αλλο, τοτε δεν την κατεχεις.
Επισης οι κανονισμοι θα πρεπει πρωτα απο ολα να ειναι πληρεις, πραγμα το οποιο ΔΕΝ το βλεπουμε ουτε εδω.

23 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Εαν ισχύει ότι ΔΕΝ είχε 1λιτρο , μάλλον σημαίνει ότι είχε και πιο πλούσιο μιγμα, οπότε σωστά αποβλήθηκε, και εφόσον σταμάτησε πριν μπει , σημαίνει η την είχε λερωμένη την φωλιά του η δεν αρκούσαν τα καύσιμα...Μπακαλίστικα πάντα από εμένα που δεν γνωρίζω και πολλά πολλά από F1.

Και τι σημαινει πλουσιο μειγμα; Σημαινει παραπανω αλογα ή αξιοπιστια; Σημαινει προβαδισμα σε κατι; Εξαλλου, μπορει η FIA να δει αν ειχαν πλουσιο μειγμα ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Υπαρχει κοινη λογικη και ηθικη. Αυτα που λεμε τωρα αποτελουν κοινη λογικη. Αν βλεπεις κατι αλλο, τοτε δεν την κατεχεις.
Επισης οι κανονισμοι θα πρεπει πρωτα απο ολα να ειναι πληρεις, πραγμα το οποιο ΔΕΝ το βλεπουμε ουτε εδω.

Και τι σημαινει πλουσιο μειγμα; Σημαινει παραπανω αλογα ή αξιοπιστια; Σημαινει προβαδισμα σε κατι; Εξαλλου, μπορει η FIA να δει αν ειχαν πλουσιο μειγμα ή οχι.

Στους αγώνες υπάρχουν μόνο οι κανονισμοί. Τα υπόλοιπα μπορούν να ερμηνευθούν με πολλούς τρόπους οπότε δεν έχουν χώρο. Αυτό ισχύει από τους αγώνες R/C cars μέχρι και την F1. Και φυσικά κάθε άλλη μορφή αγώνων. 

Και οι κανονισμοί φυσικά γράφονται από ανθρώπους, και πάντα θα υπάρχουν παραλείψεις και ελλείψεις. Γιατί είναι τόσο περίεργο αυτό στα αυτιά σας; Οι ομάδες ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ πως ακολουθούν όλους τους κανονισμούς και έχουν δικαίωμα συμμετοχής μόνο κάτω από αυτούς τους όρους.

Κρίνεις αν κατέχω την κοινή λογική και την ηθική; Αλήθεια τώρα; Από ένα Thread για την Formula 1; 🤐

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...