Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ghostrider είπε

οχι απλα ξεχαστηκαν , αφησαν τη βρυση ανοιχτη και γλυστρισαν τα μονοθεσια.

στο ατυχημα του bianchi προφανως και δεν ηταν μονο η βροχή ο λογος. στην βροχη λοιπον καποιος παντα θα γλιστρισει και θα τρακαρει (ακομα και ο σουμι να πεσει στο πισω μερος μιας μακλαρεν). το που θα καταληξει και με ποσα χιλιομετρα ομως δεν ειναι τοσο προβλεψιμο οσο στο στεγνό. και στο βρεγμενο απαξ και χαθει η προσφυση δεν σταματαει το αμαξι ουτε κοβει ταχυτητα.

O ανθρωπος προσεκρουσε πανω σε γερανο που ειχε μπει στο γρασιδι για να σηκωσει αλλο μονοθεσιο.
Το γεγονος οτι προσεκρουσε εκει που δεν επρεπε (στο γερανο) ηταν η αιτια και οχι η βροχη.
Οπότε ασε στην ακρη τα χαριτωμενα (αλλά ακυρα) για ξεχασμενες βρυσες και σκεψου καθαρά.

O Hubert πεθανε περσι στο στεγνο SPA. Tι σημαινει αυτο; Οτι η αιτια ηταν το στεγνο οδοστρωμα;

Τελος, στο βρεγμενο τα μονοθεσια κινουνται πιο σιγα σε σχεση με το στεγνο.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, greg4 είπε

Jules Bianchi likes that

 Δε λεω... Η ασφάλεια των οδηγών πάνω από όλα και ναι μετά από αυτό που έγινε στον Jules, οποιοσδήποτε βρισκόταν στην διαχείριση της F1 θα φοβόταν να διεξάγει ξανά αγώνα υπό άθλιες συνθήκες. Εφόσον υπάρχει αυτός ο φόβος μην μου λες εμένα όμως για δήθεν βροχινα ελαστικά τα οποία απλά κάθονται στο ράφι και αντί να κάνεις κάτι με τα ρημάδια τα μονοθεσια τόσα χρόνια έτσι ώστε να βρεθεί ένας τρόπος να μην υπάρχει τόσο spray και να χάνεται η ορατότητα έχεις βολευτεί στα Red flags και ξαναβγαινουμε για αγώνα όταν οι συνθήκες επιτρέπουν intermediate.

  • Like 3
Δημοσ.

το ατυχημα του jules,δεν αλλαξε μονο τους κανονες.αλλαξε κυριως τον τροπο και τις ευθυνες που δινουν οταν γινεται ατυχημα

Δημοσ.

Στο βρεγμενο το εχασε ο Jules. Η βροχη εφταιγε που εκανε τετ α κε..Το που προσεκρουσε μετα ειναι αλλη ιστορια.

Εγω νομιζω πιο πολυ ρολο επαιξε το θεμα ορατοτητα και υδρολισθιση. Φαντασου δλδ πριν τις Les Combes 20 μονοθεσια flat out. Ο 7-8 και πισω τι θα εβλεπε? Τιποτα.

Θυμαμαι βροχινους αγωνες του παρελθοντος. Το ρισκο ηταν παντα μεγαλο...Απλα η Φια εδειχνε να μην το λογιζε.

Ποιος δε θυμαται το Σπα 1998. Στην εκκινηση με βροχη. Ποσα μονοθεσια βγηκαν εκτος μετα τη La Source.

Μετα που ο Σουμι χωρις ορατοτητα επεσε πανω στον dc.

Suzuka 1994...Πολυ νερο. red flag και δευτερη εκκινηση. Και εχει χαμος. Με τις αναμνησεις της Ιμολα ακομα νοπες.

Fuji 2007... Ποσους γυρους πισω απο SC...Και μετα εκκινηση που μας χαρισε πολυ ωραιες μαχες (πχ Μασσα Κουμπιτσα) Αλλα και απροοπτα...(Φεττελ χωρις να βλεπει επεσε πανω στον Γουεμπερ με το SC στην πιστα.

Το 1991 στην Αυστραλια ο Σεννα κουνουσε τα χερια να διακοπει ο αγωνας. Και μετα απο 15-16 γυρους εβγαλαν κοκκινη σημαια.

Πλεον η Φ1 σκεφτεται πρωτα την ασφαλεια και μετα ολα τα υπολοιπα. Και καλα κανει νομιζω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν εχω διαβάσει τα μηνύματα σας γιατί δεν ειχαμε σημα στην πίστα και τώρα είμαστε στον δρόμο για επιστροφή.

Δυστυχώς5

500€ για να πάρουμε μια μυρωδιά πιστας και φορμουλα 1. 

 Δεν ειδαμε αγώνα παρα μονο ακούσαμε τα μονοθέσια. Και αυτά στο ρελαντί

 έβρεχε συνέχεια και η κατάσταση ήταν δύσκολη. 18:00 φυγαμε στο 2ο red light 

Ο καιρός γενικά νόμιζες πως ήσουν σε σαλε για σκι.

από τα ΕΛΆΧΙΣΤΑ που είδα είναι ότι η eau rouge ειναι ΤΡΕΛΗ ανηφόρα. Δεν φαίνεται απο την τηλεόραση. Πάθαμε πλάκα.

τα μονοθέσια είναι μεγαλύτερα απο ότι περίμενα και ο θόρυβος της red bull είναι φοβερός.

αυτά κυριοι.

 το formation lap θα το ανεβάσω όταν με το καλο επιστρέψω.

 

  • Like 12
  • Thanks 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Δεν εχω διαβάσει τα μηνύματα σας γιατί δεν ειχαμε σημα στην πίστα και τώρα είμαστε στον δρόμο για επιστροφή.

Δυστυχώς5

500€ για να πάρουμε μια μυρωδιά πιστας και φορμουλα 1. 

 Δεν ειδαμε αγώνα παρα μονο ακούσαμε τα μονοθέσια. Και αυτά στο ρελαντί

 έβρεχε συνέχεια και η κατάσταση ήταν δύσκολη. 18:00 φυγαμε στο 2ο red light 

Ο καιρός γενικά νόμιζες πως ήσουν σε σαλε για σκι.

από τα ΕΛΆΧΙΣΤΑ που είδα είναι ότι η eau rouge ειναι ΤΡΕΛΗ ανηφόρα. Δεν φαίνεται απο την τηλεόραση. Πάθαμε πλάκα.

τα μονοθέσια είναι μεγαλύτερα απο ότι περίμενα και ο θόρυβος της red bull είναι φοβερός.

αυτά κυριοι.

 το formation lap θα το ανεβάσω όταν με το καλο επιστρέψω.

 

με 18% κλίση είναι σαν τις ράμπες των κτιρίων στα γκαράζ.
Και με τα υπάρχοντα μονοθέσια μπαίνουν με τέρμα γκάζι και κάνουν και αλλαγή διεύθυνσης.
Με τα ατμοσφαιρικά  V8-V10 (εποχές bar – villeneuve) λίγοι περνάγανε από εκεί με τέρμα γκάζι.

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Δεν εχω διαβάσει τα μηνύματα σας γιατί δεν ειχαμε σημα στην πίστα και τώρα είμαστε στον δρόμο για επιστροφή.

Δυστυχώς5

500€ για να πάρουμε μια μυρωδιά πιστας και φορμουλα 1. 

 Δεν ειδαμε αγώνα παρα μονο ακούσαμε τα μονοθέσια. Και αυτά στο ρελαντί

 έβρεχε συνέχεια και η κατάσταση ήταν δύσκολη. 18:00 φυγαμε στο 2ο red light 

Ο καιρός γενικά νόμιζες πως ήσουν σε σαλε για σκι.

από τα ΕΛΆΧΙΣΤΑ που είδα είναι ότι η eau rouge ειναι ΤΡΕΛΗ ανηφόρα. Δεν φαίνεται απο την τηλεόραση. Πάθαμε πλάκα.

τα μονοθέσια είναι μεγαλύτερα απο ότι περίμενα και ο θόρυβος της red bull είναι φοβερός.

αυτά κυριοι.

 το formation lap θα το ανεβάσω όταν με το καλο επιστρέψω.

 

κριμα πραγματικα. τόσα χρήματα για το τίποτα. προφανώς ούτε συζήτηση για κάποιο refund ή έστω κάτι για να γλυκάνει το χάπι ε;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zanskou είπε

κριμα πραγματικα. τόσα χρήματα για το τίποτα. προφανώς ούτε συζήτηση για κάποιο refund ή έστω κάτι για να γλυκάνει το χάπι ε;

Πιστεύω ένας λόγος που έγιναν αυτοί οι δύο γύροι στο τέλος ήταν αυτός.

Για να έχουν πάτημα να μη δώσουν refund.

Δε ξέρω. Είμαι αρκετά ξενερωμενος. 

Πολύ ταλαιπωρία.

Απο τις 10 που φύγαμε, στην κερκίδα φτάσαμε 2+ πολύ κίνηση, πολύ περπάτημα αλλα τπτ δε θα μας ένοιαζε αν βλέπαμε αγώνα.

Η βροχή δεν ήταν πολύ δυνατή, αλλα ασταμάτητη. Οπως επισης ειχε και αρκετή Ομίχλη.

Τι να πω. Ο κόσμος πηγαινοερχόταν στις κερκίδες γιατί δεν άντεχε την βροχή και την αναμονή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι διοργανωτές έβαλαν πάνω από την αξιοπιστία τησ διοργανωσης το κόστος της επιστροφής των χρημάτων στους θεατές και τα χρήματα των χορηγών και των διαφημίσεων και ΄΄ολοκλήρωσαν΄΄ έναν αγώνα μαϊμού. Και το χειροτερο απο ολα εδωσαν και βαθμους σε εναν αγωνα που δεν εγινε ποτε

Επεξ/σία από agiannesg59
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Δεν εχω διαβάσει τα μηνύματα σας γιατί δεν ειχαμε σημα στην πίστα και τώρα είμαστε στον δρόμο για επιστροφή.

Δυστυχώς5

500€ για να πάρουμε μια μυρωδιά πιστας και φορμουλα 1. 

 Δεν ειδαμε αγώνα παρα μονο ακούσαμε τα μονοθέσια. Και αυτά στο ρελαντί

 έβρεχε συνέχεια και η κατάσταση ήταν δύσκολη. 18:00 φυγαμε στο 2ο red light 

Ο καιρός γενικά νόμιζες πως ήσουν σε σαλε για σκι.

από τα ΕΛΆΧΙΣΤΑ που είδα είναι ότι η eau rouge ειναι ΤΡΕΛΗ ανηφόρα. Δεν φαίνεται απο την τηλεόραση. Πάθαμε πλάκα.

τα μονοθέσια είναι μεγαλύτερα απο ότι περίμενα και ο θόρυβος της red bull είναι φοβερός.

αυτά κυριοι.

 το formation lap θα το ανεβάσω όταν με το καλο επιστρέψω.

 

Δεν πειράζει Ιάσονα. Να είσαι καλά και να ξαναπάς. Και το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα . Μιας και τέλειωσε το hungaroring , Μόντσα είναι ένα τσιγάρο δρόμος.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιασονα ελικοπτερα πετουσαν στην πιστα?

Μηπως και η ομιχλη επαιξε τον ρολο της (πχ ατυχημα και μετα αεροδιακομιδη που δε θα μπορουσε να γινει)

Επεξ/σία από ASFE
Δημοσ.

Όχι δεν πετούσε. Και το είπαν επίσης. Ότι δεν είναι ο λόγος τόσο το νερό στην πίστα αλλά ότι δε μπορεί να πετάξει το ελικόπτερο.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, ASFE είπε

Στο βρεγμενο το εχασε ο Jules. Η βροχη εφταιγε που εκανε τετ α κε..Το που προσεκρουσε μετα ειναι αλλη ιστορια.

Εγω νομιζω πιο πολυ ρολο επαιξε το θεμα ορατοτητα και υδρολισθιση. Φαντασου δλδ πριν τις Les Combes 20 μονοθεσια flat out. Ο 7-8 και πισω τι θα εβλεπε? Τιποτα.

Θυμαμαι βροχινους αγωνες του παρελθοντος. Το ρισκο ηταν παντα μεγαλο...Απλα η Φια εδειχνε να μην το λογιζε.

Ποιος δε θυμαται το Σπα 1998. Στην εκκινηση με βροχη. Ποσα μονοθεσια βγηκαν εκτος μετα τη La Source.

Μετα που ο Σουμι χωρις ορατοτητα επεσε πανω στον dc.

Suzuka 1994...Πολυ νερο. red flag και δευτερη εκκινηση. Και εχει χαμος. Με τις αναμνησεις της Ιμολα ακομα νοπες.

Fuji 2007... Ποσους γυρους πισω απο SC...Και μετα εκκινηση που μας χαρισε πολυ ωραιες μαχες (πχ Μασσα Κουμπιτσα) Αλλα και απροοπτα...(Φεττελ χωρις να βλεπει επεσε πανω στον Γουεμπερ με το SC στην πιστα.

Το 1991 στην Αυστραλια ο Σεννα κουνουσε τα χερια να διακοπει ο αγωνας. Και μετα απο 15-16 γυρους εβγαλαν κοκκινη σημαια.

Πλεον η Φ1 σκεφτεται πρωτα την ασφαλεια και μετα ολα τα υπολοιπα. Και καλα κανει νομιζω.

Ο θάνατος του Μπιανκι προήλθε από την πρόσκρουση σε γερανο και όχι από το χάσιμο. Οπως και του Hubert πέρσι προήλθε από τα χτυπήματα που δέχτηκε και όχι από το χάσιμο.

Έτσι είναι το racing, έχει και ατυχήματα. Αν δε θέλετε να υπάρχουν επαφές μεταξύ οδηγων υπάρχει και το τέννις ή το βόλλευ. 

Αν τα αυτοκίνητα είναι πλέον ακατάλληλα να τρέξουν σε βροχινες συνθήκες θα έπρεπε να το ήξεραν τα τζιμανια της FIA όταν έδιναν τα τεχνικές ντιρεκτιβες στους κατασκευαστές.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...