Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακριβώς! Πολλοί "ξεχνάν" ότι η Mercedes δε τα κέρδισε μόνη της τα τελευταία 4.

Ο BOT ειναι ιδανικός No2 (και πιθανά να ήταν και ιδανικός Νο1 ΑΝ τον άφηναν). Κάτι αυτός, κάτι ότι οι RBR άλλαζαν οδηγούς καθέ 2ο σαββατοκύριακο βρέθηκε η Merc εκεί που είναι, και ακόμα και τώρα που υπάρχει ένας ανταγωνισμός πάλι ο BOT κάνει τη δουλειά του.

Ο χειρότερος για έναν θεατή/φαν της F1 είναι μάλλον ο Χάμιλτον (flame on... πάω να κρυφτώ πριν με λιθοβολήσετε)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά...

Κλάμα!  

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, GoMaR είπε


Αυτο που ειπες με εκανε και εψαξα στο instagram τους ακολουθους. Πιστευω ειναι μια εικονα για τους fans.
Ο hamilton εχει 23m,  o botas 2.4m.
 

 

Δεν λεει και πολλα αυτο, δες ποσα εχει ο Kimi πχ...τι σημαινει αυτο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

δες ποσα εχει ο Kimi πχ...τι σημαινει αυτο?

ότι ο Κιμι είναι cult θεούλης και θα θέλαμε άλλους 5 τέτοιους στο grid

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν λεει και πολλα αυτο, δες ποσα εχει ο Kimi πχ...τι σημαινει αυτο?

Δε σημαινει αλλα οπως ειπα, πιστευω πως ειναι μια εικονα. Εστω γενικη. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Βρε παιδια ο Μποτας ειναι ο ιδανικος νουμερο2 οδηγος.
Τις περισσοτερες φορες ηταν 1-2  οι μερσεντες. Τι αλλο να θελει μια εταιρια ; Υπακουει στις εντολες, αφηνει χωρο για τον Χαμ και φερνει ποντους στην ομαδα για να παιρνει τα πρωταθληματα της.
Για αυτο και τον θελει ο Χαμ για αυτο και τον κρατουσαν.  Και πιστευω πως ενας λογος που πηραν τον ρασελ, ειναι επειδη ο χαμ γενικα ειναι προς συνταξη, να αρπαξει οτι μπορει απο τον παγκοσμιο πρωταθλητη ωστε να εχουν "νεο χαμιλατον" μετα.
Δλδ το 2023 πιστευω ο Χαμ θα φυγει και θα ψαχνουν για 2ο οδηγο.

Λογικα θα κατσει αλλες 2 χρονιες ο Χαμ, αν ειναι να φυγει, θα φυγει το 2024 και η Mercedes θα πρεπει να βρει αλλον οδηγο για το 2024, πιθανως τον Norris.


Ακομα ειναι top o Hamilton και ανταγωνιζεται τους top νεωτερους, σιγα-σιγα θα πεφτει. 
Αν ο Russell αποδειχθει οσο καλος περιμενουμε, πιστευω πως το 2023 θα κοντραρει στα ισια τον Χαμιλτον και πιθανως να τον νικησει στο head-to-head.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, haHa είπε

Λογικα θα κατσει αλλες 2 χρονιες ο Χαμ, αν ειναι να φυγει, θα φυγει το 2024 και η Mercedes θα πρεπει να βρει αλλον οδηγο για το 2024, πιθανως τον Norris.


Ακομα ειναι top o Hamilton και ανταγωνιζεται τους top νεωτερους, σιγα-σιγα θα πεφτει. 
Αν ο Russell αποδειχθει οσο καλος περιμενουμε, πιστευω πως το 2023 θα κοντραρει στα ισια τον Χαμιλτον και πιθανως να τον νικησει στο head-to-head.

Τον κοτσιδάκια δεν τον πάω σε γενικές γραμμές (γιατί έτσι, δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος) αλλά το πόσο θα τραβήξει δεν το ξέρει κανένας. Αυτήν την στιγμή δεν ανταγωνίζεται την νέα γενιά αλλά είναι στην κορυφή και η νέα γενιά προσπαθεί να τον φτάσει. Ο Russel έχει να αποδείξει πράγματα του χρόνου οπότε ας μην βιαζόμαστε.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, mandos είπε

...

Ο χειρότερος για έναν θεατή/φαν της F1 είναι μάλλον ο Χάμιλτον (flame on... πάω να κρυφτώ πριν με λιθοβολήσετε)

Εχει εξελιχθεί στον απόλυτο villain στα μάτια πολλών αλλόθρησκων φανς, που τρώνε τη σκόνη του κάθε ΣΚ.

Οπότε και μόνο η παρουσία του δίνει νόημα στην Φ1.

1 ώρα πριν, george200-13 είπε

Εγω παντως της το δινω της μερσεντες. Δεν εκανε τα καραγκιοζιλίκια της ferrari με τον seb. Χωρις να του χρωσταει τιποτα του μποτας του βρηκε θεση στην alfa και ολοι ειναι ευχαριστημενοι και οι δυο πλευρες τελικα ειναι ευχαριστημενοι με την συνεργασια τους. Ετσι κανουν οι σωστες ομαδες και οχι τα δεν μου ειπε κανεις οτι φευγω του σεμπ ουτε αλλαζουν οδηγους καθε χρονο σα τα πουκαμισα μεσα στην μεση της σεζον. Respect απο εμενα.

Μεγάλη αλήθεια. Και η Φερράρι συνεχίζει να φέρεται σαν ομαδούλα προς τον Σεμπ.

  • Like 2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, liakinen είπε

Τον κοτσιδάκια δεν τον πάω σε γενικές γραμμές (γιατί έτσι, δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος) αλλά το πόσο θα τραβήξει δεν το ξέρει κανένας. Αυτήν την στιγμή δεν ανταγωνίζεται την νέα γενιά αλλά είναι στην κορυφή και η νέα γενιά προσπαθεί να τον φτάσει. Ο Russel έχει να αποδείξει πράγματα του χρόνου οπότε ας μην βιαζόμαστε.

Απο νεα γενια, μονο ο Max ειναι στο επιπεδο του Ham. 
Οι υπολοιποι πρεπει να βελτιωθουν ή να τους δωθει η ευκαιρια να δειξουν τις πραγματικες δυνατοτητες τους για να τους κρινουμε(πχ Russell).

Τελος, εδω και ηλικιες των νεων:
Ocon 25 ετων
Gasly 25 ετων
Albon 25 ετων

Max 24 ετων
Leclerc 24 ετων
Russell 23 ετων
Stroll 23 ετων
Norris 22 ετων
Mick 22 ετων
Mazepin 22 ετων
Tsunoda 21 ετων

 

Η ωριμοτητα, απουσια ατυχηματων και ταχυτητα που δειχνει πχ ο Norris ειναι απιστευτη για την ηλικια του, σε σημειο που στα ματια μας θεωρειται σχεδον εμπειρος, ενω πχ ειναι μικροτερος απο Russell και εχουν ιδιο αριθμο Grand Prix.
Ο Leclerc ειναι ταχυτατος αλλα πρεπει να κανει το επομενο step-up, να σταματησει να παιζει συγκρουομενα και να φθασει σε αποδοση τον Max, που εδω και 2-3 χρονια οδηγει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.


Το παρον ανηκει στον Ham και στον Max, το μελλον ανηκει σε Max, Russell, Leclerc, Norris.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, dafnoula13 είπε

Γιατί λάθος? Και οδηγών και κατασκευαστων πρώτη δεν έβγαινε? 

Περισσότερο από την πίεση των τρίτων πιστεύω έγινε η αλλαγή , και όχι ότι πραγματικά το ήθελε η Mercedes. Δύσκολο να είναι equal με τον Ham, ο Bot το είχε αποδεχθεί και ήταν καλύτερός από τον δεύτερο του μεγάλου αντιπάλου. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρων η επόμενη σαιζόν για την Merc.

Λάθος γιατί κράταγαν πίσω το καλύτερο ταλέντο τους. Αυτό νομίζω δε την ωφελεί μακροπρόθεσμα.

Τώρα ο Max έχει γίνει Max-αρος και εκεί αναρωτιούνται αν θα ανταπεξέλθει στη πίεση το ταλέντο.

Φάση ελληνικό ποδόσφαιρο "ταλέντο στα 24". Ευτυχώς που πάει και τώρα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Απο νεα γενια, μονο ο Max ειναι στο επιπεδο του Ham. 
Οι υπολοιποι πρεπει να βελτιωθουν ή να τους δωθει η ευκαιρια να δειξουν τις πραγματικες δυνατοτητες τους για να τους κρινουμε(πχ Russell).

Τελος, εδω και ηλικιες των νεων:
Ocon 25 ετων
Gasly 25 ετων
Albon 25 ετων

Max 24 ετων
Leclerc 24 ετων
Russell 23 ετων
Stroll 23 ετων
Norris 22 ετων
Mick 22 ετων
Mazepin 22 ετων
Tsunoda 21 ετων

 

Η ωριμοτητα, απουσια ατυχηματων και ταχυτητα που δειχνει πχ ο Norris ειναι απιστευτη για την ηλικια του, σε σημειο που στα ματια μας θεωρειται σχεδον εμπειρος, ενω πχ ειναι μικροτερος απο Russell και εχουν ιδιο αριθμο Grand Prix.
Ο Leclerc ειναι ταχυτατος αλλα πρεπει να κανει το επομενο step-up, να σταματησει να παιζει συγκρουομενα και να φθασει σε αποδοση τον Max, που εδω και 2-3 χρονια οδηγει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.


Το παρον ανηκει στον Ham και στον Max, το μελλον ανηκει σε Max, Russell, Leclerc, Norris.

Τον Max δεν τον βάζω στα ταλέντα αλλά μόνο στην νέα γενιά γιατί έχει δώσει δείγματα γραφής και μάλιστα είναι υποψήφιος για πρωταθλητής.

Από όλους τους άλλους ξεχωρίζω Russel και Noris μαζί για τους λόγους που γράφεις. Ο Leclerc δεν ξέρω αλλά δεν θεωρώ ότι είναι το σούπερ ταλέντο που μας παρουσίαζαν πριν λίγα χρόνια (αλλά είναι αρκετά καλός οδηγός). Είναι πχ λέω εγώ τώρα καλύτερος του Gasly;

Stroll, Ocon κτλ (καλοί αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο). Albon χωρίς ομάδα μέχρι τώρα δεν ξέρω πότε θα φανεί. Mick ερωτηματικό γιατί αν φτάσει 24-25 και είναι σε καμιά Has τότε άστα να πάνε.

Το μεγαλύτερο ερωτηματικό για μένα δεν είναι οι οδηγοί αλλά οι ομάδες και η δυναμική τους το 2022. Θα μείνουν τα πράγματα όπως είναι τώρα με μικρές διαφορές ή...

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Το μεγαλύτερο ερωτηματικό για μένα δεν είναι οι οδηγοί αλλά οι ομάδες και η δυναμική τους το 2022. Θα μείνουν τα πράγματα όπως είναι τώρα με μικρές διαφορές ή...

Εφόσον οι κινητήρες δεν αλλάζουν μη περιμένουμε τα πάνω κάτω.

Θα ανακατευτεί η τράπουλα αλλά ούτε πρωταθλήτρια Williams θα δούμε, ούτε Merc εκτός βαθμών.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Diinekis21 είπε

Εφόσον οι κινητήρες δεν αλλάζουν μη περιμένουμε τα πάνω κάτω.

Θα ανακατευτεί η τράπουλα αλλά ούτε πρωταθλήτρια Williams θα δούμε, ούτε Merc εκτός βαθμών.

Κάπως έτσι τα βλέπω και εγώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
27 λεπτά πριν, haHa είπε

...

Η ωριμοτητα, απουσια ατυχηματων και ταχυτητα που δειχνει πχ ο Norris ειναι απιστευτη για την ηλικια του, σε σημειο που στα ματια μας θεωρειται σχεδον εμπειρος...

όλοι ριπόρτ

bartzokas-mpartzokas.gif

  • Thanks 1
  • Haha 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το μεγαλύτερο ερωτηματικό για μένα δεν είναι οι οδηγοί αλλά οι ομάδες και η δυναμική τους το 2022. Θα μείνουν τα πράγματα όπως είναι τώρα με μικρές διαφορές ή..

Οι αλλαγες που ερχονται το 2022 ειναι τεραστιες, ειναι οι μεγαλυτερες των τελευταιων 40 ετων:
F1 2022 cars "biggest regulation change" in 40 years - Newey
 

Αναφορά σε κείμενο

"The big balancing act we have got now is we have got this huge regulation change for next season, I would say the biggest single regulation change we have had since the old ground-effect venturi cars were banned at the end of 1982.

"So it really is an enormous change in every sense of the word. The only thing that really stays the same is the power unit, everything else is different."



Οι μεγαλες ομαδες εχουν τους καλυτερους μηχανικους και τα περισσοτερα resources, οποτε εχουν τις περισσοτερες πιθανοτητες να τα πανε καλα, αλλα δεν αποκλειεται να δουμε εκπληξη απο μικροτερη ομαδα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Ο Vettel 3ετές έχει, όχι ότι νοιάζει το babaStroll μια αποζημίωση.

ολοι αρχικα λεγανε για 3ετες για vettel αλλα μαλλον εχει ενα συν ενα και με clauses κιολας για το αν θα συνεχισει η οχι. το ποια ειναι αυτα τα clauses δεν το ξερουμε. ξερουμε μονο οτι η ημερομηνια που θα ανανεωθει (αν ανανεωθει) το συμβολαιο του ερχεται συντομα
https://www.planetf1.com/news/sebastian-vettel-contract-renewal-deadline/

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.