Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 8,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, haHa είπε

Πρεπει να το εξετασεις μια στροφη πισω, μιας και προκειται για σικειν.
Ειναι το τελος της μεγαλης ευθειας και υπαρχει το σικειν:
Ο Χαμιτλον ειχε την εσωτερικη και ο Μαξ την εξωτερικη και για αυτο ο Μαξ βγηκε ο μισος εκτος πιστας. Δεν πατησε φρενο, ανεβηκε το sausage kerb, εχασε τον ελεγχο και επεσε πανω στον Χαμ.

Συμφωνω 100%.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Macosj είπε

Είναι ο κανονισμός παραπάνω, αυτός που έχει την εξωτερική αφήνει χώρο της αγωνιστικής γραμμής σε αυτόν από το εσωτερικό, απλά τα πράγματα. Με βάση το βίντεο τα δύο μονοθέσια ήταν ακριβώς δίπλα, οπότε νομίζω ότι ο χαμ θα τιμωρηθεί 

Δεν ξερω αν σε δυσκολευουν τα αγγλικα, αλλα ο κανονισμος μιλαει για την εξοδο της στροφης και επισης λεει οτι αυτος που ειναι στην εξωτερικη δεν υποχρεωουται να αφησει χωρο αν ειναι μπροστα.

Αναφορά σε κείμενο

The guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit. 

 

If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.

 

If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.

In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. 



Για οσους δυσκολευονται με την εξηγηση, εχει και σχηματακια για να καταβουμε οτι μιλαει για εξοδο στροφης:
f1_outside_behind.png?w=640&h=480

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Είναι ο κανονισμός παραπάνω, αυτός που έχει την εξωτερική αφήνει χώρο της αγωνιστικής γραμμής σε αυτόν από το εσωτερικό, απλά τα πράγματα. Με βάση το βίντεο τα δύο μονοθέσια ήταν ακριβώς δίπλα, οπότε νομίζω ότι ο χαμ θα τιμωρηθεί 

Σωστός.

Μα είναι καθαρά ευθύνη του Hamilton και δικό του λάθος, με κρύα λάστιχα χώνεται όπως-όπως στην πρώτη στροφή, γλυστράει προς την εξωτερική, πιέζει τον Verstappen που είναι ακριβώς δίπλα του προς στο sausage kerb στην στροφή 2, κι από και πέρα είναι απλά επιβάτης ο Verstappen, δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο από αυτό που τελικά έγινε.

Κι εννοείται πως έχει ήδη χάσει το apex ο Hamilton.

Γι'αυτούς τους λόγους θα πάρει ποινή, αυτό εξήγησε και ο Di Resta στην ανάλυση με όλα τα slow-motion κλπ, αλλά αυτό είπε κι ο Martin Brundle στην απευθείας μετάδοση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο μαξ θα μπορουσε να φρεναρει αλλα και παλι δεν θα απεφευγε το κοπανημα. ειχε ηδη περισσοτερη ταχυτητα απο τον χαμ μιας και ερχοταν απο το βαθος με τελικη ενω ο σερ ακομα επιταχυνε. ετσι βρεθηκε διπλα του στη πρωτη στροφη μιας ο σερ δεν μπορουσε να κοψει ολο αριστερα και να μπλοκαρει. απαξ και περασαν το πρωτο απεξ και μπηκαν στο δευτερο μερος του S το κοπανημα ηταν αναποφευκτο εκοβε δεν εκοβε ο μαξ. αν εκοβε απλα θα κοπαναγε ο εμπρος τροχος του μαξ στον πισω του σερ. οπως και ο σερ στο σιλβερστοουν ετσι και εδω ο μαξ απλα εδωσε στιγμα. το ειχε δειξει και στην αρχη του αγωνα πως δεν θα δεχθει περασμα απο τον σερ. ο σερ ισως και απο αλλες περιπτωσεις που την ειχε βγαλει καθαρη θελησε και αυτος να δωσει στιγμα αλλα  δεν του περασε. ακομα και να εβγαζε το μονοθεσιο απο εκει οι ζημιες ηταν πολυ μεγαλες τοσο στο roll cage οσοσ και στην πισω πτερυγα. προς το παρων ας αναψει κερακι στον σχεδιαστη του halo γιατι στο slo mo φαινεται καθαρα η πισω ροδα του max να του πιεζει το κεφαλι.
Αναμενονται και αλλα ακομα χειροφιληματα απο τους 2.

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ξερω αν σε δυσκολευουν τα αγγλικα, αλλα ο κανονισμος μιλαει για την εξοδο της στροφης και επισης λεει οτι αυτος που ειναι στην εξωτερικη δεν υποχρεωουται να αφησει χωρο αν ειναι μπροστα

Πίστεψε με τα αγγλικά είναι η πρώτη γλώσσα μου. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος, με το βίντεο λίγο πριν την στροφή θα διαπιστωθεί σε ποια περίπτωση ανήκει το συγκεκριμένο συμβάν 

Το σχήμα πρέπει να καταλάβεις τι δείχνει. Το μπλε όχημα που είναι  λιγο μπροστά πριν την στροφή έχει την εξωτερική και αφήνει την αγωνιστική γραμμή στο κόκκινο όχημα που επιχειρεί προσπέρασμα και έχει την εσωτερική. Ότι λέει και ο κανονισμος δηλαδή. Οπότε αν δυσκολεύεσαι εσύ με τα αγγλικά τότε δυσκολεύεσαι και με τα σχήματα 

Επεξ/σία από Macosj
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
10 λεπτά πριν, GoMaR είπε

middle click για actual size

px7IozJ.jpeg

Ειναι ο ιδιος που πριν λιγες ημερες στις συνθηκες με τις οποιες ηταν 100% επικίνδυνο να γινει αγωνας λογω της μη ορατοτητας στο Spa (κατι που ελεγαν ΟΛΟΙ οι οδηγοι πλην αυτου, αλλα και κατι που καταλαβαινε ο  ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ φιλος τους αθληματος), ελεγε οτι ολα ειναι καλα και πρεπει να γινει αγωνας.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μαξ ειχε επιλογη μετα το πρωτο απεξ να κοψει αριστερα μεσα απο το "εσακι" και να αποφυγει την συγκρουση.
Αντιθετα, επελεξε να παει για το 2ο απεξ με αποτελεσμα να μπει αγαρμπα, να κανει το μονοθεσιο του ακυβερνητο και να πεσει "με τα μουτρα" πανω στον Χαμ ο οποιος ηδη τον ειχε δει και του ανοιγε χωρο.
Στον πρωτο γυρο ειδαμε σε αντιστοιχη περιπτωση τον Χαμ να επιλεγει να κοψει μεσα απο "εσακι" για να μην γινει ο,τι εγινε στο συμβαν που τελικα τρακαρανε.
Ο Μαξ απλα επιβεβαιωνει οτι παραμενει μ@λ@κ@ς. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Μαξ ειχε επιλογη μετα το πρωτο απεξ να κοψει αριστερα μεσα απο το "εσακι" και να αποφυγει την συγκρουση.
Αντιθετα, επελεξε να παει για το 2ο απεξ με αποτελεσμα να μπει αγαρμπα, να κανει το μονοθεσιο του ακυβερνητο και να πεσει "με τα μουτρα" πανω στον Χαμ ο οποιος ηδη τον ειχε δει και του ανοιγε χωρο.
Στον πρωτο γυρο ειδαμε σε αντιστοιχη περιπτωση τον Χαμ να επιλεγει να κοψει μεσα απο "εσακι" για να μην γινει ο,τι εγινε στο συμβαν που τελικα τρακαρανε.
Ο Μαξ απλα επιβεβαιωνει οτι παραμενει μ@λ@κ@ς. 

Ακριβως...Του τα έγραψα και νωρίτερα αλλά απαντάει επιλεκτικά.

1 ώρα πριν, eMike είπε

Φυσικά και μπορεί...

Μπορεί να πάει ευθεία όπως πήγε ο ΗΑΜ νωρίτερα ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ...Ε Υ Θ Ε Ι Α..

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Μαξ ειχε επιλογη μετα το πρωτο απεξ να κοψει αριστερα μεσα απο το "εσακι" και να αποφυγει την συγκρουση.
Αντιθετα, επελεξε να παει για το 2ο απεξ με αποτελεσμα να μπει αγαρμπα, να κανει το μονοθεσιο του ακυβερνητο και να πεσει "με τα μουτρα" πανω στον Χαμ ο οποιος ηδη τον ειχε δει και του ανοιγε χωρο.
Στον πρωτο γυρο ειδαμε σε αντιστοιχη περιπτωση τον Χαμ να επιλεγει να κοψει μεσα απο "εσακι" για να μην γινει ο,τι εγινε στο συμβαν που τελικα τρακαρανε.
Ο Μαξ απλα επιβεβαιωνει οτι παραμενει μ@λ@κ@ς. 

Για ποιο λόγο να πάει από το εσακι? Δεν έχασε τα φρένα και είχε χώρο για να μπει στην στροφή, και φυσικά δεν έχει μαντικές ικανότητες για να ξέρει ότι στην επόμενη στροφή ο χαμ θα τον κλείσει. Με βάση τον κανονισμό ο χαμ έπρεπε να αφήσει την αγωνιστική γραμμή στον Μαξ. Οπότε αυτό που λες δεν έχει βάση 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.