Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Για ποιο λόγο να πάει από το εσακι? Δεν έχασε τα φρένα και είχε χώρο για να μπει στην στροφή, και φυσικά δεν έχει μαντικές ικανότητες για να ξέρει ότι στην επόμενη στροφή ο χαμ θα τον κλείσει. Με βάση τον κανονισμό ο χαμ έπρεπε να αφήσει την αγωνιστική γραμμή στον Μαξ. Οπότε αυτό που λες δεν έχει βάση 

Με την δικη σου λογικη θα επρεπε και VER να φαει ποινη γιατι στον 1ο γυρο στο αμεσως επομενο chicane, δεν αφησε χωρο στον Χαμ και ο Χαμ αναγκαστηκε να κοψει μεσα απο το απεξ για να γλιτωσει συγκρουση.
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εχει πολυ ενδιαφερον να δουμε την αποψη των stewards...
Μαλλον θα το πανε για racing incident...
 

λογικα ειναι ηδη στους κριτες τους καλεσαν για 17:15 ωρα ιταλιας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιστατικο ειναι ακριβως ιδιο με το συμβαν που εγινε μεταξυ ham και max στο lap 1 στη στροφη 4. Ο ham δεν χωραγε και εκοψε τη στροφη. END OF STORY. Οτιδηποτε αλλο και να ειπωθει δεν εχει καμμια σημασια

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Με την δικη σου λογικη θα επρεπε και VER να φαει ποινη γιατι στον 1ο γυρο στο αμεσως επομενο chicane, δεν αφησε χωρο στον Χαμ και ο Χαμ αναγκαστηκε να κοψει μεσα απο το απεξ για να γλιτωσει συγκρουση.
 

Δεν είναι η λογική μου, είναι οι κανονισμοί. Δεν θυμάμαι που ακριβώς λες, αν εννοείς στο δεύτερο σικειν, όπως ανέβασε ένας φίλος παραπάνω, η φάση γίνεται στην πρώτη στροφή που ο Μαξ έχει την εσωτερική και άρα το δικαίωμα με βάση τους κανονισμούς να βρεθεί στην αγωνιστική γραμμή. Σε αυτή την περίπτωση στο πρώτο σικειν η φάση έγινε στην δεύτερη  στροφή και ο Μαξ είχε πάλι την εσωτερική. Όπως ακριβώς δείχνει το σχήμα 

2 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Το περιστατικο ειναι ακριβως ιδιο με το συμβαν που εγινε μεταξυ ham και max στο lap 1 στη στροφη 4. Ο ham δεν χωραγε και εκοψε τη στροφη. END OF STORY. Οτιδηποτε αλλο και να ειπωθει δεν εχει καμμια σημασια

Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό, ο χαμ και στις δύο περιπτώσεις είχε την εξωτερική. Αυτός και είναι στην εξωτερική υποχρεούται να αφήσει χώρο, εδώ την αγωνιστική γραμμή, σε αυτόν που κατευθύνεται εσωτερικά 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Macosj είπε

Πίστεψε με τα αγγλικά είναι η πρώτη γλώσσα μου. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος, με το βίντεο λίγο πριν την στροφή θα διαπιστωθεί σε ποια περίπτωση ανήκει το συγκεκριμένο συμβάν 

Τοτε θα επρεπε να καταλαβεις οτι οι κανονισμοι που παρατεθηκαν μιλανε για corner exit, δηλαδη για εξοδο στροφης.
O Μαξ ηταν στην εξωτερικη της στροφης και ηταν πισω. Αυτο τον οδηγησε να πατησει το sausage kerb, να χασει τον ελεγχο και να τρακαρει τον Χαμ:


Rl11LY.gif

 



Τεσπα, εδω ειναι και το αντιστοιχο στην Ιμολα:
1644jo.gif

79XX6G.gif

 

 

Παντως, επειδη φετος εχουν χαριστει σε αρκετες περιπτωσεις στο aggressiveness του Verstappen, πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να του χαριστουν και τωρα.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Τοτε θα επρεπε να καταλαβεις οτι οι κανονισμοι που παρατεθηκαν μιλανε για corner exit, δηλαδη για εξοδο στροφης.
O Μαξ ηταν πισω και στην εξωτερικη της στροφης και ηταν πισω. Αυτο τον οδηγησε να πατησει το sausage kerb, να χασει τον ελεγχο και να τρακαρει τον Χαμ:

Μάλλον θεωρείς το σικειν μια στροφη. Πρέπει να μάθεις ότι το σικειν έχει δύο στροφές. Το συμβάν έγινε στην δεύτερη στροφή που ο Μαξ είχε την εσωτερική. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Macosj είπε

Δεν είναι η λογική μου, είναι οι κανονισμοί. Δεν θυμάμαι που ακριβώς λες, αν εννοείς στο δεύτερο σικειν, όπως ανέβασε ένας φίλος παραπάνω, η φάση γίνεται στην πρώτη στροφή που ο Μαξ έχει την εσωτερική και άρα το δικαίωμα με βάση τους κανονισμούς να βρεθεί στην αγωνιστική γραμμή. Σε αυτή την περίπτωση στο πρώτο σικειν η φάση έγινε στην δεύτερη  στροφή και ο Μαξ είχε πάλι την εσωτερική. Όπως ακριβώς δείχνει το σχήμα 

Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό, ο χαμ και στις δύο περιπτώσεις είχε την εξωτερική. Αυτός και είναι στην εξωτερική υποχρεούται να αφήσει χώρο, εδώ την αγωνιστική γραμμή, σε αυτόν που κατευθύνεται εσωτερικά 

Κανεις λαθος το ατυχημα δεν εγινε στην στροφη 2. Δεν έφτασαν ποτε στην 2. Το ατυχημα εγινε στην εξοδο της 1 και ο ham ειχε την εσωτερικη.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Macosj είπε

Μάλλον θεωρείς το σικειν μια στροφη. Πρέπει να μάθεις ότι το σικειν έχει δύο στροφές. Το συμβάν έγινε στην δεύτερη στροφή που ο Μαξ είχε την εσωτερική. 

Τελικως δεν ειναι μονο τα Αγγλικα το θεμα, ειναι και τα Ελληνικα:

12 λεπτά πριν, haHa είπε

Τοτε θα επρεπε να καταλαβεις οτι οι κανονισμοι που παρατεθηκαν μιλανε για corner exit, δηλαδη για εξοδο στροφης.
O Μαξ ηταν στην εξωτερικη της στροφης και ηταν πισω. Αυτο τον οδηγησε να πατησει το sausage kerb, να χασει τον ελεγχο και να τρακαρει τον Χαμ:

Τελος, γιατι παραθετεις τον κανονισμο που μιλαει για corner exit(εξοδο στροφης), αν μιλας για το 2ο κομματι του σικειν; Δεν εφθασαν καν εκει, αλλα εσυ επιμενεις και μιλας για corner exit οπου ο Verstappen ειχε την εσωτερικη.

-----------------------

 

19 λεπτά πριν, eri77 είπε

O Rapper θελει να βεβαίωση ολους οτι ειναι καλα στην υγεια του

91D9E775-FA2D-4E6E-9D85-46D7D29C05D1.jpeg.97fd61c812ff76b026dc3123659d616b.jpeg

Μετα απο αυτο το ατυχημα, περιμενουμε με αγωνια το αντιστοιχο μηνυμα απο τον Diinekis21 και τους υπολοιπους της ομαδας maf1a που μιλαγανε μεχρι και για αποβολη απο το πρωταθλημα. Ας θυμηθουμε αντικειμενικοτητα:
 

Στις 19/7/2021 στις 11:05 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Μη ξεχνάμε πως έχουμε δει στο παρελθόν μέχρι και αποβολή από το πρωτάθλημα απλά για τη κίνηση χωρίς βίαιη σύγκρουση με μπαριέρες και ενδεχόμενο τραυματισμό.
Και όχι όταν έχει χάσει το apex και ο μπροστά αριστερός τροχός εμβολίζει δεξί πίσω τροχό, δεν είναι αγωνιστικό.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο σικειν η εξοδος της ενα ειναι εισοδος της 2. στην εκκινηση περασαν απο εκει περισσοτερα μονοθεσια διπλα διπλα και αφησαν και χωρο. το λαθος του ham ηταν οτι δεν εκλεισε σωστα στην τ1. αν αφηνε πχ να ρολαρει λιγο περισσοτερο τ μονοθεσιο του θα την ειχε κλεισει την πορτα . ομως ηταν απο εξοδο με κρυα λαστιχα. απλα κανεις απο τους 2 δεν ηθελε να τον περασει ο αλλος και η φυσικη τους συμβιβασε με DNF στην αμμοπαγιδα. σε λιγο θα μαθουμε τι θα πουν οι κριτες που εχουν και τα gps data για τις σχετικες ταχυτητες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Macosj είπε

Δεν είναι η λογική μου, είναι οι κανονισμοί. Δεν θυμάμαι που ακριβώς λες, αν εννοείς στο δεύτερο σικειν, όπως ανέβασε ένας φίλος παραπάνω, η φάση γίνεται στην πρώτη στροφή που ο Μαξ έχει την εσωτερική και άρα το δικαίωμα με βάση τους κανονισμούς να βρεθεί στην αγωνιστική γραμμή. Σε αυτή την περίπτωση στο πρώτο σικειν η φάση έγινε στην δεύτερη  στροφή και ο Μαξ είχε πάλι την εσωτερική. Όπως ακριβώς δείχνει το σχήμα 

Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό, ο χαμ και στις δύο περιπτώσεις είχε την εξωτερική. Αυτός και είναι στην εξωτερική υποχρεούται να αφήσει χώρο, εδώ την αγωνιστική γραμμή, σε αυτόν που κατευθύνεται εσωτερικά 

Ο Μαξ δεν αφησε το γκαζι οσο θα πρεπε μετα το πρωτο απεξ του chicane ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να μπει εντελως ατσαλα στο 2ο απεξ. Ακομα και τερμα δεξια να ειχε παει ο Χαμ, παλι θα επεφτε πανω του ο Μαξ. Λογικα αν το εκοβε ευθεια μετα το 1ο απεξ θα ειχε αποφευχθει το ατυχημα.
Αν και για μενα το πιο σημαντικο σε αυτο το γεγονος ειναι oτι σωθηκε μια ζωη χαρη στο HALO. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Τελος, γιατι παραθετεις τον κανονισμο που μιλαει για corner exit(εξοδο στροφης), αν μιλας για το 2ο κομματι του σικειν; Δεν εφθασαν καν εκει, αλλα εσυ επιμενεις και μιλας για corner exit οπου ο Verstappen ειχε την εσωτερικη.

Εσύ μάλλον δεν είδες καν το συμβάν, το συμβάν έγινε στην δεύτερη στροφή του σικειν, όχι στην πρώτη. Η έξοδος της δεύτερης στροφης προφανώς είναι αντίθετη από αυτή της πρώτης. Άρα ο Μαξ είχε την εσωτερική. 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως το γεγονος οτι ακομα και οι αγγλοι σχολιαστες δεν εδωσαν εστω τα σπορια στο χαμ εκτος απο τον herbert οταν επερνε συνεντευξη απο τον massa δεν δειχνει να εχει υπερ του το αποτελεσμα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...