Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Α για πέρσι λες.

Εντάξει ρε συ, συμφωνώ ότι γενικά κάνει "περίεργες" & υπεροπτικές δηλώσεις αλλά εκεί δε νομίζω ότι έχει άδικο.

Πιο πολύ θεωρώ ότι ακριβώς επειδή πιστεύει ότι είναι Θεός, υποεκτίμησε το αντίκτυπο του ιού πάνω του.

Νίκη δε θα έπαιρνε, θα τερμάτιζε μπροστά από τον Bottas.

Εδώ δες το δάσος, όχι το δέντρο.

 

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν κορυφαίους επιστήμονες γύρω τους, οι οποίοι πληρώνονται αδρά. Ιατρικά, διότι την αρχική δήλωση ΔΕΝ την έκανε τυχαία, ήταν 100% έτοιμος. Απλά έσπευσε να δώσει κατευθείαν "βολική" δικαιολογία για την ήττα. Και όλοι οι τυφλοί οπαδοί το αναπαρήγαγαν και υιοθέτησαν άμεσα. Παρόμοια τέτοια περίπτωση ήταν και ο Σουμάχερ, στην Mercedes επίσης. Το επίσημο ιατρικό ήταν "οργανισμός και αντανακλαστικά 20χρονου". Οι "θρύλε θεέ μου, μοναδικέ μου" όμως τυφλοί οπαδοί (τυχαία η επιλογή ομάδας, μην βαράτε 🤣) υιοθέτησαν ως δικαιολογία το "είναι 37 χρονών, εντάξει, λογικό είναι". Όχι, δεν είναι λογικό αγαπητοί.

 

Κατά την άποψή μου, και σαφώς αποτελεί μειοψηφία και ίσως κάτι εξεζητημένο, και οι 2 τους είναι τυπικές κλαψομούνες. Όλα τέλεια στη χαρά, δικαιολογίες στις ήττες. Χωρίς ένα κορυφαίο μονοθέσιο, βολικούς και υπέρ τους κανονισμούς, και ενίοτε βρώμικα χτυπήματα, θα ήταν απλά πρωταθλητές χωρίς πολλά-πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, papp0us είπε

Κράζουμε ηδη για τις μη-προσπερασεις, αν τους κλείσουν και μέσα στις άσπρες γραμμές, τότε δεν υπάρχει λόγος να βλέπουμε τον αγώνα, θα βλέπεις τις κατατακτήριες και μετά θα βλέπεις 1 ώρα τρενάκι, εκτός αν μείνει κάποιος ή αν εμφανιστεί ο μαζεπιν να πάρει κάνα δυο παραμαζωμα

Υπάρχουν και επιλογές που γίνονται με το μυαλό στην αύξηση του θεάματος. 

Εδώ βλέπουμε Μονακό τόσα χρόνια και έχουν προσθέσει επιπλέον πίστες πόλης. Ποια ασφάλεια και ποιο θέαμα...

Έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι και δεν παίρνουν απλές αποφάσεις στη μα-φια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Κέρδισε και τον Covid!

Για την F1 έγινε. 'Οπως οι Moss, Brabham,Stewart,Williams,Head.

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι big deal στο UK.

Αν συνεχίσει η Merc, λέτε να δούμε και τον Toto, Sir; :P

Σερτοτος και τιποτα άλλο στον κόσμο. 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Εδώ βλέπουμε Μονακό τόσα χρόνια και έχουν προσθέσει επιπλέον πίστες πόλης. Ποια ασφάλεια και ποιο θέαμα...

Έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι και δεν παίρνουν απλές αποφάσεις στη μα-φια. 

E δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σου πω ότι και πολλές αποφάσεις γίνονται με βάση το κέρδος. Δεν είναι ίδρυμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Κατά την άποψή μου, και σαφώς αποτελεί μειοψηφία και ίσως κάτι εξεζητημένο, και οι 2 τους είναι τυπικές κλαψομούνες. Όλα τέλεια στη χαρά, δικαιολογίες στις ήττες. Χωρίς ένα κορυφαίο μονοθέσιο, βολικούς και υπέρ τους κανονισμούς, και ενίοτε βρώμικα χτυπήματα, θα ήταν απλά πρωταθλητές χωρίς πολλά-πολλά.

Κοίτα για Schumi διαφωνώ σε όλες τις γνωστές & άγνωστες διαστάσεις . Είναι από άλλη εποχή προ insta.

Θυμάμαι τον Murray και όλο το grid να αναγνωρίζει ότι είναι ένα επίπεδο πάνω από τους υπόλοιπους και φυσικά κυριάρχησε στη μετά-Senna εποχή ακόμα και τα 96,97,98 που έτρεχε με επικά πιο αργό μονοθέσιο. Έκανε αρκετές βρώμικες κινήσεις ναι, δικαιολογίες δεν θυμάμαι (εκτός αν λες για τις χαρακτηριστικές βρώμικες κινήσεις). Θυμίζω τη σχέση του με τον Mika.

Ο Schumi άγγιξε και τα πρωταθλήματα 97,98,99(που θα κατέληγε αν δε τραυματιζόταν),2006.

Δε βλέπω σε κανένα σύμπαν πως θα ήταν απλά πρωταθλητής.

Για τον Ham, ε στα 6 από τα 7 τρέχει μόνος ή σχεδόν μόνος και γκρινιάζει.

Στο 1ο μου άρεσε!

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, bill983 είπε

Leclerc confirms drivers were told there would be no penalty for going off the circuit at turn 4

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/mf5qq9/leclerc_confirms_drivers_were_told_there_would_be/

Επιβεβαιωνει αυτο που ξεραμε απο προχθες, αλλα ξεχνανε μερικοι. Προχθεσινο αρθρο:
Different track limits rules for qualifying and race in Bahrain

Αναφορά σε κείμενο

For practice and qualifying, the rules state “a lap time achieved during any practice session by leaving the track and cutting behind the red and white kerb on the exit of turn four, will result in that lap time being invalidated by the stewards”.

However during the race drivers have been told “the track limits at the exit of turn four will not be monitored with regard to setting a lap time, as the defining limits are the artificial grass and the gravel trap in that location.”

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, bill983 είπε

Leclerc confirms drivers were told there would be no penalty for going off the circuit at turn 4

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/mf5qq9/leclerc_confirms_drivers_were_told_there_would_be/

MAF1A και ο Leclerc...Τους ξερουμε αυτους τους τιφοζι, με τον HAM ειναι!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Κοίτα για Schumi διαφωνώ σε όλες τις γνωστές & άγνωστες διαστάσεις . Είναι από άλλη εποχή προ insta.

Θυμάμαι τον Murray και όλο το grid να αναγνωρίζει ότι είναι ένα επίπεδο πάνω από τους υπόλοιπους και φυσικά κυριάρχησε στη μετά-Senna εποχή ακόμα και τα 96,97,98 που έτρεχε με επικά πιο αργό μονοθέσιο. Έκανε αρκετές βρώμικες κινήσεις ναι, δικαιολογίες δεν θυμάμαι (εκτός αν λες για τις χαρακτηριστικές βρώμικες κινήσεις). Θυμίζω τη σχέση του με τον Mika.

Ο Schumi άγγιξε και τα πρωταθλήματα 97,98,99(που θα κατέληγε αν δε τραυματιζόταν),2006.

Δε βλέπω σε κανένα σύμπαν πως θα ήταν απλά πρωταθλητής.

Για τον Ham, ε στα 6 από τα 7 τρέχει μόνος ή σχεδόν μόνος και γκρινιάζει.

Στο 1ο μου άρεσε!

Μα, και τώρα, όλοι λένε πως ο HAM είναι πάνω από τους υπόλοιπους. This is my point, που λένε οι Άγγλοι.

 

Δικαιολογία, για παράδειγμα, ήταν στο Βέλγιο το 1998, υπό άσχημες συνθήκες, όπου ο Κούλθαρντ δικαίως κάνει δεξιά, έξω από την αγωνιστική γραμμή, και ο Σουμάχερ πέφτει πάνω του και ζητάει και ρέστα μετά.

Το 1999, μετά τον τραυματισμό, στον Ιρβάιν δόθηκε το μονοθέσιο και οι ρυθμίσεις του Σουμάχερ, και έφτασε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, και στο τέλος το έχασε μόλις για έναν πόντο. Ο Σάλο, ως προσωρινός αντικαταστάτης, τα πήγε περίφημα επίσης. Θυμίζω ξανά την πρόσφατη περίπτωση της αντικατάστασης του Χάμιλτον από τον Ράσελ. Αν αυτά δεν είναι ένδειξη και απόδειξη πως το μονοθέσιο παίζει κυρίαρχο ρόλο, τότε τί άλλο να πω πιό απλά, που έλεγαν και οι Πυξ Λαξ το 1990.

Θυμίζω επίσης τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στη Benetton τη διετία 1994-1995 (πέραν της καραβρωμιάς στον Χιλ στην Αυστραλία το 1994), τα δύο πρώτα του πρωταθλήματα. Οι στη FIA δεν ήξεραν τι έπρεπε να ψάξουν και ως εκ τούτου έβαλαν στο αρχείο την υπόθεση. 2000-2004 η Bridgestone είχε special λάστιχα για τον Σουμάχερ επίσης, με την "ευλογία" της FIA.

 

Σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως ένα μεγάλο ταλέντο χρειάζεται τέτοιου είδους "περιποιήσεις";

 

Υ.Γ. Το πρώτο του HAM, ναί συμφωνώ και μου άρεσε. Όχι παραπέρα όμως. Φαρσοκωμωδία είναι το λιγότερο που μπορώ να πω. Θυμήσου το 2011 για παράδειγμα. Ήταν ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς ποινής για ηλίθια ατυχήματα, ούτε ο Μαλντονάντο τόσους βαθμούς. Και ούτε καν την ευθιξία να απολογηθεί. Ρίξε ένα μάτι στα περιστατικά με τον Μάσα εκείνη τη χρονιά.

Επεξεργασία:

Y.Γ.2 Ψάξε λίγο για τη σχέση Σουμάχερ-Φρέντζεν. Στη Mercedes τη διετία 1989-1990 ήταν ο μεγάλος του αντίπαλος, ως teammate, και τον φοβόταν πολύ επειδή στις περισσότερες των περιπτώσεων ήταν ταχύτερος από αυτόν, και τερμάτισε μπροστά του στα πρωταθλήματα. Περιττό να αναφέρω πως ο Φρέντζεν είναι σχεδόν ανύπαρκτος σήμερα στο πάνθεον της F1 και, φυσικά, πως ο Mick είναι καρπός της Κορίνα, της πρώην γυναίκας του Φρέντζεν και νυν του Σουμάχερ. Φοβερά πράγματα...

Επεξ/σία από Πιτούλιας
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

 

Θα μπορουσα να εχω και ενα παρομοιο βιντεακι με οποιονδηποτε αλλον οδηγο απο τους υπολοιπους 19, ετσι απο περιεργεια ρε παιδι μου? 

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Μα, και τώρα, όλοι λένε πως ο HAM είναι πάνω από τους υπόλοιπους. This is my point, που λένε οι Άγγλοι.

Η διαφορά είναι ότι ο Schumacher δεν είναι Βρετανός και το έλεγαν ενώ αντιμετώπιζε Βρετανούς!

Οκ ανοίξαμε το χρονοντούλαπο, για ποιο λόγο δε ξέρω.

2 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Δικαιολογία, για παράδειγμα, ήταν στο Βέλγιο το 1998, υπό άσχημες συνθήκες, όπου ο Κούλθαρντ δικαίως κάνει δεξιά, έξω από την αγωνιστική γραμμή, και ο Σουμάχερ πέφτει πάνω του και ζητάει και ρέστα μετά.

Μαρέσει που αναφέρεις gp masterclass Schumi με τρομερά χειρότερο μονοθέσιο σε σχέση με McLaren το 98. Στην αγωνιστική γραμμή θυμάμαι τον Coulthard να μην επιταχύνει και να πέφτει ο άλλος πάνω του χωρίς ορατότητα. Έπεφταν μπουκέτα τότε στο paddock. Άλλες εποχές. Δε λέω ότι ο Coulthard θέλησε να προκαλέσει ατύχημα.

2 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Το 1999, μετά τον τραυματισμό, στον Ιρβάιν δόθηκε το μονοθέσιο και οι ρυθμίσεις του Σουμάχερ, και έφτασε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, και στο τέλος το έχασε μόλις για έναν πόντο. Ο Σάλο, ως προσωρινός αντικαταστάτης, τα πήγε περίφημα επίσης. Θυμίζω ξανά την πρόσφατη περίπτωση της αντικατάστασης του Χάμιλτον από τον Ράσελ. Αν αυτά δεν είναι ένδειξη και απόδειξη πως το μονοθέσιο παίζει κυρίαρχο ρόλο, τότε τί άλλο να πω πιό απλά, που έλεγαν και οι Πυξ Λαξ το 1990.

Άλλο να λες ότι είχε προτεραιότητα και άλλο ότι η Ferrari με τα "άπειρα" τότε χρήματα έριχνε τον ένα οδηγό της. Το κατασκευαστών δε το ήθελε δηλαδή;.. 

Ο Salo τα πήγε περίφημα;

Salo.png.11252511c648edcce6f69e545c4f510f.png

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του. Στις 2 όλο ευθεία πίστες τα πήγε καλά. Με Hakkinen dnf και στα 2 και Coulthard να έχει τα θέματα του. 10 ή 14 (γιατί έδωσε τη νίκη στον Irvine στη Γερμανία) βαθμούς σε 6gp. Πως τα πήγε περίφημα; 🤔

Θυμάσαι τι έγινε όταν επέστρεψε ο Schumi; Τους έκανε πλάκα στη Μαλαισία και έκανε στην άκρη 2 φορές για να κερδίσει ο Irvine.

Συμφωνώ ότι το μονοθέσιο παίζει πρωταρχικό ρόλο. Αυτό είναι αυτονόητο. Καμία σχέση όμως η επιρροή του τότε και τώρα.

2 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Θυμίζω επίσης τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στη Benetton τη διετία 1994-1995 (πέραν της καραβρωμιάς στον Χιλ στην Αυστραλία το 1994), τα δύο πρώτα του πρωταθλήματα. Οι στη FIA δεν ήξεραν τι έπρεπε να ψάξουν και ως εκ τούτου έβαλαν στο αρχείο την υπόθεση. 2000-2004 η Bridgestone είχε special λάστιχα για τον Σουμάχερ επίσης, με την "ευλογία" της FIA.

Για το 94 είναι τα allegations για τη Benetton. Επίσης ο Schumacher είχε πάρει 2 μαύρες σημαίες και 2 race bans.

Τι special λάστιχα;

2 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Y.Γ.2 Ψάξε λίγο για τη σχέση Σουμάχερ-Φρέντζεν. Στη Mercedes τη διετία 1989-1990 ήταν ο μεγάλος του αντίπαλος, ως teammate, και τον φοβόταν πολύ επειδή στις περισσότερες των περιπτώσεων ήταν ταχύτερος από αυτόν, και τερμάτισε μπροστά του στα πρωταθλήματα. Περιττό να αναφέρω πως ο Φρέντζεν είναι σχεδόν ανύπαρκτος σήμερα στο πάνθεον της F1 και, φυσικά, πως ο Mick είναι καρπός της Κορίνα, της πρώην γυναίκας του Φρέντζεν και νυν του Σουμάχερ. Φοβερά πράγματα...

Δε γνωρίζω για προ-F1 για να ξέρω πόσο ακριβές είναι και επίσης ποιο είναι το point σου με το Υ.Γ.2;

Επίσης δεν έχει παντρευτεί η γυναίκα του Schumacher τον Frentzen. Σχέση είχαν στα 20 της για κάμποσο διάστημα. TMZ γίναμε και επίσημα! 😵

Και πάλι ποιο είναι το point σου;

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Η διαφορά είναι ότι ο Schumacher δεν είναι Βρετανός και το έλεγαν ενώ αντιμετώπιζε Βρετανούς!

Οκ ανοίξαμε το χρονοντούλαπο, για ποιο λόγο δε ξέρω.

Μαρέσει που αναφέρεις gp masterclass Schumi με τρομερά χειρότερο μονοθέσιο σε σχέση με McLaren το 98. Στην αγωνιστική γραμμή θυμάμαι τον Coulthard να μην επιταχύνει και να πέφτει ο άλλος πάνω του χωρίς ορατότητα. Έπεφταν μπουκέτα τότε στο paddock. Άλλες εποχές. Δε λέω ότι ο Coulthard θέλησε να προκαλέσει ατύχημα.

Άλλο να λες ότι είχε προτεραιότητα και άλλο ότι η Ferrari με τα "άπειρα" τότε χρήματα έριχνε τον ένα οδηγό της. Το κατασκευαστών δε το ήθελε δηλαδή;.. 

Ο Salo τα πήγε περίφημα;

Salo.png.11252511c648edcce6f69e545c4f510f.png

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του. Στις 2 όλο ευθεία πίστες τα πήγε καλά. Με Hakkinen dnf και στα 2 και Coulthard να έχει τα θέματα του. 10 ή 14 (γιατί έδωσε τη νίκη στον Irvine στη Γερμανία) βαθμούς σε 6gp. Πως τα πήγε περίφημα; 🤔

Θυμάσαι τι έγινε όταν επέστρεψε ο Schumi; Τους έκανε πλάκα στη Μαλαισία και έκανε στην άκρη 2 φορές για να κερδίσει ο Irvine.

Συμφωνώ ότι το μονοθέσιο παίζει πρωταρχικό ρόλο. Αυτό είναι αυτονόητο. Καμία σχέση όμως η επιρροή του τότε και τώρα.

Για το 94 είναι τα allegations για τη Benetton. Επίσης ο Schumacher είχε πάρει 2 μαύρες σημαίες και 2 race bans.

Τι special λάστιχα;

Δε γνωρίζω για προ-F1 για να ξέρω πόσο ακριβές είναι και επίσης ποιο είναι το point σου με το Υ.Γ.2;

Επίσης δεν έχει παντρευτεί η Σουμάχερνα τον Frentzen. Σχέση είχαν στα 20 της για κάμποσο διάστημα. TMZ γίναμε και επίσημα! 😵

Και πάλι ποιο είναι το point σου;

 

- Την εποχή της παντοδυναμίας του Σουμάχερ, δεν υπήρχε "σοβαρός" Βρετανός αντίπαλος, πέραν και μετά των γνωστών με τον Χιλ. Ο Ιρβάιν ήταν αρχικά μπάτλερ του Σουμάχερ στη Φεράρι και ο Κούλθαρντ μπάτλερ του Χάκινεν στη Μακλάρεν. Τυπική βρετανική παράδοση...🤣🤣🤣

 

- Όταν γράφεις "GP masterclass Schumi", τί ακριβώς εννοείς; Για το βρεγμένο; Αν ρίξεις ένα μάτι στις επίσημες ανασκοπήσεις, τα βίντεο κάθε έτους από την FIA, rainmaster αποκαλείται άλλος, επί σειρά ετών. Όχι αυτός που θες εσύ. Το όνομά του είναι Jean και το επίθετο Alesi. Δεν το λέω το εγώ, αλλά οι περιγραφές στα βίντεο της FIA. Και οι 2 οδηγοί υπήρχαν ταυτόχρονα στο grid επί 10 έτη. Δεν σε παρεξηγώ όμως. Το ίδιο κάνουν και οι τυπικοί τυφλοί οπαδοί του Χάμιλτον. Κλασικό παράδειγμα ο αγώνας στην Τουρκία πέρσι, όπου ο "Sir" (Σερ μόνο ένας, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης 🤣) βολόδερνε για 30 γύρους στο βρεγμένο στην 6η θέση, αλλά μόλις άρχισε να στεγνώνει η πίστα, να βολεύει τη Mercedes και να ανακτά θέσεις, βαφτίστηκε "wet masterclass". Πφφφφ. Γατάκια, κάντε μιά αναζήτηση "Senna Donington Park 1993" στο Youtube για να δείτε wet masterclass...

 

- Εννοείται και εξυπακούεται πως ήθελε το πρωτάθλημα κατασκευαστών η Φεράρι. Αλλά δεν είναι τυχαίο πως από το πουθενά ο Ν.2 βολικός μπάτλερ έγινε ξαφνικά Σουμάχερ στη θέση του Σουμάχερ. Οποία σύμπτωσις!

 

- Τα πήγε περίφημα ο Σάλο καθώς το μονοθέσιο "φυσούσε". Έτοιμο για οποιονδήποτε. Βάθρο στον 2ο αγώνα. Οποία σύμπτωσις Ν.2! Ράσελ, από το πουθενά, να κάνει πλακίτσα στον Μπότας! Η ιστορία έχει την τάση να επαναλαμβάνεται άλλωστε...Θυμάσαι μήπως τον Φιζικέλα; Μεταγραφή σχεδόν την ίδια εποχή, μεσούσης της περιόδου, μετά από 10 χρόνια, σε μιά μέτρια Φεράρι, και το παλικάρι βολόδερνε για να προσαρμοστεί και να μπεί στο Q2.

- Ποινές δέχονται όσοι παραβιάζουν κανονισμούς του σπορ, πλείστες οι περιπτώσεις. Έχω δεί βίντεο από το 1971 και έπειτα, παρακολουθώ ζωντανά από το 1988, και δεν έχω δεί οδηγό προσπερνάει τον πρωτοπόρο στο γύρο σχηματισμού. Αλλά δεν σε παρεξηγώ ξανά. "Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδίζει και όλοι οι άλλοι να παν να γ@μη@@@ν". Άτιμο πράγμα το τυφλό οπαδιλίκι, πραγματικά...

 

Εν κατακλείδι, να με συγχωρείς αν σε κούρασα, απλά το πρώτο σχόλιο που είδα μόλις άνοιξα τη σελίδα ήταν από το φίλο που έγραψε για το "λάθος που έκανε ο Χάμιλτον υπό πίεση" και μετά είδα την απάντησή σου. Τα υπόλοιπα ήρθαν συνειρμικά, για τις υπερτιμημένες πριμαντόνες που έχουν συνηθίσει να είναι μπροστά, εξαιτίας κυρίως ενός άριστου μονοθέσιου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλώσεις max, παραδέχεται ότι πέρασε αντικανονικά :

Max Verstappen, 2nd  “We definitely made good steps forward today but it’s of course a shame not to get the win. We were having to manage a couple of issues throughout the race which I had to drive around so we will have to look into that but there are positives to take from today and the whole weekend. Mercedes did the undercut but we stuck to our strategy which was working fine, the problem is that with these cars, it’s so hard to pass and once you have that track position it’s pretty powerful. As soon as I got close enough to Lewis I had one shot and I just went outside of the track at Turn 4 so I gave the position back, but by then my tyres weren’t in a good state anymore to put the pressure on. We have to look at the positives, we are taking the fight to Mercedes and I think that’s great, it’s good to start the season this way and we managed to score some good points for the Team. We will analyse what we can do better as there are always things you can improve and it’s great to get Honda’s 200th podium this weekend. Now it’s full focus on the next race.”

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα χτες ο hamilton έδειξε γιατί είναι νούμερο 1 οδηγός. Με ένα κατώτερο αυτοκίνητο σύμφωνα με τα δεδομένα της στιγμής κατάφερε να πάρει τη νίκη. Τα υπόλοιπα είναι να περνάει η ώρα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...