Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, flexpick είπε

Ποσο αλλαξε το αθλημα στην υβριδικη εποχη. Παντα υπηρχαν διαφορες αλλα (δεν εβλεπα και πολυ φανατικα) ηταν τοσο μεγαλες? Και δευτερον, το r and d της μερσεντες δεν ειναι σε εισαγωγικα ο συγχρονος σταρ του αθληματος? Δεν εχουν χτισει μια αυτοκρατορια (μαζι με τους οδηγους προφανως); Αλλαξαν τους ορους του παιχνιδιου. Πχ φετος ερχονται 4 αγωνες πριν τη ληξη της σεζον και μιας ολοκληρης εποχης, και φερνουν ενα pu που αλλαζει ολο το πρωταθλημα. Ναι ισως αλλος δε τους περναγε ολους στη βραζιλια αλλα και παλι ο ιδιος οδηγος βρηκε πολλα δεκατα.

Δεν είναι πρωτοφανές.

Williams FW14/B. Το πιο εξελιγμένο μονοθέσιο ever. Τόσο προχωρημένο που η Williams δεν θεώρησε αναγκαίο να χρησιμοποιήσει τον αντικαταστάτη του (!)

Λέγεται ότι εκείνη την εποχή ο Senna είχε πει για το μονοθέσιο αυτό : "even a monkey could win with this car" (άν και μάλλον είναι urban legend)

Άν δεν είχαν απαγορευτεί από τη FIA οι τεχνολογίες που φορούσε εκείνο το μονοθέσιο η Williams θα είχε μαζέψει πολλούς σερί τίτλους...

 

https://f1chronicle.com/williams-fw14-f1s-most-technically-advanced-car/

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Το ιδιο και ο Περεζ. Δοκιμαστηκε και απετυχε: εχει ποσοστιαία μεγαλύτερη διαφορα σε βαθμους με τον Max απο οτι ειχαν οι Gasly/Albon (και αυτη θα έπρεπε να είναι η σύγκριση που κανεις, οχι τα podium που είναι πολυ πιο ευκολα φετος λογω κορυφαιας RB). 

 

Ειναι τραγικος φετος, οι μονοι χειρότεροι ειναι ο Μαζεπιν και Λατιφι. 

εγώ πάλ θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος δεύτερος οδηγός που θα μπορούσε να έχει η RB. το ότι έχει ποσοστιαία μεγαλύτερη διαφορά από τους Gasly & Albon είναι λογικό καθώς το μονοθέσιο είναι πλέον σε επίπεδο κορυφής ο και ο Ver κακά τα ψέματα οδηγεί σε άλλο επίπεδο μαζί με τον ΗΑΜ και έχει πολύ καλύτερη συγκομιδή απ'οτι τα προηγούμενα χρόνια. 

Γενικά είναι μάλλον ο δεύτερος που θα ήθελε να έχει κάθε ομάδα. Συμβιβασμένος με το ρόλο του και να κάνει δουλειά (όπως σήμερα) ακόμα και όταν βρίσκεται πίσω. Σε αντίθεση με τον Βottas πχ που γενικά όταν δεν ξεκινάει από μπροστά δυσκολεύεται πάρα πολύ να ανέβει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και την ατακα με την μαιμου νομιζω την ειχε πει ο Λαουντα για τα μονοθεσια του 2002-2003..Οτι ηταν ευκολα στην οδηγηση.

Βεβαια οταν οδηγησε την Jaguar το 2003 αλλαξε γνωμη

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ASFE είπε

Και την ατακα με την μαιμου νομιζω την ειχε πει ο Λαουντα για τα μονοθεσια του 2002-2003..Οτι ηταν ευκολα στην οδηγηση.

Βεβαια οταν οδηγησε την Jaguar το 2003 αλλαξε γνωμη

 

Μάλλον δεν με απατά η μνήμη μου τελικά 

The rough-driving Englishman Nigel Mansell was winning in the FW14, almost in spite of himself, and there was a rumor that Senna had said, "even a monkey could drive that car."

He never said that. But he might well have thought it. Many of us thought Senna, still with McLaren, might have won every race that season if he'd been in the FW14.

 

https://africa.espn.com/racing/story/_/id/6851411/formula-one-ayrton-senna-revealed-never-film-senna

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Η Πιρέλλι είναι αποτυχία στην όλη "μοναχική" παρουσία της στην Φ1.

Για όσους υποτιμούν Τσέκο, το παιδί είχε εξαιρετικές εμφανίσεις με Sauber & Force India. Τη σεζόν που πήγε Mclaren δυστυχώς του έκατσε άθλιο μονοθέσιο. Και η αντικατάσταση του με τον Μάγκνουσεν ήταν ανέκδοτο. Πλέον κυνηγά μόνιμα πόντιουμ, σε αντίθεση με ότι βλέπαμε από τον δεύτερο της RBR (Αλμπον, Γκασλυ).

Εξαιρώντας Μαξ, εγώ δεν βλέπω ακόμα τον επόμενο Κίμι ή Αλόνσο. Λεκλερκ και Ράσελ μένει να το δείξουν.

Θα είχα μία ενσταση για Ράσελ. (edit: εννοώ ότι έχει ήδη δείξει πόσο ταλαντούχος είναι)

Είναι εξωπραγματικό το ποσοστό επικράτησης κόντρα σε τιμ μειτ του που έχει σε quali και τα 3 χρόνια που είναι στην F1.

Ήταν επίσης εντυπωσιακός στη μοναδική φορά που οδήγησε ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ουσιαστικά έχασε τη νίκη όχι από μία, άλλα από δύο (!) αναποδιές: και το λάθος στο 1ο πιτ και το αναγκαστικό 2ο πιτ λόγω φόβου για κλαταρισμένο ελαστικό. Και όλα αυτά σε μονοθέσιο που δεν ηταν στημένο πάνω του.

Τον περιμένω με καλές επιδόσεις από day 1 στη Μερκ. Το "κακό" γι' αυτόν είναι ότι του χρόνου θα τεθεί αντιμέτωπος με έναν από τους 2 "χειρότερους" τιμ μειτ που θα ήθελε κάθε οδηγός, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί τρελή δουλειά εξαρχής.

Πιστεύω τα επομένα χρόνια, αν η δυναμική των ομάδων δεν αλλάξει σημαντικά, Μαξ με Ράσελ θα είναι μόνιμοι ανταγωνιστές για το πρωτάθλημα.

(Φυσικά αυτό εξαρτάται και από τον Χάμιλτον. Δεν θα μου κάνει εντύπωση να συνεχίσει για αρκετό καιρό ακόμα, με δεδομένο ότι παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση.)

Πάντως γενικά είναι γενιά με καλό ταλέντο. Τώρα το ότι υπάρχουν και 3-4 pay drivers μέσα δεν λέει κάτι. Ανέκαθεν υπήρχαν οδηγοί που απορούσες τι δουλειά έχουν στο γκριντ. Μη νομίζει κανείς ότι early-mid 2000s ήταν όλοι οδηγάρες. Ειδικά κάτι ομάδες τύπου Μινάρντι, Σουπερ Αγκούρι, Σπάικερ, Τζόρνταν και σια είχανε δώσει θέσεις σε απίθανους τύπους.

Επεξ/σία από greenfan20
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Πάντως γενικά είναι γενιά με καλό ταλέντο. Τώρα το ότι υπάρχουν και 3-4 pay drivers μέσα δεν λέει κάτι. Ανέκαθεν υπήρχαν οδηγοί που απορούσες τι δουλειά έχουν στο γκριντ. Μη νομίζει κανείς ότι early-mid 2000s ήταν όλοι οδηγάρες. Ειδικά κάτι ομάδες τύπου Μινάρντι, Σουπερ Αγκούρι, Σπάικερ, Τζόρνταν και σια είχανε δώσει θέσεις σε απίθανους τύπους.

+1

Υπηρχαν pay drivers που δεν εκαναν καν qualify στο 107% στα 90s.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

 

Μάλλον δεν με απατά η μνήμη μου τελικά 

The rough-driving Englishman Nigel Mansell was winning in the FW14, almost in spite of himself, and there was a rumor that Senna had said, "even a monkey could drive that car."

He never said that. But he might well have thought it. Many of us thought Senna, still with McLaren, might have won every race that season if he'd been in the FW14.

 

https://africa.espn.com/racing/story/_/id/6851411/formula-one-ayrton-senna-revealed-never-film-senna

2 μαιμουδες τελικα :P

 

 

Niki Lauda always had the heart on her tongue. It regularly caused popping statements and controversy. The Austrian was Jaguar’s team boss in the past, but was unsuccessful in that period.

Lauda’s most memorable moment of the time was his remark that “even a monkey could drive a Formula 1 car.” A reference to the ‘ease’ with which the drivers then flew over the asphalt, compared to the 70s and 80s in which Lauda himself drove Formula 1. His remark caused a lot of fuss and criticism, but Lauda did not shy away from being right. In his own words, the intention was to get more feeling through the Formula 1 test with the modern techniques that were used, such as traction control, launch control and the downforce of the car.

In February 2002 he then took a seat in a Jaguar F1 car. The old fox, 52 years old at the time, would show that he had not forgotten how to drive. It resulted in various spins and plenty of entertainment. Afterwards, Lauda had to honestly admit that he had overestimated himself: “Yes, I said that even a monkey can drive an F1 car, but I only wanted to compare today’s cars with those of 17 years ago.”

 

The Austrian spun a number of times, but still managed to show a reasonable pace. The marriage with Jaguar was never a success and in late 2002 Lauda was fired. The statement, as well as the fact that he actually took action by actually testing, was typical of Lauda’s character who never gave up.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, zanskou είπε

εγώ πάλ θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος δεύτερος οδηγός που θα μπορούσε να έχει η RB. το ότι έχει ποσοστιαία μεγαλύτερη διαφορά από τους Gasly & Albon είναι λογικό καθώς το μονοθέσιο είναι πλέον σε επίπεδο κορυφής ο και ο Ver κακά τα ψέματα οδηγεί σε άλλο επίπεδο μαζί με τον ΗΑΜ και έχει πολύ καλύτερη συγκομιδή απ'οτι τα προηγούμενα χρόνια. 

Γενικά είναι μάλλον ο δεύτερος που θα ήθελε να έχει κάθε ομάδα. Συμβιβασμένος με το ρόλο του και να κάνει δουλειά (όπως σήμερα) ακόμα και όταν βρίσκεται πίσω. Σε αντίθεση με τον Βottas πχ που γενικά όταν δεν ξεκινάει από μπροστά δυσκολεύεται πάρα πολύ να ανέβει. 

Ουτε η ιδια η RB δεν το πιστευει αυτο και εχει πει οτι χρειάζεται να βελτιωθεί για να προσφερει στημ ομαδα και να μπορει να της δινει περισσοτερες επιλογες στρατηγικης. 

 

Μιλαμε για εναν οδηγο που επι 20 αγώνες εχει δει νομίζω μονο μια φορα τον Χαμ και τον Μαξ στην πιστα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Σε διάρκεια είναι.

Προφανώς, αφού στην περίπτωση που ανέφερα μέσα σε δυο χρονιές έφαγαν ban όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του αυτοκινήτου, αναγκάζοντας τις ομάδες να αλλάξουν ριζικά τη σχεδίαση .

Το τί ακολούθησε μετέπειτα είναι γνωστό.

 

 

 

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Ήταν επίσης εντυπωσιακός στη μοναδική φορά που οδήγησε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Το ίδιο έκανε και ο Μίκα Σάλο το 1999. Από το πουθενά, στη 2η συμμετοχή του με την Ferrari, βρέθηκε να οδηγεί το Γερμανικό GP και ελέω εντολών ομάδας, παραχώρησε την 1η θέση στον Irvine. Ο οποίος Irvine παρεμπιπτόντως, μετά τον τραυματισμό του SCH, βρέθηκε στη θέση να διεκδικεί και πρωτάθλημα. Οποία σύμπτωσις...Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την οποιαδήποτε προσπάθεια του RUS, αυτό είναι ενδεικτικό της δυναμικής του μονοθέσιου, όχι του οδηγού.

45 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Ειδικά κάτι ομάδες τύπου Μινάρντι, Σουπερ Αγκούρι, Σπάικερ, Τζόρνταν και σια είχανε δώσει θέσεις σε απίθανους τύπους.

Ε ναί. Ειδικά εάν σκεφτούμε πως ο Αλόνσο έκανε το ντεμπούτο του με την Minardi το 2001 ως pay driver υποστηριζόμενος από την Telefonica και την Santander, λογικό είναι να κράζουμε εκ των υστέρων και εκ του ασφαλούς οδηγούς σαν τον STR. Ακόμα και τον PER, για τον οποίον η εμπάθεια και το μίσος μερικών εδώ είναι πραγματικά αξιομνημόνευτα. Αλλά κατά τ' άλλα δείχνουν μονίμως το δάχτυλο στους άλλους...🤣🤣🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διπλο pit-stop της Ferrari. 

Περιμενα να πανε ολα λαθος αλλα εντυπωσιακοι χρονοι (2,2 και 2,4). Ανετα το καλυτερο pit stop της χρονιας.

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...