Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, liakjim είπε

- Τον χάμιλτον που στο vsc από 1.5δευτ πλησίασε στο 0.6 και πήρε slipstream στην ευθεία (και οδήγησε στο 2ο video).

αυτό μου έκανε κι εμενα εντύπωση, δεδομένου μάλιστα ότι έχουν και σχετική ένδειξη στο τιμόνι σχετικά με τα όρια που πρέπει να κρατάνε. 

Περισσότερη εντύπωση μου έκανες όμως το ότι δεν το εκανε report η RB που σημαίνει ότι μάλλον κάτι άλλο έγινε. Γιατι να το άφησαν να περάσει αποκλείεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, zanskou είπε

αυτό μου έκανε κι εμενα εντύπωση, δεδομένου μάλιστα ότι έχουν και σχετική ένδειξη στο τιμόνι σχετικά με τα όρια που πρέπει να κρατάνε. 

Περισσότερη εντύπωση μου έκανες όμως το ότι δεν το εκανε report η RB που σημαίνει ότι μάλλον κάτι άλλο έγινε. Γιατι να το άφησαν να περάσει αποκλείεται 

Δεν ξέρω τι παίχτηκε. Δεν πιστεύω ότι θα άλλαζε κάτι, πάλι θα κέρδιζε ο χαμ μιας και ο μαξ είχε λάθος γόμα, αλλά το συγκεκριμένο συμβάν έδωσε τη δυνατότητα στον χαμ να κολλήσει από πίσω κάτι που δεν θα μπορούσε να κάνει (ή ίσως αν ναι πολύ δύσκολα) σε φυσιολογικές συνθήκες και να περάσει και τη συνέχεια τη ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο VSC υπαρχει ενας χρονος-στοχος που πρεπει οι οδηγοι να τηρουν. προφανως ειναι χρονος που δεν μπορουν να πανε πιο γρηγορα. Αρα αν ο δευτερος ειναι μονιμα στο -.01 sec απο το χρονο στοχο και ο πρωτος στο -.05 ο δευτερος θα πλησιαζει τον πρωτο κατα .04sec (οι αριθμοι ειναι ενδεικτικοί). Επισης εχει σημασια σε πιο σημειο τελειωνει/αρχιζει ενα VSC. Αν ο πρωτος πχ μπαινει σε μια στροφη και ο απο πισω του εχει ακομα ευθεια προφανως ο 2ος οδηγος θα πλησιασει τον πρωτο (και αντιστροφα).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zanskou είπε

αυτό μου έκανε κι εμενα εντύπωση, δεδομένου μάλιστα ότι έχουν και σχετική ένδειξη στο τιμόνι σχετικά με τα όρια που πρέπει να κρατάνε. 

Περισσότερη εντύπωση μου έκανες όμως το ότι δεν το εκανε report η RB που σημαίνει ότι μάλλον κάτι άλλο έγινε. Γιατι να το άφησαν να περάσει αποκλείεται 

Μην πολυδινεις βαση στις ανακριβειες που γραφονται χωρις στοιχεια(για προφανεις λογους λειπουν τα παρακατω στοιχεια, μιλαμε για ατομα που ειδαν και απο τους 2 οδηγους οτι επαιξαν το ιδιο βρωμικα).
Δεν ισχυει λοιπον η ανακριβεια οτι λογω VSC, στο 2ο video(37 lap) ο Χαμ βρεθηκε κοντα στον Μαξ. Εδω τα στοιχεια:

Ακριβως πριν αρχισει το VSC στον 36ο γυρο, η διαφορα ηταν στα 0.698-0.759s.

resize-difference.png.aefae5265287c49cff1ed33fcf9568b4.png

image.png.12fe601015e371aa1e2a4f6dcd8a2edf.png

image.png.f9abd31ad18fbc6f118cc8d0bfb24bfb.png

 

Εδω η διαφορα οταν αρχισε το VSC:
image.png.addeaa07f2ec07f4c5ccfaf395047144.png

 

Χωρια που φυσικα αν η διαφορα δεν εμεινε σταθερη οταν εβγαιναν απο το VSC, τοτε μπορει να φταιει τοσο ο προπορευομενος οσο κι αυτος που ακολουθει.
Oπως και να εχει, αυτα ελεγχονται αυτοματα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, bkran είπε

Τέλος, θυμάται κανείς προς το τέλος της μετάδοσης, από τη FIA λένε νομίζω στη Mercedes ότι αν ξαναγίνει θα έχει black and white flag, ήταν για την τελευταία στροφή που έσπρωξε προς τα έξω ο Χαμ τον Φερσταπεν? 

 

4 ώρες πριν, papp0us είπε

Ναι έφαγε warning, όταν τον ώθησε έξω, ότι η επόμενη είναι B&W.

Ναι, για αυτο το συμβαν εφαγε warning o Ham. Σωστο warning, θα ελεγα οτι ειναι μαλιστα για ποινη αλλα προφανως δεν δοθηκε γιατι ο Μαξ δεν επρεπε να προσπαθει να προσπερναει στην ιδια ευθεια που εδωσε πισω την θεση του στον Χαμ:

ham.gif

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, GoMaR είπε

Παιδια το ξερετε οτι η λεξη βρωμικος που λετε, γραφεται βρομικος ; :P

 

Παλια οταν πηγαινα σχολειο γραφοταν με "ω"! Θα σεβεσαι! :lol:

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευετε θα επρεπε σε καθεστως κοκκινης σημαιας να απαγορευται οποιαδηποτε αλλαγη στο μονοθεσιο?Για να μην υπαρχει Free pit stop και γινονται διαφορες πουστ...στρατηγικες? 

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Παλια οταν πηγαινα σχολειο γραφοταν με "ω"! Θα σεβεσαι! :lol:

χαχαχα κλαιω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πιστευετε θα επρεπε σε καθεστως κοκκινης σημαιας να απαγορευται οποιαδηποτε αλλαγη στο μονοθεσιο?Για να μην υπαρχει Free pit stop και γινονται διαφορες πουστ...στρατηγικες? 

χαχαχα κλαιω

Για μενα οταν θα πεφτει κοκκινη σημαια και πανε ολοι στo pitlane, δε θα επρεπε να ακουμπαει κανενας μηχανικος το αμαξι. 
 

ΥΓ. μου εχουν τελειωσει τα likes παιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πιστευετε θα επρεπε σε καθεστως κοκκινης σημαιας να απαγορευται οποιαδηποτε αλλαγη στο μονοθεσιο?Για να μην υπαρχει Free pit stop και γινονται διαφορες πουστ...στρατηγικες? 

Δεν χρειαζεται να αλλαξει το  καθεστως. Υπαρχουν λογοι ασφαλειας που επιτρεπονται οι αλλαγες στο μονοθεσιο. Επισης, το αν ευνοειται καποιος ειναι τελειως τυχαιο, χωρια που ανακατευει λιγο την τραπουλα.


Αυτο που πρεπει να αλλαξει ειναι οτι οταν πρεπει να δωσεις την θεση σου πισω, τοτε να μην μπορεις να επιτεθεις για ενα sector. Ετσι θα ειχαμε γλυτωσει τα χθεσινα παιχνιδια που εκαναν οι 2 πρωτοι. Ειναι και θεμα ασφαλειας.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

ΥΓ. μου εχουν τελειωσει τα likes παιδια.

και εγω...καθε Κυριακη που εχει αγωνα τα ιδια...

 

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Υπαρχουν λογοι ασφαλειας που επιτρεπονται οι αλλαγες στο μονοθεσιο.

Οταν η κοκκινη σημαια ειναι για να βαλεις τον γερανο να παρει το τρακαρισμενο και τα μονοθεσια εχουν ευκαιρια για free pit stop που ειναι οι λογοι ασφαλειας? Οτι ανακατευει την τραπουλα συμφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οταν η κοκκινη σημαια ειναι για να βαλεις τον γερανο να παρει το τρακαρισμενο και τα μονοθεσια εχουν ευκαιρια για free pit stop που ειναι οι λογοι ασφαλειας? Οτι ανακατευει την τραπουλα συμφωνω.

Λογοι ασφαλειας για τα μονοθεσια που ειναι μεσα, πχ μπορει να μην εχουν τα καταλληλα ελαστικα για οταν ξανα εκκινησει ο αγωνας ή μπορει καποιο μονοθεσιο να ειχε χτυπημα που να πρεπει να επισκευαστει.


Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να βγαλουν κανονα που να λεει οτι θα εξεταζουν την καθε περιπτωση ξεχωριστα για το αν επιτρεπονται οι αλλαγες/επισκευες. Εκει να δεις τι ανακολουθιες/αντιφατικες αποφασεις θα υπηρχαν.

Τωρα ειναι ξεκαθαρος ο κανονας και ιδιος για ολους.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού πέρασε μια μέρα εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πήρε 10s penalty ο Max. Και έρχεται αυτό από έναν άνθρωπο που δεν πάει καθόλου τον Verstapen.

Ο max έκοψε ταχύτητα και έκατσε δεξιά. Υπήρχε άπλετος χώρος να περάσει από τα αριστερά ο Hamilton. Αυτά που λέει ότι δεν το κατάλαβε και δεν ήταν clear είναι αστεία. Οδηγός του επιπέδου του Hamilton με αντανακλαστικά σε ms δεν το κατάλαβε? Αστείο.

Τώρα ότι ο Max ήθελε να περάσει με drs πάλι; Πολύ πιθανό. Αν επιφέρει ποινή αυτό; Δεν ξέρω, αλλά τέλος παντων δεν έγινε κάτι τέτοιο, αν γινόταν να το συζητάγαμε.

Ως για το sudden brake? Καταρχήν βλέπεις ότι ο άλλος έχει κόψει τόσο και εσύ κάθεσαι από πίσω κολλημένος. Μπορεί να το έκανε για να δώσει πίσω την θέση του πιο εύκολα. Και αυτό που έκανε ο Max οι πιθανότητες ήταν σαφώς εναντίον του να φύγει με κλαταρισμένο ελαστικό...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, greg4 είπε

Αφού πέρασε μια μέρα εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πήρε 10s penalty ο Max. Και έρχεται αυτό από έναν άνθρωπο που δεν πάει καθόλου τον Verstapen.

Ο max έκοψε ταχύτητα και έκατσε δεξιά. Υπήρχε άπλετος χώρος να περάσει από τα αριστερά ο Hamilton. Αυτά που λέει ότι δεν το κατάλαβε και δεν ήταν clear είναι αστεία. Οδηγός του επιπέδου του Hamilton με αντανακλαστικά σε ms δεν το κατάλαβε? Αστείο.

Τώρα ότι ο Max ήθελε να περάσει με drs πάλι; Πολύ πιθανό. Αν επιφέρει ποινή αυτό; Δεν ξέρω, αλλά τέλος παντων δεν έγινε κάτι τέτοιο, αν γινόταν να το συζητάγαμε.

Ως για το sudden brake? Καταρχήν βλέπεις ότι ο άλλος έχει κόψει τόσο και εσύ κάθεσαι από πίσω κολλημένος. Μπορεί να το έκανε για να δώσει πίσω την θέση του πιο εύκολα. Και αυτό που έκανε ο Max οι πιθανότητες ήταν σαφώς εναντίον του να φύγει με κλαταρισμένο ελαστικό...

Δεν εφαγε ποινη επειδη ηθελε να περασει με drs στην ιδια ευθεια(που οπως ειπαμε, ο Χαμ το 2008 στο Spa ειχε φαει ποινη 25sec επειδη περασε στην ιδια ευθεια, χωρις μαλιστα να υπαρχει DRS).
Επισης, κανενας απο τους 2 δεν εφαγε ποινη επειδη δεν ηθελε να περασει πρωτος την γραμμη DRS.

Ο Μαξ εφαγε ποινη γιατι το ξαφνικο('brake suddenly and significantly') και αποτομο φρεναρισμα των 2.4g(αυτο που εκανε στο τελος) ηταν απροβλεπτο('erratic') και ηταν η κυρια αιτια που προκαλεσε το ατυχημα.

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Saudi Arabian Grand Prix - Offence - Car 33 - Causing a collision.pdf

"In deciding to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.
...
However, the sudden braking by the driver of Car 33 was determined by the Stewards to be erratic and hence the predominant cause of the collision and hence the standard penalty of 10 seconds for this type of incident, is imposed."

 

image.png.944e3ab8bde9c73360b2b18ab25d4ef6.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια διαβαζω εδω, διαβαζω στο Τσιλι και δεν μπορω να καταλαβω ποιος απο τους δυο ειναι πιο σιχαμα...
Ποιον να υποστηριξω στον τελευταιο αγωνα?

Επεξ/σία από 4saken
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...