Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, denthnpalevw είπε

Λίγα λόγια για το είδωλο Eddie Irvine.....

Είναι όπως ο Κίμι τώρα. Έκανε την καβλα του..... Τον πήγαινα τρελά.

Οπως το πες. Ηρθε να κάνει την κάβλα του, και του' κατσε (με τον τραυματισμό του Σουμάχερ) να πάει για το πρωτάθλημα το 1999. Χαβαλετζής και πολύ ωραίος τύπος εκτός πίστας. Εντός πίστας όμως, σχεδόν όλοι οι οδηγοί είχαν πρόβλημα μαζί του. Ανεύθυνος τελείως, μιά περίπτωση τύπου Μαλντονάντο. Εχουν μείνει στην ιστορία άλλωστε τα μπουνίδια με τον Σένα, στην Ιαπωνία το 1993. 🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ κράζετε μπότας για την κακή εμφάνιση, δεν διαφωνώ και εγώ μαζί σας

Αλλά το γεγονός ότι τον συγκρίνετε με τον Χάμιλτον σε αυτόν τον αγώνα είναι απλά αστείο. Ο τύπος είχε βρώμικο αέρα από αυτοκίνητα μπροστά ολόκληρο τον αγώνα σε βροχή. Ο Χάμιλτον από την άλλη είχε καθαρό αέρα

Ξεχάσατε μήπως ότι πέρσι ο Χάμιλτον είχε μείνει πίσω από τον φεττελ (σε εμφανώς πιο αργό αυτοκίνητο σε σχέση με την Άστον στου στρολλ φέτος) τον μισό αγώνα μέχρι που έκανε Πιτ ο φεττελ και ο άλλος πήγε για το overcut. Οι προσπεράσεις που έκανε χθες ο Χάμιλτον ήταν με drs στο ΣΤΕΓΝΟ. Με πολύ πιο δυνατό μονοθέσιο.

Επίσης από πού προκύπτει ότι η Ρεντ Μπουλ είχε πιο καλό αυτοκίνητο;;;;

Επειδή απλά ήταν λίγο πιο γρήγορες στα προκριματικά; Ο Χάμιλτον έπιανε τον φερσταπεν μετά από αρκετούς γύρους με ΣΠΑΣΜΕΝΗ πτέρυγα. Εκτός και αν ο Χάμιλτον είναι απλά goat όσον αφορά τα λάστιχα (πολύ πιθανό, το έχει αποδείξει αρκετές φορές)

Επισης διάβασα κάπου για σύγκριση Χάμιλτον με Πέρεζ, ο οποίος αν και είχε κακή εμφάνιση χθες (όχι ότι μας έχει συνηθίσει σε καλές εμφανίσεις στη βροχή) στο τέλος η Ρενό μπροστά έπαιρνε drs από τον οκον, κάνοντας την προσπέραση αδύνατη (όπως και ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να περάσει τον λεκλερκ όσο είχε drs και χρειάστηκε αρκετές προσπάθειες για τον Νόρρις)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν εχω καταλαβει πως προεκυψε οτι η Μερκ ειναι το 2ο σε δυναμικοτητα μονοθεσιο και η RBR 1ο...

Δλδ με Αλμπον Περεζ θα βλεπαμε αυτα τα πραγματα?

Ισοδυναμα με ενα κλικ καλυτερη την Μερκ λογω κινητηρα για μενα.

Μπραβο σε Μαξ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, just getting started είπε

Επισης διάβασα κάπου για σύγκριση Χάμιλτον με Πέρεζ, ο οποίος αν και είχε κακή εμφάνιση χθες (όχι ότι μας έχει συνηθίσει σε καλές εμφανίσεις στη βροχή) στο τέλος η Ρενό μπροστά έπαιρνε drs από τον οκον, κάνοντας την προσπέραση αδύνατη (όπως και ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να περάσει τον λεκλερκ όσο είχε drs και χρειάστηκε αρκετές προσπάθειες για τον Νόρρις)

Εάν δεν κάνω λάθος, ήταν κι ο RAI εκεί στο τρενάκι. Ο OCO έπαιρνε DRS από τον RAI και ο ALO από τον OCO για σχεδόν 20 γύρους. Παρόλα αυτά, στην περίπτωση του PER πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Μετά τα τόσα λάθη του που τον έριξαν χαμηλά, παραλίγο να ξαναφάει τα μούτρα του στην πρώτη απόπειρα να προσπεράσει τον VET, οπότε εκεί αποφάσισε να καθίσει πίσω, να μην επιχειρήσει τίποτα και ίσως να εκμεταλλευτεί κάποιο ενδεχόμενο λάθος των μπροστινών. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, ASFE είπε

Εγω δεν εχω καταλαβει πως προεκυψε οτι η Μερκ ειναι το 2ο σε δυναμικοτητα μονοθεσιο και η RBR 1ο...

 

55 λεπτά πριν, just getting started είπε

Επίσης από πού προκύπτει ότι η Ρεντ Μπουλ είχε πιο καλό αυτοκίνητο;;;;

To ειπε ο γκουρου εδω ρε, ο haha!
Τελος, δε θελω αμφισβητησεις εεεε;;; :ph34r:

Ο,τι και να λεμε κακιστη εμφανιση χτες απο Τσεκο. Ισως να προσπαθει ακομα να μαθει το μονοθεσιο σε μεικτες συνθηκες.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Οι προσπεράσεις που έκανε χθες ο Χάμιλτον ήταν με drs στο ΣΤΕΓΝΟ. Με πολύ πιο δυνατό μονοθέσιο.

Επίσης από πού προκύπτει ότι η Ρεντ Μπουλ είχε πιο καλό αυτοκίνητο;;;;

Αυτο εχει φανει στους πρωτους 2 αγωνες και αυτο λενε και οι πρωταγωνιστες και απο τις 2 πλευρες(Red bull και Mercedes).

Φαινεται αλλωστε και απο τα γεγονοτα:
1ος αγωνας: pole με 0.4s διαφορα
2ος αγωνας: Oταν ο Perez(επαναλαμβανω: ο Perez που δεν το εχει καθολου με το qualifying) κανει λαθη στο γρηγορο γυρο του αλλα τελικα ειναι μολις 0.035s πισω απο τον Ham που εκανε αλανθαστο γυρο, δεν υπαρχει αμφιβολια για το ποιο ηταν το πιο γρηγορο μονοθεσιο στα δοκιμαστικα.

Στα του αγωνα, δεν νομιζω πως μπορει να βγει ευκολα συμπερασμα σε εναν βροχινο αγωνα, με επαφες, κλπ.

Τελος, τοσο η Red Bull οσο και η Mercedes δεν ηταν πολυ πιο δυνατες απο McLaren και Ferrari. Αυτο αποτυπωνεται και στο μολις 0,3s που ειχε διαφορα φετος στο qualifying ο 1ος σε σχεση με McLaren/Ferrari ενω περυσι ηταν στο 1.0+s.

Εχει μειωθει η ψαλιδα αισθητα μεταξυ πρωτων και upper midfiled.

Αυτο θα δημιουργησει προβληματα σε Red Bull και Mercedes, γιατι τωρα πια δεν θα μπορουν να προσπερνουν ευκολα McLaren/Ferrari.
Επισης, οταν RB/Mercedes αποφασιζουν να μπουν πρωτες για το 1ο πιτ στοπ, δεν θα εχουν προλαβει να φτιαξουν διαφορα ενος πιτ στοπ απο McLaren/Ferrari και ετσι θα δεν θα βγαινουν σε καθαρο αερα. Αυτο ουσιαστικα θα τους περιορισει τις επιλογες στρατηγικης και το strategy με ενα pit stop νωρις για undercut οπως βλεπαμε περυσι δεν θα παιζει.

Θα τα δουμε να γινονται αυτα σε επομενους αγωνες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, just getting started είπε

Επίσης από πού προκύπτει ότι η Ρεντ Μπουλ είχε πιο καλό αυτοκίνητο;;;;

 

5 λεπτά πριν, ASFE είπε

Εγω δεν εχω καταλαβει πως προεκυψε οτι η Μερκ ειναι το 2ο σε δυναμικοτητα μονοθεσιο και η RBR 1ο...

Από εκεί που προέκυπτε ότι η Ferrari είχε το καλύτερο μονοθέσιο τα 2017,2018,2019. 1-2 pole ή νίκες ακόμα να είχε πέρσι η RB θα το ακούγατε και για το 2020.

Συναισθηματικό συμπέρασμα είναι για να να νιώσει καλά ο οπαδός για την οπαδική του επιλογή. Ότι ο Ham (τον Rosberg επιλέγουν να τον ξεχνούν) κάνει υπερβάσεις ενώ τρέχει μόνος, δε ξεκινά από τη pole κυριολεκτικά και μεταφορικά από το 2014 και έπειτα, δε κάνει λάθη, τον πολεμούν κ.α.

Κάτι που μέχρι το 2019 ήταν πάγια γραμμή του SkySports. Μετέπειτα νιώθω ότι έχουν ψιλοβαρεθεί και αυτοί και το έχουν μετριάσει (όχι όλοι, πιο πολύ ο Brundle).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογική του κάνω καλά προκριματικά άρα είμαι ο πιο γρήγορος στον αγώνα είναι λίγο προχωρημένη, αλλά οκ

Με αυτήν την λογική η Φερράρι είχε μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο το 19 άσχετα που με το που έπεφταν μια θέση ήταν τόσο κακό σε βρώμικο αέρα που δεν έφτανε ούτε στα 8 δέκατα πριν την ευθεία μπας και περάσει, παρόλη τη δύναμη του κινητήρα. Να θυμίσω ότι όσους αγώνες κέρδισαν τότε ήταν επειδή είχαν κάνει undercut

επίσης η Χαας πρέπει να είχε απίστευτο μονοθέσιο το 19 με τα προκριματικά που έκανε παρόλο που σε 5-10 γύρους μέσα στον αγώνα τους περνούσα όλοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, just getting started είπε

Η λογική του κάνω καλά προκριματικά άρα είμαι ο πιο γρήγορος στον αγώνα είναι λίγο προχωρημένη, αλλά οκ

Με αυτήν την λογική η Φερράρι είχε μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο το 19 άσχετα που με το που έπεφταν μια θέση ήταν τόσο κακό σε βρώμικο αέρα που δεν έφτανε ούτε στα 8 δέκατα πριν την ευθεία μπας και περάσει, παρόλη τη δύναμη του κινητήρα. Να θυμίσω ότι όσους αγώνες κέρδισαν τότε ήταν επειδή είχαν κάνει undercut

επίσης η Χαας πρέπει να είχε απίστευτο μονοθέσιο το 19 με τα προκριματικά που έκανε παρόλο που σε 5-10 γύρους μέσα στον αγώνα τους περνούσα όλοι

Δεν νομιζω οτι εχει δειξει τετοια σημαδια η RB φετος. Το αντιθετο μαλιστα, ειδαμε πως πλησιαζε ο Max με πληγωμενο μονοθεσιο τον Hamilton στο Bahrain.

Τελος, ακομα και αν καποιος εχει πιο οριακα πιο γρηγορο μονοθεσιο στον αγωνα, δεν σημαινει οτι εχει καλυτερο μονοθεσιο συνολικα για να κερδισει εναν αγωνα.
Παραδειγμα: Monza 2019

Ταχυτερο μονοθεσιο στα δοκιμαστικα: Ferrari
Ταχυτερο μονοθεσιο στον αγωνα: Mercedes
Καλυτερο μονοθεσιο για να κερδισεις τον αγωνα: Ferrari
 

Γιατι λογω ταχυτητας της Ferrari στα δοκιμαστικα , ξεκιναγε απο pole και ειχε υψηλη τελικη, οποτε η Mercedes που ηταν λιγο ταχυτερη στον αγωνα δεν μπορουσε να προσπερασει την Φερραρι.

Αποτελεσμα: νικη Φερραρι

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλοϊσάξια είναι τα μονοθέσια από αυτά που βλέπουμε μέχρι στιγμής. Έχει μία μικρή διαφορά η RB στις κατακτήριες, η οποία όμως στον αγώνα εξανεμίζεται. Ας περιμένουμε λίγο ακόμα πως θα πάει η σεζόν για να βγάλουμε το καλύτερο φετινό μονοθέσιο. Χαρακτηριστικές πίστες είναι αυτές που ακολουθούν αμέσως μετά τη θέρινη διακόπη (Σπα, Μόντσα), εκεί έχει νόημα αν δείχνεις ότι κυριαρχείς. Επίσης, ο Φερστάπεν βρίσκεται 5η χρονιά στην ομάδα και ξέρει τόσο καλά το μονόθεσιο (και είναι και οδηγάρα) που ξεχνάμε πόσο ρόλο παίζει η δική του απόδοση στα αποτελέσματα της RB.

Το σημαντικό είναι άλλο. Είτε ισάξια, είτε λίγο πάνω η RB, είτε λίγο πάνω η Μερκ, τόσο οι Γερμανοί όσο και ο Χαμιλτον έχουν καταφέρει να προηγούνται. Η RB πρέπει να κεφαλαιοποιήσει την ανωτερότητά της (αν όντως είναι ανώτερη). Οκ έχει πίστες στο φινάλε που είναι παραδοσιακά καλή (Βραζιλία, Μεξικό), αλλά σιγα σιγά θα έρθουν και τα καλά GP του Χαμ (τύπου Ουγγαρίας, Βρετανίας).

Τεσπά, βλέπουμε φοβερή σεζόν και εδώ καθόμαστε και γκρινιάζουμε για μαφίες και ποινές. Τον τραβάει ο οργανισμός μας ένα διπλό διαχύτη να τελειώσει το πρωτάθλημα με 300 βαθμούς διαφοράς.

// Εσείς που αφαιρέσατε τους βαθμούς του Κίμι να ξέρετε σας ψάχνουμε.

// Παίζει να μην το πόσταρε κανείς, το '22 η Φ1 πάει Μιάμι.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Τεσπά, βλέπουμε φοβερή σεζόν και εδώ καθόμαστε και γκρινιάζουμε για μαφίες και ποινές.

+1000, η maf1a ομαδα εχει καταφερει ακομα και φετος να εφευρει αδικιες κλπ.

6 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

// Παίζει να μην το πόσταρε κανείς, το '22 η Φ1 πάει Μιάμι.

Και εδω το poster σε Miami Vice theme:

OWiIqZc.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oποιος λεει οτι η RBR ειναι ξεκαθαρα ταχυτερη της Mercedes δεν ξερει τι του γινεται.
Ειναι τοσο μικρη η διαφορά τους οπου οδηγικα μικρολαθακια μπορουν να σχηματισουν λαθος αποψη σχετικα με το ποιο ειναι το πιο γρηγορο.

Και οταν λεμε γρηγορο εννοουμε στον αγωνα, αφου εκει κερδιζονται οι βαθμοι, οχι στα Q.
Eπισης, λογω διαφορας στο πατωμα και στο μεταξονιο, σε καποιες πιστες πιστες ισως εχει ενα ελαφρυ προβαδισμα η RBR και σε καποιες αλλες η Mercedes. Βαλτε στα παραπανω και τις μικροβελτιωσεις που θα φερνει η καθε ομαδα οποτε δεν μπορουμε να πουμε με σιγουρια τιποτα, εκτος απο το οτι και οι 2 ομαδες βρισκονται πιο κοντα απο ποτέ.

Βεβαια, πανω στο αγχος τους να χρησουν ηρωα τον ιπποτη καποιοι, προσπαθουν (ανεπιτυχως) να μας πεισουν οτι η RBR ειναι γρηγοροτερη.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Τόμι, αυτή είναι η τακτική του Τότο εδώ και χρόνια. Κάποιοι τσιμπάνε και τα αναπαράγουν, κάποιοι είναι αδιάφοροι και κάποιοι εκνευρίζονται. Ας ευχηθούμε να πάει έτσι όλη η χρονιά και όλα τα άλλα είναι για ανούσιες -επί το πλείστον- αντιπαραθέσεις. Μακάρι να μπεί για τα καλά στο κόλπο και η Φεράρι και η ΜακΛάρεν. Και μιάς και είπα Φεράρι, δεν ξέρω εάν το ανέφερε κανείς, αλλά ο SAI χθες αρκετά καλός. Έδειξε πως μπορεί να πιέσει τον LEC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...