Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον ο αγώνας χτες, η βροχή πάντα φέρνει περίεργες καταστάσεις.

Απίστευτο λάθος από Ham, όχι τόσο η έξοδος αλλά η τελείως αψυχολόγητη ενέργεια να πάει μπροστά καρφί στον τοίχο. Προφανώς η πίεση τον επηρέασε, είχε καλομάθει με τον Μπότας μόνο τα τελευταία χρόνια... Αν δεν ήταν τόσο τυχερός μέσα στην ατυχία του, θα τερμάτιζε εύκολα εκτός δεκάδας, αν δεν το παρατούσε κι όλας τελείως για να προστατευσει αυτοκίνητο. 

Νομίζω την χειρότερη κίνηση την έκανε πάντως ο Norris, τόση ώρα πίστευα ότι επίτηδες κράταγε κοντά τον Λεκλερκ ώστε να έχει DRS και αυτός. Ο μόνος τρόπος για να μην τους περάσει και τους δύο ο Ham θα ήταν αυτός πάντως. Μόλις βγήκε από το DRS o Λεκλερκ τον πέρασε για πλάκα ο Ham και το υπόλοιπο ήταν απλά θέμα χρόνου. 

Russel πολύ περίεργο συμβάν, κι εγώ πιστεύω τρόμαξε περισσότερο, για αυτό και η κίνηση αυτή μετά προς τον τουρίστα.

Για τις προσπεράσεις του Ham με DRS από 0,7 second νομίζω δεν υπάρχει σχόλιο, τρομερά ταχύτερη η Merc από Ferrari και McLaren, ο τουρίστας τι έκανε όλο τον αγώνα μόνο αυτός ξέρει.... Το γεγονός ότι παραλίγο να τον περάσει ο Russel με Williams είναι απλά τραγικό

Επεξ/σία από bkran
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Excuse my noobiness, δεν έβλεπα F1 τόσα χρόνια και τώρα έπιασα το season με το F1TV Pro. Είδα τον χθεσινό αγώνα και ήταν πολύ ωραίος αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση και τώρα και στο Bahrain, είναι το γεγονός ότι η Haas είναι συνέχεια πίσω. Είναι χειρότεροι οδηγοί ή χειρότερα τα αυτοκίνητα από τα υπόλοιπα teams;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Ρε συ Τόμι, αυτή είναι η τακτική του Τότο εδώ και χρόνια. Κάποιοι τσιμπάνε και τα αναπαράγουν, κάποιοι είναι αδιάφοροι και κάποιοι εκνευρίζονται. Ας ευχηθούμε να πάει έτσι όλη η χρονιά και όλα τα άλλα είναι για ανούσιες -επί το πλείστον- αντιπαραθέσεις. Μακάρι να μπεί για τα καλά στο κόλπο και η Φεράρι και η ΜακΛάρεν. Και μιάς και είπα Φεράρι, δεν ξέρω εάν το ανέφερε κανείς, αλλά ο SAI χθες αρκετά καλός. Έδειξε πως μπορεί να πιέσει τον LEC.

Mαζι σου φιλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, bkran είπε

Ενδιαφέρον ο αγώνας χτες, η βροχή πάντα φέρνει περίεργες καταστάσεις.

Απίστευτο λάθος από Ham, όχι τόσο η έξοδος αλλά η τελείως αψυχολόγητη ενέργεια να πάει μπροστά καρφί στον τοίχο. Προφανώς η πίεση τον επηρεάζει πολύ, είχε καλομάθει με τον Μπότας μόνο τα τελευταία χρόνια... Αν δεν ήταν τόσο τυχερός μέσα στην ατυχία του, θα τερμάτιζε εύκολα εκτός δεκάδας, αν δεν το παρατούσε κι όλας τελείως για να προστατευσει αυτοκίνητο. 

Νομίζω την χειρότερη κίνηση την έκανε πάντως ο Norris, τόση ώρα πίστευα ότι επίτηδες κράταγε κοντά τον Λεκλερκ ώστε να έχει DRS και αυτός. Ο μόνος τρόπος για να μην τους περάσει και τους δύο ο Ham θα ήταν αυτός πάντως. Μόλις βγήκε από το DRS o Λεκλερκ τον πέρασε για πλάκα ο Ham και το υπόλοιπο ήταν απλά θέμα χρόνου. 

Russel πολύ περίεργο συμβάν, κι εγώ πιστεύω τρόμαξε περισσότερο, για αυτό και η κίνηση αυτή μετά προς τον τουρίστα.

Για τις προσπεράσεις του Ham με DRS από 0,7 second νομίζω δεν υπάρχει σχόλιο, τρομερά ταχύτερη η Merc από Ferrari και McLaren, ο τουρίστας τι έκανε όλο τον αγώνα μόνο αυτός ξέρει.... Το γεγονός ότι παραλίγο να τον περάσει ο Russel με Williams είναι απλά τραγικό

Υπάρχει περίπτωση να φοβήθηκε ο HAM ότι αν δεν προχωρούσε μπροστά ίσως κολλούσε το μονοθέσιο στην άμμο παγίδα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Excuse my noobiness, δεν έβλεπα F1 τόσα χρόνια και τώρα έπιασα το season με το F1TV Pro. Είδα τον χθεσινό αγώνα και ήταν πολύ ωραίος αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση και τώρα και στο Bahrain, είναι το γεγονός ότι η Haas είναι συνέχεια πίσω. Είναι χειρότεροι οδηγοί ή χειρότερα τα αυτοκίνητα από τα υπόλοιπα teams;

Την έχουν παρατήσει τελείως τη φετινή χρονιά, έχοντας επικεντρωθεί στην εξέλιξη για το 2022. 

Οι οδηγοί της είναι rookies στην F1 και παράλληλα φαίνεται undriveable (shoutout to Bottas :P) το φετινό μονοθέσιο.

Ο συνδυασμός όλων αυτών κάνουν τη Haas να φαίνεται σαν από κατώτερη κατηγορία.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Την έχουν παρατήσει τελείως τη φετινή χρονιά, έχοντας επικεντρωθεί στην εξέλιξη για το 2022. 

Οι οδηγοί της είναι rookies στην F1 και φαίνεται undriveable (shoutout to Bottas :P) το φετινό μονοθέσιο.

Ο συνδυασμός όλων αυτών κάνουν τη Haas να φαίνεται σαν από κατώτερη κατηγορία.

Χωρίς κάποιον έμπειρο οδηγό στην ομάδα, ικανό να δώσει feedback στους μηχανικούς, πολύ φοβάμαι πως και το 2022 η Haas θα είναι όπως φέτος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πιτούλιας είπε

Χωρίς κάποιον έμπειρο οδηγό στην ομάδα, ικανό να δώσει feedback στους μηχανικούς, πολύ φοβάμαι πως και το 2022 η Haas θα είναι όπως φέτος.

Κι εγώ δε τη βλέπω να ξεφεύγει από την ουρά της βαθμολογίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, bkran είπε

Απίστευτο λάθος από Ham, όχι τόσο η έξοδος αλλά η τελείως αψυχολόγητη ενέργεια να πάει μπροστά καρφί στον τοίχο. Προφανώς η πίεση τον επηρεάζει πολύ, είχε καλομάθει με τον Μπότας μόνο τα τελευταία χρόνια... 

Προφανέστατα.... Είναι άλλωστε τόσα πολλά τα λάθη που κάνει υπό πίεση που το συμπέρασμά σου είναι απόλυτα λογικό.. 

Θαμπς απ! 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Προφανέστατα.... Είναι άλλωστε τόσα πολλά τα λάθη που κάνει υπό πίεση που το συμπέρασμά σου είναι απόλυτα λογικό.. 

Θαμπς απ! 

Σωστός, δεν το συνηθίζει να κάνει λάθη, πόσο μάλλον τέτοια. Αυτό που έπρεπε να γράψω ( και θα το διορθώσω ), ότι η πίεση τον επηρέασε την συγκεκριμένη στιγμή, στον συγκεκριμένο αγώνα.... Μετά έβαλε το κεφάλι κάτω και τους πέρασε όλους...

Μπορεί να μην τον συμπαθώ τον Ham, ( απο το τρέχων grid, Kimi μόνο ) αλλά δεν είναι τυχαίοι οι τίτλοι και τα ρεκόρ, έχουν βρει σαν ομάδα, Merc και Ham, το μαγικό ραβδί και τρέχουν όλοι να τους φτάσουν από το 2014.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eMike είπε

Προφανέστατα.... Είναι άλλωστε τόσα πολλά τα λάθη που κάνει υπό πίεση που το συμπέρασμά σου είναι απόλυτα λογικό.. 

 

παρεξηγησης!

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αρα στα τελευταια χρονια που δεν ηταν ποτε υπο πιεση πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ποσα λαθη εκανε? Γιατι μιλας για πολλα...

Επισης το μακρινο 08 που ηταν 2ος χρονος στην F1 ποσα λαθη εκανε και ποσα οι αλλοι οπου ενας σχεδον rookie τους πηρε το πρωταθλημα?

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι προφανως και ειναι ανθρωπος και αυτος οπως ο Max που βγηκε και ειπε οτι εκανε λαθος στα Qual και γινονται αυτα, το οτι κανει ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ ο HAM κατα το ημισυ εχει να κανει με οτι δεν δεχεται πολυ συχνα πιεση, κατα το υπολοιπο ημισυ εχει να κανει με την ικανοτητα του και αυτη δεν ερχεται και φευγει με την πιεση.

Το οτι οποτε ομως κανει λαθος βγαινετε και λετε, "να δεχτηκε πιεση και εκανε λαθος" ερχεται μαλλον σε αντιπαραθεση με την προταση που γραφεις παραπανω, αφου ουσιαστικα οι ιδιοι ανθρωποι λετε οτι τοσα χρονια ΔΕΝ δεχεται πιεση...ας αποφασισουμε τελοσπαντων. ο HAM τοσα χρονια δεχεται πιεση ή οχι; Αν δεν δεχεται γιατι εκανε ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ οπως χαρακτηριστικα λες;

Φίλος, τέρμα ειρωνική ήταν η απάντησή μου.... Για όνομα.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Russell καταλαβε το λαθος του(σε αντιθεση με την mafia ομαδα που λεει περι ηθικης αυτουργιας, τιμονιων κλπ) και ζητησε συγγνωμη απο την ομαδα του και τον Bottas για το συμβαν με το τρακαρισμα :

George Russell apologises to Valtteri Bottas after Emilia Romagna GP crash: 'It wasn't my proudest day'

Αναφορά σε κείμενο

"Yesterday wasn't my proudest day," he wrote.

"I knew it would be one of our best opportunities to score points this season and, when those points matter as much as they do to us right now, sometimes you take risks.

"It didn't pay off and I have to take responsibility for that. Having had time to reflect on what happened afterwards, I know I should have handled the whole situation better.

"Emotions can run high in the heat of the moment and yesterday mine got the better of me.

"I apologise to Valtteri, to my team and to anyone who felt let down by my actions. That's not who I am and I expect more from myself, as I know others expect more from me."
"I've learned some tough lessons this weekend and will come out of this a better driver and a better person for the experience," continued Russell in his statement.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αρα στα τελευταια χρονια που δεν ηταν ποτε υπο πιεση πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ποσα λαθη εκανε? Γιατι μιλας για πολλα...

Επισης το μακρινο 08 που ηταν 2ος χρονος στην F1 ποσα λαθη εκανε και ποσα οι αλλοι οπου ενας σχεδον rookie τους πηρε το πρωταθλημα?

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι προφανως και ειναι ανθρωπος και αυτος οπως ο Max που βγηκε και ειπε οτι εκανε λαθος στα Qual και γινονται αυτα, το οτι κανει ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ ο HAM κατα το ημισυ εχει να κανει με οτι δεν δεχεται πολυ συχνα πιεση, κατα το υπολοιπο ημισυ εχει να κανει με την ικανοτητα του και αυτη δεν ερχεται και φευγει με την πιεση.

Το οτι οποτε ομως κανει λαθος βγαινετε και λετε, "να δεχτηκε πιεση και εκανε λαθος" ερχεται μαλλον σε αντιπαραθεση με την προταση που γραφεις παραπανω, αφου ουσιαστικα οι ιδιοι ανθρωποι λετε οτι τοσα χρονια ΔΕΝ δεχεται πιεση...ας αποφασισουμε τελοσπαντων. ο HAM τοσα χρονια δεχεται πιεση ή οχι; Αν δεν δεχεται γιατι εκανε ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ οπως χαρακτηριστικα λες;

Αλέξανδρε, εάν μου επιτρέπεις, εδώ είναι και εσένα το λάθος σου, ως οπαδού. Λες "κατά το ήμισυ αυτό και κατά το άλλο ήμισυ το άλλο". Πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; Γιατί όχι 70%-30% ή 40%-60% ας πούμε, υπέρ της μιάς ή άλλης περίπτωσης; Επίσης, πως εσύ μπορείς να είσαι σίγουρος για τις ψυχικές-ψυχολογικές αρετές ή αδυναμίες ενός προσώπου που είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά;  Ένα τέτοιο επιχείρημα είναι εντελώς έωλο.

 

Όλοι οι οδηγοί της F1 κάνουν λάθη. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως απαιτείται τεράστιο επίπεδο φυσικής αλλά και πνευματικής κατάστασης. Όπως έχουν δίπλα τους διαιτολόγους, προπονητές κλπ. για το σώμα, έχουν και ειδικούς για το πνεύμα. Η στατιστική είναι ένα καλό εργαλείο μέτρησης αλλά ΔΕΝ δείχνει το αίτιο, οπότε δεν μπορούμε με κανέναν τρόπο να είμαστε σίγουροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...