Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Αλέξανδρε, εάν μου επιτρέπεις, εδώ είναι και εσένα το λάθος σου, ως οπαδού. Λες "κατά το ήμισυ αυτό και κατά το άλλο ήμισυ το άλλο". Πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; Γιατί όχι 70%-30% ή 40%-60% ας πούμε, υπέρ της μιάς ή άλλης περίπτωσης; Επίσης, πως εσύ μπορείς να είσαι σίγουρος για τις ψυχικές-ψυχολογικές αρετές ή αδυναμίες ενός προσώπου που είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά;  Ένα τέτοιο επιχείρημα είναι εντελώς έωλο.

 

Όλοι οι οδηγοί της F1 κάνουν λάθη. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως απαιτείται τεράστιο επίπεδο φυσικής αλλά και πνευματικής κατάστασης. Όπως έχουν δίπλα τους διαιτολόγους, προπονητές κλπ. για το σώμα, έχουν και ειδικούς για το πνεύμα. Η στατιστική είναι ένα καλό εργαλείο μέτρησης αλλά ΔΕΝ δείχνει το αίτιο, οπότε δεν μπορούμε με κανέναν τρόπο να είμαστε σίγουροι.

Φυσικα και δεν ειναι 50 - 50...Το λεω για χαρη της συζητησης και για να επιδειξω ακριβως το οτι ολοι συζητατε το αν ειναι κωλοφαρδος, ή αν του εκατσε ενα safety car ή αν πιεστηκε και εκανε λαθος ή οχι. Κανεις δεν συζηταει οτι με σαφως γρηγοροτερο μονοθεσιο απο Ferarri, Mclaren και ισαξιο RB και αφου ειχε βγει εκτος και ειχε βρει στον τοιχο, ειχε τα κακαλα και την ικανοτητα να συγκεντρωθει παλι και να τους περασει σαν σταματημενους τοσο ευκολα που ουσιαστικα ξεφτιλιζει τον ΒΟΤ που καθεται στο ιδιο μονοθεσιο. Και ολα αυτα σε μια πιστα που ακομα ηταν βρεγμενη και μολις ειχε κανει λαθος και ειχε βγει εκτος.

Αλλα γενικα ειναι μια κυριακη που του εκατσαν ολα καλα  λογω τυχης, η maf1a τον ευνοησε παλι κτλπ κτλπ. Το μονο που δεν ακουσαμε στα σοβαρα ειναι οτι επιτηδες επεσε ο RUS πανω στον BOT και στησαν και τον τσακωμο μετα για να  ευνοηθει  ο Sir...αν και πολλοι ισως το πιστευουν...

Προφανως αντιλαμβανομαι οτι τα προηγουμενα χρονια το σπορ δεν ειναι αυτο που ηταν. Και πολλοι κατηγορουν τον HAM επειδη διαλεξε την καλυτερη ομαδα και ειναι μονοπωλιο. Μεχρι και εγω που ειμαι οπαδος του HAM περσυ προπερσυ δεν χαιρομουν καν  με τις νικες παρα μονο οταν επαιρνε το πρωταθλημα και αυτο λογω του οτι παει να σπασει του M.Schu γιατι θεωρω οτι τα ρεκορ ειναι για να σπανε, και τα τελευταια 2 χρονια εχω αρχισει και υποστηριζω αλλους νεους οδηγους οπως ο Sainz και ο Norris.

Ομως φετος μοιαζουν τα πραγματα να ειναι διαφορετικα για αυτο με ενοχλει λιγο παραπανω οταν κανουμε τις ιδιες συζητησεις με προηγουμενες χρονιες. Αφηστε την μαφια και την τυχη στην απ εξω και παμε να δουμε αγωνες...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Excuse my noobiness, δεν έβλεπα F1 τόσα χρόνια και τώρα έπιασα το season με το F1TV Pro. Είδα τον χθεσινό αγώνα και ήταν πολύ ωραίος αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση και τώρα και στο Bahrain, είναι το γεγονός ότι η Haas είναι συνέχεια πίσω. Είναι χειρότεροι οδηγοί ή χειρότερα τα αυτοκίνητα από τα υπόλοιπα teams;

 

16 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Την έχουν παρατήσει τελείως τη φετινή χρονιά, έχοντας επικεντρωθεί στην εξέλιξη για το 2022. 

Οι οδηγοί της είναι rookies στην F1 και παράλληλα φαίνεται undriveable (shoutout to Bottas :P) το φετινό μονοθέσιο.

Ο συνδυασμός όλων αυτών κάνουν τη Haas να φαίνεται σαν από κατώτερη κατηγορία.

 

16 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Χωρίς κάποιον έμπειρο οδηγό στην ομάδα, ικανό να δώσει feedback στους μηχανικούς, πολύ φοβάμαι πως και το 2022 η Haas θα είναι όπως φέτος.

Οι ομαδες πια εχουν περιορισμο στο budget(The 2021 F1 cost cap explained – what has changed, and why?) και στις ποσες ωρες μπορουν να περασουν στην αεροδυναμικη σηραγγα.
Μαλιστα οσο πιο πισω τερματιζεις στο πρωταθλημα, τοσο περισσοτερο χρονο δικαιουσαι τον επομενο χρονο στην αεροδυναμικη σηραγγα για να βελτιωσεις το μονοθεσιο σου.

Ειδικα οι μεγαλες ομαδες που ειχαν συνηθισει να εχουν μεγαλα budget και να περνουν πολυ χρονο με δοκιμες στην αεροδυναμικη σηραγγα, θα δυσκολευτουν να προσαρμοστου
ν.

Η Φερραρι βρηκε μια λυση σε αυτο και ετσι ο ρολος της Haas ειναι πια λιγο διαφορετικος:
Η Ferrari εστειλε τον επικεφαλη σχεδιασμου του μονοθεσιου της Simone Resta να δουλεψει στην τελευταια Haas. Μαλιστα, η Φερραρι εφτιαξε καινουριο κτιριο στο Maranello για ολους τους μηχανικους της που πια θα δουλευουν για την Haas. Το κτιριο αυτο ειναι διπλα στα αλλα κτιρια της Φερραρι.(Η Ferrari στήνει εργοστάσιο στο Maranello για την Haas)
Οι μηχανικοι που θα δουλευουν στην εξελιξη του μονοθεσιου της Haas θα εξακολουθουν να πληρωνονται απο την Φερραρι.

Περισσοτερες πληροφοριες εδω:
More Ferrari staff to join separate Haas division working on 2022 car

Αναφορά σε κείμενο

“Those persons will be in Maranello in a completely separate building to Scuderia Ferrari so they will not have access to the Scuderia Ferrari building,” Binotto added.

και εδω σε ενα πιο αναλυτικο αρθρο:
Revealed: How Schumacher and Resta fit into Ferrari’s new-era customer team model at Haas

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους 2 πρώτες αγώνες για τη σεζόν 2021, η RBR ήταν ταχύτερη. Γιατί φοβάστε να το γράψετε;

Αισθητά ταχύτερη στο Μπαχρέιν Q & R, ξανά ταχύτερη Ίμολα Q & R. Το ότι ο Χαμ έκανε τέλειο γύρο και πήρε pole με απειροελάχιστη διαφορά, δεν αλλάζει κάτι στην ουσία.

Έχασαν (δεν έχει σημασία αν ήταν στις λεπτομέρειες) στο Μπαχρέιν "δικό τους" αγώνα οι ταύροι, δεν πήραν τον επιπλέον πόντο του ταχύτερου γύρου Ιταλία. Η τύχη χαμογέλασε στον Χαμ μετά το λάθος και το σπασμένο εμπρός φτερό, και πήρε 2η θέση που περίμενα να πάρει, γιατί ΑΥΤΟΣ μπορεί, και το κάνει. Αν περιμένει κανείς ότι θα χαρίσει κάστανο ο GOAT του αθλήματος, παρακολουθείτε λάθος σπορ.

Χοντρό λάθος τα μαλακά στον τσέκο, το έγραφα και πιο πίσω. Υπερστροφή, χωρίς να κινείται στο όριο, χαμηλή πρόσφυση και επιλογή-ρίσκο χωρίς νόημα. Με μια 4η ή ακόμα καλύτερα 3η θέση, τώρα θα ήταν πρώτοι στους κατασκευαστές.

Παρότι δεν το έβλεπα έτσι στην αρχή, εντέλει δεν έχει κλείσει ικανοποιητικά η ψαλίδα με 3η θέση. RBR & Merc είναι ~1 sec ταχύτερες από McLaren & Φερράρι. Καλύτερα από πέρσι δεν λέω, αλλά όχι αρκετά κοντά. Το βλέπουμε όλοι πιστεύω.

Μεγάλο αίνιγμα για μένα η απόδοση Ρικιάρντο. Εξακολουθώ να τον έχω ψηλότερα από Νόρρις.

Η Σκουντερία είναι η Ρενό του 2020, και η Ρενό η Φερράρι του 2020. Α ρε Νάντο, τι ατυχία. Δεν πιστεύω ότι θα κλείσει το χάσμα, το αντίθετο μάλλον.

Φέτελ. Όπως πέρσι. Ή πρόπερσι. Αλήθεια, υπάρχει μέλλον για εκείνον στην Φ1;

Τέλος, με όσα έχουμε δει στο παρελθόν, η Mercedes ΠΑΝΤΑ κρύβει άσσο στο μανίκι. Πιστεύω θα υπερ-καλύψει το προβάδισμα της RBR στους επόμενους μήνες.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Μεγάλο αίνιγμα για μένα η απόδοση Ρικιάρντο. Εξακολουθώ να τον έχω ψηλότερα από Νόρρις.

 

Το χεις ξαναγραψει αυτο...δεν δειχνεις να εμπιστευεσαι τον πιτσιρικα. Μπορω να ρωτησω γιατι? Τα δειγματα γραφης που εχουμε ειναι πολυ πολυ θετικα. Ωστοσο και εγω περιμενω τον RIC οσο βρισκει τα πατηματα του να πλησιαζει στην αποδοση τον Norris οπως και ο PER

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εξακολουθω να πιστευω οτι δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για το ποιο ειναι το πιο γρηγορο μονοθεσιο σε race μεταξυ RBR και Μερσεντας!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να το κρινουμε αυτο, θα πρεπει ο ιδιος οδηγος να οδηγησει και τα δυο.
Τωρα συγκρινουμε διαφορετικα μονοθεσια με διαφορετικους οδηγους.

Αν δεν υπηρχε ο Χαμιλτον και ηταν μονο το μποτινι, θα λεγαμε σιγουρα οτι το μονοθεσιο της RB ειναι πιο γρηγορο 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το χεις ξαναγραψει αυτο...δεν δειχνεις να εμπιστευεσαι τον πιτσιρικα. Μπορω να ρωτησω γιατι? Τα δειγματα γραφης που εχουμε ειναι πολυ πολυ θετικα. Ωστοσο και εγω περιμενω τον RIC οσο βρισκει τα πατηματα του να πλησιαζει στην αποδοση τον Norris οπως και ο PER

Δεν έχει την ταχύτητα, που μόνο ελάχιστα ταλέντα έχουν. Ούτε ο Σάινθ. Για μένα έχουν συγκεκριμένο ταβάνι, δεν είναι Λεκλερκ ξέρω γω. Aλλά και ο Ράσελ για παράδειγμα που έχει ανώτερο επέλεξε να'ναι πιόνι της Mercedes και φέτος. Ο καθένας με τις επιλογές του. Ίσως δικαιωθεί μελλοντικά. Whatever.

40 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγω εξακολουθω να πιστευω οτι δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για το ποιο ειναι το πιο γρηγορο μονοθεσιο σε race μεταξυ RBR και Μερσεντας!

Στα 2 πρώτα GP ήταν η RBR. Δεν μεταφράστηκε βαθμολογικά όμως, και αυτό μετράει στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το χεις ξαναγραψει αυτο...δεν δειχνεις να εμπιστευεσαι τον πιτσιρικα. Μπορω να ρωτησω γιατι? Τα δειγματα γραφης που εχουμε ειναι πολυ πολυ θετικα. Ωστοσο και εγω περιμενω τον RIC οσο βρισκει τα πατηματα του να πλησιαζει στην αποδοση τον Norris οπως και ο PER

Κάνει κατά καιρούς μέτριους αγώνες.

Επίσης κάποιες φορές είναι λες και τον πιάνουν στον ύπνο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προσπέραση από την εξωτερική που του έκανε ο Πέρεζ στο Άμπου Ντάμπι το 19

Πάντως χαίρομαι να τον βλέπω γιατί δείχνει συνεχώς ότι βελτιώνεται και μαθαίνει από τυχόν λάθη του.

 

Άσχετο, αλλά ο Πέρεζ και όσοι έβαλαν μαλακή γόμα το έκαναν γιατί θα ήταν πιο εύκολο να την φέρουν σε σωστή θερμοκρασία και έτσι θα είχαν αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα στην επανεκκίνηση, πέρα από το πιο μαλακό λάστιχο. Προφανώς όσοι το έκαναν το συζήτησαν με τους μηχανικούς τους και έκριναν ότι μπορούν να κάνουν τα λάστιχα να κρατήσουν. Άρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το θεωρείτε λάθος επιλογή. Είδαμε και 2 που έβαλαν μεσαία που το έχασαν καθώς τα ζεσταιναν

Το ότι ο Πέρεζ έκανε τον αγώνα που έκανε ήταν καθαρά λόγω δικής του οδήγησης, και όχι της μαλακής που είναι αποδεδειγμένα καλύτερη σε μεταβατικές καταστάσεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

Επειδή στα τελευταία μηνύματα καταπιαστήκατε αρκετά με τους οδηγούς, θα πω και εγώ μια άποψη.

Αρχικά, όλοι οι νέοι οδηγοί της κάθε ομάδας, Πέρες, Ρικ κτλ, θεωρώ πως λόγω του σύντομου preseason που υπήρξε φέτος θα χρειαστούν χρόνο για να προσαρμοστούν σε νέα μονοθέσια. Αντίστοιχα οι παλιοί οδηγοί, όπως ο Νόρις μέχρι κάποιους αγώνες θεωρώ πως θα είναι αναμενόμενα καλύτερος από τον teammate του. 

Από εκεί και έπειτα, ο Νόρις θεωρώ πως με Φερστάπεν και Λεκλέρκ είναι στο τοπ 3 που θα μας απασχολεί στο μέλλον.
Ο Ράσελ αν και είμαι φαν, δνε με πείθει ιδιαίτερα. Επίσης, αν και κριτικάρεται πως επί της ουσίας περιμένει την Μερκ, τι άλλες επιλογές είχε την τελευταία διετία; Θέσεις άνοιξαν μόνο στην Χαας επί της ουσίας. Ρενώ, Άστον Μάρτιν και ΜακΛάρεν ήθελαν να πάνε σε σγκεκριμένες επιλογές. Ρεντ Μπουλ λόγω Βολφ δεν θα πήγαινε. 

Ο Μπότας πραγματικά με προβληματίζει για το αν τόσο μπορεί ή απλά δεν βρίσκει κάποιο νοημα και απλά τρέχει. Κάποια orders που έχει πάρει την τελευταία διετία τον έχουν ξενερώσει πλήρως σίγουρα με την ομάδα και απλά τσεπώνει το μαρούλι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, just getting started είπε

...Άρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το θεωρείτε λάθος επιλογή. Είδαμε και 2 που έβαλαν μεσαία που το έχασαν καθώς τα ζεσταιναν

...

Γνωμη μου, πας για μαλακά προφανώς για να εκμεταλλευτείς το προβάδισμα των πρώτων γύρων, γνωρίζοντας όμως ότι δεν παίζει σενάριο για επιπλέον πιτ στοπ (εκτός SC), και ότι αν δεν το καταφέρεις στην αρχή, μετά τους ~10 γύρους (χοντρικά) η φθορά αρχίζει να μετράει αντίστροφα υπερ της κίτρινης γόμας. Γιατί όμως να ρισκάρεις, με κρύα ελαστικά και όχι εντελώς στεγνή αγωνιστική γραμμή; Στο ίδιο σημείο εντωμεταξύ βγήκε και ο Tsunoda.

Πιστεύω πώς κάποια στιγμή (ας πούμε μετά το 50ο γύρο) θα είχε τις ευκαιρίες του για να ανέβει βάθρο, και θα το έκανε σε πιο safe συνθήκες. Έτσι το είδα εγώ live, μπορεί όμως η επιλογή να είχε αποδώσει και να μιλούσαμε για μαγκιά της RBR τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Γνωμη μου, πας για μαλακά προφανώς για να εκμεταλλευτείς το προβάδισμα των πρώτων γύρων, γνωρίζοντας όμως ότι δεν παίζει σενάριο για επιπλέον πιτ στοπ (εκτός SC), και ότι αν δεν το καταφέρεις στην αρχή, μετά τους ~10 γύρους (χοντρικά) η φθορά αρχίζει να μετράει αντίστροφα υπερ της κίτρινης γόμας. Γιατί όμως να ρισκάρεις, με κρύα ελαστικά και όχι εντελώς στεγνή αγωνιστική γραμμή; Στο ίδιο σημείο εντωμεταξύ βγήκε και ο Tsunoda.

Πιστεύω πώς κάποια στιγμή (ας πούμε μετά το 50ο γύρο) θα είχε τις ευκαιρίες του για να ανέβει βάθρο, και θα το έκανε σε πιο safe συνθήκες. Έτσι το είδα εγώ live, μπορεί όμως η επιλογή να είχε αποδώσει και να μιλούσαμε για μαγκιά της RBR τώρα.

Μια χαρα ομως βγηκε η επιλογη με τα μαλακα στον Norris.

Επισης, σε αυτην την πιστα η εκτιμηση μετα το FP3 για τα μαλακα ηταν οτι εχουν αρκετα μικρη διαφορα στο degradation απο τα μεσαια. 
O Perez μονος του πεταξε βαθμους, δεν του εφταιγαν τα ελαστικα.

-------------------------------------------------------------

Στις 21/4/2021 στις 6:31 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Στους 2 πρώτες αγώνες για τη σεζόν 2021, η RBR ήταν ταχύτερη. Γιατί φοβάστε να το γράψετε;

Αισθητά ταχύτερη στο Μπαχρέιν Q & R, ξανά ταχύτερη Ίμολα Q & R. Το ότι ο Χαμ έκανε τέλειο γύρο και πήρε pole με απειροελάχιστη διαφορά, δεν αλλάζει κάτι στην ουσία.

Η απαντηση βρισκεται εδω:

Στις 19/4/2021 στις 3:20 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Συναισθηματικό συμπέρασμα είναι για να να νιώσει καλά ο οπαδός για την οπαδική του επιλογή. Ότι ο Ham (τον Rosberg επιλέγουν να τον ξεχνούν) κάνει υπερβάσεις ενώ τρέχει μόνος, δε ξεκινά από τη pole κυριολεκτικά και μεταφορικά από το 2014 και έπειτα, δε κάνει λάθη, τον πολεμούν κ.α.

 

Στις 19/4/2021 στις 5:42 ΜΜ, tommy^ είπε

Oποιος λεει οτι η RBR ειναι ξεκαθαρα ταχυτερη της Mercedes δεν ξερει τι του γινεται.

...

Βεβαια, πανω στο αγχος τους να χρησουν ηρωα τον ιπποτη καποιοι, προσπαθουν (ανεπιτυχως) να μας πεισουν οτι η RBR ειναι γρηγοροτερη.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Μια χαρα ομως βγηκε η επιλογη με τα μαλακα στον Norris.

Επισης, σε αυτην την πιστα η εκτιμηση μετα το FP3 για τα μαλακα ηταν οτι εχουν αρκετα μικρη διαφορα στο degradation απο τα μεσαια. 
O Perez μονος του πεταξε βαθμους, δεν του εφταιγαν τα ελαστικα.

...

 

Πιο πολύ έχασε τη θέση ο Λεκ παρά τον πέρασε ο Νορρις. Μετά είχε καθαρό πεδίο στη δεύτερη θέση.

Αντε δεν μπορώ να περιμένω τον επόμενο αγωνα.

Υ.Γ το σχόλιό μου πιο πάνω αφορά τα πρώτα δύο GP. Ε προφανώς δεν θα κριθεί η δυναμική ενός μονοθεσίου ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...