Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θέλω την βοήθεια σας... 

αρχές Φεβρουαρίου τελειωνε το συμβόλαιο που είχα στην ζενίθ και για ρεύμα και για αέριο. ενημέρωσα από πριν την ζενίθ ότι δεν θέλω να κάνω ανανέωση και μου απάντησαν καταφατικά. ενώ με το ρεύμα μου έστειλαν τελικό λογαριασμό τον οποίο πλήρωσα και η μετάβαση μου στο ρεύμα της ΔΕΗ έγινε κανονικά, με το αέριο δεν έγινε αυτό ίσως λόγω της καθυστέρησης ενεργοποίηση του συμβολαίου μου από την ΔΕΗ με αποτέλεσμα να μου έρθει νέος λογαριασμός αερίου από την ζενιθ. αυτό σημαίνει λογικά ότι η ζενίθ μου έκανε ανανέωση συμβολαίου; και εάν ναι θα χρειαστεί να πληρώσω ρήτρα αποχώρησης; 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

 Πώς είναι δυνατόν να σου βγάζουν διαφορετικά προγράμματα και, κυρίως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα προγράμματα που δεν δικαιολογούνται από πουθενά;

Κι εγώ την ίδια ερώτηση είχα κάνει. Όπως το είπες ήταν χρηματιστηριακό. Η απάντηση που πήρα από ένα καλό μέλος εδώ ήταν ότι η μεγάλη ΔΕΗ πρόλαβε ή και προέβλεψε σωστά και πήρε πολλές μονάδες αερίου χρηματιστηριακά τον Σεπτέμβριο περίπου και μας κάλυψε. Έτσι δεν θα ξαναγίνει αυτό τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται και θα ισχύσει τότε κάπως λιγότερο η ανάλυση που έκανε το μέλος vali.

Και εγώ ήμουν της φιλοσοφίας όλοι το ίδιο είναι και με θολό marketing απλώς ξεγελάνε τον κόσμο να αλλάζουν εταιρείες, μέχρι που μου άνοιξαν τα μάτια οι αναλύσεις εδώ και την γλίτωσα και εγώ.

Δημοσ.

Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι διάφορες εταιρείες χρεώνουν αναπροσαρμογή TTF χωρίς καν να φανερώνουν τον τρόπο υπολογισμού. Ρίχνουν ένα ποσό 450€ χωρίς καν να εμφανίζουν την ανάλυση. 

Αν ερχόταν σε μένα τέτοια χρέωση δεν θα το άφηνα έτσι.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Μου ήρθε σήμερα ο δεύτερος λογαριασμός από home gas control (στα 0,02€/kwh). Η κατανάλωση έτσι κι αλλιώς ήταν μικρή και πάλι και τα ποσά ανάξια λόγου. Έμεινα όμως να αναρωτιέμαι. Πώς είναι δυνατόν να συζητάμε ότι υπάρχουν τέτοιες χαοτικές διαφορές στις χρεώσεις; Όχι μόνο ανάμεσα σε διαφορετικούς παρόχους, αλλά ακόμα και ανάμεσα στον ίδιο. Εάν δεις τις χρεώσεις του προγράμματος της ΔΕΗ που δεν έχει σταθερή τιμή, βλέπεις ότι είναι στο διπλάσιο και παραπάνω από το σταθερό. Και αναρωτιέσαι. Το ίδιο αέριο δεν ψωνίζουν; Στην ίδια τιμή δεν το ψωνίζουν; Πώς είναι δυνατόν να σου βγάζουν διαφορετικά προγράμματα και, κυρίως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα προγράμματα που δεν δικαιολογούνται από πουθενά; Εντάξει η ελεύθερη αγορά, εντάξει ο καπιταλισμός, εντάξει η μεσολάβηση κινδύνου και η επιδίωξη κέρδους, εντάξει ότι ο κάθε καταναλωτής πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς, εντάξει όλα. Γιατί θα πρέπει ο άλλος όμως να γνωρίζει υποχρεωτικά με λεπτομέρειες από το κάθε τι για να μην πληρώνει τον κούκο αηδόνι για το ίδιο ακριβώς πράγμα και γιατί θα πρέπει να μπαίνουν "βασικά αγαθά" σε πλαίσιο λειτουργίας χρηματιστηριακής αγοράς; Δεν ξέρω, με έπιασαν οι αναπάντητες αναζητήσεις μου.

Η ΔΕΗ είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα. Για τα θερμικά (με αέριο) εργοστάσιά της.

Πίσω είναι ο Μυτιληναίος.

Η διαφορά των δύο είναι η εξής:

Η ΔΕΗ έχει κτίσει θέσεις αγοράς αερίου πολύ νωρίς, γιατί ξέρει ότι την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας θα την διαθέσει, ανεβοκατεβάζοντας τα λιγνιτικά και τα νερά.

Ο Μυτιληναίος δεν ξέρει πότε θα γίνουν εκλογές και ποιος θα βγεί (μιλώντας για ένα χρόνο μπροστά και περισσότερο) και πιθανώς φοβάται ότι το τεράστιο εργοστάσιο με αέριο που έφτιαξε στην Βοιωτία, δίπλα στην κατανάλωση (Αττική) και ετοιμάζεται να το εγκαινιάσει, (με πρωθυπουργική και πάλι παρουσία φαντάζομαι), θα δουλέψει ή θα το «φάνε» (για κάποια χρόνια) τα λιγνιτικά. (μια παρένθεση εδώ: ο Μυτιληναίος στην αρχή του χειμώνα, πριν από οποιοδήποτε πόλεμο, σε ενημέρωση των επενδυτών, παραπονιόταν ότι στην ελλάδα δεν υπάρχει η κουλτούρα του «σταθερού τιμολογίου» στους λογαριασμούς ενέργειας και άρα γιαυτό δεν έκτισε θέσεις προμήθειας).

Για την ΔΕΗ και τον Μυτιληναίο, το λιανοπούλι, όλοι εμείς δηλαδή που χρησιμοποιούμε το αέριο για θέρμανση, είμαστε μια παρανυχίδα (και πολύ λέω).

Γιατί οι διαφορές στις τιμές της παρανυχίδας;

(Πέρα από την όποια κερδοσκοπία)

Η ΔΕΗ έχει ήδη ψωνίσει, και αν θες σταθερό τιμολόγιο, δεν έχει πρόβλημα για την ασυναγώνιστη τιμή. (σε κάνει πελάτη της και οι έρευνες δείχνουν ότι, δεν θα είσαι συνέχεια στο internet να ψάχνεις τιμές ανταγωνιστών όταν τα πράγματα κάποια στιγμή ομαλοποιηθούν). Αν δεν θές σταθερό, πέτα αετό, δική σου η ευθύνη!

Ο Μυτιληναίος όμως επειδή ψωνίζει βλέποντας κοντόφθαλμα την ζήτηση, αυτή την περίοδο κάνει υπομονή και βασίζεται στους ανημέρωτους!

Με το συμπάθιο και με καλή πρόθεση….

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/3/2022 στις 2:36 ΜΜ, Uberalles_gr είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήδη το έκανα και περιμένω.....

Αύριο έχω κλείσει και ραντεβού σε ΔΕΗ για να φύγω και ότι γίνει

Ευχαριστώ,
Βασίλης.

Σε συνέχεια της καταγγελίας μου, σήμερα μου απάντησαν το παρακάτω

Spoiler

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ - PROTERGIA

31 Μαρ 2022 06:56:36

Αξιότιμε κύριε XXXXX, Σε συνέχεια της απάντησής σας και καθώς ο προμηθευτής ενέργειας είναι αρμόδιος για την απάντηση στο αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 14/3 σας έχει αποσταλεί η σχετική απάντηση αναφορικά με τη χρέωση της ρήτρας αναπροσαρμογής και τον τρόπο ενημέρωσης σας από πλευράς μας. Με εκτίμηση.

Τι κουλή απάντηση είναι αυτή; Τι να απαντήσω;

Βάζω τι είχα στείλει εγώ στις 14/3
 

Spoiler

Στην απάντησή σας δεν αναφέρθηκε ο λόγος που δεν έγινε η απαραίτητη παρουσίαση με παραδείγματα κατανοητά ώστε να αντιληφθώ το πραγματικό μέγεθος της αύξησης του λογαριασμού πριν τη χρέωση . (αυτά ορίζει η νομοθεσία) Δεν θα συνέχιζα στο πρόγραμμα αν γνώριζα οτι έπρεπε να κάνω μαθηματικές πράξεις για την ορθότητα και επαλήθευση του λογαριασμού Για το "η εταιρεία μας σας έχει ενημερώσει σύμφωνα με τα οριζόμενα στη Σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία" που αναφέρατε , είναι κάτι το οποίο θα αποφασίσει η αρμόδια αρχή και όχι εσείς φυσικά. Παρακαλώ τη ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ,όπως και να εξετάσει το πραγματικό κόστος αγοράς αερίου της εταιρίας ώστε να εξακριβωθεί αν η επιπλέον αύξηση είναι ουσιαστικά αύξηση στο περιθώριο κέρδος και όχι στο κόστος προμήθειας όπως ισχυρίζεται η εταιρία Ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Δημοσ.

Και εγω παιδια εκανα αιτηση να παω στην Δεη τοσο στο αεριο οσο κ στο ρευμα...μετα απο μολις 1½ μηνα στην protergia...βεβαια θα χραωθω το πεναλτι αποχωρησης...υπαρχει τροπος να το γλιτωσω αν διαμαρτυρηθω για τις χρεωσεις της ρητρας αναπροσαρμογης για την οποια δεν ενημερωθηκα κ κατανοησα ότι ανεβαζει την τελικη τιμη?

Δημοσ.

Καλησπέρα θα ήθελα παρακαλώ την βοήθεια σας γιατί διάβασα τόσες σελίδες και θέλω μια σαφή απάντηση τι μπορώ να κάνω για να γλιτώσω αυτόν τον λογαριασμό που έχει ρήτρα 636€.Η μάνα μου πήγε έκανε διακανονισμό γιατί δεν ήξερε να ασχοληθεί αλλά αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων. 🙏

20220331_155825.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mitsakos2 είπε

Καλησπέρα θα ήθελα παρακαλώ την βοήθεια σας γιατί διάβασα τόσες σελίδες και θέλω μια σαφή απάντηση τι μπορώ να κάνω για να γλιτώσω αυτόν τον λογαριασμό που έχει ρήτρα 636€.

αμφισβήτηση λογαριασμού , είναι μέσα στις τόσες σελίδες που διάβασες , αν θες φτιάξε ένα κείμενο πρώτα και κάνε tag αν χρειαστείς βοήθεια

8 ώρες πριν, karrapaoki είπε

θέλω την βοήθεια σας... 

αρχές Φεβρουαρίου τελειωνε το συμβόλαιο που είχα στην ζενίθ και για ρεύμα και για αέριο. ενημέρωσα από πριν την ζενίθ ότι δεν θέλω να κάνω ανανέωση και μου απάντησαν καταφατικά. ενώ με το ρεύμα μου έστειλαν τελικό λογαριασμό τον οποίο πλήρωσα και η μετάβαση μου στο ρεύμα της ΔΕΗ έγινε κανονικά, με το αέριο δεν έγινε αυτό ίσως λόγω της καθυστέρησης ενεργοποίηση του συμβολαίου μου από την ΔΕΗ με αποτέλεσμα να μου έρθει νέος λογαριασμός αερίου από την ζενιθ. αυτό σημαίνει λογικά ότι η ζενίθ μου έκανε ανανέωση συμβολαίου; και εάν ναι θα χρειαστεί να πληρώσω ρήτρα αποχώρησης; 

θα φανεί στον τελικό

 

2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

Τι κουλή απάντηση είναι αυτή; Τι να απαντήσω;

πάρε τηλ στη ΡΑΕ , περίεργο όντως

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, korakios είπε

αμφισβήτηση λογαριασμού , είναι μέσα στις τόσες σελίδες που διάβασες , αν θες φτιάξε ένα κείμενο πρώτα και κάνε tag αν χρειαστείς βοήθεια

θα φανεί στον τελικό

 

πάρε τηλ στη ΡΑΕ , περίεργο όντως

Ναι αμφισβήτηση λογαριασμού αλλά τι να τους γράψω από την στιγμή που μου έχουν την ρήτρα αναπροσαρμογής και έκανε η μάνα μου τον διακανονισμό για να το πληρώσει? 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, citiz είπε

Εκανα αίτηση για ΔΕΗ αν και είμαι σε φθηνότερο πρόγραμμα που ληγει τον Σεπτέμβρη.

Σε ποιο προγραμμα εισαι τωρα?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mitsakos2 είπε

Ναι αμφισβήτηση λογαριασμού αλλά τι να τους γράψω από την στιγμή που μου έχουν την ρήτρα αναπροσαρμογής και έκανε η μάνα μου τον διακανονισμό για να το πληρώσει? 

κανονικά πρώτα έπρεπε να κάνετε την αμφισβήτηση

για το κείμενο θα διαβάσεις πολλές και αρκετές σελίδες πίσω πρώτα

σου γράφω τι προβλέπει η νομοθεσία

Αναφορά σε κείμενο

στ) Σαφή, εύλογα και διαφανή κριτήρια, βάσει των
    οποίων λαμβάνει χώρα η αναπροσαρμογή των Χρεώ-
    σεων Προμήθειας.

    στ) Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής
    των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς
    ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού και
    γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει
    στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το
    ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνα-
    τόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρι-
    σης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών,
    και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας.

    ε) Πρέπει να είναι σαφής η χρονική διάρκεια ισχύος
    των χρεώσεων που συμφωνείται, π.χ. σταθερές χρεώσεις
    για ένα (1) έτος. Ιδίως για συμβάσεις με διάρκεια πάνω
    από ένα έτος, πρέπει να περιλαμβάνεται διαφανής με-
    θοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων, απλή και
    κατανοητή στον Πελάτη.

    2. Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθει-
    ας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση
    των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλά-
    χιστον τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των
    τροποποιήσεων και εφόσον είναι δυνατό και επαρκές,
    σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χω-
    ριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν.

ξεκίνα ένα κείμενο και πόσταρε εδώ αν θες κάποια συμβουλή πάνω σε αυτό που έχεις ήδη γράψει

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HERTHAN είπε

Σε ποιο προγραμμα εισαι τωρα?

Elpedison to fix, το χα προλαβει χαρις σε σας τέλος Σεπτέμβρη. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...