Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ekrepali είπε

H αλλαγή σε benefit όμως θα γίνει στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση (εμένα το Μάρτιο). 

αυτό είναι σίγουρο; Το έχεις ρωτήσει (το πιθανότερο) ή μπορούμε να το δούμε κάπου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, desiro είπε

Καλησπερα!! Εχει ρωτησει κανεις αν μπορουμε να φυγουμε αζημιως απ το 0,125? Και αν ναι,θελει καποια διαδικασια? Οι πιο πολλοι τι σκεφτεστε να κανετε? Ελιν η μεταβαση στο gas benefit?

Εγώ έστειλα αίτημα στη ΔΕΗ , φυσικά το έκανα (και άργησα έπρεπε απο τα Χριστούγεννα) , χωρίς να περιμένω απάντηση , απλά τα παίρνω με τη σειρά προβλεπέ

50 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν θέλετε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο απ'το τμήμα εξυπηρέτησης, προσπαθήστε να το πράξετε με τον προβλεπόμενο τρόπο https://www.dei.gr/media/d1ochsee/kodikas-diaxeirisis-aitimaton-paraponon-pelaton.pdf Δηλαδή αφού σας απαντήσει ο εκπρόσωπος αόριστα ότι δεν έχουν εκδωθεί λογαριασμοί λόγω αναβάθμισης κλπ... πείτε του ότι δε σας καλύπτει η απάντηση και θέλετε να μιλήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο, όπως ορίζει ο κώδικας διαχείρισης αιτημάτωμ και παραπόνων. Να σας δώσουν δηλαδή το εσωτερικό τηλέφωνο κάποιου προϊσταμένου του τμήματος φυσικού αερίου, τμήματος τιμολόγησης, τμήματος μηχανογράφησης κλπ.

σκέφτομαι να κάνω "παράπονο" μετά τις 10 εργάσιμες αναφέροντας τον αρ. αιτήματος στο myrae ,

αλλά βλέποντας την ηλεκτρονική διεύθυνση , είναι άλλη,  customercaregas@dei.com.gr

θα στείλω και εκεί , έχει γούστο να πάρω ticket και να έκανα μλκ που έστειλα στο [email protected]

7 λεπτά πριν, tempo είπε

αυτό είναι σίγουρο; Το έχεις ρωτήσει (το πιθανότερο) ή μπορούμε να το δούμε κάπου;

17.3 σε περίπτωση αιτήματος αλλαγής , για αορίστου το θεωρώ άγνωστο το τι θα κάνουν

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

όχι τον άλλο μήνα

αυτόματα , στα άλλα μέλη δεν έχει λήξει , απλά θέλουν για τους δικούς τους λόγους να παραμείνουν ΔΕΗ και να το γυρίσουν στο benefit  με ένα αίτημα

________________

όσοι κάνετε μετάβαση πάρτε γραπτώς αν οι 24μήνες ισχύουν απο την αρχή ή όχι

____________________________________________________________

απο Ελίν δέχτηκαν παλιό λογαριασμό Μαΐου ευτυχώς . Φυσικά απο ΔΕΗ περίμενω να κλείσουν οι 10 εργάσιμες για myrae και αν δε δίνουν εκεί βεβαίωση μη οφειλών φεύγει καταγγελία σε ΥΠΕΝ για αθέμιτες πρακτικές

Για τη μη εφαρμογή ρήτρας αποχώρησης το σκέφτομαι με ΣτΚ αρχικά και μετά myrae

Φαινεται να συμφερει το dual της Ελιν. Ρευμα και αεριο χωρις δεσμευση ειναι;

Δημοσ.

  

1 ώρα πριν, korakios είπε

 

αλλά βλέποντας την ηλεκτρονική διεύθυνση , είναι άλλη,  customercaregas@dei.com.gr

θα στείλω και εκεί , έχει γούστο να πάρω ticket και να έκανα μλκ που έστειλα στο [email protected]

 

Tα έβαλα στο mail checker και τα δείχνει και τα 2 ενεργά.

Αυτό που βγάζει ανενεργό είναι το [email protected]

Spoiler

33.jpg.dee41a909a180efd26a22e910f9f4822.jpg

Kαι τώρα σκέφτομαι... έχει γούστο να στέλνει σ'αυτό το email η ΕΔΑ τις μετρήσεις. 🤣

Διότι όταν πήρα απάντηση (απ'το metering της ΕΔΑ), προώθησαν τη βεβαίωση στο [email protected] (ανενεργό) και στα [email protected] και [email protected] τα οποία ναι μεν είναι ενεργά αλλά είναι γενικού ενδιαφέροντος και όχι για φυσικό αέριο.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Kαι τώρα σκέφτομαι... έχει γούστο να στέλνει σ'αυτό το email η ΕΔΑ τις μετρήσεις. 🤣

και μετά απο μήνες θα πει ο IT , λες να φταίει αυτό ? 🤪

15 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Διότι όταν πήρα απάντηση (απ'το metering της ΕΔΑ), προώθησαν τη βεβαίωση στο [email protected] (ανενεργό) και στα [email protected] και [email protected] τα οποία ναι μεν είναι ενεργά αλλά είναι γενικού ενδιαφέροντος και όχι για φυσικό αέριο.

πάντως έστειλα και εκεί πριν λίγο  ([email protected])  ,  δεν ήρθε ticket όπως παλιά ,

είδα στα παλιά email οτι πάντα ήταν απο [email protected] για αιτήματα που αφορούσαν , μάντεψε , για έκδοση λογαριασμού όταν πρωτοέκανα τη σύνδεση 😂

λες να μην ισχύει το "gas" καθόλου ? ζαβλακώθηκα

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, korakios είπε

ζαβλακώθηκα

δίπλα είχε αναφερθεί και το ξέχασα , για επικοινωνία (αν απαντήσουν φυσικά)

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-fysiko-aerio/

πατάτε το "Χρειάζεστε Βοήθεια?" επιλέγετε "Φυσικό Αέριο" και επιλέγετε αίτημα

Πχ έκανα αίτημα για "βεβαίωση μη οφειλών" και ήρθε ticket όπως παλιά

Αν απαντήσουν άμεσα θα ανοίξω και για "Θέματα ενημέρωσης Οφειλών"

Αν δεν απαντάνε , τα κλασσικά όπως πριν

@ekrepali

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, ekrepali said:

H αλλαγή σε benefit όμως θα γίνει στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση (εμένα το Μάρτιο). Δηλαδή για 1 μήνα θα πληρώνεις 0.06 παραπάνω... κόστος που ίσως είναι μεγαλύτερο απ'τη ρήτρα ενός 6μήνου. Η oποία ρήτρα και επιδοτείται 50% απ'το επίδομα θέρμανσης, και αμφισβητείται μετέπειτα λόγω πλημμελούς εκπλήρωσης της σύμβασης - μη έκδοση λογαριασμών βάσει περιοδικότητας - όπως ανέφερε ο κοράκιος.

Άρα θα περάσει σε αοριστου σε μας με το 0,05 στο τέλος του μήνα; Αν λήγει πχ 9/2 θα βγει και ο Φεβρουάριος με 0,05; Μου ακούγεται πολυκαλο για να είναι αληθινό 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, korakios είπε

δίπλα είχε αναφερθεί και το ξέχασα , για επικοινωνία (αν απαντήσουν φυσικά)

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-fysiko-aerio/

πατάτε το "Χρειάζεστε Βοήθεια?" επιλέγετε "Φυσικό Αέριο" και επιλέγετε αίτημα

Πχ έκανα αίτημα για "βεβαίωση μη οφειλών" και ήρθε ticket όπως παλιά

Αν απαντήσουν άμεσα θα ανοίξω και για "Θέματα ενημέρωσης Οφειλών"

Αν δεν απαντάνε , τα κλασσικά όπως πριν

@ekrepali

Έρχεται όμως αντίγραφο από αυτό που απέστειλες;

Δημοσ.
25 minutes ago, ekrepali said:

Έρχεται όμως αντίγραφο από αυτό που απέστειλες;

Όχι. Μόνο επιβεβαίωση ότι έχεις στείλει κάποιο αίτημα με αριθμό τάδε 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έρχεται όμως αντίγραφο από αυτό που απέστειλες;

όχι , αλλά ούτε παλιά έπαιρνα δλδ λέει

Αναφορά σε κείμενο

 

Αγαπητέ πελάτη,

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Επιβεβαιώνουμε πως λάβαμε το αίτημά σας με κωδικό #ΧΧΧΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧ και σύντομα θα σας ενημερώσουμε για τη διευθέτησή του.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ

 

η πλάκα είναι οτι έρχεται απο το [email protected] και όχι απο το gas

Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

και μετά απο μήνες θα πει ο IT , λες να φταίει αυτό ? 🤪

πάντως έστειλα και εκεί πριν λίγο  ([email protected])  ,  δεν ήρθε ticket όπως παλιά ,

είδα στα παλιά email οτι πάντα ήταν απο [email protected] για αιτήματα που αφορούσαν , μάντεψε , για έκδοση λογαριασμού όταν πρωτοέκανα τη σύνδεση 😂

λες να μην ισχύει το "gas" καθόλου ? ζαβλακώθηκα

Δυο mail που έστειλα στο [email protected] δεν πήρα καμία απάντηση και φυσικά ούτε αριθμό

Στο [email protected] ήρθε  αυτόματη απάντηση με αριθμό υπόθεσης  και αρχικά και όταν τους έκανα υπενθύμιση (ο ίδιος αριθμός)  αλλά από εκεί και πέρα καμιά ενημέρωση η επίλυση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, korakios είπε

δίπλα είχε αναφερθεί και το ξέχασα , για επικοινωνία (αν απαντήσουν φυσικά)

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-fysiko-aerio/

πατάτε το "Χρειάζεστε Βοήθεια?" επιλέγετε "Φυσικό Αέριο" και επιλέγετε αίτημα

Πχ έκανα αίτημα για "βεβαίωση μη οφειλών" και ήρθε ticket όπως παλιά

Αν απαντήσουν άμεσα θα ανοίξω και για "Θέματα ενημέρωσης Οφειλών"

Αν δεν απαντάνε , τα κλασσικά όπως πριν

@ekrepali

.

Επεξ/σία από Drake27
Δημοσ.

Πήγα χθες σε κατάστημα της ΔΕΗ και άλλαξα τη σύνδεση του πατέρα μου (0,125) σε gas benefit. Χωρίς ρήτρα και χωρίς τα 50

Μόνο με το ΑΦΜ και την ταυτότητα. Η δέσμευση είναι για 24 μήνες και ξεκινάει απο χθες.

Δεν πήρανε την ένδειξη του μετρητή και τους ρώτησα πως θα χρεωθώ και απο πότε. Μου είπανε πως θα σπάσει η κατανάλωση αναλογικά.

Μικρές καταναλώσεις έχουμε οπότε ας φύγει ο χειμώνας και το καλοκαίρι και απο Σεπτέμβριο μπορεί να το σπάσω.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα. Και εγώ είμαι σε gas control με 0.125. Θα ήθελα τα φώτα σας, σε περίπτωση που το αλλάξω σε gas benefit, η τιμολόγηση θα αλλάξει αμέσως; Αν το γνωρίζει κάποιος.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, skantsos είπε

 

Δεν πήρανε την ένδειξη του μετρητή και τους ρώτησα πως θα χρεωθώ και απο πότε. Μου είπανε πως θα σπάσει η κατανάλωση αναλογικά.

 

Η σύμβαση λέει ότι σε περίπτωση αλλαγής προγράμματος, η αλλαγή μπαίνει σε ισχύ στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση. Όταν είναι ίδιο το πρόγραμμα (control σε άλλο control ή benefit σε άλλο benefit) τότε πάει αναλογικά. Θα το δούμε στη πράξη, ο κάθε υπάλληλος λέει το μακρύ του και το κοντό του. Εάν πάντως χρεωθεί το Φλεβάρη με control τότε θα είναι τεράστια η διαφορά με το κυμαινόμενο που πέφτει συνεχώς. Σήμερα το TTF (front Φλεβάρη) έχει πέσει στο 55.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...