Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, stagkia είπε

αν καταλαβαίνω σωστά το m3

ναι , αυτό το νούμερο κοιτάς για το αν είναι σωστή η καταχώρηση στο λογαριασμό

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , αυτό το νούμερο κοιτάς για το αν είναι σωστή η καταχώρηση στο λογαριασμό

W&V αεριο .pdf

Αναγράφονται αυτά τα κυβικά κάπου στον λογαριασμό;

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stagkia είπε

Αναγράφονται αυτά τα κυβικά κάπου στον λογαριασμό;

Spoiler

1226194121_.png.6bb9512126a91b8e566b253508564219.png

και σου χρωστάνε επιδοτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

1226194121_.png.6bb9512126a91b8e566b253508564219.png

και σου χρωστάνε επιδοτήσεις

Η W&V μου χρωστάει;

η μήπως χρωστάω εγώ διότι βλέπω απόκλιση 323 κιλοβατώρες ή κυβικά μέτρα ;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stagkia είπε

Η W&V μου χρωστάει;

ναι τις επιδοτήσεις , μην το αφήσεις

4 λεπτά πριν, stagkia είπε

η μήπως χρωστάω εγώ διότι βλέπω απόκλιση 323 κιλοβατώρες ή κυβικά μέτρα ;

αυτό είναι διαφορετικό θέμα , θα φανεί είτε με έκδοση έκτακτου ή τα ανέλαβε η ΔΕΗ

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Giannis Vs είπε

Ευχαριστώ πολύ! Θα επανέλθω με τα νεότερα 

Update. Μόλις έμαθε ο πατέρας μου ότι αλλάζουμε πάροχο μου λέει: κάτσε να σου δώσω κάτι χαρτιά της Ζενιθ που στείλαν πριν λίγο καιρό. Και ανακαλύπτω ότι υπάρχει αυτήν η Αίτηση/σύμβαση προμήθειας για την οποία βέβαια ο πατέρας μου ούτε θυμόταν κάτι. Μιλάμε για ηλικιωμένο άνθρωπο με μερική άνοια. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;;

CamScanner 03-01-2022 16.04_1.jpg

CamScanner 03-01-2022 16.04_2.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Giannis Vs είπε

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;;

μάματα , γιαυτό και μου έκανε εντύπωση που δεν είχε ειδοποίηση μιας και η Ζενιθ είναι συνήθως τυπική σε αυτά

καταγγελία για το οτι δεν έγινε η παρουσίαση της ρήτρας αναπροσαρμογής ωστε να γίνει κατανοητή και να αντιληφθεί το μέγεθος της υπέρογκης επιπλέον χρέωσης

αιτήσαι την ηχογράφηση της τηλεφωνικής συνομιλίας και επιστροφή των χρεώσεων

ζητάς και το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας

Αυτά με έντυπο αμφισβήτησης και στείλτο αρχικά στην εταιρία και περιμένεις 10 εργάσιμες

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι τις επιδοτήσεις , μην το αφήσεις

αυτό είναι διαφορετικό θέμα , θα φανεί είτε με έκδοση έκτακτου ή τα ανέλαβε η ΔΕΗ

Θα δω τον επόμενο που θα έρθει από την W&v σαν τελευταίος μέχρι να συνδεθώ στην ΔΕΗ και και θα σε ξανά ενοχλήσω..

πρεπει να σου απονέμουμε όλοι φόρο τιμής για τν βοήθεια σου!!!

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, stagkia είπε

πρεπει να σου απονέμουμε όλοι φόρο τιμής για τν βοήθεια σου!!!

απο φόρους χορτάσαμε , δε θέλουμε άλλους 😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

μάματα , γιαυτό και μου έκανε εντύπωση που δεν είχε ειδοποίηση μιας και η Ζενιθ είναι συνήθως τυπική σε αυτά

καταγγελία για το οτι δεν έγινε η παρουσίαση της ρήτρας αναπροσαρμογής ωστε να γίνει κατανοητή και να αντιληφθεί το μέγεθος της υπέρογκης επιπλέον χρέωσης

αιτήσαι την ηχογράφηση της τηλεφωνικής συνομιλίας και επιστροφή των χρεώσεων

ζητάς και το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας

Αυτά με έντυπο αμφισβήτησης και στείλτο αρχικά στην εταιρία και περιμένεις 10 εργάσιμες

Το άλλο όμως πρόλαβα και το έστειλα στη ΡΑΕ πειράζει;

Επεξ/σία από Giannis Vs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, korakios είπε

απο φόρους χορτάσαμε , δε θέλουμε άλλους 😁

Καλα θα τα βεβαιωσουμε στην εφορια και τα πληρωνεις οποτε μπορεις.:P

Επεξ/σία από HERTHAN
Δημοσ.

@korakios

Είχες δίκιο τελικά. Αυτοί βάλανε ρήτρα TTF σε απόλυτα κυμαινόμενο πρόγραμμα. Αυτό θέλει γερή καταγγελία σε ΡΑΕ και ΣτΚ. Ούτε Customer και προφανώς καμία λύπηση. 😂

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

κλείστο καλύτερα

Οκ. Μπήκα στην εφαρμογή αλλά δεν βρίσκω ακύρωση αιτήματος...

Eπίσης σήμερα έχω κλείσει το απόγευμα ραντεβού στη ΔΕΗ για αλλαγή παρόχου. Να πάω ή να το ακυρώσω;

6 λεπτά πριν, ekechagi είπε

@korakios

Είχες δίκιο τελικά. Αυτοί βάλανε ρήτρα TTF σε απόλυτα κυμαινόμενο πρόγραμμα. Αυτό θέλει γερή καταγγελία σε ΡΑΕ και ΣτΚ. Ούτε Customer και προφανώς καμία λύπηση. 😂

Για το δικό μου λες ε;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Giannis Vs είπε

Οκ. Μπήκα στην εφαρμογή αλλά δεν βρίσκω ακύρωση αιτήματος...

Eπίσης σήμερα έχω κλείσει το απόγευμα ραντεβού στη ΔΕΗ για αλλαγή παρόχου. Να πάω ή να το ακυρώσω;

Για το δικό μου λες ε;

Ναι, είναι τέρμα καταχρηστικοί οι όροι.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...