Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 minutes ago, Giannis80x said:

Εσυ δεν πηγες δεη;

Ναι αυτό το περιστατικό είναι σε δευτερη παροχή ενός κενού διαμερίσματος με ελάχιστη κατανάλωση στο ίδιο ακίνητο όποτε είπα τώρα θα ασχοληθώ για την παροχή που χρησιμοποιείται ώστε να μην έχουμε πάλι τα ίδια 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, marmagia είπε

Ναι αυτό το περιστατικό είναι σε δευτερη παροχή ενός κενού διαμερίσματος με ελάχιστη κατανάλωση στο ίδιο ακίνητο όποτε είπα τώρα θα ασχοληθώ για την παροχή που χρησιμοποιείται ώστε να μην έχουμε πάλι τα ίδια 

Νομισα πως ακομη δεν σου εβγαλε τελικο η φυσικο αεριο.

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, vali είπε

Και όμως η νομοθεσία δίνει το δικαίωμα στον πάροχο να αν αναπροσαρμόσει την τιμή μετά το εξάμηνο, αφού προηγηθεί ενημέρωση στον πελάτη. Εννοείται σε αυτήν την περίπτωση και εσύ μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση και να αποχωρήσεις χωρίς πέναλτι.

Βέβαια ως τώρα η ΔΕΗ δεν έχει κάνει χρήση του δικαιώματος που της δίνει ο νόμος, αλλά και τίποτα δεν μας εγγυάται ότι δεν θα το κάνει.

Ποια νομοθεσία το αναφέρει αυτό; Που το είδες γραμμένο; Μπορείς να παραθέσεις που το έχεις δει;

Η σύμβαση μεταξύ δυο μερών δεν σπάει αν δεν αναφέρεται σχετικά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Η σύμβαση μεταξύ δυο μερών δεν σπάει αν δεν αναφέρεται σχετικά.

αναφέρεται στα κεφάλαια τροποποίησης των (νόμιμων) όρων που υπογράφεις

23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Ποια νομοθεσία το αναφέρει αυτό; Που το είδες γραμμένο; Μπορείς να παραθέσεις που το έχεις δει;

https://www.depa.gr/wp-content/uploads/2018/12/fek-v-1969_01_06_2018-kodikas-promitheias-fysikoy-aerioy-se-pelates.pdf

απλά η νομοθεσία ορίζει 6μήνες ελάχιστης διάρκειας τιμών/όρων , άρα και δεν μπορεί ο πάροχος την επόμενη μέρα να σου στείλει χαρτί οτι σε 30 μέρες γίνονται αλλαγές όρων

Σε αλλαγή τιμής όμως , η νομοθεσία δίνει δικαίωμα άμεσης εφαρμογής και η ειδοποίηση να βρίσκεται στον ίδιο αυξημένο λογαριασμό (δυστυχώς) , φυσικά όχι πριν του 6μήνου

Και εννοείται φευγεις αζημίως

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα zenith fix μέχρι 6/11/21. Μετά μου ήρθε ειδόποιηση με μικρά γράμματα στον λογαριασμό ότι λήγει η σύμβαση και ότι θα ανανεωθεί σε 15 μέρες αυτόματα. Η αυτόματη ανανέωση χωρίς συμβόλαιο έχει κάποια ισχύ; 

Μετά το επόμενο μήνα μου έβαλαν άλλο πρόγραμμα (home easy). Αυτή η αλλαγή έχει κάποια λογική, ανανέωση σε άλλο πρόγραμμα; Αν μου είχαν βάλει το fix δεν θα είχα φύγει παρόλο που είναι πιο ακριβό από της ΔΕΗ...

Επίσης τον Φεβρουάριο μου είχε έρθει επίσης ειδοποίηση στον λογαριασμό για "τροποποίηση όρων σύμβασης προμήθειας, δικαίωμα  καταγγελίας σύμβασης του πελάτη σύμφωνα με το Άρθρο 10 των ΓΟΣΠ"

Σύμφωνα με αυτό τον όρο έφυγα και πήγα στην ΔΕΗ, θέλω να πιστεύω ότι θα είμαι καλυμμένος...

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.
1 hour ago, The_Judas said:

Είχα zenith fix μέχρι 6/11/21. Μετά μου ήρθε ειδόποιηση με μικρά γράμματα στον λογαριασμό ότι λήγει η σύμβαση και ότι θα ανανεωθεί σε 15 μέρες αυτόματα. Η αυτόματη ανανέωση χωρίς συμβόλαιο έχει κάποια ισχύ; 

Μετά το επόμενο μήνα μου έβαλαν άλλο πρόγραμμα (home easy). Αυτή η αλλαγή έχει κάποια λογική, ανανέωση σε άλλο πρόγραμμα; Αν μου είχαν βάλει το fix δεν θα είχα φύγει παρόλο που είναι πιο ακριβό από της ΔΕΗ...

Επίσης τον Φεβρουάριο μου είχε έρθει επίσης ειδοποίηση στον λογαριασμό για "τροποποίηση όρων σύμβασης προμήθειας, δικαίωμα  καταγγελίας σύμβασης του πελάτη σύμφωνα με το Άρθρο 10 των ΓΟΣΠ"

Σύμφωνα με αυτό τον όρο έφυγα και πήγα στην ΔΕΗ, θέλω να πιστεύω ότι θα είμαι καλυμμένος...

Παρόμοια κουβέντα γίνεται στις σελίδες 277-279 ρίξε μια ματια μήπως και βοηθήσουν κάπου 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, marmagia είπε

Παρόμοια κουβέντα γίνεται στις σελίδες 277-279 ρίξε μια ματια μήπως και βοηθήσουν κάπου 

Τα διάβασα αλλά δεν απαντά πλήρως στο 2ο ερώτημα.

Επίσης δεν βλέπω απάντηση από κάποιον που να γράφει αν έχουν δικαιωθεί οι καταγγελίες τους ή τι έγραφε ο τελικός λογαριασμος τους.

Ένας φίλος έγραψε ότι σε ιδια περίπτωση με εμένα δεν έκανε καταγγελία στη ραε , πήγε στην ΔΕΗ και δεν χρεώθηκε ρήτρα αποχώρησης.

Αναμένω σε λίγο καιρό να δω τον τελικό λογαριασμό και αναλόγως θα πράξω.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Τα διάβασα αλλά δεν απαντά πλήρως στο 2ο ερώτημα.

κάποια συμβόλαια γράφουν οτι μπαίνεις σε αορίστου στο τρέχων πρόγραμμα της εταιρίας , αν δε γράφει κάτι συγκεκριμένο εννοείται οτι το έχεις σαν πάτημα και αυτό , οτι περίμενες δηλαδή να σου ανανεώσουν το τρέχον

51 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Επίσης δεν βλέπω απάντηση από κάποιον που να γράφει αν έχουν δικαιωθεί οι καταγγελίες τους ή τι έγραφε ο τελικός λογαριασμος τους.

τυχών αποτέλεσμα θα διαβάσεις μετά απο 6 μήνες τουλάχιστον όπως δείχνει η φάση με τη ΡΑΕ

σε ρεύμα , μέσω ΣτΚ ,η συγκεκριμένη εταιρία έκανε συμβιβασμό 50% , ίσως να ξεκινούσες απο εκεί

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπερα παιδια.

Προχθες που μιλουσα με δεη για να μου δωσουν κωδικο πελατη που τελικα δεν γινεται οπως λενε γιατι πρεπει να εκδοθει λογαριασμος πρωτα,μου ειπαν απο 08/03 ειμαι σε αυτους.

Τωρα με πηραν απο δεη να επιβεβαιωσουν το αφμ για να ολοκληρωθει η συμβαση λενε και να την καταχωρησουν.

Λεω αφου μιλησα και μου ειπαν απο 08/03 ειμαι σε εσας.

Λεει δεν περασε η εδα ακομη δεν εχουμε τελικη ενδειξη.

Λεω μα κυρια μου ετσι μου ειπαν συναδελφοι σας.

Κοιταει λεει ναι εχετε δικιο απο 08/03 ειστε σε εμας.

Τι φαση ειναι ολη αυτη;🤔

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
6 λεπτά πριν, Giannis80x είπε

Τι φαση ειναι ολη αυτη;🤔

 

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

 

6 λεπτά πριν, Giannis80x είπε

τελικα δεν γινεται οπως λενε γιατι πρεπει να εκδοθει λογαριασμος πρωτα,μου ειπαν απο 08/03 ειμαι σε αυτους.

έτσι λέγαν και όταν μετά απο μήνες μπήκα στο ebill  είδα οτι το σύστημα είχε κάνει μεταβολή σε ηλεκτρονικό λογαριασμό λίγες μέρες μετά την ένταξη . Άρα καρτέλα υπάρχει ήδη , απλά βαριούνται να δώσουν κωδικούς

Με χρονολογική σειρά θα σου στείλουν το συμβόλαιο ηλεκτρονικά και μετά το λογαριασμό σε pdf μέσω email όπου και θα κάνεις ebill

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

 

έτσι λέγαν και όταν μετά απο μήνες μπήκα στο ebill  είδα οτι το σύστημα είχε κάνει μεταβολή σε ηλεκτρονικό λογαριασμό λίγες μέρες μετά την ένταξη . Άρα καρτέλα υπάρχει ήδη , απλά βαριούνται να δώσουν κωδικούς

Με χρονολογική σειρά θα σου στείλουν το συμβόλαιο ηλεκτρονικά και μετά το λογαριασμό σε pdf μέσω email όπου και θα κάνεις ebill

Παιζει να μην περασε η εδα και να ολοκληρωθηκε;

Και αν συμβαινει αυτο πως θα με χρεωσει τελικο η φυσικο αεριο;

 

Δημοσ.

Εμένα η υπάλληλος της ΔΕΗ μου είπε ότι οσον αφορά το ρεύμα αλλάζει άμεσα.

Για το φυσικό αέριο ήταν σαφής ότι πρέπει να περάσει η ΕΔΑ για να πάρει την ένδειξη και ότι στο ενδιάμεσο θα έχω ακόμα την παλιά εταιρεία.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Εμένα η υπάλληλος της ΔΕΗ μου είπε ότι οσον αφορά το ρεύμα αλλάζει άμεσα.

Για το φυσικό αέριο ήταν σαφής ότι πρέπει να περάσει η ΕΔΑ για να πάρει την ένδειξη και ότι στο ενδιάμεσο θα έχω ακόμα την παλιά εταιρεία.

Μα και με φυσικο αεριο ειχα μιλησει και μου ειπαν οτι δεν ειμαι σε αυτους πλεον και περιμεναν να βγει τελικος λογαριασμος.

Ολο αυτο μου φαινεται τρελλα.

Τελος παντων,θα τους ξαναπαρω ενα τηλ ολους να δω

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...