Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 11/5/2022 στις 10:00 ΜΜ, turbat0s είπε

Μου συνέδεσαν προχτές το αέριο (αίτηση από 15 Μάρτη) καινούρια παροχή σε νέα πολυκατοικία.

Πότε αναμένεται να εμφανιστεί στο ebill της ΔΕΗ?

Ακόμη φαίνεται μόνο το ρεύμα.

Έχω αλλάξει παροχο (από φυσικό αέριο αττικής σε ΔΕΗ) πριν από 2,5 μήνες.Χθες τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός.Η τελευταία μέτρηση της δεπα ηταν στις 4 Μάιου. 

Δημοσ.
1 hour ago, Βαγγ3λης said:

Έχω αλλάξει παροχο (από φυσικό αέριο αττικής σε ΔΕΗ) πριν από 2,5 μήνες.Χθες τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός.Η τελευταία μέτρηση της δεπα ηταν στις 4 Μάιου. 

4 Ιουνίου και βλέπεις τότε 😒

Δημοσ.
Στις 11/5/2022 στις 10:00 ΜΜ, turbat0s είπε

Μου συνέδεσαν προχτές το αέριο (αίτηση από 15 Μάρτη) καινούρια παροχή σε νέα πολυκατοικία.

Πότε αναμένεται να εμφανιστεί στο ebill της ΔΕΗ?

Ακόμη φαίνεται μόνο το ρεύμα.

Απαντώ στον εαυτό μου...

Σήμερα τελικά εμφανίστηκε και η καρτέλα "αέριο" στο ebill.

Για να δούμε τώρα πότε θα σκάσει και ο πρώτος λογαριασμός...

Δημοσ.

Buongiorno

Την περαμένη Τρίτη λοιπόν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της dei gas και έθεσα το ερώτημα:
Είμαι δικαιούχος επιδόματος θέρμανσης, το σύστημα δέχεται λογαριασμούς με ημερομηνία έκδοσης ΕΩΣ ΚΑΙ 16η/5/2022 και μέχρι σήμερα 10/5 δεν έχετε εκδόσει λογαριασμό για την μέτρηση που έγινε στις 16/4
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα μου πληρώσει το επίδομα που μου αναλογεί για το δίμηνο Φεβρουαρίου-Απριλίου που προφανώς θα χάσω?

Και μου λέει η φωνούλα από την πέρα όχθη:  Να κάνετε αίτημα παραπόνου κτλ κτλ και εντός 2 εργάσιμων θα σας απαντήσουμε, άλλωστε η 16η δεν έχει έρθει ακόμη ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ γνωρίζατε ότι οι λογαριασμοί βγαίνουν μετά από 30-40 ημέρες ΚΑΙ φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς, διότι είμαστε ο μόνος πάροχος που χρειαζόμαστε 30-40 ημέρες να εκδόσουμε ένα λογαριασμό

Αλήθεια υπάρχει άλλος πάροχος με τέτοια καθυστέρηση ?

Και τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? πως ενεργούμε ?

Και φυσικά την ίδια στιγμή έστειλα το σχετικό έντυπο με email αλλά οι 2 εργάσιμες έχουν άλλη διάρκεια για την deigas

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Buongiorno

Την περαμένη Τρίτη λοιπόν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της dei gas και έθεσα το ερώτημα:
Είμαι δικαιούχος επιδόματος θέρμανσης, το σύστημα δέχεται λογαριασμούς με ημερομηνία έκδοσης ΕΩΣ ΚΑΙ 16η/5/2022 και μέχρι σήμερα 10/5 δεν έχετε εκδόσει λογαριασμό για την μέτρηση που έγινε στις 16/4
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα μου πληρώσει το επίδομα που μου αναλογεί για το δίμηνο Φεβρουαρίου-Απριλίου που προφανώς θα χάσω?

Και μου λέει η φωνούλα από την πέρα όχθη:  Να κάνετε αίτημα παραπόνου κτλ κτλ και εντός 2 εργάσιμων θα σας απαντήσουμε, άλλωστε η 16η δεν έχει έρθει ακόμη ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ γνωρίζατε ότι οι λογαριασμοί βγαίνουν μετά από 30-40 ημέρες ΚΑΙ φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς, διότι είμαστε ο μόνος πάροχος που χρειαζόμαστε 30-40 ημέρες να εκδόσουμε ένα λογαριασμό

Αλήθεια υπάρχει άλλος πάροχος με τέτοια καθυστέρηση ?

Και τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? πως ενεργούμε ?

Και φυσικά την ίδια στιγμή έστειλα το σχετικό έντυπο με email αλλά οι 2 εργάσιμες έχουν άλλη διάρκεια για την deigas

Απο 27/4  δεν εχω πάρει ακόμη απάντηση μεσω της φόρμας επικοινωνίας για αίτηση που εκανα στις 10/3,αλλά μου λένε τηλεφωνικά αλλά στο κατάστημα που πήγα δεύτερη φορα να δω τι γίνεται κοινός μπάχαλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Buongiorno

Την περαμένη Τρίτη λοιπόν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της dei gas και έθεσα το ερώτημα:
Είμαι δικαιούχος επιδόματος θέρμανσης, το σύστημα δέχεται λογαριασμούς με ημερομηνία έκδοσης ΕΩΣ ΚΑΙ 16η/5/2022 και μέχρι σήμερα 10/5 δεν έχετε εκδόσει λογαριασμό για την μέτρηση που έγινε στις 16/4
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα μου πληρώσει το επίδομα που μου αναλογεί για το δίμηνο Φεβρουαρίου-Απριλίου που προφανώς θα χάσω?

Και μου λέει η φωνούλα από την πέρα όχθη:  Να κάνετε αίτημα παραπόνου κτλ κτλ και εντός 2 εργάσιμων θα σας απαντήσουμε, άλλωστε η 16η δεν έχει έρθει ακόμη ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ γνωρίζατε ότι οι λογαριασμοί βγαίνουν μετά από 30-40 ημέρες ΚΑΙ φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς, διότι είμαστε ο μόνος πάροχος που χρειαζόμαστε 30-40 ημέρες να εκδόσουμε ένα λογαριασμό

Αλήθεια υπάρχει άλλος πάροχος με τέτοια καθυστέρηση ?

Και τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση ? πως ενεργούμε ?

Και φυσικά την ίδια στιγμή έστειλα το σχετικό έντυπο με email αλλά οι 2 εργάσιμες έχουν άλλη διάρκεια για την deigas

Λογαριασμοί μετά από 40 μέρες, επικοινωνία 0, τις επιδοτήσεις του κράτους δεν τις έβαλαν σε αυτούς που πήραν λογαριασμό τον Μαρτιο και είπαν θα τις βάλουν αργότερα. Μιλαμε για χάος, πληρώνουμε τις χαμηλές που βγάλαμε τον χειμώνα σε ταλαιπωρία. Αν πάω τον επόμενο χειμώνα σε κυμαινόμενο θα αλλάξω παροχο δεν παλεύονται. Αλλά και στην εδα που έχω επικοινωνήσει πολλές φορές πέρα βρέχει. 

Επεξ/σία από Manolo7
Δημοσ.

όλοι οι πάροχοι αερίου αργούν να βγάλουν λογαριασμούς, τα ίδια και στην ζενίθ που ήμουν εγω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, itmaster99 είπε

Αλήθεια υπάρχει άλλος πάροχος με τέτοια καθυστέρηση ?

21/4 μέτρηση από ΔΕΠΑ, 8/5 έκδοση λογαριασμού από ζενίθ. 

Το ίδιο χρονικό διάστημα και για το προηγούμενο δίμηνο. 

Μπορώ να πω ότι εκδίδονται σχετικά γρήγορα. 

Αθήνα αυτο που σου αναφέρω. 

Επεξ/σία από Mule206
Δημοσ.

Καλά η ΖΕΝΙΘ όμως στέλνει χαρτάκια στο 6μηνο για αλλαγή όρων , βάζει ρήτρα αναπροσαρμογής στα κυμαινόμενα συμβόλαια και μέχρι στιγμής δεν πιστώνει την έκπτωση ΔΕΠΑ στα σταθερά τιμολόγια και κάτι μου λέει ότι πρέπει να πάμε μέσω myRae για να τα διεκδικήσουμε γιατί στο email παραπόνων θα κάνουν τους Κινέζους. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tomtsir είπε

Καλά η ΖΕΝΙΘ όμως στέλνει χαρτάκια στο 6μηνο για αλλαγή όρων , βάζει ρήτρα αναπροσαρμογής στα κυμαινόμενα συμβόλαια και μέχρι στιγμής δεν πιστώνει την έκπτωση ΔΕΠΑ στα σταθερά τιμολόγια και κάτι μου λέει ότι πρέπει να πάμε μέσω myRae για να τα διεκδικήσουμε γιατί στο email παραπόνων θα κάνουν τους Κινέζους. 

Όπα όπα, για πες. Έκαναν αλλαγές στα παλιά Fix;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, tomtsir είπε

Καλά η ΖΕΝΙΘ όμως στέλνει χαρτάκια στο 6μηνο για αλλαγή όρων , βάζει ρήτρα αναπροσαρμογής στα κυμαινόμενα συμβόλαια και μέχρι στιγμής δεν πιστώνει την έκπτωση ΔΕΠΑ στα σταθερά τιμολόγια και κάτι μου λέει ότι πρέπει να πάμε μέσω myRae για να τα διεκδικήσουμε γιατί στο email παραπόνων θα κάνουν τους Κινέζους. 

7 μήνες πάντως στο παλιό σταθερό τους δεν μου έχουν στείλει κάποια ειδοποίηση για αναπροσαρμογή. 

Εκπτωση ΔΕΠΑ σε σταθερό μεσα στο 22 δεν έχει κάνει κανένας μέχρι στιγμής ούτε η ΔΕΗ. 

Για το 21 την έβαλε κανονικά. 

1 λεπτό πριν, Mule206 είπε

 

 

Επεξ/σία από Mule206
Δημοσ.

Παιδια, απο επικοινωνια με ΗΡΩΝ, λενε οτι το GAS HOME/FX εχει ρητρα.
Το GAS HOME/FLEX ειναι χωρις ρητρα και χωρις δεσμευση.
Υυπολογιζει βαση τιμης εκκαθαρισης της αγορας + 0.06 κερδους της εταιριας, με εξτρα εκπτωση 35% επι του συνολου -μονο για αεριο.
Ξερει κανεις τι παιζει;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, G.E.O. είπε

Παιδια, απο επικοινωνια με ΗΡΩΝ, λενε οτι το GAS HOME/FX εχει ρητρα.
Το GAS HOME/FLEX ειναι χωρις ρητρα και χωρις δεσμευση.
Υυπολογιζει βαση τιμης εκκαθαρισης της αγορας + 0.06 κερδους της εταιριας, με εξτρα εκπτωση 35% επι του συνολου -μονο για αεριο.
Ξερει κανεις τι παιζει;

Χρεώνουν πολύ παραπάνω από το ttf οπότε και με το 35% έκπτωση κάποιες φορες βγαίνει και ποιο ακριβά δεν αξίζει,αυτό είχαμε αρκετοί εδώ μέσα και φυγαμε  η είμαστε στην διαδικασία 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...