therock Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 10/9/2022 στις 3:16 ΜΜ, korakios είπε και πάλι έχεις κατανάλωση , αν τα κάνεις κιλοβατώρες (επί 11,5 περίπου) συμφέρει το gascontrol ___________________ έγινε και μια μικρή διόρθωση στο excel , είχα στο gascontrol πάγιο 5,5 ενώ ήταν 5€/μήνα Οκ. Ξερεις αν η ΔΕΗ αναλαμβανει με αιτηση την μεταβαση στο προγραμμα της απο αλλο παροχο (οπως γινεται στη τηλεφωνια με τη φορητοτητα) η πρεπει να διακοψω απο τον εναν (Protergia) και να κανω συμβαση στον αλλο (ΔΕΗ) Γενικα παντως θυμαμαι ειχα προβληματα με την επικοινωνια με την ΔΕΗ, δε σηκωναν τηλεφωνα, προσπαθουσα να κανω αιτηματα συνδεσης και δεν τα απαντουσαν, και για αυτο ειχα καταληξει στην προτεργια!
korakios Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, therock είπε Οκ. Ξερεις αν η ΔΕΗ αναλαμβανει με αιτηση την μεταβαση στο προγραμμα της απο αλλο παροχο (οπως γινεται στη τηλεφωνια με τη φορητοτητα) η πρεπει να διακοψω απο τον εναν (Protergia) και να κανω συμβαση στον αλλο (ΔΕΗ) Γενικα παντως θυμαμαι ειχα προβληματα με την επικοινωνια με την ΔΕΗ, δε σηκωναν τηλεφωνα, προσπαθουσα να κανω αιτηματα συνδεσης και δεν τα απαντουσαν, και για αυτο ειχα καταληξει στην προτεργια! ποτέ δεν κάνεις καταγγελία σύμβασης , την κάνει αυτόματα ο νέος πάροχος 6 ώρες πριν, panoss1 είπε Το ερώτημα είναι να πάω στη ΔΕΗ και ας πληρώσω ρήτρα αποχώρησης ; κατέβασε το excel , βάλε TTF που πιστεύεις οτι θα παίξει το χειμώνα , συμπλήρωσε κατανάλωση και σύγκρινε το νούμερο της ρήτρας αποχώρησης με τη διαφορά των 2 προγραμμάτων 1
Alastor192 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 23 ώρες πριν, korakios είπε νέα σύνδεση ή μεταφορά απο άλλο πάροχο ? Μεταφορα
korakios Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Alastor192 είπε Μεταφορα 11 εργάσιμες Αναφορά σε κείμενο ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Αίτημα Αλλαγής Εκπροσώπησης του Μετρητή Κατανάλωσης του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Γ) Ο αρμόδιος Διαχειριστής ελέγχει την πληρότητα του Αιτήματος Αλλαγής Εκπροσώπησης, βάσει των οικείων κανονιστικών διατάξεων, και ενημερώνει το νέο Προμη- θευτή σχετικά. Εντός τριών (3) ημερών από τη λήψη του Αιτήματος Εκπροσώπησης ο αρμόδιος Διαχειριστής επι- κοινωνεί με τον παλαιό Προμηθευτή μέσω του Ηλεκτρο- νικού Συστήματος για την ύπαρξη τυχόν ληξιπρόθεσμων οφειλών του Πελάτη. Ο παλαιός Προμηθευτής οφείλει να απαντήσει σχετικώς εντός τριών (3) ημερών μέσω του Ηλεκτρονικού Συστήματος. Η ημερομηνία κατά την οποία ελέγχεται ο Πελάτης για ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι η Ημερομηνία Αιτήματος Εκπροσώπησης Μετρητή φυσικά στέλνεις email στη ΔΕΗ αν έδωσαν αίτημα και επαληθεύεις με ΕΔΑ αν σου είπαν μπαρουφες 1
doll Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 11/9/2022 στις 8:03 ΜΜ, korakios είπε ναι ,έχει αναφερθεί αρκετές φορές, άγνωστο τι θα κάνουν Ηταν κυμαινόμενη η επιδότηση αναλογα με την κατανάλωση πέρισυ?
korakios Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 37 λεπτά πριν, doll είπε Ηταν κυμαινόμενη η επιδότηση αναλογα με την κατανάλωση πέρισυ? όχι , δεν είχε κριτήρια 1
kokyriakidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εγώ υπέγραψα στο GasCοntrol της ΔΕΗ την προηγούμενη βδομάδα, για να φύγω απο Ζενίθ, και σήμερα μου ήρθε μήνυμα από την ΕΔΑ Θεσσαλονίκης που λέει: "Δεν κατέστει δυνατή η αλλαγή παρόχου στο σημείο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. Μπορείτε να υποβάλλετε νέο αίτημα με αποστολή φωτογραφίας στον προμηθευτή σας." Ούτε κάποιο τηλέφωνο με πήραν στο ενδιάμεσο, ούτε τίποτα. Καταλαβαίνει κάποιος τι λέει? Τι αίτημα? Τι φωτογραφία? Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από kokyriakidis
tzitzikas2 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, kokyriakidis είπε Εγώ υπέγραψα στο GasCοntrol της ΔΕΗ την προηγούμενη βδομάδα, για να φύγω απο Ζενίθ, και σήμερα μου ήρθε μήνυμα από την ΕΔΑ Θεσσαλονίκης που λέει: "Δεν κατέστει δυνατή η αλλαγή παρόχου στο σημείο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. Μπορείτε να υποβάλλετε νέο αίτημα με αποστολή φωτογραφίας στον προμηθευτή σας." Ούτε κάποιο τηλέφωνο με πήραν στο ενδιάμεσο, ούτε τίποτα. Καταλαβαίνει κάποιος τι λέει? Τι αίτημα? Τι φωτογραφία? μήπως εννοεί φώτο απο τον μετρητή την κατανάλωση?
doll Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 ερώτηση : Ηρών GAS HOME/FX έχει τιμή σε συνδιασμό με ρευμα 0,0165!! Πραγματική από excel 0,209, ισχύει αυτό? με τον συνδιασμό -45% έκπτωση ή όχι?
Thanos (Earth -616) Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, ήρθε επιστολή από την nrg στους γονείς μου ότι αλλάζει ο τρόπος χρέωσης του προγράμματος Φ.Α. Παραθέτω παρακάτω τη νέα μεθοδολογία: Συνεπώς, αν καταλαβαίνω καλά, πρόκειται για πρόγραμμα το οποίο δεν έχει μόνο TTF αλλά και περιθώριο προμηθευτή, το οποίο εξ ορισμού μας οδηγεί σε GasControl με 0,125/kwh? Δηλαδή για να πάψει να συμφέρει το gascontrol και να είναι καλύτερο το πρόγραμμα της NRG θα πρέπει το TTF να πέσει κοντά στα 100€/mwh, ασχέτου των κρατικών επιδοτήσεων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων την ομύγηρη. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από Thanos (Earth -616)
vagmouk Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Καλημέρα.Αύριο έκλεισα ραντεβού σε κατάστημα ΔΕΗ για αλλαγή σε gas control και μελετάω τις χρεώσεις του επισυναπτόμενου λογαριασμού.Βλέπω ότι η τελευταία τιμή Αυγούστου είναι 0,1782 και δεν υπάρχει κάποια άλλη προσαύξηση απο ρήτρες.Έχει αλλάξει κάτι τις τελευταίες μέρες?O πάροχος είναι το Φυσικό Αέριο Αττικής και το πρόγραμμα είναι απλό οικιακό κυμαινόμενο.Αν είναι έτσι και με δεδομένο ότι όλο και κάτι θα δώσουν για επιδοτήσεις , κάνω δεύτερες σκέψεις για το 0,125 της ΔΕΗ. PRINT.pdf
tempo Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 καλησπέρα, να σας αναφέρω ένα πρόβλημα μήπως έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον και υπάρχει λύση. Έκανα αίτημα αλλαγής παρόχου φυσικού αερίου (σε κατάστημα ΔΕΗ) απο ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ. Η αίτηση έγινε, υπογράφηκε κανονικά. Μετά απο μερικές ημέρες επικοινωνώ με ΕΔΑ Θεσσαλονίκης όπου με ενημερώνουν ότι την επόμενη ημέρα πήγαν και μέτρησαν και μου έδωσαν μάλιστα και την ένδειξη του μετρητή (μπράβο για την ταχύτητα τους). Απο την ΕΔΑ με ενημέρωσαν ακόμη ότι έχουν καταχωρήσει την τιμή κανονικά ώστε να ενημερωθούν και ο παλιός και ο νέος πάροχος. Το πρόβλημα ξεκινάει απο το σημείο αυτό....έχουν περάσει περίπου 20 ημέρες και η ΔΕΗ μου λέει ότι δεν βλέπει την ένδειξη αυτή, τους εξηγώ αυτά που σας αναφέρω παραπάνω και όλο μου λενε ότι θα το δουν κλπ αλλά φως δεν βλέπω στον ορίζοντα. Η ΕΔΑ σε νέα επικοινωνία μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι, μέτρησε, καταχώρησε τιμή και έκανε ότι της αναλογούσε. Τι μπορώ να κάνω με την ΔΕΗ; Κάθε μέρα μου λένε ότι δεν βλέπουν τιμή και θα με ενημερώσουν αλλά......τίποτε. Επίσης, υπάρχει κάπου η δυνατότητα για γραπτή επικοινωνία με ΔΕΗ για να αναφέρω το πρόβλημα; (εκτός απο botakia)
korakios Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, kokyriakidis είπε Εγώ υπέγραψα στο GasCοntrol της ΔΕΗ την προηγούμενη βδομάδα, για να φύγω απο Ζενίθ, και σήμερα μου ήρθε μήνυμα από την ΕΔΑ Θεσσαλονίκης που λέει: "Δεν κατέστει δυνατή η αλλαγή παρόχου στο σημείο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. Μπορείτε να υποβάλλετε νέο αίτημα με αποστολή φωτογραφίας στον προμηθευτή σας." Ούτε κάποιο τηλέφωνο με πήραν στο ενδιάμεσο, ούτε τίποτα. Καταλαβαίνει κάποιος τι λέει? Τι αίτημα? Τι φωτογραφία? μήπως δεν ήταν καθαρή η φωτό του μετρητή που έστειλες στη ΔΕΗ με τη μέτρηση ? 4 ώρες πριν, doll είπε ερώτηση : Ηρών GAS HOME/FX έχει τιμή σε συνδιασμό με ρευμα 0,0165!! Πραγματική από excel 0,209, ισχύει αυτό? με τον συνδιασμό -45% έκπτωση ή όχι? με 35% έκπτωση , η έκπτωση βέβαια δεν μπαίνει στη ρήτρα 4 ώρες πριν, Thanos (Earth -616) είπε Συνεπώς, αν καταλαβαίνω καλά, πρόκειται για πρόγραμμα το οποίο δεν έχει μόνο TTF αλλά και περιθώριο προμηθευτή, το οποίο εξ ορισμού μας οδηγεί σε GasControl με 0,125/kwh? αντίθετα σου λέει οτι δεν έχεις ρήτρα αναπροσαρμογής TTF πλέον , ήταν απο τα ακριβότερα προγράμματα της αγοράς πριν μαζί με της Προτέργια , τώρα είνα καλύτερα αλλά με τιμές TTF χειμώνα στα ύψη το gascontrol παραμένει καλύτερο αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά 4 ώρες πριν, vagmouk είπε Καλημέρα.Αύριο έκλεισα ραντεβού σε κατάστημα ΔΕΗ για αλλαγή σε gas control και μελετάω τις χρεώσεις του επισυναπτόμενου λογαριασμού.Βλέπω ότι η τελευταία τιμή Αυγούστου είναι 0,1782 και δεν υπάρχει κάποια άλλη προσαύξηση απο ρήτρες.Έχει αλλάξει κάτι τις τελευταίες μέρες?O πάροχος είναι το Φυσικό Αέριο Αττικής και το πρόγραμμα είναι απλό οικιακό κυμαινόμενο.Αν είναι έτσι και με δεδομένο ότι όλο και κάτι θα δώσουν για επιδοτήσεις , κάνω δεύτερες σκέψεις για το 0,125 της ΔΕΗ. PRINT.pdf 253.44 kB · 12 downloads 0,1782>0,125 άσχετα με το τι επιδοτήσεις θα δώσουν , εκτός αν δεν δώσουν στο gascontrol που και πάλι παίζεται αν θα συμφέρει 2 ώρες πριν, tempo είπε καλησπέρα, να σας αναφέρω ένα πρόβλημα μήπως έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον και υπάρχει λύση. Έκανα αίτημα αλλαγής παρόχου φυσικού αερίου (σε κατάστημα ΔΕΗ) απο ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ. Η αίτηση έγινε, υπογράφηκε κανονικά. Μετά απο μερικές ημέρες επικοινωνώ με ΕΔΑ Θεσσαλονίκης όπου με ενημερώνουν ότι την επόμενη ημέρα πήγαν και μέτρησαν και μου έδωσαν μάλιστα και την ένδειξη του μετρητή (μπράβο για την ταχύτητα τους). Απο την ΕΔΑ με ενημέρωσαν ακόμη ότι έχουν καταχωρήσει την τιμή κανονικά ώστε να ενημερωθούν και ο παλιός και ο νέος πάροχος. Το πρόβλημα ξεκινάει απο το σημείο αυτό....έχουν περάσει περίπου 20 ημέρες και η ΔΕΗ μου λέει ότι δεν βλέπει την ένδειξη αυτή, τους εξηγώ αυτά που σας αναφέρω παραπάνω και όλο μου λενε ότι θα το δουν κλπ αλλά φως δεν βλέπω στον ορίζοντα. Η ΕΔΑ σε νέα επικοινωνία μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι, μέτρησε, καταχώρησε τιμή και έκανε ότι της αναλογούσε. Τι μπορώ να κάνω με την ΔΕΗ; Κάθε μέρα μου λένε ότι δεν βλέπουν τιμή και θα με ενημερώσουν αλλά......τίποτε. Επίσης, υπάρχει κάπου η δυνατότητα για γραπτή επικοινωνία με ΔΕΗ για να αναφέρω το πρόβλημα; (εκτός απο botakia) [email protected] αλλά το είχαν μπλοκαρισμένο , αν πάλι είναι και τώρα τότε δοκίμασε απο εκεί https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/symvaseis-fysiko-aerio/ κατέβα κάτω πάτα το "χρειάζεστε βοήθεια" και επέλεξε "φυσικό αέριο¨" και συμπλήρωσε τη φόρμα 2
Walternet Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 9/9/2022 στις 3:05 ΜΜ, blindeart13 είπε Η διαδικασία είναι η κλασσική για την υπογραφή συμβολαίου.. εν προκειμένω είχα εξουσιοδότηση από τη σύζυγο, μισθωτήριο από το taxis όπου φαινόταν το όνομα της, αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, φωτογραφία μετρητή, αντίγραφο ταυτότητας και υπέγραψα μία υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία μου ότι δεν υπάρχει κάποια οφειλή κατά τον παρόντα χρόνο. Αρχικά ο υπάλληλος ήταν λίγο "βαρύς" και άρχισε τις δικαιολογίες ότι η όλη διαδικασία είναι ταλαιπωρία κτλ κτλ και ότι θα μπορούσα στην αρχή του τελευταίου μήνα του συμβολαίου να κάνω ανανέωση... είπε ότι η ενημέρωσή τους είναι ότι μέχρι τέλη του μήνα η τιμή θα είναι η ίδια.... (αλλά δεν ήθελα να τον πιστέψω : P) και με μία μικρή πίεση δέχτηκε και ολοκληρώθηκε η διαδικασία σχετικά γρήγορα.. Μου είπε ότι θα βγει τελικός λογαριασμός στο όνομα μου, οπότε εκεί θα φανεί εάν υπάρχει κάποιο πρόστιμο διακοπής του συμβολαίου (δεν ήταν σίγουρος σχετικά με αυτό). Tι γίνεται όμως όταν τοπρόσωπο στο οποίο μπορείς να γυρίσεις το λογαριασμό (προκειμένου να προλάβεις το 0.125) είναι φιλοξενούμενος (Ε1) στο ακίνητο κι επομένως δεν μπορεί να διεκδικήσει επίδομα θέρμανσης? Μήπως στην περίπτωση αυτή ότι κερδίζεις αν βιαστείς να κλείσεις με 0.125 ,αλλάζοντας το όνομα με κάποιο "φιλοξενούμενο" στο Ε1 , ενδέχεται να το χάσεις από το επίδομα θέρμανσης (+ το ρίσκο επίσης ότι δεν γνωρίζεις αν οι σταθερέςτιμές θα επιδοτηθούν όπως πέρισυ, + τους μήνες που θα χάσει κάποιος με χαμηλή χρέωση ,αν είναι ήδη στην Δεη με 0.02 ή με 0.05)? Εκτός αν κάνω κάποιο λάθος στο συλλογισμό ,οπότε feel free, να με διορθώσετε ?
xariskk24 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) καλημερα, ειμαι στο protergia mvp ακομα δεν εχω καποιο λογαριασμο, η ανανεωση εγινε μετα απο ληξη του συμβολαιου μου παλι με την προτεργια. Ξερουμε τι τιμη εχει πλεον? παιζει οπως το ρευμα? θα δινουν καθε μηνα αλλη τιμη? ευχαριστω Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2022 από xariskk24
Προτεινόμενες αναρτήσεις