Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, voni892 είπε

Στην φα έγραψε κάποιος πιο πίσω ότι αν έχεις δίκιο δεν το βρίσκεις ποτέ. 

Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους. Μουτζώνω τον εαυτό μου που έφυγα. 

2 λεπτά πριν, voni892 είπε

Κάποιος να μας καθοδηγήσει που είναι καλύτερο να πάμε μετά την δεη? Μιας και όλοι τιμολογουν βάσει ttf και οι τιμές είναι πανω κάτω ίδιες

Ο επόμενος πάροχος με τις καλύτερες χρεώσεις πρέπει να είναι η Ελίν. 

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενημερώθηκε και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτών για το κύμα καταγγελιών που έρχεται και συγκεκριμένα για την αλλαγή του κειμένου στο site , μπας και πιέσει τη ΔΕΗ να βγάλει ανακοίνωση πριν πήξει ο ΣτΚ και το myrae

  • Like 6
  • Thanks 5
Δημοσ.

Στην ουσία θέλανε να χτυπήσουν τα 0.05 συμβόλαια που είχανε μείνει, όχι και πολλά βεβαια

Καλά τα 0.125 κλαφτα

Στείλτε μηνύματα παντού ξεφτιληστε τους

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα,

μόλις σήμερα βρήκα το νήμα οπότε αρχίζω διάβασμα.

Η αφορμή ήταν μια συνομιλία που είχα για τον λογαριασμό αερίου που άργησε να εκδοθεί και για την αλλαγή προγράμματος από αυτό που έχω τώρα. Σας ανεβάζω τον λογαριασμό που ήρθε προχθές μέχρι να βάλω τα πράγματα στην σειρά και να καταλάβω τι γίνεται.

Βλέπω ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα που έχω τώρα δεν υπάρχει άλλο και έχει αλλάξει σε gasbenefit. Το συμβόλαιο έχει γίνει τον Σεπτέμβριο του 2022 με τιμή 0,125/kWh και πάγιο 5/μήνα.

Σαν πιο έμπειροι είμαι είναι οκ ο λογαριασμός; Βλέπω ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν υπάρχει άλλο.1_Page_1.jpg.04a592f082c6429b882316301d2c3bbd.jpg

ΑΕΡΙΟ 1_Page_2.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, voni892 είπε

Στην φα έγραψε κάποιος πιο πίσω ότι αν έχεις δίκιο δεν το βρίσκεις ποτέ. 

Κάποιος να μας καθοδηγήσει που είναι καλύτερο να πάμε μετά την δεη? Μιας και όλοι τιμολογουν βάσει ttf και οι τιμές είναι πανω κάτω ίδιες

κάπου χωρίς δέσμευση πχ Ελίν , ΦΑ

9 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους. Μουτζώνω τον εαυτό μου που έφυγα. 

μάλλον θα πάω σε κανα τρίμηνο  , θα πάρω κανα ντεπόν βέβαια πριν γιατί μόνο με τηλέφωνα και πάρλα κινούνται

βέβαια αν κάτσει στραβή για οτιδήποτε , με τηλέφωνα ποτέ δε βγαίνει άκρη

3 λεπτά πριν, hountalass είπε

Καλησπέρα και από εμένα,

μόλις σήμερα βρήκα το νήμα οπότε αρχίζω διάβασμα.

τότε διάβασε καλύτερα πρώτα και μετά οι απορίες , έχουν αναφερθεί τα πάντα :)

αν μπορείς βάλε τη φωτό σε spoiler

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Καλά μας έχουν για μεγάλους ηλίθιους. Οκ έκαναν λάθος και είπαν ότι η επιδότηση είναι για όλα τα τιμολόγια. Να τα βάλουν από την τσέπη τους αφού παραπλάνησαν τους πελάτες της. 

 

Screenshot_2023-02-23-15-35-06-764_org.mozilla.firefox.jpg

Μόλις τώρα, toraford είπε

 

Screenshot_2023-02-23-15-35-06-764_org.mozilla.firefox.jpg

Screenshot 23/2/2023 ώρα 15:35

  • Like 2
Δημοσ.

Πως μπορώ να στείλω κι εγω παράπονα για την έκπτωση ΔΕΠΑ στο site της ΔΕΗ;

Ψάχνω σε όλο το site και δε βρίσκω τίποτα

 

Μήπως να πάω κατευθείαν συνήγορο του καταναλωτη;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pandiou είπε

Πως μπορώ να στείλω κι εγω παράπονα για την έκπτωση ΔΕΠΑ στο site της ΔΕΗ;

Ψάχνω σε όλο το site και δε βρίσκω τίποτα

 

Μήπως να πάω κατευθείαν συνήγορο του καταναλωτη;

[email protected]

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, toraford είπε

 

Screenshot_2023-02-23-15-35-06-764_org.mozilla.firefox.jpg

Screenshot 23/2/2023 ώρα 15:35

Πραγματικά, μου φαίνεται απίστευτο να αλλάξουν το site. Θα μπορούσαν να επικαλεστούν κάποια δικαιολογία. Αυτή είναι τελείως παιδιάστικη αντίδραση!!!!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εστειλα πριν απο λίγο ερώτημα στην ΔΕΗ ( για την έκπτωση ΔΕΠΑ ) και μου ήρθε μήνυμα για την καταγραφή του αιτήματος

Αγαπητέ πελάτη,

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Επιβεβαιώνουμε πως λάβαμε το αίτημά σας με κωδικό #CC-045**** και σύντομα θα σας ενημερώσουμε για τη διευθέτησή του.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ

Επεξ/σία από paiktaras69
Δημοσ.

Εγω πήρα 2 φορες τηλ σήμερα

 

Την 1η φορά μου είπαν δεν δικαιούμαι επιδότηση ΔΕΠΑ γιατι είναι μόνο για οικιακά τιμολογια και και εγω που έχω κοινόχρηστο δεν δικαιούμαι. Τους λέω κοινόχρηστο είναι δεν ειναι εταιρικο αλλα αυτή τα χαβά της.

 

Τη 2η φορά μου το ξεφούρνισε ότι επειδή έχω σταθερό τιμολόγιο δεν δικαιούμαι έκπτωση ΔΕΠΑ. Της λέω που αναγράφεται αυτό; Μου λέει δεν ξερω αυτή είναι η ενημέρωση

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, korakios είπε

Ενημερώθηκε και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτών για το κύμα καταγγελιών που έρχεται και συγκεκριμένα για την αλλαγή του κειμένου στο site , μπας και πιέσει τη ΔΕΗ να βγάλει ανακοίνωση πριν πήξει ο ΣτΚ και το myrae

Σε έχουμε ζαλίσει, αλλά δώσε εναν μπουσουλα  για να κινηθούμε όλοι.

ΔΕΗ( τηλ, μέσω του Υποστήριξη ή   μειλ customercare)  μετά ραε και μετά ΣτΚ; Ή μπορούμε ΣτΚ και χωρίς ΡΑΕ; Γ Γ καταναλωτη πότε;

Επεξ/σία από Makaron1984
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, paiktaras69 είπε

Δεν απαντούν ποτέ. Μόνο σαν αποδεικτικό επικοινωνίας για αίτημα στην ΡΑΕ αξίζει. Που και στην ΡΑΕ θα πέσει κονσέρβα απάντηση και πάει λέγοντας.. 

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, korakios είπε

Ενημερώθηκε και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτών για το κύμα καταγγελιών που έρχεται και συγκεκριμένα για την αλλαγή του κειμένου στο site , μπας και πιέσει τη ΔΕΗ να βγάλει ανακοίνωση πριν πήξει ο ΣτΚ και το myrae

Μήπως θα ήταν καλά να στείλουμε όλοι ένα;

Ίσως κινηθούν ποιο γρήγορα αν δούνε 50 email αντί ένα;

Μπορείς να μας δώσεις ακριβώς οδηγίες τι να γράψουμε και που να το κάνουμε όλοι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/2/2023 στις 6:18 ΜΜ, Makaron1984 είπε

Σε έχουμε ζαλίσει, αλλά δώσε εναν μπουσουλα  για να κινηθούμε όλοι.

ΔΕΗ( τηλ, μέσω του Υποστήριξη ή   μειλ customercare)  μετά ραε και μετά ΣτΚ; Ή μπορούμε ΣτΚ και χωρίς ΡΑΕ; Γ Γ καταναλωτη πότε;

Συνήγορος του Καταναλωτή

τη ΔΕΗ τηλ για άμεση μπαρούφα απάντηση , ΣτΚ και στο myrae

(ΣτΚ δεν αναφέρετε για myrae ούτε στο myrae για ΣτΚ)

αν δε βγει άκρη με ΣτΚ , τότε θα κάνει σύσταση . Στο myrae η ΡΑΕ θα τα ξύσει μιας και δεν ασχολείται

τη σύσταση μετά θα την την επισυνάψετε στο info της ΡΑΕ (αίτημα διαμεσολάβησης) (προσαρμόστε το κείμενο)

Η Γενική Γραμματεία ενημερώνεται αυτόματα απο την κοινοποίηση του ΣτΚ

Αν πάτε κατευθείαν θα πετάξει το μπαλάκι στη ΡΑΕ, επομένως αν το αίτημα διαμεσολάβησης δεν πιάσει , στέλνουμε στη Γενική Γραμματεία ( [email protected] ) ή online , αναφέροντας οτι η ΡΑΕ 2χρόνια+ δεν επεμβαίνει όπως ορίζει στις αρμοδιότητές της η πλατφόρμα για να μην πετάξει το μπαλάκι στη ΡΑΕ

Μετά αν δεν κάτσει , αναφορά στο ΥΠΕΝ

Αν δεν κάτσει αγωγή ομαδική κατά ΔΕΗ, ΡΑΕ, και υπαλλήλων  Γενικής Γραμματείας και ΥΠΕΝ , επι πληρωμή φυσικά

edit : όσον αφορά την πληρωμή του λογαριασμού και αμφισβήτηση

Επεξ/σία από korakios
  • Like 10
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...