Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Maktheo είπε

Υπέγραψα συμβόλαιο για νεα συνδεση/εγκατασταση με την Δεη

το χειρότερο πάροχο με διαφορά διάλεξες , ειδικά για νέα σύνδεση

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Maktheo είπε

Υπέγραψα συμβόλαιο για νεα συνδεση/εγκατασταση με την Δεη

Eδώ εμείς λέμε πώς να ξεμπλέξουμε, κι εσύ πήγες κι έμπλεξες μαζί τους;

Υπέγραψες τουλάχιστον το Benefit; Γιατί αν υπέγραψες το control έκανες πατάτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, korakios είπε

το χειρότερο πάροχο με διαφορά διάλεξες , ειδικά για νέα σύνδεση

Ε με όλους τους αλλους αυτα που διαβαζα και ακουγα νομιζω ηταν χειρότερα (ως προς τις χρεωσεις, αναπροσαρμογες κτλ που γίνανε μεσα στο τελευταίο ετος) 

56 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Eδώ εμείς λέμε πώς να ξεμπλέξουμε, κι εσύ πήγες κι έμπλεξες μαζί τους;

Υπέγραψες τουλάχιστον το Benefit; Γιατί αν υπέγραψες το control έκανες πατάτα.

Και που να πηγαινα; το παρακολουθώ καιρο το νήμα και κατέληξα ΔΕΗ ως προς την καθαροτητα/κατανοηση των χρεώσεων τους.. Νομιζω ειναι και οι μονοι που αναρτούν καθε μηνα τις ανανεωμενες ttf τιμες. 

Ναι benefit, μονο αυτο ισχύει απο Νοέμβριο

 

Τοσο καιρό που διαβαζα το νημα ρε παιδιά, φοβήθηκε το μάτι μου με κάτι Ηρων/Ζενιθ κτλ που πήραν κεφαλια τον τελευταίο καιρό και μοιραζαν εγκεφαλικά μαζι με τους λογαριασμούς τους.. Τουλάχιστον διαβαζα οτι η Δεη ειχε σταθει λίγο με κατι σταθερα των 0.02 και 0.05 αργότερα, και ηταν η τελευταία που κατάργησε σταθερα προγράμματα (0.125)

Εννοείται οτι επισης διαβαζα οτι καθυστερουσε 1 και πλέον ετος για έκδοση λογαριασμων, αλλα εκτιμησα οτι προτιμω αυτο απο το να εχω  κρυφες χρεωσεις και εγκεφαλικα με κάθε λογαριασμό 

 

 

Επεξ/σία από Maktheo
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Eδώ εμείς λέμε πώς να ξεμπλέξουμε, κι εσύ πήγες κι έμπλεξες μαζί τους;

Υπέγραψες τουλάχιστον το Benefit; Γιατί αν υπέγραψες το control έκανες πατάτα.

Δεν νομιζω οτι υπαρχει το control.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Maktheo είπε

Τοσο καιρό που διαβαζα το νημα ρε παιδιά, φοβήθηκε το μάτι μου με κάτι Ηρων/Ζενιθ κτλ που πήραν κεφαλια τον τελευταίο καιρό και μοιραζαν εγκεφαλικά μαζι με τους λογαριασμούς τους.. Τουλάχιστον διαβαζα οτι η Δεη ειχε σταθει λίγο με κατι σταθερα των 0.02 και 0.05 αργότερα, και ηταν η τελευταία που κατάργησε σταθερα προγράμματα (0.125)

Εννοείται οτι επισης διαβαζα οτι καθυστερουσε 1 και πλέον ετος για έκδοση λογαριασμων, αλλα εκτιμησα οτι προτιμω αυτο απο το να εχω  κρυφες χρεωσεις και εγκεφαλικα με κάθε λογαριασμό 

απο χρεώσεις πλην την επιδότηση της ΔΕΠΑ που φάγανε στα σταθερά  , κομπλέ είναι

αλλά για νέα σύνδεση έμπλεξες με πάροχο που δεν έχει εξυπηρέτηση

απο τη στιγμή που η ΕΔΑ σε βλέπει να εκπροσωπείσαι , οκ, γλύτωσες τα χειρότερα

γενικά αν υπάρχει κάτι πρόβλημα στη ΔΕΗ δεν είναι μπλέξεις , άκρη δε βγαίνει

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Maktheo είπε

Ε με όλους τους αλλους αυτα που διαβαζα και ακουγα νομιζω ηταν χειρότερα (ως προς τις χρεωσεις, αναπροσαρμογες κτλ που γίνανε μεσα στο τελευταίο ετος) 

Και που να πηγαινα; το παρακολουθώ καιρο το νήμα και κατέληξα ΔΕΗ ως προς την καθαροτητα/κατανοηση των χρεώσεων τους.. Νομιζω ειναι και οι μονοι που αναρτούν καθε μηνα τις ανανεωμενες ttf τιμες. 

 

Παιδια επειδη και εγω σκεφτομαι να φυγω απο το MyhomeGasControl και τα σταθερα 0,125 δεν μπορω να δω κατι καλυτερο. Γιατι βλεπω παραπλανητικες τιμες στο excel, οπως και σχεδον ολοι εχουν TTF και 24 δεσμευση. Το λιγοτερο κακο ποιο θεωρειτε? Γιατι καλος η κακος ο χειμωνας ψιλοτελειωνει και κανεις δεν ξερει τι θα γινει τον επομενο χειμωνα, οποτε ενα αοριστου ειναι προτιμητεο.

 

Ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Amlet είπε

Παιδια επειδη και εγω σκεφτομαι να φυγω απο το MyhomeGasControl και τα σταθερα 0,125 δεν μπορω να δω κατι καλυτερο. Γιατι βλεπω παραπλανητικες τιμες στο excel, οπως και σχεδον ολοι εχουν TTF και 24 δεσμευση. Το λιγοτερο κακο ποιο θεωρειτε? Γιατι καλος η κακος ο χειμωνας ψιλοτελειωνει και κανεις δεν ξερει τι θα γινει τον επομενο χειμωνα, οποτε ενα αοριστου ειναι προτιμητεο.

 

Ευχαριστω

επρεπε να είχες ήδη φυγει απο τελη γεναρη, αφου ο φλεβαρης και μαρτης ειναι με ttf ~ 60€/MWh. εγω ετσι εκανα σε gas benefit

Επεξ/σία από valliant
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, valliant είπε

επρεπε να είχες ήδη φυγει απο τελη γεναρη, αφου ο φλεβαρης και μαρτης ειναι με ttf ~ 60€/MWh. εγω ετσι εκανα σε gas benefit

Ετρεχα με διαφορα για αυτο το αμελησα. Το θεμα ειναι πως τωρα τι κανω, γιατι το προγραμμα ξεκινησε απο 13/10/22 και πλεον δεν αξιζει, αλλα και παλι με αυτα που γινονται δεν ξερεις που να πας ή να δεσμευτεις για 24 μηνες!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Amlet είπε

Ετρεχα με διαφορα για αυτο το αμελησα. Το θεμα ειναι πως τωρα τι κανω, γιατι το προγραμμα ξεκινησε απο 13/10/22 και πλεον δεν αξιζει, αλλα και παλι με αυτα που γινονται δεν ξερεις που να πας ή να δεσμευτεις για 24 μηνες!

κατανοητο, αλλα και παλι εγω 15/9 ειχα ανανεωσει σε κοντρολ κι εφυγα στο benefit. οσο για τη δεσμευση, το κοστος των 80€ ειναι αμελητεο σε σχεση με μεγαλα 3ψηφια η 4ψηφια Νο. σε λογαριασμο. ασε που πλεον πολυ δυσκολα θα βγαλει καποια εταιρια σταθερα προγραμματα σε αεριο κι αν βαλει θα ειναι με τσιμπημενες τιμες ισως

Επεξ/σία από valliant
  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Maktheo είπε

Υπέγραψα συμβόλαιο για νεα συνδεση/εγκατασταση με την Δεη πριν ακριβώς 1 μήνα και μεχρι τωρα δεν είχα καμια ενημέρωση για την πορεια της αίτησης σύνδεσης.. 

Μιλησα τηλεφωνικά με ΔΕΔΑ και μου είπαν οτι βλέπουν σαν παροχο μου την Δεη και οτι πρεπει να κανει ο μηχανικος μια αίτηση αυτοψιας (τελευταίο βημα για την σύνδεση) οπου και θα ερθει ο μηχανικός της Δεδα για αυτοψια/έλεγχο και πρώτο άναμμα.. 

Απο την Δεη πάλι που μιλησα μολις τηλεφωνικα ετσι για να δω την πορεια και τι γίνεται, μου είπαν οτι με τα στοιχεια που τους δινω (αφμ, ηκασπ) δεν βλέπουν τιποτα ατο σύστημα τους.. 

Καμια ιδεα; ή απλα δεν ξέρουν (η δεη) τι τους γινεται; 

Μίλα με τον μηχανικό να δείς αν έχει καταθέσει την μελέτη και αν έχει εγκριθεί. Επίσης αν έχει καταθέσει μελέτη και έχει εγκριθεί, ρώτα αν έχει καταθέσει τα αρχεία της τεχνικής έκθεσης, ώστε να σου βγάλουν ραντεβού για έλεγχο της εγκατάστασης.

14 ώρες πριν, Maktheo είπε

Εννοείται οτι επισης διαβαζα οτι καθυστερουσε 1 και πλέον ετος για έκδοση λογαριασμων, αλλα εκτιμησα οτι προτιμω αυτο απο το να εχω  κρυφες χρεωσεις και εγκεφαλικα με κάθε λογαριασμό 

 

 

για αυτό λέω και εγώ να παραμείνω ΔΕΗ.

Δημοσ.

Απο τον ΣτΚ μου αποστείλανε σήμερα e-mail για την διαβιβαση της αναφοράς μου στην ΔΕΗ. (Λογω της μη πιστωσεως ΔΕΠΑ)

Αντε να δούμε τι θα απαντήσει η ΔΕΗ.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Amlet είπε

Ετρεχα με διαφορα για αυτο το αμελησα. Το θεμα ειναι πως τωρα τι κανω, γιατι το προγραμμα ξεκινησε απο 13/10/22 και πλεον δεν αξιζει, αλλα και παλι με αυτα που γινονται δεν ξερεις που να πας ή να δεσμευτεις για 24 μηνες!

Αφού πέρασε ο χειμώνας και δεν έκανες την αλλαγή, αν έχεις ζεστό νερό με ηλιακό ή ηλεκτρικό, θα έλεγα να παραμείνεις στο 0,125 gas control ώστε να λήξει το συμβόλαιο στο 12μηνο και να μην δεσμευτείς. Μετά βλέπεις.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 14/3/2023 στις 11:25 ΜΜ, Stavros82t είπε

Είχα στείλει πριν λίγο καιρό μήνυμα στο Υπεν. Τους ανέφερα ότι η Δεη δεν υπολόγισε επιδότηση στο σταθερό κι ότι άλλαξε τώρα τη σχετική ανακοίνωση στο site της ( είχα επισυνάψει το print screen που ανέφερε ότι επιδοτούνται όλα τα τιμολόγια συν τον πρόσφατο λογαριασμό μου. Απάντησαν σήμερα κιόλας το εξής:

". 

"Σε απάντηση του κάτωθι μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Σύμφωνα με την κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Οικονομικών υπ’ αριθμ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΔΥΔΡ/12462/333/09.02.2022 (ΦΕΚ Β΄ 603/11.02.2022) «Χορήγηση επιδότησης της κατανάλωσης φυσικού αερίου, σύμφωνα με το άρθρο εξηκοστό πρώτο του ν. 4839/2021» , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και όσον αφορά την κατανάλωση φυσικού αερίου για τους  οικιακούς καταναλωτές, σας ενημερώνουμε ότι χορηγήθηκε επιδότηση για την κατανάλωση των μηνών Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου του έτους 2022 (επιδότηση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης).

Όσον αφορά στην επιδότηση που παρέχεται από τη ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ Α.Ε. (για την περίπτωση των οικιακών καταναλωτών), παρακαλούμε να απευθυνθείτε σ’ αυτή για περαιτέρω πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με το ερώτημά σας (τηλ. επικοινωνίας: 210 2701000), καθώς και στον προμηθευτή σας.

Σύμφωνα με το άρθρο 24  του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ Α’ 179) όπως ισχύει, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) ασκεί την εποπτεία της εφαρμογής των μέτρων προστασίας των πελατών, σύμφωνα με τις διατάξεις του Δεύτερου Μέρους του εν λόγω νόμου.

Ακόμη, σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ. αριθμ. 174842/10.05.2018 «Κώδικας Προμήθειας Φυσικού Αερίου σε Πελάτες» (ΦΕΚ Β’ 1969/01.06.2018) απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας όπως ισχύει, η εποπτεία για την άσκηση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των Προμηθευτών και των Πελατών, κατ’ εφαρμογή του Κώδικα Προμήθειας (μεταξύ άλλων και για τα θέματα που άπτονται των λογαριασμών κατανάλωσης), διενεργείται από τη ΡΑΕ.

Κατόπιν αυτού και για ζητήματα που αφορούν τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στη ΡΑΕ και συγκεκριμένα στην Πλατφόρμα Ενημέρωσης & Υποστήριξης Καταναλωτών (ηλεκτρονική δ/νση:  https://my.rae.gr/), προκειμένου να υποβάλετε  σχετική αναφορά. 

Επιπροσθέτως, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 50 του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ Α’ 179), για κάθε διαφωνία μεταξύ Πελάτη και Προμηθευτή, ο Πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 3297/2004 (Α` 259), όπως ισχύει, ή σε κάθε άλλο αρμόδιο φορέα που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 

Με εκτίμηση,......."

Το ΥΠΕΝ έβγαλε την ουρά του απ'εξω. Η ΔΕΗ τα ρίχνει στην ΔΕΠΑ. Έχω κάνει σχετικό αίτημα και στην ΔΕΠΑ, φαντάζομαι κι αυτοί θα ρίξουν την ευθύνη άλλου. Βλέπω την σίγουρη την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Προετοιμαζόμαστε με καλή τεκμηρίωση για να μην φάμε τα μούτρα μας.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα, θέλω να σας πω λίγο το θέμα που έχω, μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και ξέρει κάτι. Ήμουν στον ηρων από το Δεκέμβρη του 20,ρευμα και αέριο στο πρόγραμμα flex. Σεπτέμβριο του 21 τους περνώ και ρωτάω για το πρόγραμμα fix που είναι σταθερή τιμή του αερίου, μου λέει η υπάλληλος όντως είναι σταθερή 0,03 μείον 45% επιδότηση με εμπρόθεσμη πληρωμή, δηλαδή 0,0165 η kwh, θέλετε να προχωρήσουμε; ναι απαντώ, με ενημερώνει τις επόμενες ημέρες θα με πάρουν από το αντίστοιχο τμήμα. Με περνούν, επαναλαμβανόυμε τα παραπάνω χωρίς να μου πει τίποτα για ρήτρες αναπροσαρμογη αερίου κτλ και γίνεται το νέο συμβόλαιο, μόνο με ηχογράφηση της κλήσης, επειδή ήμουν ήδη πελάτης, προσέξτε το αυτό. Μου έρχεται ο πρώτος λογαριασμός με τους καλοκαίρινους μήνες κυριως 20€ έναντι, όλα καλά. Τον επόμενο μήνα 350€ με δαφα, ρήτρα αναπροσαρμογης αερίου γύρω στα 240. Τους παίρνω, λέω είπατε σταθερή τιμή κτλ, τίποτα ισχύουν οι γενικοί όροι μου λένε, μα δε μου το είπε κανείς, όχι μου λένε σας το είπαν δε γίνεται. Στο μεταξύ τον λογαριασμό τον πλήρωσα για να είμαι συνεπής. Ο επόμενος εκκαθαριστικός Μάρτιο του 22, αφού έκανα αίτηση και πήγα από 13 Μαρτίου στη ΔΕΗ, με επιδοτήσεις κτλ 732, με 760 το δαφα. Ξανά παράπονα, email, τηλέφωνα, ακρή δεν έβγαλα. Έκανα καταγγελία ΡΑΕ και συνήγορο του καταναλωτή γιατί εννοείται ότι κάνεις τους δεν με ενημέρωσε για τα ψιλά γραμματα και από την στιγμή που έγινε τηλεφωνικά ή αλλαγή θα έπρεπε σαφώς στο τηλέφωνο να μου πουν αυτό και αυτό. Τους ζήτησα την ηχογράφηση της κλήσης μέσω της ΡΑΕ και η απάντηση ήταν μετά από 2 μήνες ότι δεν βρίσκουν την κλήση, μήπως έγινε από άλλο τηλέφωνο εκτός των δικών μου που είχαν ήδη, απίστευτο! Λες και θα τους έδινα το τηλέφωνο κανενός φίλου για να με πάρουν να κάνουμε συμβόλαιο. Ο συνήγορος του καταναλωτή έβγαλε πόρισμα τέλος 22 να μοιραστεί η διαφορά μας 50-50. Ουτε αυτό το δέχονται. Τηλέφωνα από δικηγορικό εννοείται φουλ, όλες οι κοπελίτσες που τους εξηγούσα μου δίναν δίκιο αλλά τι να κάνουν και αυτές. Πριν μια βδομάδα μου στέλνουν λογαριασμό τα 732 + 82 ευρώ άσχετα. Τους στέλνω mail ότι η πάμε δικαστικώς και θα ζητήσω και ψυχική οδύνη για την ταλαιπωρία και τα τηλέφωνα που με ζάλισαν ή να δεχτούν του πόρισμα του Συνηγόρου του καταναλωτή να τελειώνουμε. Σήμερα πάλι τηλέφωνο, δεν δεχόμαστε τίποτα, οι χρεωσεις ειναι νόμιμες, πεστε μας από ποιο τηλέφωνο έγινε η κλήση, αυτοί δηλαδή σαν εταιρεία δεν έχουν αρχείο, δεν ξέρουν με ποιο τηλέφωνο έκαναν αλλαγή συμβολαίου, αλλά υποθέτω ότι άκουσαν την ηχογράφηση και δεν τους συμφέρει και το παίζουν Κινέζοι. Αύριο έχω ραντεβού με δικηγόρο, τι πιστεύετε; ειχε κανένας κάτι παρόμοιο; 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...