Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kosmo είπε

Αύριο έχω ραντεβού με δικηγόρο, τι πιστεύετε; ειχε κανένας κάτι παρόμοιο; 

Μόνο παλιά στη vodafone όπου με είχανε πάρει από τρίτο κανάλι (συνεργάτης) και η vodafone δεν έβρισκε τη συνομιλία. Αλλά έχω πάντα τη συνήθεια να καταγράφω αριθμό τηλεφώνου, όνομα εκροσώπου, και ώρα κλήσης, οπότε μετά δεν τους έπαιρνε να κάνουν τις πάπιες.

Με δικηγόρο σίγουρα θα δικαιωθείς καθώς ο πάροχος φέρει το βάρος να αποδείξει τη σύμβαση που υπέγραψες (γραπτή η προφορική). Επίσης το γεγονός ότι το πρόγραμμα λεγόταν FIX και μετονομάστηκε σε FX με ίδιους όρους, είναι έμμεση παραδοχή του παρόχου ότι το αρχικό πρόγραμμα παρέπεμπε παραπλανητικά σε σταθερή χρέωση.

3 ώρες πριν, kosmo είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτή έβγαλε πόρισμα τέλος 22 να μοιραστεί η διαφορά μας 50-50. Ουτε αυτό το δέχονται.

Ζήτα να προχωρήσουν στο τελικό στάδιο, δημοσιοποίηση σύστασης / πορίσματος με πλήρη στοιχεία της καταγγελόμενης επιχείρησης. Επίσης για πες μας λίγο... συνάντηση έγινε; Ή το πήδηξαν αυτό το στάδιο; http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_InvestigationProcedure.html

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, anti είπε

Το ΥΠΕΝ έβγαλε την ουρά του απ'εξω. Η ΔΕΗ τα ρίχνει στην ΔΕΠΑ. Έχω κάνει σχετικό αίτημα και στην ΔΕΠΑ, φαντάζομαι κι αυτοί θα ρίξουν την ευθύνη άλλου. Βλέπω την σίγουρη την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Προετοιμαζόμαστε με καλή τεκμηρίωση για να μην φάμε τα μούτρα μας.

Η ΔΕΗ δεν μπορεί να τα ρίξει πουθενά , το νου σας στο ΣτΚ μην αναφέρετε και μην σκαλίζετε το τι ίσχυε ή όχι γιατί θα με πάρει και μένα η μπάλα αν πάει μαζικά και θα το χάσω το παιχνίδι

το θέμα είναι η παραπλανητική ενημέρωση στο site οτι το ακριβό 0,125 έπαιρνε επιδότηση , το τι ισχύει ή όχι είναι αδιάφορο

8 ώρες πριν, skantsos είπε

Απο τον ΣτΚ μου αποστείλανε σήμερα e-mail για την διαβιβαση της αναφοράς μου στην ΔΕΗ. (Λογω της μη πιστωσεως ΔΕΠΑ)

Αντε να δούμε τι θα απαντήσει η ΔΕΗ.

μια απο τα ίδια , σε 10 μέρες επικοινώνησε με ΣτΚ , αν δεν είχες αναφέρει την αλλαγή στα μουλωχτά που κάνανε στο site είναι ευκαιρία να τονίσεις τις παραπλανητικές τακτικές .

Λογικά θα έχω συνέχεια με άλλη ξεχωριστή καταγγελία για ρήτρα αποχώρησης , αποζημίωση λόγω μη έκδοσης βεβαίωσης μη οφειλών και  πίστωση της διαφορά του 0,125 απο 1/2/23 με τιμές Ελίν λόγω της καθυστέρησης μετάβασης που προέκυψε

4 ώρες πριν, kosmo είπε

Τους ζήτησα την ηχογράφηση της κλήσης μέσω της ΡΑΕ και η απάντηση ήταν μετά από 2 μήνες ότι δεν βρίσκουν την κλήση, μήπως έγινε από άλλο τηλέφωνο εκτός των δικών μου που είχαν ήδη, απίστευτο!

γιαυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας , όταν σας παίρνουν τηλ να το κλείνετε , μόνο μέσω email για οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση

εύχομαι ολόψυχα να βγάλεις άκρη σύντομα χωρίς άγχος και χωρίς περιττά έξοδα

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Μόνο παλιά στη vodafone όπου με είχανε πάρει από τρίτο κανάλι (συνεργάτης) και η vodafone δεν έβρισκε τη συνομιλία. Αλλά έχω πάντα τη συνήθεια να καταγράφω αριθμό τηλεφώνου, όνομα εκροσώπου, και ώρα κλήσης, οπότε μετά δεν τους έπαιρνε να κάνουν τις πάπιες.

Με δικηγόρο σίγουρα θα δικαιωθείς καθώς ο πάροχος φέρει το βάρος να αποδείξει τη σύμβαση που υπέγραψες (γραπτή η προφορική). Επίσης το γεγονός ότι το πρόγραμμα λεγόταν FIX και μετονομάστηκε σε FX με ίδιους όρους, είναι έμμεση παραδοχή του παρόχου ότι το αρχικό πρόγραμμα παρέπεμπε παραπλανητικά σε σταθερή χρέωση.

Ζήτα να προχωρήσουν στο τελικό στάδιο, δημοσιοποίηση σύστασης / πορίσματος με πλήρη στοιχεία της καταγγελόμενης επιχείρησης. Επίσης για πες μας λίγο... συνάντηση έγινε; Ή το πήδηξαν αυτό το στάδιο; http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_InvestigationProcedure.html

 

Όχι δεν εγινε κάποια συνάντηση, θα πάρω αύριο στον ΣτΚ και θα ρωτήσω αυτά που με είπες. Το αστείο είναι που πάνε να σε βγάλουν τρελό, μου έλεγε σήμερα η άλλη πεστε τον αριθμό να το βρούμε, λες και τους το κρύβω και ενώ ύστερα από την πρώτη επικοινωνία τους άφησα τον αριθμό μου να με πάρουν τηλέφωνο και δεν το βρισκουν. Την έλεγα ολόκληρη εταιρεία δεν έχετε καρτέλα πελάτη, πότε, που, με ποιον μίλησα, ειδικά για συμβόλαιο δεν υπάρχει καταγραφή, αυτά ούτε στην Ουγκάντα. Η ΡΑΕ φίλε μου ξέρεις αν βγάζει κάποιο πόρισμα και αν τους πιέζει καθόλου; γιατί απλά μου έδειξε τελευταία φορά ότι ολοκληρώθηκε η καταγγελία ηλεκτρονικα και από τότε τίποτα, περιμενα ότι κάτι θα κάνανε και αυτοι. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου όπως και να έχει 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kosmo είπε

Η ΡΑΕ φίλε μου ξέρεις αν βγάζει κάποιο πόρισμα και αν τους πιέζει καθόλου; γιατί απλά μου έδειξε τελευταία φορά ότι ολοκληρώθηκε η καταγγελία ηλεκτρονικα και από τότε τίποτα, περιμενα ότι κάτι θα κάνανε και αυτοι. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου όπως και να έχει 

Δε κάνουν τίποτα για μεμονομένες περιπτώσεις. Μόνο αν συγκεντρωθούν πολλές καταγγελίες για συγκεκριμένο πάροχο/ζήτημα, τότε δίνουν στο πάροχο οδηγίες να κάνει συγκεκριμένα πράγματα ή τους ρίχνουν κυρώσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 16/3/2023 στις 10:01 ΠΜ, billyst είπε

Efa energy έχει κανείς; Έβγαλε καλή προσφορά τώρα 

Πάντως έχει ρήτρα TTF, ότι και να σημαίνει αυτό, που μάλλον δε σημαίνει κάτι καλό

Δημοσ.
15 ώρες πριν, korakios είπε

γιαυτό και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας , όταν σας παίρνουν τηλ να το κλείνετε , μόνο μέσω email για οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση

εχω κάνει ερώτηση με email 2 φορές για επιβεβαίωση οτι με την λήξη του gascotrol 0.05 θα μπω αυτόματα σε  benefit αορίστου χωρίς δέσμσευση και η απάντησή τους ειναι => οτι σου πουν τηλεφωνικά στο 800 900 1000

Αρα γενικά οταν δεν απαντάνε σε ερώτηση email και σε παραπέμπουν σε τηλεφωνική 'support' τι μπορεις να τους κάνεις για να υποχρεωθουν να σου απαντήσουν με email βάσει 'νόμου' αν υπάρχει ?

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, gtkminsomnia είπε

εχω κάνει ερώτηση με email 2 φορές για επιβεβαίωση οτι με την λήξη του gascotrol 0.05 θα μπω αυτόματα σε  benefit αορίστου χωρίς δέσμσευση και η απάντησή τους ειναι => οτι σου πουν τηλεφωνικά στο 800 900 1000

Αρα γενικά οταν δεν απαντάνε σε ερώτηση email και σε παραπέμπουν σε τηλεφωνική 'support' τι μπορεις να τους κάνεις για να υποχρεωθουν να σου απαντήσουν με email βάσει 'νόμου' αν υπάρχει ?

Και γιατί δεν παίρνεις στο τηλ που σου υπέδειξαν και να τους ζητήσεις να σου στείλουν τη νέα συμβαση ώστε να την διαβάσεις και να κάνεις τη διαδικασία ηλεκτρονικά;

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, EchiDNA είπε

Και γιατί δεν παίρνεις στο τηλ που σου υπέδειξαν και να τους ζητήσεις να σου στείλουν τη νέα συμβαση ώστε να την διαβάσεις και να κάνεις τη διαδικασία ηλεκτρονικά;

Εχω τηλεφωνήσει στο 8009001000 και δεν στέλνουν τίποτα μέσω email γιατι ετσι γουστάρουν

Δημοσ.

Δεχθηκα  τηλεφωνημα απο τη δεη , κι αφου ζητησαν συγνωμη για την καθυστερηση έκδοσης των λογαριασμων , μου ειπαν οτι με τον λογαριασμο που θα παραλαβω τελος μαρτιου και αφορα το διμηνο 11-12/2022 θα μου πιστωσουν 50 ευρω.

Δημοσ.
Στις 16/3/2023 στις 10:01 ΠΜ, billyst είπε

Efa energy έχει κανείς; Έβγαλε καλή προσφορά τώρα 

ποιο πρόγραμμα λες ? έχω 3 ήδη στο excel

4 ώρες πριν, lordvec είπε

Πάντως έχει ρήτρα TTF, ότι και να σημαίνει αυτό, που μάλλον δε σημαίνει κάτι καλό

το plus έχει , τα άλλα 2 όχι

Δημοσ.
Στις 16/3/2023 στις 10:01 ΠΜ, billyst είπε

Efa energy έχει κανείς; Έβγαλε καλή προσφορά τώρα 

Όχι στο go gas ή το plus gas γιατί έχουν δέσμευση 24 μήνες.

Το mygas  https://efaenergy.gr/my-gas-home/  ναι "συμφέρει". Το 12μηνο ισχύει για τις τιμές, δεν υπάρχει δέσμευση με ρήτρα αποχώρησης. Για 10000kw ετήσια κατανάλωση και ΤΤF 50, έχεις όφελος 60 ευρώ συγκριτικά με την Ελίν.

Όμως τη συνδρομή των 100ευρώ (ουσιαστικά είναι ετήσιο πάγιο) τη πληρώνεις εφάπαξ στο 1ο λογαριασμό. Η ΕFA έχει το δικαίωμα στο 6μηνο (βάσει του Κώδικα Προμήθειας αερίου) να κάνει αναπροσαρμογή τιμών πχ να βάλει περιθώριο κέρδους. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα μπορείς μεν να φύγεις 'αζημίως', αλλά δε θα πάρεις πίσω μέρος απ΄το 100άρικο της ετήσιας συνδρομής.

Επίσης όμως στην Ελίν αν κάνεις dual energy παίρνεις επιπλέον έκπτωση 0.005, δηλαδή 50 ευρώ ανά 10000kw. Oπότε έρχεται η μία ή άλλη.

@korakios Η έκπτωση στο dual energy μπαίνει αυτόματα (διαβάζουν αυτόματα αν έχεις ίδιο αφμ σε ρεύμα-αέριο) ή θα πρέπει μήπως να τους ενημερώσεις για να το ενεργοποιήσουν;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@korakios Η έκπτωση στο dual energy μπαίνει αυτόματα (διαβάζουν αυτόματα αν έχεις ίδιο αφμ σε ρεύμα-αέριο) ή θα πρέπει μήπως να τους ενημερώσεις για να το ενεργοποιήσουν;

δεν έχω ασχοληθεί καθόλου , όταν βγει λογαριασμός και δεν έχει dual τότε θα ασχοληθώ 😁

(και για κάρτα elin πρέπει να το ψάξω, για τους πόντους)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

(και για κάρτα elin πρέπει να το ψάξω, για τους πόντους)

Άμα δεις τα δώρα θα γελάσεις, μη μπεις στο κόπο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Άμα δεις τα δώρα θα γελάσεις, μη μπεις στο κόπο

ναι, κλαιν είναι , στο έτος μαζεύεις 4800 πόντους = 10+€ 😛

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...